Paljasta epäsuosittu mielipiteesi - Tätä ajattelen, mutta en kahvipöydässä kehtaa ääneen sanoa
Voin aloittaa: Koronakriisi on tehnyt ihmiselle oikein hyvää. Hienoa, että on opittu hidastamaan ja pysähtymään, etätyön ja lähimatkailun mahdollisuudet on tajuttu, kuluttaminen on vähentynyt ja lentely ympäri maailman lakannut. Toivottavasti tämä jatkuu vielä pitkään.
Kommentit (2751)
En ymmärrä miks naisten ympärileikkauksesta yritetään tehdä meidän suomalaisten ongelma,joka meidän pitää ratkaista.
Vierailija kirjoitti:
Kännykät pois kouluista. Niin oppitunneilta kuin väli- ja ruokatunneilta. Lukittuun tilaan koulupäivän ajaksi.
Myös opettajilta! Ja kaikilla työpaikoilla! Prkl!
Suomalaiset pitäisi pakottaa matkustamaan Suomessa niin että jokaiselle tulisi käsitys millainen tämä maa ihan oikeasti on. Olen väsynyt kuulemaan kuinka Helsingissä on ainoastaan narkkareita ja Kuopiossa asuu vain kaksi kyräilevää ihmistä ja Lapissa ei ole yhtään hammaslääkäriä.
Onko pakko lisääntyä, katsotko olevasi geneettisesti niin mahtava, että sinun on tarpeellista saada jälkeläinen-jälkeläisiä. Tekisi mieli sanoa joillekin lapsettomuudessa kieriskeleville.
Rakastan naisia, mutta iso osa naisista on hyvin rasittavia.
Haluaisin joukkotuhontaa kaikki venäläiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Transsukupuolisuus on mielisairaus.
On vain kaksi sukupuolta, mies ja nainen. Näiden lisäksi on kehityshäiriöitä, joita voidaan kutsua intersukupuolisuudeksi.
Ja nämäkin häiriöt ovat hoidettavissa.
Onneksi nämä kommentoijat ymmärtävät itsekin, että esittävät tässä nyt omia mielipiteitään. Faktan tai tutkimustiedon kanssa ei näillä ole mitään tekemistä.
Tähän liittyen toinen mielipiteeni, jota en viitsi huudella kahvipöydissä:
Kaikki tieteellinen tutkimus ei ole yhtä arvokasta. Se, mikä on todettu psykologian tai muun humanistisen tieteenalan tutkimuksissa "faktaksi" ei muuta sitä tosiasiaa, että biologisia sukupuolia on kaksi, ja jos ihminen kuvittelee olevansa väärässä kehossa, se on mielisairautta eikä todiste sukupuolen moninaisuudesta.
Ystävällisyyden ja hienotunteisuuden vuoksi voidaan toki tukea ihmisiä harhoissaan, antaa heidän muokata kehojaan yhteiskunnan piikkiin ja leikkiä mukana siinä harhassa. Ei muitakaan sairaita pidä kohdella huonosti, heidän elämänsä on myös arvokasta.
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Biologinen sukupuoli ja sukupuoli-identiteetti ovat kaksi täysin eri asiaa.
Olen alkanut sanoa tätä myös kahvipöydässä. Sillä se loppuu, että aikuiset alkaa olla aikuisia ja lakkaa teeskentelemästä, ettei tiedä mikä nainen on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisääntyminen ei ole mikään perusoikeus. Lapsiluku pitäisi päättää sen perusteella mihin on varaa ja henkistä kapasiteettia.
Varallisuus ja henkinen kapasiteetti voi äkistikin muuttua elämän varrella, vaikka ensin olisi kaikki hyvin.
Sitä ei voi ennustaa.
Mutta jos ne molemmat on lähtökohtaisesti pakkasella,ei pidä lisääntyä.
En pidä somevaikuttajuutta lainkaan arvostettavana työnä. Suurin osa somevaikuttajista ei käytä näkyvyyttään mihinkään hyvään.
Sukupuolia on kaksi, nainen ja mies.
Sukupuoli ei määrittele ulkonäköä.
Vierailija kirjoitti:
homot on ihania
ne on elukoita
Nuorten pahoinvointi lisääntyy ja se on laitosten (päiväkoti, perusopetus) syytä.
Vierailija kirjoitti:
Nuorten pahoinvointi lisääntyy ja se on laitosten (päiväkoti, perusopetus) syytä.
eiköhän ne ole mielisairaat ja päihteitä käyttävät vanhemmat jotka eivät osaa kasvattaa jälkikasvuaan kunnolla.
Kahvipöydässä en kehtaa sanoa ääneen, että onpa ihan h--tin pahat tarjottavat täällä. Mautonta pullaa ja lähes raakaa kinkkupiirakkaa.
Kauhistelen itsekseni miten epäterveellistä ruokaa joillekin lapsille syötetään.
En pidä ihmisistä ollenkaan. Suurin osa ihmisistä on suorastaan sietämättömiä massasieluisia juntteja, jotka nauttivat yksinkertaisista ja tylsistä asioista kuten Vain elämäästä, eivät ymmärrä ja arvosta toisenlaisia ihmisiä (ovat rzsisteja ja hmofoobikkoja), elävät pieniä elämiään onnellisina. Ovat kaikessa keskinkertaisia ja tyytyvät siihen.
Tätä en koskaan tule sanomaan ääneen. Moni ajattelee minusta että olen todella ihmisystävällinen, empaattinen ja sosiaalinen tyyppi.
Jengiläiset on kaikki samaa roskaa, oli sitten uusn**seja tai joku savannin keihäsheimo.
Feminismiä on montaa sorttia ja feministejä vieläkin useampia. Olet oikeassa, jollei joku tiedä mitä feminismi on niin hänet pitää kyllä abortoida mahdollisimman varhaisessa vaiheessa.
Itse olen mies ja seurustellut useammankin feministiksi itseään kutsuvan naisihmisen kanssa. Käyntikortissani on tittelinä "Setämies", koskaan minulla ei ole ollut ongelmia feminismin vuoksi. Pidän itsestäänselvyytenä, että eri ihmisryhmät ajavat ryhmänsä etuja. Minun ei tosin tarvitse.