Paljasta epäsuosittu mielipiteesi - Tätä ajattelen, mutta en kahvipöydässä kehtaa ääneen sanoa
Voin aloittaa: Koronakriisi on tehnyt ihmiselle oikein hyvää. Hienoa, että on opittu hidastamaan ja pysähtymään, etätyön ja lähimatkailun mahdollisuudet on tajuttu, kuluttaminen on vähentynyt ja lentely ympäri maailman lakannut. Toivottavasti tämä jatkuu vielä pitkään.
Kommentit (2751)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat naiselle ja kaikille susia. Väkivaltaisia, epävakaita, kiusaajia ja pelolla hallitsevia tyranneja. Niillä naisten kuuluttamilla normaaleilla miehillä joita pitäisi muka olla suurin osa ovat täysin hiljaa kun naisiin kohdistuu väkivaltaa. Miehet eivät ole koskaan tuominneet näkyvästi naisvihaa ja naisiin kohdistuvaa aivan päätöntä väkivaltaa. He vain vääntelevät miten se on naisten vika, ara*ien vika, Intian vika. Koskaan vika ei ole miehessä.
Hiljaisuus on hyväksyntää. Miehet tuomitsee ennemmin venäläisen hyökkässotilaan huonon kohtelun. Naisten hirviömäinen kohtelu on miehistä ihanaa, ja naisiin kohdistuva väkivalta saa miehet huorittelemaan, syyttämään, ilkkumaan ja jahtaamaan uhria. Ei ole normaalit miehet paikalla ;)
Tässä kysyttiin mielipiteitä mitä ei kehtaa myöntää muualla. Sinä teet useita aloituksia samalla tekstillä päivittäin ja varmaan puhut oikeassakin elämässä samaa tuubaa kaikille. :D
Sieltähän se naisvihaaja saapui!
Ei ole teidän heteroiden kulttuurissa sana kovin vapaa.
Virallinen kaksikielisyys pitäisi lakkauttaa, on järjetön kuluerä asiasta joka palvelee häviävän pientä vähemmistöä.
Olen kääntäjä.
Kaikilta narkkareilta pitäisi pistää piuhat poikki, ettei ne vahingossakaan lisääntyisi. Myös raskaana olevat narkkariäidit pitäisi saada laittaa pakkovieroitukseen.
Moni laittaisi ihmisiä kylmäksi saman tien, jos ei vain jäisi kiinni eikä tulisi mitään seurauksia.
Tämän palstan kirjoittajista noin 100% on tyhmiä ja ilkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Pelkän purkkiruoan syöttäminen lapselle ja lapsen tarhaan vieminen silloin, kun on itse kotona on suurelta osalta vanhemmista pelkkää laiskuutta ja mukavuudenhalua.
Tai uusavuttomuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen, että huumeveikot voisi lopettaa lopullisesti. Tukipisteestä vaan yliannostusta jakoon.... Ovat aloittaessaan tienneet vaarat, mutta silti piti tukea rikollisuutta omilla valinnoillaan.
Tämä, mutta voisin laajentaa myös esim. alkoholia juoviin.
Alkoholiin voisi ihan huoletta lisätä myrkkypitoisuuksia niin, että kun sitä juo runsaista määriä, niin juoja kuolee nopeammin ja kivuliaammin. Alkoholi pitäisi itse asiassa kriminalisoida, mutta koska juopot älähtäisivät tästä isosti, tämä ei tulisi toimimaan.
Vierailija kirjoitti:
Koulutustaso kertoo enemmän ihmisen kotitaustasta ja kunnianhimosta kuin lahjakkuudesta tai älykkyydestä.
Sekä koulutus ei suoraan kerro älykkyydestä tai yhtään mistään muustakaan kuin että ihminen muistaa hyvin asioita tai tuntee sopivia ihmisiä koulutuslaitoksesta ja saa "ilmaiseksi" diplominsa.
Kotona omassa rauhassa itsekseen opiskeleva ihminen voi aivan hyvin olla viisaampi kuin hienon tutkinnon läpikäynyt ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Ravintolat eivät ole ollenkaan niin tärkeitä kansantaloudelle kuin mediauutisoinnista voisi päätellä.
Mistä toimittajat hakevat viinansa, jos ravintoloita ei olisi. Onhan se hurja huoli, jos ei saa kännejä päälle :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkällä avioliitolla ei ole mitään itseisarvoa. Aika moni pysyy siinä vain muutoksenpelon vuoksi.
Entä rakkaus, kiintymys, ystävyys, luottamus, kumppanuus, sielujen sympatia, yhteiset tekemiset, seksi ja hoivavietti?
Sulla ei itselläsi taida olla kokemusta?
t. Naimisissa 30 vuotta, yhdessä 40 v. kunnes kuolema meitin erottaa (tullaan sit taivaanporteille toista vastaan)
Kivat sulle, että sulla on käynyt tuuri, mutta läheskään kaikilla näin ei tule käymään elämänsä aikana vaikka uskaltaisikin yrittää. Lisäksi moni ei jaksa edes yrittää, koska lapsuus on mennyt ihan päin v11111ttua.
Sinä olet poikkeus säännössä muutaman muun onnekkaan kanssa.
En sääli naisia yhtään, jotka valittavat etteivät löydä ketään ja voivottelevat sitä, että kuinka on vain lipeviä ja huonoja miehiä. Tinderissäkin murto-osa miehistä saa 80% naisten matcheista. Naiset itse viehättyy joukolla niistä pahimmista luikureista, niin vaikea siinä on enää isossa kuvassa miehiä syyttää. 80% miehistä on syyttömiä siihen mitä 90% naisista kokee, niin kumman sukupuolen tyhmyyttä sitä sietää enemmän yleistää?
Ylemmän koulutuksen saaneita kadehditaan ja pottuillaankin välillä. En viitsi sanoa, että tyypit joita ei koulunkäynti aikanaan kiinnostanut pätkääkään, saivat sitten armosta pääsyn jonkinlaiseen 80-luvun keskitason koulutukseen.
Vierailija kirjoitti:
En tunne yhtään ihmistä kenelle korona olisi tehnyt hyvää.
Valmiiksi ahdistuneet ahdistuu vielä enemmän ja tähän saakka ei-ahdistuneita alkaa yhä enemmän ahdistaa tämä pitkittynyt tilanne.
Koronasta aiheutuneet lieveilmiöt kaikkineen ovat pahempia kuin itse korona.
Minulle on tehnyt hyvää. On ollut ihanaa katsoa kuinka ihmiset pelkäävät ja panikoivat tautia, joka on vaarallinen 3 prosentille ihmisistä. Olen kulkenut melkein koko ajan ilman maskia, koska minulle on täysin yhdentekevää, kuinka moni ihminen sairastuu tai kuolee.
Minulla on päässä vikaa ja toivon jatkuvasti monien ihmisten kuolemaa, varsinkin monen toimittajan, jotka ovat koronaa todella paljon vaarallisempia trollatessaan jatkuvasti hyväuskoisia ihmisiä. Toivottavasti joku tekee heille jotakin pahaa, koska se olis oikeus ja kohtuus heidän tekoihinsa nähden.
Vierailija kirjoitti:
Rescuekoiratoiminnan paras muoto olisi lopetuspiikkien vieminen maihin joissa kulkukoiraongelmaa on.
Nimenomaan niille ihmisille, jotka tämän ongelman ovat aiheuttaneet.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa naisten toisilleen antamista kehuista on ihan feikkejä. Erityisesti somessa nämä, jotka ovat luokkaa:
”siis uulalaa mikä kaunotar ”
Ja sitten siihen vastataan ”no siellä toinen 🌸”Kommentoitu on yleensä ihan kaikin puolin perusnätti. Ja tämä jatkuu useamman muun toimesta ja salaa odotuksena on saada vastaavia kommentteja sitten muilta omiin kuviinsa.
Parhaita on myös pelkkä joku emojioksennus 🤩🔥 kun ei enää sanojakaan jakseta laittaa.
Itsellekin näitä tuli johonkin ihan jopa mielestäni ei-niin-kauniisiin kuviin. Kun esim olin vaelluksella mökillä ja hirveä kehutulva, siiiis niin nätti oot! Apuaaa mikä 🔥🔥🔥 yms. settiä.
Tuli pakostikin olo että ei toi ole ihan aitoa. Ei kyseessä ollut mikään hääkuva kuitenkaan vaan sotkuinen tukka ja joku esson lippis vuodelta -87 ja jotkut kauhtuneet kalsarit jalassa.
Ja jos et kehu muiden kuvia samaan tyyliin niin kommentit loppuu samantien.
Sehän on vain hyvä asia, että kehutaan kuvia, jotka eivät ole täydellisiä vaan inhimillisiä. Ja kyllä nyt toista kehua saa vai oletko sinä niitä ihmisiä, jotka haluavat vaan murjottaa ja olla negatiivinen?
Vierailija kirjoitti:
Työkaverit puhuu kahvipöydässä mitä tapahtui Temppareiden viime jaksossa - itse ajattelen että roskasarja mutta en kehtaa tietty siinä sanoa.
Onko vieläkin sinun kaltaisiasi ihmisiä, jotka luulevat, että hömpän katsominen on noloa? Noloa on ainoastaan kaltaistesi ylemmyydentunto siitä, että olet parempi ihminen, kun et katso Temppareita tai Salkkareita.
Alkoholin myynti pitäisi siirtää täysin Alkoon ja viinakortit takaisin. Alkoholisteille tulisi mahdollistaa kuukauden pakkohoito ihan vaan perheenjäsenten pyynnöstä, vaikka alkoholisti itse vastustaisi.
Tupakka pitäisi kieltää koko maailmasta: kasvatus, käsittely, myynti ja poltto. Vaihdetaan höpöheinään tai vaikka koiranputkiin, mutta tupakanpoltto pitäisi saada kiellettyä. Koskee myös nuuskaa, ja tupakankaltaisia tuotteita, eli sähkötupakkaa ja marisätkiä: sitä voi syödä ja juoda, muttei tartte polttaa.
Vierailija kirjoitti:
Hälyyttävän iso osa ihmisistä on henkisesti laiskoja vätyksiä, jotka eivät viitsi tehdä mitään oman elämänsä parantamiseksi, vaikka kaikki kannettaisi nenän eteen ja neuvot annettaisi kouraan.
Jos sinulla ei ole ollut koskaan masennusta, pidä tuollaiset luulosi omana tietonasi. Ei kukaan huvin vuoksi ole sängyn pohjalla vuodesta toiseen. Masennus on sairaus, joka tekee ihmisen kuin ihmisen työkyvyttömäksi todella helposti, varsinkin tunnollisen työntekijän, joka ei osaa laittaa rajoja itselleen ja muille.
Oma työni on ihan täysin turha, ja olen pelkkä kuluerä työnantajalle. Kävin yliopiston näköjään sitä varten, että saan uudelleenlähettää sähköposteja toiselle henkilölle.
Joku sairaanhoitaja varmaan oikeasti mestaisi minut, jos tietäisi, paljonko tienaan (n. 3700€), ja mitä teen päivän aikana sen eteen (=En mitään. Tänään etätöissä olen lukenut yhden massasähköpostiviestin).
Olisin lopettanut tämän työn jo vuosi sitten, jos ei menisi edut, lomat ja hyvä palkka. Miten se neuvostoliittolainen sanonta menikään, että anna ihmisen kantaa vettä eestaas lätäköstä toiseen; se on sitä hirveintä kidutusta.