Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen orgasmi yhdynnässä..ja myytit siitä, entä miesnäkökulma

Vierailija
23.10.2020 |

Eli, kun totuus tutkimusten mukaan on, että vain suht harva nainen saa vain pelkällä yhdynnällä, niin miksi useimmat miehet kieltää asian? Onko se miehille itsetuntasia? Eikö se olekkaan tärkeintä, että nainen saa? Mikä siis mättää..jos asiasta kirjoittaa tulee alapeukkuja - mikä merkki tämä on siis nuorille tytöille? Tästähän seuraa paljon surua, kun teeskentely lisääntyy, nuoret luulevat olevansa epänormaaleja, vaikka ihan normaaleja ovat. Onko mihillä vastuuta asiassa? Nyt miehet suut auki!

Kommentit (431)

Vierailija
81/431 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sitten naisella ole mitään merkitystä miehen nautintoon, orgasmiin? Ihan sama kuka reikä siinä on kuhan panee, niin avot. En ihan osta tuotakaan kyllä.

Vierailija
82/431 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ja miksi sanonta "klitorista pakko hiplata"? Tähänhän jo sisältyy kovin negatiivinen asenne...aina ja aina vaan.

Vaimoni saanut tuhansia orgasmeja naimalla, muttei ainuttakaan klitoriksen hiplaamisella nainnin aikana. Minä en ole siihen saanut koskea, eikä hänkään ole koskenut.

Hänen orgasmien tae on ollut riittävän pitkä esileikki lähelle orgasmia ja oikea ajoitus naimisen aloitukselle. Hän on saanut orgasmit 5 min sisään tai sitten mennyt ohi ja jäänyt saamatta. Jos mennyt ohi naitu muuten vaan minun ja toki hänen mieliksi. Hänelle seksi on lähinnä naimista, vaikka saakin suuseksillä varmasti orgasmeja.

M62

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/431 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

23v oltu kimpassa ja en tiedä onko vaimo saanut yhtää orkkua. Eikä ainakaan minua häiritse yhtään.

Vierailija
84/431 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ja jokuhan tykkää vissiin olla kokonaan ilman...seksiä siis miehen kanssa. Että sillai.

Vierailija
85/431 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ja miksi sanonta "klitorista pakko hiplata"? Tähänhän jo sisältyy kovin negatiivinen asenne...aina ja aina vaan.

Vaimoni saanut tuhansia orgasmeja naimalla, muttei ainuttakaan klitoriksen hiplaamisella nainnin aikana. Minä en ole siihen saanut koskea, eikä hänkään ole koskenut.

Hänen orgasmien tae on ollut riittävän pitkä esileikki lähelle orgasmia ja oikea ajoitus naimisen aloitukselle. Hän on saanut orgasmit 5 min sisään tai sitten mennyt ohi ja jäänyt saamatta. Jos mennyt ohi naitu muuten vaan minun ja toki hänen mieliksi. Hänelle seksi on lähinnä naimista, vaikka saakin suuseksillä varmasti orgasmeja.

M62

Lähes 40 vuoden kokemuksella vaimon kanssa oli aluksi niin, ettei hän saanut yhdynnässä millään orgasmia. Sitten opettelimme tuon esileikin  suuseksillä hänelle niin, että hän pyysi juuri oikeaan aikaan ennen orkkua sisäänsä ja sitten alkoi vähitellen tulla... Hän on saanut aina suuseksiä halutessaan ja silloin hän saa yleensä nykyisin kaksi orkkua. Ilman suuseksiä hän saa yhden melkein aina, kun hellin tarpeeksi ennen yhdyntää.

Vierailija
86/431 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sitten naisella ole mitään merkitystä miehen nautintoon, orgasmiin? Ihan sama kuka reikä siinä on kuhan panee, niin avot. En ihan osta tuotakaan kyllä.

Missä niin sanottiin?

Vierailija
87/431 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä niin sanottiin?

No minä juuri sitä kysyin, luit ihan itse kun osaat kysyäkkin? Jos ei miehellä ole tekemistä naisen nautinnon kanssa, niin kysymys kuuluu aiheellisesti, toisinkinpäin.  Jos halutaan heittäytyä typeriksi.

Vierailija
88/431 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M62

Lähes 40 vuoden kokemuksella vaimon kanssa oli aluksi niin, ettei hän saanut yhdynnässä millään orgasmia. Sitten opettelimme tuon esileikin  suuseksillä hänelle niin, että hän pyysi juuri oikeaan aikaan ennen orkkua sisäänsä ja sitten alkoi vähitellen tulla... Hän on saanut aina suuseksiä halutessaan ja silloin hän saa yleensä nykyisin kaksi orkkua. Ilman suuseksiä hän saa yhden melkein aina, kun hellin tarpeeksi ennen yhdyntää.

Mitähän kohtaa olet suuseksissä stimuloinut, jos se "klitoriksen hiplaus on ollut kielletty"? Aika erkoista, muta toki kukin tyylillään.

Vielä kysyisin, miksi on peräti pitänyt opetella se yhdynnässä saaminen? Eikö se olekkaan niin, että kaikki orgasmit ovat sallittuja, siis naiselle. Mihenhän ei tarvitse opetella vaimonsa takia mitään muita tapoja tietystikkään...

Vierailija
89/431 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä niin sanottiin?

No minä juuri sitä kysyin, luit ihan itse kun osaat kysyäkkin? Jos ei miehellä ole tekemistä naisen nautinnon kanssa, niin kysymys kuuluu aiheellisesti, toisinkinpäin.  Jos halutaan heittäytyä typeriksi.

Sun kanssa keskusteleminen on kyllä sula mahdottomuus.

Vierailija
90/431 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin Väestöliiton sivuja, Finsex tutkimusta. Liki 50% naisista saa orgasmin yhdynnässä. Niistä jotka saavat usein suuseksiä ennen yhdyntää saa 58% tavallisesti orgasmin yhdynnässä. Viime yhdynnässä 69%.

Joten mistä tää tuuba oikein tulee, että klitorista olisi pakko hiplata samaan aikaan?

Voiko näin tyhmiä ihmisiä ollakaan :D

"Saada orgasmi yhdynnässä" tarkoittaa orgasmia yhdynnän aikana. Eikä suinkaan orgasmia, jonka saamiseksi ei ole käytetty leluja tai sormia.

Valtaosa naisista saa yhdynnän aikana, mutta vain murto-osa ns. pelkällä panemisella.

Suurin syy siihen, miksi nainen ei laukea pelkällä panemisella, on mies. Laukeaminen riippuu miehen tekniikasta, rytmistä ja kestosta. Iso ongelma on se, että naisen lähestyessä laukeamista mies innostuu eikä kestä vaan laukeaa itse. Taitava rakastaja toki opettelee pois tästä.

Se, saako nainen pelkällä panemisella ilman klitoriksen kärjen hyväilyä riippuu siitä, millainen klitoris muuten on, ei miehestä. Toisin sanoen: saako klitoris stimulaatiota yhdynnässä vai ei. Kaikki eivät saa, koska olemme anatomialtamme erilaisia.

Ja jokainen orgasmi on klitorisorgasmi. Se on iso elin, joka mm. ympäröi vaginaa. Myös esim. G-pisteorgasmi on klitorisorgasmi.

Nyt olen erimieltä, ja siis olen nainen. Kyllä vaan on eriasia kuka mies asialla on. Jos ei esim työnnä niin, että tulee tuntumaa häpyynkin, ei se ole sama. Samoin se kulma on aika tärkeä. Ja myös se kuinka se terska käy siinä suulla, vai ei. Ja toki jos on ihan ohut penis.. pituus ei niinkään. Kyllä sen miehen otteilla muutoinkin on suurikin merkitys! Jos on sellainen joka vaan sinne tökkää...niin ei kyllä sytytä. se on siinä. Kun taas osaava mies lämmittää kunnolla sen naisen ja sitten vasta kun on melkeen josiinä ja tässä, niin yes.

Onhan se nyt selvää, että miehellä suurikin vaikutus.

Minusta olisi kurjaa, jos en voisi itse tehdä mitään vaan pitää odottaa sitä Hra Oikeaa joka ajatuksistani lukee miten minua pitää panna? 

Jo nuorena olen oppinut että ihan oman nautinnon takia kannattaa opetella se orgasmi ihan itse. Sun ajatukset on aika vanhanaikaisia? Itse mielelläni keskityn tarjoamaan hyvää pantavaa jos hyvää munaa saan, ja voin siinä sivussa sitten orkunkin runkata kun siltä tuntuu. 

Vierailija
91/431 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä niin sanottiin?

Sun kanssa keskusteleminen on kyllä sula mahdottomuus.

No eihän tuo ollut mahdoton kysymys ollenkaan! Siis jos miehellä ei ole tekemistä naisen nautinnon kanssa, niin mites sitten toisinpäin? Onko naisella mitään vaikutusta miehen nautintoon? So simpple is that.

Vierailija
92/431 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin Väestöliiton sivuja, Finsex tutkimusta. Liki 50% naisista saa orgasmin yhdynnässä. Niistä jotka saavat usein suuseksiä ennen yhdyntää saa 58% tavallisesti orgasmin yhdynnässä. Viime yhdynnässä 69%.

Joten mistä tää tuuba oikein tulee, että klitorista olisi pakko hiplata samaan aikaan?

Voiko näin tyhmiä ihmisiä ollakaan :D

"Saada orgasmi yhdynnässä" tarkoittaa orgasmia yhdynnän aikana. Eikä suinkaan orgasmia, jonka saamiseksi ei ole käytetty leluja tai sormia.

Valtaosa naisista saa yhdynnän aikana, mutta vain murto-osa ns. pelkällä panemisella.

Suurin syy siihen, miksi nainen ei laukea pelkällä panemisella, on mies. Laukeaminen riippuu miehen tekniikasta, rytmistä ja kestosta. Iso ongelma on se, että naisen lähestyessä laukeamista mies innostuu eikä kestä vaan laukeaa itse. Taitava rakastaja toki opettelee pois tästä.

Se, saako nainen pelkällä panemisella ilman klitoriksen kärjen hyväilyä riippuu siitä, millainen klitoris muuten on, ei miehestä. Toisin sanoen: saako klitoris stimulaatiota yhdynnässä vai ei. Kaikki eivät saa, koska olemme anatomialtamme erilaisia.

Ja jokainen orgasmi on klitorisorgasmi. Se on iso elin, joka mm. ympäröi vaginaa. Myös esim. G-pisteorgasmi on klitorisorgasmi.

Nyt olen erimieltä, ja siis olen nainen. Kyllä vaan on eriasia kuka mies asialla on. Jos ei esim työnnä niin, että tulee tuntumaa häpyynkin, ei se ole sama. Samoin se kulma on aika tärkeä. Ja myös se kuinka se terska käy siinä suulla, vai ei. Ja toki jos on ihan ohut penis.. pituus ei niinkään. Kyllä sen miehen otteilla muutoinkin on suurikin merkitys! Jos on sellainen joka vaan sinne tökkää...niin ei kyllä sytytä. se on siinä. Kun taas osaava mies lämmittää kunnolla sen naisen ja sitten vasta kun on melkeen josiinä ja tässä, niin yes.

Onhan se nyt selvää, että miehellä suurikin vaikutus.

Minusta olisi kurjaa, jos en voisi itse tehdä mitään vaan pitää odottaa sitä Hra Oikeaa joka ajatuksistani lukee miten minua pitää panna? 

Jo nuorena olen oppinut että ihan oman nautinnon takia kannattaa opetella se orgasmi ihan itse. Sun ajatukset on aika vanhanaikaisia? Itse mielelläni keskityn tarjoamaan hyvää pantavaa jos hyvää munaa saan, ja voin siinä sivussa sitten orkunkin runkata kun siltä tuntuu. 

Mulla on se herra oikea jo. Ja ei meidän ei tarvitse itseämme tyydytellä; teemme sen toisillemme. Se on paljon ihanampaa, siksihän olemme yhdessä. En keskity olemaan hyvä  "pantava" vaan hyvä seksikumppani miehelleni, tasavertainen kaikessa. Saamme ja annamme.  Ja olen jo vuosikymmenet osannut ihan kaiken ja samoin mieheni. Emme tarvitse neuvoja enää..Kiitos vaan :D

Vierailija
93/431 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja juuri nyt haluan tyynyn polvienialle, koska mieheni haluaa syvän, hyvän suihinoton - sen hän tulee saamaan, nojatulissa istuessaan. Nam.  Sama AP

Vierailija
94/431 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja juuri nyt haluan tyynyn polvienialle, koska mieheni haluaa syvän, hyvän suihinoton - sen hän tulee saamaan, nojatulissa istuessaan. Nam.  Sama AP

Ketä kiinnostaa?

Vierailija
95/431 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä kiinnostaa?

Jaa. luulin tätä palstaksi jossa ihmiset ovat seksistä kiinnostuneita. Sulle suosittelen sitten muita palstoja..ihan varmasti löydät itsellesi hyvän.

Vierailija
96/431 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä kiinnostaa?

Jaa. luulin tätä palstaksi jossa ihmiset ovat seksistä kiinnostuneita. Sulle suosittelen sitten muita palstoja..ihan varmasti löydät itsellesi hyvän.

Kyllä meitä seksi kiinnostaa. Sinä vain et.

Vierailija
97/431 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko huvittuneena olen nyt seurannut tätä  keskustelua. Olen siis AP. kovasti agressioita, naisen haukkumista myös (huh) sun muuta, ihmettelen kovasti. Näin miestä kovasti arvostavana aikuisena naisena...ihmettelen tätä  kornia vastaanottoa. Olen milloin lahna millon mitäkin, vaika olen ihan kuuma ja kaukana lahnasta, tai mistään , Miksi. ja aina kun postaan että nautin,saan alapeukkuja. Ovatko miehet kieroutuneita vai mikä on? Haluan yhä miesten mielipiteitä kiitos?

Vierailija
98/431 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melko huvittuneena olen nyt seurannut tätä  keskustelua. Olen siis AP. kovasti agressioita, naisen haukkumista myös (huh) sun muuta, ihmettelen kovasti. Näin miestä kovasti arvostavana aikuisena naisena...ihmettelen tätä  kornia vastaanottoa. Olen milloin lahna millon mitäkin, vaika olen ihan kuuma ja kaukana lahnasta, tai mistään , Miksi. ja aina kun postaan että nautin,saan alapeukkuja. Ovatko miehet kieroutuneita vai mikä on? Haluan yhä miesten mielipiteitä kiitos?

Kannattaisi lopettaa henkilöön käyvät hyökkäykset ja sanojen tahallinen väärinymmärtäminen, jos haluaa ylläpitää keskustelua. Vinkkinä vaan.

Vierailija
99/431 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M62

Mitähän kohtaa olet suuseksissä stimuloinut, jos se "klitoriksen hiplaus on ollut kielletty"? Aika erkoista, muta toki kukin tyylillään.

Vielä kysyisin, miksi on peräti pitänyt opetella se yhdynnässä saaminen? Eikö se olekkaan niin, että kaikki orgasmit ovat sallittuja, siis naiselle. Mihenhän ei tarvitse opetella vaimonsa takia mitään muita tapoja tietystikkään...

Etkö ymmärrä lukemaasi? Klittaa ei voi nuolla yhdynnän aikana, ainoastaan ennen. Yhdynnän aikana klittaa ei ole saanut hiplata. Vaimolle orgasmi yhdynnän aikana oli halutuin ja nautinnollisin, eli parempi kuin muut. Halunnut ehdottomasti naida, vaikka saisi suuseksillä orgasmin. Ilman naintia ei suostu edes suuseksiin, suikkarehin mulle kuitenkin.

Eikä hän varmasti ole ainut nainen, jolle yhdyntä on se juttu. Niin on mullekin. Suikkarikaan ei ole kuin kalpea aavistus siitä nautinnosta mitä vaimon pillu antaa.

M62

Vierailija
100/431 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kova jätkä kun uskaltaa antaa kullinsa noin aggressiivisen naisen hampaisiin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä