Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei :) Vauva vatsassa eikä kaikki olekaan ihanaa.

Vierailija
04.02.2014 |

Täällä sen voin tunnustaa. Mieheni elämä jatkuu ennallaan, mulla on tämä uusi roolini ja sen vastuut. Vanhemmilleni olen nykyään lähinnä lapsenlapsen tuottava tytär - rakas toki, mutta kaikki on nykyään vain vauvaa, ei minua itseäni. Uusi työpaikkakin stressaa. Olen uusi siellä ja mun pitää todistaa osaamiseni. 

Kuuluuko tyytymättömyys asiaan vai pitäisikö minun olla koko ajan onneni kukkuloilla? Kaikki pelottaa. Äitiys, vaimous, sosiaalisen elämän muutokset...

Kommentit (161)

Vierailija
141/161 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 22:37"]Hei rouvat ja neidit ja ms:t nyt, hellittäkää hetkeksi tuo olettaminen ja tuomitseinen ja paheksuminen. Ihan oikeasti minunkin lähipiirissäni on eräs aivan käsittämättömän ihastuttava nainen, ei pelkästään ulkoisesti vaan myös sisäisesti, henkisesti ja kaikelta olemukseltaan; lämmin, hauska, kuunteleva, ymmärtävä, kekseliäs ja auttavainen. Ja erittäinkin "yksiavioinen" ja moraalinen, mutta tämä hänen ihanuutensa (sori, tyhmä sana, mutta kuvaa tätä tyyppiä hyvin) sai, ja saanee varmaan edelleen, monet haluamaan jotain enemmän, kuvittelemaan jotain enemmän ja yrittämään, toimimaan, tekemään törkeäksikin tulkittavia lähestyisiä.

Tämä "ihanuus" oli sitten vaan niin empaattinen ja hyvin käyttäytyvä, ettei pystynyt ilkeästi tyrmäämään näitä tyyppejä. Olisi toki pitänyt, mutta eipä vaan ole kaikkien käyttäytyisssäännöstössä tämmönen tyyli.

Hän joutui sitten kaikenlaisiin hankaluuksiin, aivan kuten aapeemme tässä.

Mutta: aivan kuten ap, hänkin perusti perheen kivan kaverin kanssa, ja, alkuvaiheen syvällisten ja jopa ahdistuneiden "teinkö virheen" -pohdintojen jälkeen (aivan, ap, kyllä ne muutkin esikoisen äidit ahistelee) on todella tasapainoinen kahden pojan äiti, rakastunut puoliso, hauska ja lämmin ystävä ja aivan yhtä häkellyttävän ihana tyyppi kuin ennenkin, jollei itseasiassa vielä aika lailla ihanampikin (kokemus kokemus, kypsyttää ihmistä ja toisen ihmisen ymmärrystä...).

Menen taas viikonloppuna heille syömään hyvin, saunomaan The Winnerin kanssa ja leikkimään tosi pöhköjen pikkujätkien legomaailmoilla.

HK

[/quote] tämä menee jo överiksi...

Vierailija
142/161 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murun uusi hahmo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/161 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Ok, överihahmo poistuu takapihalle säätämään tuota halvatun hyytynyttä lämpökompostoria. Jatkakaa, mutta hyvässä hengessä!

HK

Vierailija
144/161 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 22:53"]Murun uusi hahmo?

[/quote] when all else fails... luo mielikuvituskaverillesi mielikuvituskaveri :(

Vierailija
145/161 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 23:09"]Heh. Ok, överihahmo poistuu takapihalle säätämään tuota halvatun hyytynyttä lämpökompostoria. Jatkakaa, mutta hyvässä hengessä!

HK

[/quote] mutta siia onko ystäväsi niin pahvi että meluummin pettäisi, kun pahoittaisin kiimaisen miehen mieltä?

Vierailija
146/161 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 23:13"]

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 23:09"]Heh. Ok, överihahmo poistuu takapihalle säätämään tuota halvatun hyytynyttä lämpökompostoria. Jatkakaa, mutta hyvässä hengessä!

HK

[/quote] mutta siia onko ystäväsi niin pahvi että meluummin pettäisi, kun pahoittaisin kiimaisen miehen mieltä?

[/quote]

Ja minäkö olen tehnyt niin? Hereillä... mua oksettaa :(

ap

Vierailija
147/161 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ei, mä luulen että se HK on joko Heikki Kovalainen tai Heikki Kinnunen. Ihan selvästi.

Vierailija
148/161 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloinhan tarina eskaloituu siihen että rapujuhlien päätteeksi bestman, paras kaveri, kummisetä, rehtori ja vihkipappi jonottavat yhdessä vuoroaan astuakseen sankarittaren aistien puutarhaan. Aviomies laajentaa sillä aikaa tajuntaansa pöydän alla. Mitä yksityiskohtaisemmat kuvaukset sen parempi ap! :)

Vierailija
149/161 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja koska äitisi ei hoitanut sinua ensimmäisenä vuotena niin helpottuneena arvelet että itsekin voit vedellä lonkkaa ja keskittyä tutkimaan sielusi jumaltenrantoja. Vauvan kiintymyssuhde ja perusturvallisuus rakennetaan ensimmäisten kuukausien aikana. Arveletko että häiriintynyt trollaamisesi liittyy jotenkin siihen ettei äitisi jaksanut sinua hoitaa ja nyt kerjäät huomiota jatkis fantasioillasi?

Vierailija
150/161 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 22:37"]

Hei rouvat ja neidit ja ms:t nyt, hellittäkää hetkeksi tuo olettaminen ja tuomitseinen ja paheksuminen. Ihan oikeasti minunkin lähipiirissäni on eräs aivan käsittämättömän ihastuttava nainen, ei pelkästään ulkoisesti vaan myös sisäisesti, henkisesti ja kaikelta olemukseltaan; lämmin, hauska, kuunteleva, ymmärtävä, kekseliäs ja auttavainen. Ja erittäinkin "yksiavioinen" ja moraalinen, mutta tämä hänen ihanuutensa (sori, tyhmä sana, mutta kuvaa tätä tyyppiä hyvin) sai, ja saanee varmaan edelleen, monet haluamaan jotain enemmän, kuvittelemaan jotain enemmän ja yrittämään, toimimaan, tekemään törkeäksikin tulkittavia lähestyisiä.

Tämä "ihanuus" oli sitten vaan niin empaattinen ja hyvin käyttäytyvä, ettei pystynyt ilkeästi tyrmäämään näitä tyyppejä. Olisi toki pitänyt, mutta eipä vaan ole kaikkien käyttäytyisssäännöstössä tämmönen tyyli.

Hän joutui sitten kaikenlaisiin hankaluuksiin, aivan kuten aapeemme tässä.

Mutta: aivan kuten ap, hänkin perusti perheen kivan kaverin kanssa, ja, alkuvaiheen syvällisten ja jopa ahdistuneiden "teinkö virheen" -pohdintojen jälkeen (aivan, ap, kyllä ne muutkin esikoisen äidit ahistelee) on todella tasapainoinen kahden pojan äiti, rakastunut puoliso, hauska ja lämmin ystävä ja aivan yhtä häkellyttävän ihana tyyppi kuin ennenkin, jollei itseasiassa vielä aika lailla ihanampikin (kokemus kokemus, kypsyttää ihmistä ja toisen ihmisen ymmärrystä...).

Menen taas viikonloppuna heille syömään hyvin, saunomaan The Winnerin kanssa ja leikkimään tosi pöhköjen pikkujätkien legomaailmoilla.

HK

[/quote]

Hah. Eihän sitä nyt voi törkeästi lähestyvälle pillunvonkaajalle sanoa ei, sehän voi vaikka loukkaantua. Oman puolison loukkaaminen taas on ihan ookoo kun vahingossa lipsahti liian pitkälle, niin eihän sellaiselle mitään voi o:) Tosi ihanaa ja empaattista!

Vierailija
151/161 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikun minä keksin. 

Aviomies ei enää haluakaan seksiä "Koska vauva on siellä" ja Muru alkaa olemaan puutteessa. Kuitenkin av-palstan muistaen, ei mene pettämään vaan kärsii hiljaa. Vauva syntyy, aviomies vetää huumeita varpajaisten kunniaksi ja kun synnytyksestä on palauduttu, Muru alkaa lämmittelemään että jos sitä seksiä saisi. Aviomies ei halua, koska murulle on jäänyt "nahkainen vyöreppu". 

Kohta vauvalla onkin koliikki ja Muru ei saa hoitajaa että pääsisi vetämään skumppaa. Hetken kärvisteltyä Muru pettää ja alkaa pohtimaan että miten pääsisi koko touhusta eroon.

Toinen vaihtoehto on, että aviomies jättää Murun ja lapsi annetaan adoptioon.

Vierailija
152/161 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 08:35"]Eikun minä keksin. 

Aviomies ei enää haluakaan seksiä "Koska vauva on siellä" ja Muru alkaa olemaan puutteessa. Kuitenkin av-palstan muistaen, ei mene pettämään vaan kärsii hiljaa. Vauva syntyy, aviomies vetää huumeita varpajaisten kunniaksi ja kun synnytyksestä on palauduttu, Muru alkaa lämmittelemään että jos sitä seksiä saisi. Aviomies ei halua, koska murulle on jäänyt "nahkainen vyöreppu". 

Kohta vauvalla onkin koliikki ja Muru ei saa hoitajaa että pääsisi vetämään skumppaa. Hetken kärvisteltyä Muru pettää ja alkaa pohtimaan että miten pääsisi koko touhusta eroon.

Toinen vaihtoehto on, että aviomies jättää Murun ja lapsi annetaan adoptioon.

[/quote] muru ei varmaan lähtis, niistä kulisseista pitää huolehtia

Vierailija
153/161 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 03:09"]

Ja koska äitisi ei hoitanut sinua ensimmäisenä vuotena niin helpottuneena arvelet että itsekin voit vedellä lonkkaa ja keskittyä tutkimaan sielusi jumaltenrantoja. Vauvan kiintymyssuhde ja perusturvallisuus rakennetaan ensimmäisten kuukausien aikana. Arveletko että häiriintynyt trollaamisesi liittyy jotenkin siihen ettei äitisi jaksanut sinua hoitaa ja nyt kerjäät huomiota jatkis fantasioillasi?

[/quote]

Ja minkähän takia muru ei ole äitinsä kanssa niin läheinen? Niinpä..

Vierailija
154/161 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 09:15"]

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 03:09"]

[/quote]

Ja minkähän takia muru ei ole äitinsä kanssa niin läheinen? Niinpä..

[/quote] Muru on tuuliviiri joka paneskelee muista saadakseen huomiota, koska ei saanut äidiltään huomitoa varhaisessa kehitysvaihessa. JA kun muru kasvoi ja äiti huomasi miten muru käyttäytyy, äiti onkin pettynyt tyttäreensä.... 

Vierailija
155/161 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tietenkään auta, että murun isä on samalainen tuuliviiri jolla on naisia avioliiton ulkopuolella. joita muru sitten salailee ja saa siitä italian matkaa ja luottokorttia. Kiero perhe.

Vierailija
156/161 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä me siis tiedämme tästä hahmosta joka on pariun vuoden ajan jo avautunut tänne?

Muru on vissiin 27-28v. Seksikumppaneita on ollut nuoresta saakka useita, neitsyytensä menetti läheiselle ystävälle, joka tulee murun lapsen kummiksi. 
Mies tuntee monia joiden kanssa muru on ollut sängyssä. 
Mies on mustasukkainen, eikä täysin syyttä, mutta haluaisi myös kontrolloida murua. 
Muru on hieman yksinkertainen ja naivi, ja hyvin itsekeskeinen. Tännekin avautui tuohtuneena kun yksi ystävä oli murulle maininnut murun itsekeskeisyydestä. 
Muru on kokeillut eri päihteitä, mies on ollut sairaalassa yliannostuksen takia.
Muru jätti miehensä pari vuotta sitten keväällä koska suhteessa oli tylsää ja muru tapasi jännittävämmän miehen. Tämä juttu ei päättynyt hyvin, mies olikin naimisissa ja sitten vielä levitti kavereilleen kuvia murusta seksipuuhissa.
Kohtelias muruhan ei voinut kieltäytyä kun tämä mies (Micke) halusi ottaa kuvia musitoksi kun muru jätti M:n kun selvisi että tämä on naimisissa.

Muru on tottunut siihen että saa tahtonsa periksi, hän on isin tyttö jolle isi maksaa kaiken. Isi tosin suuttui murulle kun muru ulkomaille petti kihlatunsa (pettäminen ookoo koska eivät olleet vielä naimisissa, on myös ookoo että muru on saanut anteeksi mieheltään vaikkei kertonutkaan kaikkea mitä tapahtui) ja meinasi vissiin pistää rahahanat kiinni. 
Murun miehelle (ja murullekin) murun ulkonäkö on todella tärkeä. Muru mm mainitsi jossain että skumppa meni päähän koska muru oli syönyt niin vähän, koska rintaliivien profiili ei ollut sileä.... 

Lisää?

Vierailija
157/161 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisätään yhteenvetoon että muru oli yllättynyt kun kaikkki ei ollut ystävällisiä täällä koska ei olluy ikinä törmännyt ikäviin ihmisiin...

Vierailija
158/161 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaa. Eiks joku miehen kaverikin ollut nuollut murun rintoja tms kännissä? Kai se tää sama on.. :D 

Vierailija
159/161 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 17:04"]

Aaa. Eiks joku miehen kaverikin ollut nuollut murun rintoja tms kännissä? Kai se tää sama on.. :D 

[/quote] Se oli vissiin eri mies. Joku vieras/puolituttu käsittääkseni....

Vierailija
160/161 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 09:04"]

Ketä se muka yllättää että vastuun vierität muille kuin itsellesi?

Mua ällöttää miten sun vanhemmat on puolustellut sun lutkamaista käytöstä.

Ja vielä ihmettelet ja pidät siskoasi huonompana ihmisenä siksi koska ei anna sulle anteeksi..

SÄ OLET SEN SISKO ja sä sekoilit sen kihlatun kanssa. Verisukulainen, perhettä johon pitäisi voida luottaa.

Se kertoo jotain ihmisen empatiakyvystä jos pystyy pettämään siskonsa miehen kanssa ja vielä vuosienkin jälkeen ajattelee että se on normaalia, koska olit teini.

Newsflash, se ei ole normaalia minkäänikäiselle.

Psykologit yrittävät korjata suhteita, jossa siskokset ovat olleet jopa 20 vuotta puhumatta tuollaisen asian takia, ja psykologien kantakin on se, että täydellä empatiavarastlla toimiva ihminen ei tee tuota perheelleen..

Enkä yhtään ihmettele, mä en haluaisi nähdä silmissäni siskoa tuollaisen tempun jälkeen. 

Kannattaa myös miettiä miksi kaikki sun elämän konfliktitilanteet liittyy seksiin. 

[/quote]

Ensinnäkin mun siskoni on antanut mulle anteeksi, vaikka meidän suhde vähän muuttuikin. Toiseksi, minä en vietellyt aikuista miestä vaan pikemminkin hän minut. Oikeastaan se oli liian pitkälle vietyä pelleilemistä kamalassa humalassa. Enkä edes muista, miten pitkälle se meni. Jotain nuoleskelua ainakin. Sisko herätti mut aamulla sängystä ja mun bikinit oli terassilla. Siitä se sai raivarit. Meidän vanhemmat syyttivät siskon kihlattua hyväksikäytöstä ja heittivät hänet pihalle. Siitä on kymmenen vuotta!

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi