Naisen orgasmi yhdynnässä..ja myytit siitä, entä miesnäkökulma
Eli, kun totuus tutkimusten mukaan on, että vain suht harva nainen saa vain pelkällä yhdynnällä, niin miksi useimmat miehet kieltää asian? Onko se miehille itsetuntasia? Eikö se olekkaan tärkeintä, että nainen saa? Mikä siis mättää..jos asiasta kirjoittaa tulee alapeukkuja - mikä merkki tämä on siis nuorille tytöille? Tästähän seuraa paljon surua, kun teeskentely lisääntyy, nuoret luulevat olevansa epänormaaleja, vaikka ihan normaaleja ovat. Onko mihillä vastuuta asiassa? Nyt miehet suut auki!
Kommentit (431)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole trolli. Mutta sinä keskitt vain siihen kuka kirjoitta, et siihen MITÄ. Lisäksi keskityt vain kirjoitusvirheisiin, mitä väliä. Asia ratkaisee.
Mutta olet mies, joka ei kestä arvostelua, et ainakaan naiselta. Huono itsetunto? Naisviha jne.
Minä ouhuh asiaa sinää venkoilet aina vaan. Mutta jatka niin jos haluat.
Mitä sanoin hyvistä rakastajista on just niin, B luokan miehet ovat B leuokkaa, ei voi mitään.
Ei muuta kuin onnea valitsemallasi tiellä! T. Nainen jolle kuvittelet kalun
Voit olla vaikka kolmatta sukupuolta.
Tämä miehen osaaminen panemisessa ja rakastelussa, ei muutu siitä miksikään.
Miksi jankutat asiaa, mistä kukaan muu ei keskustele?
No mutta! Sinähän suorastaan himoitset tähän tulla sanomaan..ihan aina! Ja haluat että vastaan. Kentie oletkin rakastunut? Hahhaaaaaaaa
Tein ihan ydinkysymyksen. Näköjään osui ja upposi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole trolli. Mutta sinä keskitt vain siihen kuka kirjoitta, et siihen MITÄ. Lisäksi keskityt vain kirjoitusvirheisiin, mitä väliä. Asia ratkaisee.
Mutta olet mies, joka ei kestä arvostelua, et ainakaan naiselta. Huono itsetunto? Naisviha jne.
Mitä sanoin hyvistä rakastajista on just niin, B luokan miehet ovat B leuokkaa, ei voi mitään.
Ilmeisesti sulle ei ole osaavia miehiä suotu, kun et saa naidessa, eikä yhdyntä tunnu miltään. No kaikkea ei voi saada.
eri.
Joo, eri todella. Lueppa Freudisi uudelleen. Olen kyllä lukenut Johdatuksen psykoanalyysiin, tuskin olet siitä kuullutkaan.
Mutta huonoa panomiestä ei nainen kaipaa, vaikka olisi lukenut koko tuotannon. Mies panee joko hyvin tai huonosti. Thats it.
Joo, en ole Freundista lukenut histustakaan, keskittynyt vain antamaan naimalla ja suuseksillä vaimolle tuhansia orgasmeja. Mulla on vaativa vaimo, joka ei ole koskaan suostunut jäämään ilman orgasmeja. Mun egoa ei ole häirinnyt, en olisi muunlaista vaimoa ottanutkaan. Mulla ollut käytössä kaikki tarpeelliset konstit naisen tyydyttämiseen, ASENNE, MIELIKUVITUS, näppärät sormet, vikkelä kieli ja pitkä paksu kalu. Ja juuri tuossa tärkeysjärjestyksessä. Noilla pärjätty. En ole varmaan mitään muuta asiaa maailmassa harjoitellut niin paljon, kun vaimon orgasmin pyydystämistä ja pillun lukua. Kuten miehetkin tietää, ne on välillä aika oikukkaita perhosia, kantajista puhumattakaan. Mutta naisessa pitää olla haastetta ja särmää, jotta voi tuntea itsensä mieheksi.
Sinä se keskityt vain ja aina omaan einoimaisuuteesi. Iso paksu kalu ja vaimon myyllytyspillu. Onko sulla jotain sanottavaa mihinkään muuhun? Kenties tähän asiaan?
Jos nyt olisit edes viistinyt lukea ajatuksella mitä kirjoitin, niin olisi pitänyt selvitä. Luuletko sinä, että vaimon pillu on innostunut itsestään myllyttämään. No ei todellakaan ole vaan se on ensin pitänyt saada siihen tilaan. Jos nyt vähänkään olisit viitsinyt käyttää aivojasi olisit ymmärtänyt, että kaluni tulee vasta viimeisenä tärkeysjärjestyksessä. Voi olla, että ekalla kerralla pitkällä vedätyksellä ja panttaamisella sain pillun pois tolaltaan puolivahingossa, mutta sen jälkeen tiesin mihin piti pyrkiä. Kun pillun saa syömään kädestä pillu tekee ihan mitä tahansa saadakseen vapauttavan orgasmin joka päästää piinasta. Joskus tuntunut, että pillun soittaminen on vaikeutunut sitä enemmän mitä useammin on soittanut. Siksi miehellä pitää olla oikea ASENNE sitä ongelmaa ratkomaan. Toinen vaihtoehto on toki heittää pyyhe kehään ja luovuttaa. Itse en ole ollut koskaan luovuttaja tyyppi.
Puhut aina vain itsestäi ja vaimostasi. Ei mitään empatiaa muille. No ei voi odottaa sullhan vain yksi nainen, vaimosi. Silti puhut kuin kaiken tietävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti sulle ei ole osaavia miehiä suotu, kun et saa naidessa, eikä yhdyntä tunnu miltään. No kaikkea ei voi saada.
eri.
Joo, eri todella. Lueppa Freudisi uudelleen. Olen kyllä lukenut Johdatuksen psykoanalyysiin, tuskin olet siitä kuullutkaan.
Mutta huonoa panomiestä ei nainen kaipaa, vaikka olisi lukenut koko tuotannon. Mies panee joko hyvin tai huonosti. Thats it.
Joo, en ole Freundista lukenut histustakaan, keskittynyt vain antamaan naimalla ja suuseksillä vaimolle tuhansia orgasmeja. Mulla on vaativa vaimo, joka ei ole koskaan suostunut jäämään ilman orgasmeja. Mun egoa ei ole häirinnyt, en olisi muunlaista vaimoa ottanutkaan. Mulla ollut käytössä kaikki tarpeelliset konstit naisen tyydyttämiseen, ASENNE, MIELIKUVITUS, näppärät sormet, vikkelä kieli ja pitkä paksu kalu. Ja juuri tuossa tärkeysjärjestyksessä. Noilla pärjätty. En ole varmaan mitään muuta asiaa maailmassa harjoitellut niin paljon, kun vaimon orgasmin pyydystämistä ja pillun lukua. Kuten miehetkin tietää, ne on välillä aika oikukkaita perhosia, kantajista puhumattakaan. Mutta naisessa pitää olla haastetta ja särmää, jotta voi tuntea itsensä mieheksi.
Sinä se keskityt vain ja aina omaan einoimaisuuteesi. Iso paksu kalu ja vaimon myyllytyspillu. Onko sulla jotain sanottavaa mihinkään muuhun? Kenties tähän asiaan?
Jos nyt olisit edes viistinyt lukea ajatuksella mitä kirjoitin, niin olisi pitänyt selvitä. Luuletko sinä, että vaimon pillu on innostunut itsestään myllyttämään. No ei todellakaan ole vaan se on ensin pitänyt saada siihen tilaan. Jos nyt vähänkään olisit viitsinyt käyttää aivojasi olisit ymmärtänyt, että kaluni tulee vasta viimeisenä tärkeysjärjestyksessä. Voi olla, että ekalla kerralla pitkällä vedätyksellä ja panttaamisella sain pillun pois tolaltaan puolivahingossa, mutta sen jälkeen tiesin mihin piti pyrkiä. Kun pillun saa syömään kädestä pillu tekee ihan mitä tahansa saadakseen vapauttavan orgasmin joka päästää piinasta. Joskus tuntunut, että pillun soittaminen on vaikeutunut sitä enemmän mitä useammin on soittanut. Siksi miehellä pitää olla oikea ASENNE sitä ongelmaa ratkomaan. Toinen vaihtoehto on toki heittää pyyhe kehään ja luovuttaa. Itse en ole ollut koskaan luovuttaja tyyppi.
Puhut aina vain itsestäi ja vaimostasi. Ei mitään empatiaa muille. No ei voi odottaa sullhan vain yksi nainen, vaimosi. Silti puhut kuin kaiken tietävä.
Tietysti hän puhuu vaimostaan, kenestä sitten?
Pitäisikö panna kaikki naiset läpi?
Mieten panotaidot oikeesti surkeet se on sanottava, Ja jättävät naisen usein ilam isoa Ota. Näin se menee, uuret puheet pieni pili, eikä edeskieli tai sormi liiku...kyllä on surkeita nämä miehet, joilla suuret puheet.
Vierailija kirjoitti:
Mieten panotaidot oikeesti surkeet se on sanottava, Ja jättävät naisen usein ilam isoa Ota. Näin se menee, uuret puheet pieni pili, eikä edeskieli tai sormi liiku...kyllä on surkeita nämä miehet, joilla suuret puheet.
Voi voi, ei ne alapeukut riitä
Surkeita panomoehiä nyt vaan on. Osaamattomia ja itsekkäitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi voi, ei ne alapeukut riitä
Surkeita panomoehiä nyt vaan on. Osaamattomia ja itsekkäitä.
Jotenkin se hyvin vähäkin, mikä tuossa sun mielenvikaisessa jankutuksessa olisi asiaa, nollautuu nopeasti, kun itse käytät peniksen kokoa lyömäaseena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eri.
Tietysti hän puhuu vaimostaan, kenestä sitten?
Pitäisikö panna kaikki naiset läpi?
Tietysti puhun vain vaimostani. Kaikki naiset ovat yksilöitä ja miehen pitää oppia heitä soittamaan, oppia pillun kujeet ja ominaisuudet. Naiset itsekin aina toitottavat että ovat yksilöitä, joten kumma kun ei kelpaa yhdestä yksilöstä kirjoittaminen. Toisekseen mulle on riittänyt, että saanut yhden tyydytettyä täysin. On riittänyt vaimollekin. Muut naiset on muiden miesten ongelmia. Mutta kannattaisi naisenkin valita sellainen mies joka osaa tai haluaa oppia. Niin vaimokin on tehnyt. Valintakysymys.. En kuvitellut vakiintuvani ja meneväni nuorena naimisiin, en edes kosinut vaimoani. Vaimokin antoi tavatessa ymmärtää, ettei luota miehiin eikä mene ikinä naimisiin.
AP on sairas, joka ei ole koskaan saanut yhdynnässä orgasmia. Sama kuin mies sanoisi, ei se pelkkä pano anna sitä orkkua itselle. Siemensyöksy ei ole muutes sama kuin Orgasmi. Tämä naisille tiedoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi jankutat asiaa, mistä kukaan muu ei keskustele?
No mutta! Sinähän suorastaan himoitset tähän tulla sanomaan..ihan aina! Ja haluat että vastaan. Kentie oletkin rakastunut? Hahhaaaaaaaa
Tein ihan ydinkysymyksen. Näköjään osui ja upposi.
Ja mitään ei ole vastattu, itse kysymykseen.
Oikeesti,mistä sun viha kumpuaa. Ja mistä keksit noi juttusi.
Edelleen menesille vihanhallintakurssile.
I rest my case.