Korreloiko naisten menestys ja seksikumppanien määrä?
Tällä palstalla tuntuu olevan sellainen käsitys, että naisten pitää jo tyttönä aloittaa ahkera seksin harrastaminen. Mikäli on sinkku niin on hirveän suotavaa ja osoitus avoimuudesta, että kumppaneita on kymmeniä.
Millaisia naisia nämä kehutut ja kannustetut miestenkaatajat oikein on noin muuten? Onko näin että paljon kumppaneita keränneet ja sängyssä itsevarmat nykyaikaiset naiset ovat nopeaälyisiä ja tulevat pääsemään muillakin elämän aloilla pitkälle?
Uskallan myös väittää ettei mainostettu panemisen autuus koske kaikkia vaan on "alfa-naaraitten" juttua. Kaikenlaiset harmaavarpuset eivät pääse tähän leikkiin edes mukaan, ja halutut miehet ylenkatsovat tylsäksi tituleerattuja epävarmoja naisia.
Kommentit (73)
Menestyville naisille ei yleensä tule mieleenkään etsiä jotain epämääräisiä seksisuhteita saatikka kuulutella niitä ympäriinsä. Yleensä menestyvät menestyy aika tasaisesti kaikilla osa-alueilla ja onnistuvat parin valinnassakin niin hyvin, että jakavat sänkynsä vain sen yhden ja oikean kanssa.
Miehethän saattaa netti-ilmoituksissa pikemminkin kiertää kauempaa, jos nainen ilmoittaa olevansa vaikka tohtori, ja valita sijasta sen perusnaisen. Naisen älyllä ei pariutumismarkkinoilla ole mitään vaikutusta, ulkonäöllä ennemminkin.
[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 19:31"]
Mä olen kolmen lapsen hyvinkoulutettu, suht varakas äiti.
Mäkään en usko, että seksikumppanieni määrä (n. 50) korreloisi yhtään minkään muun kanssa kuin sen, että olen ollut aikuisiällä sinkkuna reilut kymmenisen vuotta (ihan lyhyellä matematiikalla noin 4-5 kumppania vuodessa).
Ja sinkkuna olin, koska en löytänyt sitä oikeaa, eikä mikään estänyt pitämästä hauskaa niiden väärien kanssa. Yhtään sukupuolitautia en ole koskaan sairastanut, lapset on kaikki samalle isälle, jonka kanssa olen myös naimisissa.
[/quote]
Jeps, mulla on lapsia neljälle eri isälle, seksikumppaneita vain reilu kymmenkunta, yhden illan juttuja näistä 3. Miksiköhän kuvitellaan että jos on lapsilla useampi isä niin nainen on joku miehissä juokseva hutsu? Itse olen elänyt parisuhteissa lähes koko aikuisikäni, suhteet 2-10v mittaisia.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 11:16"]
[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 19:31"]
Mä olen kolmen lapsen hyvinkoulutettu, suht varakas äiti.
Mäkään en usko, että seksikumppanieni määrä (n. 50) korreloisi yhtään minkään muun kanssa kuin sen, että olen ollut aikuisiällä sinkkuna reilut kymmenisen vuotta (ihan lyhyellä matematiikalla noin 4-5 kumppania vuodessa).
Ja sinkkuna olin, koska en löytänyt sitä oikeaa, eikä mikään estänyt pitämästä hauskaa niiden väärien kanssa. Yhtään sukupuolitautia en ole koskaan sairastanut, lapset on kaikki samalle isälle, jonka kanssa olen myös naimisissa.
[/quote]
Jeps, mulla on lapsia neljälle eri isälle, seksikumppaneita vain reilu kymmenkunta, yhden illan juttuja näistä 3. Miksiköhän kuvitellaan että jos on lapsilla useampi isä niin nainen on joku miehissä juokseva hutsu? Itse olen elänyt parisuhteissa lähes koko aikuisikäni, suhteet 2-10v mittaisia.
[/quote]
Neljäkin seksikumppania voi jonkun mielestä olla jo aika monta! :D
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 11:11"]
Menestyville naisille ei yleensä tule mieleenkään etsiä jotain epämääräisiä seksisuhteita saatikka kuulutella niitä ympäriinsä. Yleensä menestyvät menestyy aika tasaisesti kaikilla osa-alueilla ja onnistuvat parin valinnassakin niin hyvin, että jakavat sänkynsä vain sen yhden ja oikean kanssa.
[/quote]
Joitakin ei vain parisuhde kiinnosta, vaikka olisikin työtä ja tuloja. Mutta yleensä ne menestyvät osaavat hoitaa seksihurjastelunsa fiksummin, ehkäistä taudit ja pitää kulissit pystyssä. Menestyneissä on varmaan enemmän niitäkin, jotka ovat eläneet hurjan nuoruuden mutta sitten vakiintuneet ja ottaneet parin, jonka kanssa viihtyvät loppuiän. Se vaatii kovaa itsekontrollia ja fiksuutta.
Enpä usko että on millään tavalla yhteydessä menestykseen. Jotkut ovat menestyneitä ja heillä on ollut paljon kumppaneita, joillain menestyneillä on ollut se yksi tai kaksi kumppania.
Sitten jos on tosi paljon ollut kumppaneita niin kyseessä saattaa, huom. saattaa olla jotain muita elämänhallinnan ongelmia.
Tunnen yhden joka on mt-syistä työkyvyttömyyseläkkeellä ja vetelee päiväkännejä, miehiä ja naisia sillä on ollut älyttömästi. Sitten on myös yksi entinen yh (nykyisin lapset huostassa joten ei huoltajuutta) joka etsii aina jonkun hyväuskoisen hölmön pariksi viikoksi alkuhuumassa maksamaan kaiken eli kierrätää aika liukuhihnalla noita, samalla mammalla on paljon velkoja perinnässä. Ei varsinaisesti myy seksipalveluita, mutta antaa kelle tahansa jolla on rahaa.
Tämä oli ensimmäinen älykäs vastaus.
[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 18:49"]
Älykkäät naiset tajuavat, ettei seksi jonkun satunnaisen jampan kanssa ole mistään kotoisin, eikä kumppaneiden määrä sulka hatussa. Yleensä älykkäät naiset pärjäävät muutenkin elämässä paremmin (työelämä, varallisuus, elämänhallinta).
[/quote]
Torvia taas täynnä tämäkin keskustelu.
ps. Naisena haluaisin harrastaa irtoseksiä enemmän jos takuuna olisi, että miehet olisi yleisesti hyviä seksissä. Uutisinfo: te ette ole.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 11:24"]
Joitakin ei vain parisuhde kiinnosta, vaikka olisikin työtä ja tuloja. Mutta yleensä ne menestyvät osaavat hoitaa seksihurjastelunsa fiksummin, ehkäistä taudit ja pitää kulissit pystyssä. Menestyneissä on varmaan enemmän niitäkin, jotka ovat eläneet hurjan nuoruuden mutta sitten vakiintuneet ja ottaneet parin, jonka kanssa viihtyvät loppuiän. Se vaatii kovaa itsekontrollia ja fiksuutta.
[/quote]
Mä kans tällä linjalla. menestyneet naiset on monesti sellaisia lukio- ja opiskeluajan railakasta nuoruutta viettäviä. Sitten kolme-nelikymppisenä ne asettuu aloilleen ja perustaa perheen, ja on hyvinkin uskollisii.
On myytti, että Suomessa joku tulisi pokailemaan esimerkiksi puistossa tai kauppareissulla. Jos nainen alkaisi flirttailemaan miehelle edellämainituissa, juoksisi mies varmaan karkuun. Etelä-Euroopassa taas naisen ei tarvitse edes yrittää tehdä aloitteita ja siellä vaatimattomatkin naiset saisivat huomiota komeilta miehiltä vain olemalla paikalla. Pointti tässä viestissä oli se, että Suomessa seksin saaminen ei käy sormea napsauttamalla naisiltakaan, tuolla reaalielämässä.
[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 20:06"]
onkohan ihan näin..?
Naisilla suurempi ongelma on laatu kuin määrä. Kaikki naiset saavat seksiä aina, jos he tyytyvät keneen tahansa tavikseen, joka tekee valomerkin aikaan epätoivoisen viime hetken aloitteen jollekin, joka näyttää siltä ettei kylve huippumiesten suosiossa tai vastaa netti-ilmoitukseen, mutta kaikki naiset eivät saa mielestään kelvollisia kumppaneita niin paljon kuin haluavat.
Tuo oli hyvin sanottu, että miehillä pitkälti samat ominaisuudet määräävät pärjäämisen työ- ja sukupuolielämässä, ja tuottavat selvän korrelaation menestykseen kummallakin osa-alueella, mutta naisilla ne ovat aivan eri ominaisuudet, varsinkin niillä, jotka harrastavat paljon yhden yön suhteita. Naisilla siihen vaaditaan vain kyky kokea hyvin monenlaiset miehet kiihottavina ja innostua seksistä usein ja helposti. Oman kokemuksen mukaan ei ainakaan selvää korrelaatiota ole. Naisten seksuaalikäyttäytyminen vaihtelee laidasta laitaan kaikissa sosiaalirymissä.