Paljasta epäsuosittu mielipiteesi - Tätä ajattelen, mutta en kahvipöydässä kehtaa ääneen sanoa
Voin aloittaa: Koronakriisi on tehnyt ihmiselle oikein hyvää. Hienoa, että on opittu hidastamaan ja pysähtymään, etätyön ja lähimatkailun mahdollisuudet on tajuttu, kuluttaminen on vähentynyt ja lentely ympäri maailman lakannut. Toivottavasti tämä jatkuu vielä pitkään.
Kommentit (2751)
Pilvinen/harmaa/sateinen sää on miellyttävämpi kuin aurinkoinen sää.
Somalit itse ovat ylimielisiä ras#steja. Sanopa tuo täällä tiedostavassa Helsingissä... 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vauvakuume on mielisairaus johon pitäisi olla olemassa lääke.
Olen keski-ikäinen vapaaehtoisesti lapseton nainen, ja olen kärsinyt vauvakuumeesta lukemattomia kertoja elämäni aikana. Ensimmäisen kerran teinineitsyenä, jolloin halusin lähteä baariin iskemään miehen vain jotta saisin lapsen. Vauvakuumehöyryissä ei järki paljon päätä pakota.
Onhan siihen lääke. Vauva. Ja sen jälkeen vauva. Ja uusi. Jne.
Joka hiton sivulla on mielipide siitä, miten inhotaan lapsia ja vauvat on rumia ja äidit pelkkiä kohtuja. Tosi epäsuosittu mielipide selkeästi siis, joo-o. :D Kova on aikuisen ihmisen angsti avutonta lasta kohtaan! Vaihtakaa sanan "vauva" kohdalle vaikka "vanhus", mikähän meteli siitäkin nousisi jos meillä kulkisi kasa aikuisia julistamassa ettei vanhuksia ravintolaan/kauppaan/julkisille paikoille ja hyi yök kun ne haisee ja kuolaa? Osa kai sitten syntyy aikuisina, ja kaikinpuolin mallikelpoisina yksilöinä, kun ei kestetä toisten keskeneräisyyttä tippaakaan. :)
Oma epäsuosittu mielipiteeni on, että vegaanista/kasvisruokaa ei tulisi tarjoilla veronmaksajien kustannuksella. Kasvisruokavalio on eettinen ruokavalio, eikä sellaisia tule rahoittaa veroilla, koska se tie on loputon: jos yksi ryhmä saa tahtonsa läpi perusteena "mutku mä haluun", sitten muidenkin on saatava. Vegaanit tykkäävät aina tässä kohtaa muistuttaa, miten ovat parempia ihmisiä ja eläinten oikeudet blaablaa, mutta lihan syömättömyys on silti edelleen pelkkä (elitistinen) valinta: oma ruokavaliosi ei ole verrattavissa esim. allergikon oikeuteen saada itselleen sopivaa ruokaa.
Uusien tutkimusten mukaan vegaaniruokavaliolla olevat lapset ovat keskimääräistä enemmän ravintoaineiden puutteista kärsiviä. Tämän lisäksi vegaaniruoka maksaa jopa tuplasti sen, mitä tavallinen ruoka-annos. Ei siis ole mitään perusteita tarjota jokaiselle mielensäpahoittajalle omanlaista ruokaa muiden piikkiin, ei vaikka kuinka olisi kiva kuvitella muidenkin pitävän vegaania messiaana ja maailmanpelastajana.
Kaikkien onnistuneiden parisuhteiden avain on se, että mies on naista aina jollain tavalla hieman tasokkaampi, puhuttiinpa ulkonäöstä, sosiaalisesta statuksesta tai taloudesta.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien onnistuneiden parisuhteiden avain on se, että mies on naista aina jollain tavalla hieman tasokkaampi, puhuttiinpa ulkonäöstä, sosiaalisesta statuksesta tai taloudesta.
Mitenniin? Silloinhan mies vaihtaa nuorempaan ja kauniimpaan.
En ota korona-rokotetta kirjoitti:
Korona saisi jyllätä kunnolla ja vähentää kansaa. En sano ääneen koska kulee aina näihin ”aatteleppa jos omalle kohdalle sattuis, minun tötin kummin serkun naapuri kuoli ja kamalaa”. En sano ettei olisi kamalaa jos oma läheinen kuolisi. Tottakai siinä missä tahansa muussakin asiassa kuolisi olisi kanalaa ja musertavaa! Mutta näin saatais heikot ”ainekset” pois niinkuin luonnolla olisi tapana tehdä muutenkin. Ihmiset ovat ylihoidettuja, hoitoja ei osata lopettaa ajoissa ja pidetään kaikki satavuotiaatkin väkisin hengissä ja jos lääkäri tekee dnr päätöksen niin jopas iltalehteen otetaan yhteyttä kun minun äiti nyt halutaan tappaa!
Jos koronan saan niin tod näk tupakoitsijana ja ylipainoisena kuolisin.. kuolempa pois ennenkuin minua tulevaisuudessa ylihoidetaan ja tuhlataan valtion rahoja vaikka päätöksen tupakanpoltosta tein aivan vapaaehtoisesti!
Tämän takia minäkin liikun mahdollisimman paljon ilman maskia. Toivon, että kannan koronaa oireettomana (hyvin epätodennäköistä, koska olen erakko ja erakko) ja tartuttaisin massoittain ihmisiä.
Sanoma on vastuussa ihmisten mielenterveysongelmista jauhamalla jatkuvasti negatiivisuuksia liioitellusti ym. turhaa ihmismieltä stressaavaa. Korona-aikanakaan ei ole ollut yhtään kannustavaa uutista, vain pelkoa lisääviä uutisia isoilla numeroilla höystettynä.
Korona tappoi juuri sen verran ihmisiä kiin ennustettiinkin ja silti jengi on kauhuissaan tästä taudista.
Muutama sairas ja vanhus kuoli, mutta ei niistä mitään hyötyä kuitenkaan ollut joten ei mitään ongelmaa tavallisen kansalaisen näkökulmasta.
Jonnet jotka jättävät tietokoneen äänet täysille, pitäisi tehdä jotakin todella pahaa.
Suurin osa ihmisistä ei välitä kenestäkään muista kuin omista läheisistään. Muut saa hajota mielenterveysonglemiinsa ja tehdä 1tsemurhan hyppäämällä junan alle.
Vierailija kirjoitti:
Suuri osa ihmisistä on surkeita pelkureita jotka ovat kyvyttömiä muuttamaan elämäänsä. He keksivät tekosyitä ja kanavoivat tyytymättömyytensä valittamalla kaikesta.
Minä olen tällainen enkä kehtaa myöntää sitä kahvipöydässä. Tosin se varmaan muutenkin jo tiedetään.
Asioiden pitäisi antaa mennä omalla painollaan ihmisten elämässä kenenkään puuttumatta niihin sen kummemmin. Tämä erottelisi jyvät akanoista ja se on mielestäni hyvä asia niin pitkään kuin se ei aiheuta liian suuria ongelmia kaikille muille.
Suomessa pitäisi olla isommat tuloerot myös. Tätäkään ei saisi ajatella mutta kun ne ovat tilastollisesti maailman 7. pienimmät niin siltikin vingutaan tuloerojen kasvusta (jota ei tapahdu oikeasti) eikä tajuta että noiden keinotekoisella kaventamisella aiheutetaan valtava määrä ongelmia seurannaisvaikutuksineen.
Vastustan tätä:
"Sosiaalinen luottoluokitusjärjestelmä on Kiinan valtion kansalaisia koskeva luottoluokitusjärjestelmä, jossa jokaiselle kansalaiselle lasketaan tietotekniikan avulla pisteluku. Kiinan valtio ilmoitti kehittävänsä järjestelmää vuonna 2014 ja siitä tulevan pakollinen kaikille vuonna 2020. Kansalainen pisteytetään sen perusteella, miten hyvin hän on noudattanut sosiaalisia normeja ja sääntöjä. Pisteluku on julkinen rekisteritieto ja kaikkien nähtävissä"
Jos tuo tulee Suomeen joskus tai jos sosiaalinen media muuttuu tuollaiseksi ihan kunnolla, niin lopetan elämäni.
Vastustan aborttia, h a i t t a m a a h a nmuuttoa sekä kaikenlaista nykypäivän woketusta. Humanistipiireissä vähän turhan radikaaleja näkemyksiä ääneen sanottuna.
Vierailija kirjoitti:
Vauvakuume on mielisairaus johon pitäisi olla olemassa lääke.
Olen keski-ikäinen vapaaehtoisesti lapseton nainen, ja olen kärsinyt vauvakuumeesta lukemattomia kertoja elämäni aikana. Ensimmäisen kerran teinineitsyenä, jolloin halusin lähteä baariin iskemään miehen vain jotta saisin lapsen. Vauvakuumehöyryissä ei järki paljon päätä pakota.
On siihen lääke. Kun aloitat World of Warcraftin pelaamisen neitsyenä niin takuulla pysytkin sellaisena.
En voi paljastaa, kun saisin bännit tänne. Liittyy m-muuttajiin, nykyajan arvoihin, politiikkaan.
Miehet ovat naiselle ja kaikille susia. Väkivaltaisia, epävakaita, kiusaajia ja pelolla hallitsevia tyranneja. Niillä naisten kuuluttamilla normaaleilla miehillä joita pitäisi muka olla suurin osa ovat täysin hiljaa kun naisiin kohdistuu väkivaltaa. Miehet eivät ole koskaan tuominneet näkyvästi naisvihaa ja naisiin kohdistuvaa aivan päätöntä väkivaltaa. He vain vääntelevät miten se on naisten vika, ara*ien vika, Intian vika. Koskaan vika ei ole miehessä.
Hiljaisuus on hyväksyntää. Miehet tuomitsee ennemmin venäläisen hyökkässotilaan huonon kohtelun. Naisten hirviömäinen kohtelu on miehistä ihanaa, ja naisiin kohdistuva väkivalta saa miehet huorittelemaan, syyttämään, ilkkumaan ja jahtaamaan uhria. Ei ole normaalit miehet paikalla ;)
Kapitalistisessa yhteiskunnassa pitäis olla omaisuuskatto, jonka jälkeen kaikki tuottamasi omaisuus tulisi ajautua yhteiseksi hyväksi. Esim miljardin euron tai dollarin jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat naiselle ja kaikille susia. Väkivaltaisia, epävakaita, kiusaajia ja pelolla hallitsevia tyranneja. Niillä naisten kuuluttamilla normaaleilla miehillä joita pitäisi muka olla suurin osa ovat täysin hiljaa kun naisiin kohdistuu väkivaltaa. Miehet eivät ole koskaan tuominneet näkyvästi naisvihaa ja naisiin kohdistuvaa aivan päätöntä väkivaltaa. He vain vääntelevät miten se on naisten vika, ara*ien vika, Intian vika. Koskaan vika ei ole miehessä.
Hiljaisuus on hyväksyntää. Miehet tuomitsee ennemmin venäläisen hyökkässotilaan huonon kohtelun. Naisten hirviömäinen kohtelu on miehistä ihanaa, ja naisiin kohdistuva väkivalta saa miehet huorittelemaan, syyttämään, ilkkumaan ja jahtaamaan uhria. Ei ole normaalit miehet paikalla ;)
Tässä kysyttiin mielipiteitä mitä ei kehtaa myöntää muualla. Sinä teet useita aloituksia samalla tekstillä päivittäin ja varmaan puhut oikeassakin elämässä samaa tuubaa kaikille. :D
Minuakin ärsyttää tämä. Mikä hemmetti siinä on, että pitää olla aina nimenomaan niin päin, että valkoinen nainen ja muunrotuinen mies? Haiskahtaa jo aivopesulta. Sen lisäksi joka hemmetin mainoksen pitää aina olla kuin YK:n huippukokous, jossa kaikki rodut ovat edustettuina. Ei kovin edustava otos maassa, jossa tyyliin 98% on valkoisia.