Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korreloiko naisten menestys ja seksikumppanien määrä?

Vierailija
30.01.2014 |

Tällä palstalla tuntuu olevan sellainen käsitys, että naisten pitää jo tyttönä aloittaa ahkera seksin harrastaminen. Mikäli on sinkku niin on hirveän suotavaa ja osoitus avoimuudesta, että kumppaneita on kymmeniä.

Millaisia naisia nämä kehutut ja kannustetut miestenkaatajat oikein on noin muuten? Onko näin että paljon kumppaneita keränneet ja sängyssä itsevarmat nykyaikaiset naiset ovat nopeaälyisiä ja tulevat pääsemään muillakin elämän aloilla pitkälle? 

Uskallan myös väittää ettei mainostettu panemisen autuus koske kaikkia vaan on "alfa-naaraitten" juttua. Kaikenlaiset harmaavarpuset eivät pääse tähän leikkiin edes mukaan, ja halutut miehet ylenkatsovat tylsäksi tituleerattuja epävarmoja naisia.  

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 19:07"]

No nuo kaksi eivät kyllä korreloi, ei positiivisesti eikä negatiivisesti.

Paljon seksikumppaneita omaavia naisia on niin matalasti koulutetuissa, korkeasti koulutetuissa, menestyjien sekä ei-menestyneiden joukossa.

[/quote]

samaa mieltä. mikä tahansa huuhkaja saa halutessaan munaa.

Vierailija
22/73 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korreloi käänteisesti ts. paljon irtokumppaneita wt-mammoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ns. harmaahiirulainen ja ujo, vaikka joidenkin mielestä ihan ok-näköinen ja hoikka nainen. Itse olen ihan hyväpalkkaisessa hommassa IT-alalla ja miesten osalta kokemukseni oli erittäin vähäistä ennen aviomieheni tapaamista. Muuten elämä on mennyt mukavia polkuja, mutta aika kokematon olen edelleenkin moniin verrattuna. Veikkaan, että partnerien määrä korreloi voimakkaimmin sosiaalisuuden ja itsevarmuuden kanssa. Ne ns. alfanaaraat ovat itsevarmoja extroverttejä ja lisäksi hyvännäköisiä.

Vierailija
24/73 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 18:49"]Älykkäät naiset tajuavat, ettei seksi jonkun satunnaisen jampan kanssa ole mistään kotoisin, eikä kumppaneiden määrä sulka hatussa. Yleensä älykkäät naiset pärjäävät muutenkin elämässä paremmin (työelämä, varallisuus, elämänhallinta).

[/quote]

Ja jos ei seurustele niin täytyy sitten elää selibaatissa? Ei seksikumppanien määrällä ja älykkyydellä ole mitään tekemistä toistensa kanssa.

Vierailija
25/73 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuka on alfanaaras sitten? voiko kaunis mutta introvertti olla sellainen? entä sosiaalisesti taitava mutta vaatimattoman näköinen? 

Vierailija
26/73 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo käsitys tällä palstalla johtuu siitä että täällä palstailee kuulemma innokkaasti joku huora (siis ihan ammatikseen huora, joka tosin kuulemma esittää irl olevansa siivooja)  Eiköhän useimmat lukuisten seksikumppaneiden määrää puoltavat kommentit ole lähtöisin sen näppikseltä, eli en ottais kovin vakavasti.

Vierailija
27/73 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kolmen lapsen hyvinkoulutettu, suht varakas äiti.

Mäkään en usko, että seksikumppanieni määrä (n. 50) korreloisi yhtään minkään muun kanssa kuin sen, että olen ollut aikuisiällä sinkkuna reilut kymmenisen vuotta (ihan lyhyellä matematiikalla noin 4-5 kumppania vuodessa).

Ja sinkkuna olin, koska en löytänyt sitä oikeaa, eikä mikään estänyt pitämästä hauskaa niiden väärien kanssa. Yhtään sukupuolitautia en ole koskaan sairastanut, lapset on kaikki samalle isälle, jonka kanssa olen myös naimisissa. 

Vierailija
28/73 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten petikumppanien keskiarvo tais olla siinä 12 paikkeilla, et peruspirkolla varmaan sen verran on ollut niitä kumppaneja, osa tietty suhteita eikä mitään yhden yön juttui kaikki.

Vierailija
29/73 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 19:20"]

Ja jos ei seurustele niin täytyy sitten elää selibaatissa?

[/quote]

Noinhan se miesten valtaosalla menee, joten kannattakaamme tasa-arvoa...? Ai eikö?

Vierailija
30/73 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä seksikumppaneiden määrä ja menestys työelämässä luultavasti korreloivat sen takia, että molemmilla saroilla menestyminen vaatii samoja ominaisuuksia. Karismaa, älyä, häikäilettömyyttä jne. Suurin osa miehistä harrastaisi seksiä enemmän kuin pystyvät, joten siksi kyvykkäämmät miehet tosiaan ovat olleet pukilla useammin. Siksi, että he ovat pystyneet siihen.

Naisilla seksikumppaneiden saaminen ei ole vaikeaa, eikä siihen etenkään vaadita samoja ominaisuuksia kuin työelämässä. Esimerkiksi älykkyydellä ei ole naisella mitään merkitystä yhden yön seuran saamisessa, kun taas työelämässä sitä ehdottomasti vaaditaan. Näin ollen naisen seksikumppaneiden määrä liittyy vain siihen, kuinka paljon nainen haluaa niitä olevan. Oletettavasti pelkkä halukkuus seksiin ja työssä menestyminen eivät korreloi kovin voimakkaasti, joten kumppanien määrä ja työmenestyskään eivät korreloi ainakaan voimakkaasti.

Vierailija
31/73 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti menestyneet naiset ei luultavimmin roiku tällasella palstalal vastailemassa tällaisiin spekuihin, eli heidän seksihistoriansa jääköön arvoitukseksi aloittajalle.

Vierailija
32/73 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 19:56"]

Oikeasti menestyneet naiset ei luultavimmin roiku tällasella palstalal vastailemassa tällaisiin spekuihin, eli heidän seksihistoriansa jääköön arvoitukseksi aloittajalle.

[/quote]

Outoa, sitten kun avataan kerro palkkasi -aloitus, niin puolessa tunnissa on ilmoittautunut lätkäjoukkueellinen 30 donaa päivässä tienaavia yrittäjiä ja kullassa uivia erikoislääkäreitä. Vai onkohan ne miehiä kaikki? ;)

Vierailija
33/73 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä oikein usko että korreloi, vaikka itse olenkin menestyvä alfa-naaras, jolla on ollut paljon seksisuhteita.

Miehille kelpaa kyllä kaikki, myös varpuset. Ongelma on ennemminkin siinä, että varpuset luulee, etteivät he kelpaa.

Vierailija
34/73 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 19:31"]

Mä olen kolmen lapsen hyvinkoulutettu, suht varakas äiti.

Mäkään en usko, että seksikumppanieni määrä (n. 50) korreloisi yhtään minkään muun kanssa kuin sen, että olen ollut aikuisiällä sinkkuna reilut kymmenisen vuotta (ihan lyhyellä matematiikalla noin 4-5 kumppania vuodessa).

Ja sinkkuna olin, koska en löytänyt sitä oikeaa, eikä mikään estänyt pitämästä hauskaa niiden väärien kanssa. Yhtään sukupuolitautia en ole koskaan sairastanut, lapset on kaikki samalle isälle, jonka kanssa olen myös naimisissa. 

[/quote]

No, mulla oli pitkä matikka ja palkka yli 5000 e/kk enkä harrasta lyhyitä suhteita, sinukkuna olen ollut vuosia. Koko elämänkin aikana olleet kumppanit laskee kevyesti yhden käden sormilla. 

Vierailija
35/73 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä seksikumppaneiden määrä ja menestys työelämässä luultavasti korreloivat sen takia, että molemmilla saroilla menestyminen vaatii samoja ominaisuuksia. Karismaa, älyä, häikäilettömyyttä jne. Suurin osa miehistä harrastaisi seksiä enemmän kuin pystyvät, joten siksi kyvykkäämmät miehet tosiaan ovat olleet pukilla useammin. Siksi, että he ovat pystyneet siihen.

Naisilla seksikumppaneiden saaminen ei ole vaikeaa, eikä siihen etenkään vaadita samoja ominaisuuksia kuin työelämässä. Esimerkiksi älykkyydellä ei ole naisella mitään merkitystä yhden yön seuran saamisessa, kun taas työelämässä sitä ehdottomasti vaaditaan. Näin ollen naisen seksikumppaneiden määrä liittyy vain siihen, kuinka paljon nainen haluaa niitä olevan. Oletettavasti pelkkä halukkuus seksiin ja työssä menestyminen eivät korreloi kovin voimakkaasti, joten kumppanien määrä ja työmenestyskään eivät korreloi ainakaan voimakkaasti.

onkohan ihan näin..?

Vierailija
36/73 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko, että korreloi. Niinkuin mainittu, lienee koko ajatus Sinkkuelämää-sarjan luoma illuusio. Työelämässä menestyneet naiset tavallisesti arvostavat itseään sen verran, etteivät ketä tahansa pane parin tunnin tuntemisen jälkeen. Eihän se ole edes järkevää, ja "menestyjät" tavallisesti ovat järkeviä.

Oman havaintoni mukaan näillä menestyjillä on monia hasardeja panoja todennäköisemmin ihan puoliso tai ns. fuckbuddy.

Vierailija
37/73 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 19:26"]

Suomen lainsäädäntö alkaa olla sellainen, että jo pelkkä ehdotus baarin ulkopuolella voi tuoda ahdistelusyytteen, jos siis nainen niin päättää. Tästä syystä pitää katsoa tarkkaan, missä suunsa avaa. Lapsiin ei kannata ottaa kontaktia enää ollenkaan pedofiliaepäilyjen vuoksi. Ja kelloa kannattaa kysellä vain toisilta miehiltä.

[/quote]

Samaa mieltä. Siksi naisenkin kannattaa olla tänä päivänä "hyökkäävä" jos hän haluaa saada seuraa. Ujoa naista ei kannata heteromiehen yrittää lähestyä, kun voi tulla syyte ahdistelusta ja tuo on kulttuurissamme kummeksuttavaa. Baarit ovat ainoita iskupaikkoja, mutta kuinka paljon niissä käy ujompia naisia yksikseen. Joten: tahtoo osa naisistakin jäädä seksin saamisessa paitsioon.

Vierailija
38/73 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonni. Pidän itseäni mukavasti pärjäävänä.

Seksiä olen harrastanut n.15 kumppanin kanssa. Olen ollut aina miehestä muullakin tasolla kiinnostunut. Sittemmin avioiduin, minkä takia kumppaneiden määrä ei ole enää kasvanut.

Uskon, että jonkinlainen keskitie vallitsee tässä. Ne aidosti pärjäävät naiset eivät kuluta itseään tai anna käyttää itseään hyväksi. Testosteronin määrä voi liittyä seksistä nauttimiseen/haluun ja sen on todettu naisella liittyvän ammatilliseen kunnianhimoon. Itse ajattelen, että olen elinvoimainen. Nautin miehistä ja nautin kaikesta mitä teen, myös työstäni.

Vierailija
39/73 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistäkääs, naiset , tähän omia kokemuksia :)

Monenko kanssa olette olleet, koulutustasonne ja ikä , että saadaan vähän yleiskatsausta :)

Vierailija
40/73 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.tohtori.fi/?page=1616302&id=0792602

seksiaktiivisuudella ja palkalla yhteys

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme