Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuli työkkäriltä määräys kuntouttavaan työtoimintaan!

Vierailija
02.02.2014 |

Miten pääsee luistamaan siitä?

Kommentit (110)

Vierailija
81/110 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiskuntamme kaipaa enemmän Raamatulloista: " Ken ei työtä tee, sen ei syömänkään pidä!" Ja paikkakunnilla voisi nimetä ja kuvien kanssa häväistä ne jotka ikuisuuden loisiin toisten selkäpiistä revityillä verorahoilla. 

Vierailija
82/110 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntouttavassa olevahan ei ole mitään pohjasakkaa. Hänellä on vielä jäljellä velvollisuuden tunto yhteiskuntaa kohtaan. Kuntouttavasta kieltäytyvä on pohjasakkaa, sellaiset lähettäisin suoraan työleireille vakkapa metsätöihin pohjoiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/110 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok, anna sinä minulle sitä työtä. teen oikein mielelläni.

jos et anna niin tulen ryöstämään kotisi aseella ja myyn kaiken irtaimistosi jotta saan voita leivän päälle. kuulostaako reilulta?

ja voin taata että mikäli tukia ei olisi, näin tekisin 100% varmasti, ihan sama vaikka joudun vankilaan tai tapahtuu muuta, ei ole enää mitään menetettävää. siinä rytäkässä sinun henkesi ja omaisuutesi ei minulle paljon paina

Vierailija
84/110 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 08:15"]

Kuntouttavassa olevahan ei ole mitään pohjasakkaa. Hänellä on vielä jäljellä velvollisuuden tunto yhteiskuntaa kohtaan. Kuntouttavasta kieltäytyvä on pohjasakkaa, sellaiset lähettäisin suoraan työleireille vakkapa metsätöihin pohjoiseen.

[/quote]

Itse en tunne mitään velvollisuutta sinunkaltaista läskiä paskamahaista runkkaria kohtaan. Jos olisit kuolemassa tien sivussa ei kiinnostaisi tippaakaan, sylkisin vaan päälle.

Odota vaan että tilanne pahenee niin voipi olla että mukana on kättä pidempää 24/7 aivan kuten jossain Brasiliassa. Ilmeisesti sitä toivot niin hankipa siis itsekin ase että tulee edes tasavertaista mittelöä.

Vierailija
85/110 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, menepä ensin töihin vaikka Postille. Sinne pääsee entiset linnakunditkin. 

Oletko koko elämäsik kerjännyt kaiken muilta ihmisiltä? TYöllistä kuule itse itsesi, siihen kykenevät melko vasta maahan tulleetkin. Miksi ei kantasuomalainen kykenisi?

Vai oletko jotenkin valuvikainen ja mieleltäsi heikko. 

Aloita jostain  "paskaduunista" niin näet että siitähän se lähtee. Tarvitsee vain ens alkuun lopettaa se itsensä sääliminen ja laiskuus. Niin ja sama pätee tupakanpolton ja viinanjuonnin lopettamiseen. Nekinhän minä veronmaksajana joka ei ole ollut päivääkään työttömänä sinulle kustannan. 

Vierailija
86/110 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja huolehdi siisteydestäsi. Leikkaa tukka, nuku hyvin, pese hampaat aamuin illoin ja pukeudu puhtaisiin vaatteisiin. Saatp työtä ihan varmasti kun vain otat iotseäsi niskasta. kiinni. Yleensä nämä ei onnistu sellaisilta joille ei muka töitäkään löydy! 

Vierailija
87/110 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 08:21"]

Kuule, menepä ensin töihin vaikka Postille. Sinne pääsee entiset linnakunditkin. 

Oletko koko elämäsik kerjännyt kaiken muilta ihmisiltä? TYöllistä kuule itse itsesi, siihen kykenevät melko vasta maahan tulleetkin. Miksi ei kantasuomalainen kykenisi?

Aloita jostain  "paskaduunista" niin näet että siitähän se lähtee. Tarvitsee vain ens alkuun lopettaa se itsensä sääliminen ja laiskuus. Niin ja sama pätee tupakanpolton ja viinanjuonnin lopettamiseen. Nekinhän minä veronmaksajana joka ei ole ollut päivääkään työttömänä sinulle kustannan. 

[/quote]

Mene itse paskaduuniin, minulla on luultavasti sinua korkeampi koulutus ja menen oman alan töihini aivan kuten kuuluukin.

Toivon kyllä että tuet sun muut lakkautettaisiin jotta saisin ihan kunnon syyn ampua sinunkaltaiset surkeat läskikasat. Sinä et ole yhtään mitään muuta kuin läski heikko vanhus.

Vierailija
88/110 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovastipa on kaveri uhoa täynnä ryöstöjen ja muiden suhteen. Herra Internet kovanaama, noilla järjenlahjoilla varustettuna saisit ehkä juuri ja juuri tikkarin varastettua lapsilta. Muilta ihmisiltä tulisi vain kovasti ansaitsemaasi selkäsaunaa.

p.s. töihin siitä laiskuri!

Vierailija
89/110 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina vaan pahenee. Sinut on myös kalliisti koulutettu mutta et ole sivistynyt eikä yhteiskunnallinen vastuuntuntosi ole kasvanut. Tuollaiset kuin sinä ne vasta kalliiksi tuleekin.Sinua minä vasta säälinkin. 

Vierailija
90/110 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 08:26"]

Kovastipa on kaveri uhoa täynnä ryöstöjen ja muiden suhteen. Herra Internet kovanaama, noilla järjenlahjoilla varustettuna saisit ehkä juuri ja juuri tikkarin varastettua lapsilta. Muilta ihmisiltä tulisi vain kovasti ansaitsemaasi selkäsaunaa.

p.s. töihin siitä laiskuri!

[/quote]

mitä se hikoileva pikku talipallero siel kitisee? eikös sun pitäis olla jo lähdössä sinne suojatyöhön tähän aikaan? muuten tulee potkut, kipin kapin nyt

Vierailija
91/110 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 02:41"]

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 01:39"]

No siinä on tarkoitus yrittää motivoida sua työntekoon ja estää sua syrjäytymästä. Mikäs siinä on kamalaa? Onko sulla jokin perustavanlaatuinen syy?

Voit tietysti kieltäytyä jolloin tuki lakkautetaan määräajaksi tai sitä leikataan.

[/quote]

Miksi kenenkään pitäisi tehdä työtä palkatta? Se siinä on kamalaa. Tekisitkö itse duuniasi ilmaiseksi?

[/quote]

kuntouttavalla saat kyllä huomattavasti enemmän kuin työkokeilussa tai harjoittelussa. Siihen vaaditaan myös lääkärin B lausunto eli et taida olla ihan kunnossa? et ole valmis eläkkeelle mene kuntoutukseen. Kuntoutuksessa saa itse päättää alkuun käykö tunnin vai 30 tuntia viikossa ja työt ovat kevyempiä kuin työkokeilussa.

-kuntoutuksessa oleva

Vierailija
92/110 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ai Postille pääsee kuka vaan? Miksi meitä postilaisia sitten houkutellaan tällä hetkellä irtisanoutumaan? Saisin kuulemma puolen vuoden palkan palkkioksi, jos lähtisin. Kumma juttu jos kerta postiin tarvitaan lisää väkeä. Miltähän vuosituhannelta mahtaa olla tuo tietosi?

Vierailija
93/110 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ai Postille pääsee kuka vaan? Miksi meitä postilaisia sitten houkutellaan tällä hetkellä irtisanoutumaan? Saisin kuulemma puolen vuoden palkan palkkioksi, jos lähtisin. Kumma juttu jos kerta postiin tarvitaan lisää väkeä. Miltähän vuosituhannelta mahtaa olla tuo tietosi?

Vierailija
94/110 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö sä työtön ymmärrä, että koska saat tuet olet velvollinen käymään noissa sinulle osoitetuissa harjoitteluissa Jne. Se on sun työ mistä tuet on sun palkka. Älä ole tyhmä. Mikset hae vaikka lidliin töihin? Siellä on tosi helppo yletä päälliköksi jne.

Vierailija
95/110 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 08:47"]

Etkö sä työtön ymmärrä, että koska saat tuet olet velvollinen käymään noissa sinulle osoitetuissa harjoitteluissa Jne. Se on sun työ mistä tuet on sun palkka. Älä ole tyhmä. Mikset hae vaikka lidliin töihin? Siellä on tosi helppo yletä päälliköksi jne.

[/quote]

Teidätkö sinä miksi ne korvaukset ovat olemassa? näköjään et. Ne ovat korvausta valtiolta siitä ettei heillä ole tarjota työttömälle työtä. Eivät suinkaan mitään "palkkaa" harjoitteluista,anteeksi ilmaisesta työstä.

Vierailija
96/110 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että vituttaako teitä nyt kun lojun kotona tekemättä korvausteni edestä mitään?

Vierailija
97/110 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua ainakaan, eipä ole minulta juurikaan pois.

Vierailija
98/110 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 22:06"]Niin että vituttaako teitä nyt kun lojun kotona tekemättä korvausteni edestä mitään?[/quote]

Ei. En halua että on suuri ryhmä ihmisiä jotka tekevät työtä noin 600 euron kuukausittaisella nettopalkalla. Missään muussa pohjoismaassa ei tällaista käytäntöä ole.  Tukitöitä on, mutta niistä jää enemmän käteen.

Vierailija
99/110 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 02:41"]

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 01:39"]

No siinä on tarkoitus yrittää motivoida sua työntekoon ja estää sua syrjäytymästä. Mikäs siinä on kamalaa? Onko sulla jokin perustavanlaatuinen syy?

Voit tietysti kieltäytyä jolloin tuki lakkautetaan määräajaksi tai sitä leikataan.

[/quote]

Miksi kenenkään pitäisi tehdä työtä palkatta? Se siinä on kamalaa. Tekisitkö itse duuniasi ilmaiseksi?

[/quote]

teen ja olen tehnyt. Silla tavalla sitä edesauttaa omaa työllistymistään.

Vierailija
100/110 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap,olen täysin puolellasi. Onneksi olen jo työkyvyttömyyseläkkeellä, ei minua koske. Haet saikkua, kun niin masentaa tuollainen kyykytys, älä suostu menemään.Valitat oikein,menee yöunet ym.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi