Naisen orgasmi yhdynnässä..ja myytit siitä, entä miesnäkökulma
Eli, kun totuus tutkimusten mukaan on, että vain suht harva nainen saa vain pelkällä yhdynnällä, niin miksi useimmat miehet kieltää asian? Onko se miehille itsetuntasia? Eikö se olekkaan tärkeintä, että nainen saa? Mikä siis mättää..jos asiasta kirjoittaa tulee alapeukkuja - mikä merkki tämä on siis nuorille tytöille? Tästähän seuraa paljon surua, kun teeskentely lisääntyy, nuoret luulevat olevansa epänormaaleja, vaikka ihan normaaleja ovat. Onko mihillä vastuuta asiassa? Nyt miehet suut auki!
Kommentit (431)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet, onko tähän mitään muuta kuin alapeukkuja? eikö tätä asiaa siis ymmärretä vai mikä mättää.
Onko se joku tabu miehelle, etteivät naiset (valtaosa siis) saa pelkällä panemisella? ja jos niin miksi?
Olen rakastellut 14 naisen kanssa. Yhtä lukuunottamatta kaikki ovat tulleet yhdynnässä. Onko mulle osuneet tilastovirheet vai mitä? Ja se yksi ei saanut millään keinolla.
Taitaa ap olla taas se, jolle ei kelpaa kuin nuoleminen, joka sekin on ihan hieno osa seksiä.Orgasmin voi myös näytellä.
Se on sitten joka kerta niin hienoa, kun aletaan vihjailla naisten olevan valehtelijoita, jos saavat orgasminsa väärällä tavalla. Oikein sellainen erityisen empaattinen tapa välittää naisten hyvinvoinnista.
Tämä. Kuka määrittää mikä on se OIKEA tapa? Eikö se ole nainen joka määrittää ihan itse , ei se mies voi kertoa oman vaimon/naisensa puolesta mikä on oikea. Jokaisen naisen oikea on millä saa, ei SE MILLÄ MIES haluaa naisensa saavan. Kuten yllä joku järkevä mies totesikin. ja miehet kertovat, "vaimoni orgasmi on paras kun saa yhdynnässä"..mistä sinä sen ukko tiedät? Voihan olla että nainen sanoo noin, kun tietää että mies niin toivoo..miettikää.
Tämäpä tämä.
Miksi pitää halveerata sitä miehen kertomusta aiheesta? Etkö sä usko että heillä voi asiat olla ihan upeasti ja hienosti, että heidän naisensa nyt vaan ovat rehellisiä ja kertovat näille miehilleen että mistä nauttivat. Ja sitten kun joku tällainen mies erehtyy sanomaan asiasta sulle, niin sä tuomitset ne miehet itsekkäiksi ja heidän naisensa valehtelijoiksi?
Ei ihme että sulla on missio, kun et usko mitä ihmiset sanovat. Uskotko salaliittoteorioihin noin muutenkin yleisesti?
Pariskunnilla on usein ihan toimiva keskinäinen luottamus ja hyvää seksiä, orgasmit ovat tosiaan mahdollisia muutenkin kuin sun tavallasi. Oletko sä kateellinen siitä että muut saavat eri tavalla kuin sinä vai mikä ihme on? Vaikea tajuta tätä sun agendaasi, että miksi sun pitää lytätä kaikki eri mieltä olevat?
Oma näkökulmasi voisi mennä paremmin jakeluun jos olisit rauhallisempi. Kirjoita vaikka että "minusta orgasmit kuuluvat rakasteluun, ja moni nainen kaipaa klitoriskiihotusta orkun saadakseen. Jutelkaa keskenänne millainen kosketus tuntuu hyvältä"
Pitää uskoa olevansa nautinnon arvoinen täysin ja ottaa siitä myös oma vastuu. Pyytää nautintoa itselleen ja antaa toiselle. Itse naisena saan masturboinnissa helpoiten ja tämän olen vihdoin täysin hyväksynyt. Nykyään runkkaan useimmiten miehen läsnäollessa ja sellaisella avustetulla moodilla. Aivan mielettömiä pitkitettyjä orkkuja välillä. Avustettuna on siis huimasti parempaa. Tämä on siis kaiken muun seksin lisäksi. Täytyy kaikkien vaan etsiä se oma juttu. Ei pidä syyllistää ketään, kun ei kaikki nyt vaan samallalailla saa. Kunhan nyt molemmille on nautintoa. Itse siis kannustan arvostamaan niitä itsetuotettuja orkkuja eniten, jos ei kumppanin kanssa laukea. Ei tarvii syyllistää tai tuntea huonommuutta.
Tähänkin tulee varmasti alapeukkuja ja sanotaan, et miks ei sit ole ilman parisuhdetta yksin runkkaamassa. No ei ne ole sama-asia silti. Kun tämä seksuaalisuus on vaan niin moninaista ja toisille se toisen kädestä laukeaminen ei nyt vaan ole helppoa, niin kannattaa nega unohtaa ja keskittyä hyvään mitä on ja parantaa sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet, onko tähän mitään muuta kuin alapeukkuja? eikö tätä asiaa siis ymmärretä vai mikä mättää.
Onko se joku tabu miehelle, etteivät naiset (valtaosa siis) saa pelkällä panemisella? ja jos niin miksi?
Olen rakastellut 14 naisen kanssa. Yhtä lukuunottamatta kaikki ovat tulleet yhdynnässä. Onko mulle osuneet tilastovirheet vai mitä? Ja se yksi ei saanut millään keinolla.
Taitaa ap olla taas se, jolle ei kelpaa kuin nuoleminen, joka sekin on ihan hieno osa seksiä.Orgasmin voi myös näytellä.
Se on sitten joka kerta niin hienoa, kun aletaan vihjailla naisten olevan valehtelijoita, jos saavat orgasminsa väärällä tavalla. Oikein sellainen erityisen empaattinen tapa välittää naisten hyvinvoinnista.
Kukaan ei väittänyt mitään tuollaista? Fakta on, että todella moni nainen näyttelee orgasmin. Tästä on tutkimustietoa vaikka kuinka.
Orgasmin näytteleminen on valehtelemista, josta on kaikkein eniten haittaa naiselle itselleen. Ja se on fakta.
Olen aivan samaa mieltä kanssasi, mutta se ei poista sitä, ettei sitä tapahtuisi
Ei tietenkään. Mutta mitään hyvää ei saa silläkään aikaan, että epäilee naista heti orgasmin näyttelemisestä, jos hän on miehelleen kertonut sen jollakin tavalla x parhaiten saavansa. Ei minusta kovinkaan kiva tapa suhtautua muihin naisiin ja heidän kokemuksiinsa.
Hieman eriasia keskustella naisten kokemuksista kuin se että joku mies kertoo anonyyminä palstalla että naiset on saaneet. Mies ei edes voi tietää.
Tiedätkö, sitten kun joku nainen kirjoittaa tänne että saa ja tykkää ihan panemisesta, niin sä hyökkäät häntäkin vastaan. Tämä on anonyymi palsta, etkä voi tehdä mitään galluppia. Tietenkin on vähän outoa että sä itse jaksat vääntää kauhean tosissasi tilanteessa, jossa keskustelukumppaneinasi voi olla naapurin koiran lisäksi muutama mielenterveyspotilas. Sä voit tosiaan valita vain omaa mielipidettäsi tukevat viestit, mutta se on meille muille vähän tylsää ja tyhmää. Juttelet tavallaan itsesi kanssa, eikä kukaan ulkopuolinen välitä tästä yhtään.
Parhaimmillaan vauvapalstalla voi vaihtaa ajatuksia tekemättä mitään ennakko-oletuksia kanssakeskustelijoista. Siinä voi oppia näkökulmia jne. Sä taas vaikutat kauhean kaavamaiselta, itselleni lähinnä mielenkiintoista on se että kun mikään sanottu ei mene sun tajuntaasi, vaan aina sama levy uudestaan alusta. Että miten voi olla noin yksisilmäinen ihminen?
Meillä ei ole koskaan tarvinnut näytellä ja se on hyvä, rehellisyys ja halujen kertominen on hyvä. Tietenkään kaikkea ei aina tule sanottua, mutta mikäli ei pidä jostain tai haluaa pyytää jotain se helpottaa kovasti.
Naiseni kanssa seksi on mukavaa, ja nautin kovasti siitä aina kun sitä on. Itselle kävisi joka päivä, mutta naiseni haluaa paljon vähemmän. Naiseni saa orgasmin yhdynnässä, mutta ei saa orgasmia lähes joka kerta. 10-25 % voi olla yhdyntä kertojen määrä, jossa naisen orgasmi tulee.
Joskus yhdynnän jälkeen hän tyydyttää itselleen orgasmin, kun sitä haluaa, mutta siinäkään ei aina onnistu. Olen myös auttamassa usein asiassa.
En koe että oma yrittämiseni olisi puute tuossa. Hän ei myöskään paljoa halua leluilla leikkiä, joskus saan käyttää niitä. Olen hyväksynyt sen, että en voi antaa hänelle orgasmia, vaikka haluaisin kyllä joka kerta sen antaa. Naiseni myös mielellään haluaa antaa orgasmin minulle.
Orgasmi ei ole pakko saada joka kerta, niin minulle tai hänelle. Seksi, siis kaikki mitä tapahtuu on hienoa.
Minulle orgasmi on tärkeä, tarvitsen sitä. Orgasmi yhdynnässä ei ole pakko, nautin myös siitä, että saan naiselleni orgasmin annettua. Haluaisin joka tapauksessa antaa orgasmin joka kerta naiselleni, vaikka itse en saisi sitä.
Usein yhdyntä päättyy orgasmiin, mutta joskus jatkamme sen jälkeen myös. Joskus jatkamme yhdyntää pienen tauon jälkeen, mutta harvoin. Mielellään leikkisin pidempään, mutta harvoin sitä tapahtuu.
Ensimmäisen lapsen saamisen jälkeen naiseni on saanut enemmän ja parempia orgasmeja. (Seuraavat lapset eivät muuttaneet tilannetta. ;) Ja yhdyntä orgasmi on se paras. Muilla tavoin nautinto ei ole yhtä hyvä. Ja onhan ne orgasmit erilaisia joka kerta.
Kaikki me ollaan erilaisia. Omista haluista ei ole aina helppo sanoa. Puhuminen tai pyytäminen voi auttaa monessa asiassa. Jos miehen orgasmi vaatii yhdessä sovittua naisen orgasmin näyttelemistä, se on ok, muuten älä teeskentele orgasmia. Jos haluat kumppanisi auttavan orgasmin saamisessa, keskustele.
Kyllä useat miehet mielellään antaisi orgasmin naiselle, mutta se on molemmista kiinni, jotta se onnistuu. Silti miehen ei pitäisi kokea riittämättömyyttä, jos nainen ei saa orgasmia, yrityksestä huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Pitää uskoa olevansa nautinnon arvoinen täysin ja ottaa siitä myös oma vastuu. Pyytää nautintoa itselleen ja antaa toiselle. Itse naisena saan masturboinnissa helpoiten ja tämän olen vihdoin täysin hyväksynyt. Nykyään runkkaan useimmiten miehen läsnäollessa ja sellaisella avustetulla moodilla. Aivan mielettömiä pitkitettyjä orkkuja välillä. Avustettuna on siis huimasti parempaa. Tämä on siis kaiken muun seksin lisäksi. Täytyy kaikkien vaan etsiä se oma juttu. Ei pidä syyllistää ketään, kun ei kaikki nyt vaan samallalailla saa. Kunhan nyt molemmille on nautintoa. Itse siis kannustan arvostamaan niitä itsetuotettuja orkkuja eniten, jos ei kumppanin kanssa laukea. Ei tarvii syyllistää tai tuntea huonommuutta.
Tähänkin tulee varmasti alapeukkuja ja sanotaan, et miks ei sit ole ilman parisuhdetta yksin runkkaamassa. No ei ne ole sama-asia silti. Kun tämä seksuaalisuus on vaan niin moninaista ja toisille se toisen kädestä laukeaminen ei nyt vaan ole helppoa, niin kannattaa nega unohtaa ja keskittyä hyvään mitä on ja parantaa sitä.
Hei sulla on hyvä asenne. Itsekin oppinut että pitää luottaa siihen että toinen osaa sen oman orgasminsa, niin sitten sillä muodolla ei ole niin väliä. Eikä mene suorittamiseksi, vaan voi nautiskella tilanteesta jne. Itsekin puolison kanssa tykätään silloin tällöin tuosta yhdessä runkkailusta, yhdessä tekeminen on paljon kivempaa kuin sooloseksi. Seksuaalisuutta ei tosiaan pidä pakottaa mihinkään muottiin vaan sallia kaikki mikä kivalta tuntuu.
Ja sanon lyttäämisen uhallakin että tärkeintä on osata se orgasmi itse, sitten voi kertoa sen toisellekin. Rentous on pop.
t. nro 62
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Kuka määrittää mikä on se OIKEA tapa? Eikö se ole nainen joka määrittää ihan itse , ei se mies voi kertoa oman vaimon/naisensa puolesta mikä on oikea. Jokaisen naisen oikea on millä saa, ei SE MILLÄ MIES haluaa naisensa saavan. Kuten yllä joku järkevä mies totesikin. ja miehet kertovat, "vaimoni orgasmi on paras kun saa yhdynnässä"..mistä sinä sen ukko tiedät? Voihan olla että nainen sanoo noin, kun tietää että mies niin toivoo..miettikää.
Tämäpä tämä.
Miksi pitää halveerata sitä miehen kertomusta aiheesta? Etkö sä usko että heillä voi asiat olla ihan upeasti ja hienosti, että heidän naisensa nyt vaan ovat rehellisiä ja kertovat näille miehilleen että mistä nauttivat. Ja sitten kun joku tällainen mies erehtyy sanomaan asiasta sulle, niin sä tuomitset ne miehet itsekkäiksi ja heidän naisensa valehtelijoiksi?
Ei ihme että sulla on missio, kun et usko mitä ihmiset sanovat. Uskotko salaliittoteorioihin noin muutenkin yleisesti?
Pariskunnilla on usein ihan toimiva keskinäinen luottamus ja hyvää seksiä, orgasmit ovat tosiaan mahdollisia muutenkin kuin sun tavallasi. Oletko sä kateellinen siitä että muut saavat eri tavalla kuin sinä vai mikä ihme on? Vaikea tajuta tätä sun agendaasi, että miksi sun pitää lytätä kaikki eri mieltä olevat?
Oma näkökulmasi voisi mennä paremmin jakeluun jos olisit rauhallisempi. Kirjoita vaikka että "minusta orgasmit kuuluvat rakasteluun, ja moni nainen kaipaa klitoriskiihotusta orkun saadakseen. Jutelkaa keskenänne millainen kosketus tuntuu hyvältä"
Kuule nyt kirjoittaja; mikä on mun tapani saada orgasmi, kun kirjoitat sen tietäväsi, ja että saan eritavalla kuin muut? En ole kertaakaan täällä sanonut niitä tapoja, joita on moniakin. Enkä ole halveerannut ketään, enkä tuominnut sen enmpää. Eikö minun tarvitse olla kateellinenkaan kellekkään täällä mistään. Ja edelleen, täällä on monia naisia jotka kirjoittelevat, minä vain yksi heistä! En vastaa muiden kirjoituksista. aivan omituisia väitteitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämäpä tämä.
Kuule nyt kirjoittaja; mikä on mun tapani saada orgasmi, kun kirjoitat sen tietäväsi, ja että saan eritavalla kuin muut? En ole kertaakaan täällä sanonut niitä tapoja, joita on moniakin. Enkä ole halveerannut ketään, enkä tuominnut sen enmpää. Eikö minun tarvitse olla kateellinenkaan kellekkään täällä mistään. Ja edelleen, täällä on monia naisia jotka kirjoittelevat, minä vain yksi heistä! En vastaa muiden kirjoituksista. aivan omituisia väitteitä.
Eli kaikilla kaikki hyvin, relax ja peace 'n love.
Ollaan samaa mieltä siitä, ettei tykätä kun tehdään oletuksia? Luotetaan jatkossa siis siihen jos joku jotain sanoo, eikä tuomita niin kauheasti.
En todellakaan ole hyökäänyt yhtäkän naista vastaan täällä ! Minähän nimenomaan puolustan naisen oikeutta orgasmiin! Taas joku kuvittelee. Ihmettelen yhä miten voidaan asiat kääntää päälaelleen.
Ja En ole aloittanut ketjua, jossa kysyttiin feikkaamisesta; ihan joku muu. Mutta siellä näkyi olevan yli 60 % naisiat jotka niin tehneet. Onko syy siihenkin minun? Eivät tutkimukset asioista ole minun tekemiäni.
Ja edelleen, kyllä täällä ovat naiset kirjoitelleet miehistään, jotka eivät välitä naisensa nautinnosta. Ei sitä asiaa voi vääntää muuksi.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin Väestöliiton sivuja, Finsex tutkimusta. Liki 50% naisista saa orgasmin yhdynnässä. Niistä jotka saavat usein suuseksiä ennen yhdyntää saa 58% tavallisesti orgasmin yhdynnässä. Viime yhdynnässä 69%.
Joten mistä tää tuuba oikein tulee, että klitorista olisi pakko hiplata samaan aikaan?
Voiko näin tyhmiä ihmisiä ollakaan :D
"Saada orgasmi yhdynnässä" tarkoittaa orgasmia yhdynnän aikana. Eikä suinkaan orgasmia, jonka saamiseksi ei ole käytetty leluja tai sormia.
Valtaosa naisista saa yhdynnän aikana, mutta vain murto-osa ns. pelkällä panemisella.
Suurin syy siihen, miksi nainen ei laukea pelkällä panemisella, on mies. Laukeaminen riippuu miehen tekniikasta, rytmistä ja kestosta. Iso ongelma on se, että naisen lähestyessä laukeamista mies innostuu eikä kestä vaan laukeaa itse. Taitava rakastaja toki opettelee pois tästä.
Joo ja miksi sanonta "klitorista pakko hiplata"? Tähänhän jo sisältyy kovin negatiivinen asenne...aina ja aina vaan.
Terve.fi :PUOLET NAISISTA ON NÄYTELLYT saavansa orgasmin, joidenkin tutkimusten mukaan niin on tehnyt jopa 70 prosenttia. Valeorgasmin tarkoitus on useimmiten vauhdittaa miehen laukeamista, toisin sanoen viedä akti vauhdikkaammin loppuun, paljasti brittitutkimus. Näyttelemisen syyksi naiset listasivat tylsyyden, väsymyksen, epämiellyttävyyden ja kiireen. Valtaosa halusi olla kiltti kumppanilleen: 92 prosenttia tutkimukseen osallistuneista naisista koki, että orgastinen voihkiminen lisäsi miehen itseluottamusta.Noin joka neljäs nainen pani esityksen alulle samalla hetkellä, kun tajusi, ettei saavuta itse orgasmia.Miehetkin huijaavat: Kansasin yliopiston tutkimuksessa joka neljäs mies kertoi joskus feikanneensa orgasminsa. Syyt olivat samoja kuin naisilla: valeorgasmin esittämiseen houkuttelee väsymys, tylsistyminen tai se, että oikean orgasmin saaminen kestää liian pitkään.
Terve.fi: ORGASMIIN YLTÄMINEN kumppanin kanssa vie naiselta keskimäärin 10–20 minuuttia, kun mies laukeaa yhdynnässä noin 4 minuutissa. Sooloseksissä naisen tie huipulle on nopeampi, eli itsetyydytyksen avulla nollasta maaliin pääsee 4 minuutissa.Naisen huippuhetki kestää keskimäärin 20 sekuntia – puolet pidempään kuin miehen. Nainen voi saada useita orgasmeja peräjälkeen.Tutkimusten mukaan noin 15 prosenttia naisista on kokenut moninkertaisen orgasmin. Miehen orgasmi johtaa useimmiten siemensyöksyyn, jonka jälkeen ani harva mies kykenee kiihottumaan heti uudelleen. Palautumisvaihe voi kestää minuuteista jopa päiviin. Jotkin miehet pystyvät pidättelemään siemensyöksyä ja kokemaan peräkkäisiä orgasmeja.
Naisista 2–14 prosenttia ei ole koskaan kokenut orgasmia, ei edes itsetyydytyksessä. Suurella osalla naisista on ollut joskus elämässään kausi, jolloin orgasmin saaminen on ollut vaikeaa.
Noin 5–6 prosenttia naisista saa orgasmin aina yhdynnässä. Miesten vastaava luku on noin 50 prosenttia.
– Naiset saavat orgasmin helpommin suuseksillä tai klitorista käsin hyväilemällä, kertoo seksuaalineuvoja Oona Turunen Sexpo-säätiöstä.
Turusen mukaan orgasmin saamiseen vaikuttaa eniten oma seksuaalinen itsetunto, myönteinen suhde omaan kehoon sekä rentoutuminen, heittäytyminen ja keskittyminen hetkeen. Jos ajatukset karkaavat seksin aikana työasioihin tai muualle kuin rakasteluun ja kumppaniin, orgasmi jää useimmiten saavuttamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin Väestöliiton sivuja, Finsex tutkimusta. Liki 50% naisista saa orgasmin yhdynnässä. Niistä jotka saavat usein suuseksiä ennen yhdyntää saa 58% tavallisesti orgasmin yhdynnässä. Viime yhdynnässä 69%.
Joten mistä tää tuuba oikein tulee, että klitorista olisi pakko hiplata samaan aikaan?
"Saada orgasmi yhdynnässä" tarkoittaa orgasmia yhdynnän aikana. Eikä suinkaan orgasmia, jonka saamiseksi ei ole käytetty leluja tai sormia.
Valtaosa naisista saa yhdynnän aikana, mutta vain murto-osa ns. pelkällä panemisella.
Suurin syy siihen, miksi nainen ei laukea pelkällä panemisella, on mies. Laukeaminen riippuu miehen tekniikasta, rytmistä ja kestosta. Iso ongelma on se, että naisen lähestyessä laukeamista mies innostuu eikä kestä vaan laukeaa itse. Taitava rakastaja toki opettelee pois tästä.
Se, saako nainen pelkällä panemisella ilman klitoriksen kärjen hyväilyä riippuu siitä, millainen klitoris muuten on, ei miehestä. Toisin sanoen: saako klitoris stimulaatiota yhdynnässä vai ei. Kaikki eivät saa, koska olemme anatomialtamme erilaisia.
Ja jokainen orgasmi on klitorisorgasmi. Se on iso elin, joka mm. ympäröi vaginaa. Myös esim. G-pisteorgasmi on klitorisorgasmi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei väittänyt mitään tuollaista? Fakta on, että todella moni nainen näyttelee orgasmin. Tästä on tutkimustietoa vaikka kuinka.
Orgasmin näytteleminen on valehtelemista, josta on kaikkein eniten haittaa naiselle itselleen. Ja se on fakta.
Olen aivan samaa mieltä kanssasi, mutta se ei poista sitä, ettei sitä tapahtuisi
Ei tietenkään. Mutta mitään hyvää ei saa silläkään aikaan, että epäilee naista heti orgasmin näyttelemisestä, jos hän on miehelleen kertonut sen jollakin tavalla x parhaiten saavansa. Ei minusta kovinkaan kiva tapa suhtautua muihin naisiin ja heidän kokemuksiinsa.
Pahoittelen, mutten naisena niele väitettä "13/14 naista joiden kanssa olen harrastanut seksiä ovat saaneet orgasmin yhdynnässä" ja että mukana ei ole ainuttakaan näyttelijää. Ihan tilastollisestikin liian epätodennäköinen skenaario.
Tässä ketjussa yksi puhuu munasta ja toinen kanasta. Siinä sen taas näkee, miten olennaista olisi, että kaikki määrittelisivät termit samalla tavalla.
Minä (joka kirjoitin myös tuon aiemman viestin) olen puhunut koko ajan tässä langassa siitä, että nainen saa pelkällä yhdynnällä ilman käsi- tai leluapua. Siis pelkästään sillä, että mies liikuttaa penistään edestakaisin.
En voi tietää, tarkoittiko tuo mies, että 13/14 hänen kumppaneistaan on saanut juuri sillä tavalla vai onko mukana ollut käsipeliä tai leluja. Jos ne ovat olleet mukana, uskon ihan täysin tuohon väitteeseen. Jos pelkkää panemista, en edelleenkään usko, eikä päätäni tässä asiassa käännä vanha kunnon Erkkikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, saako nainen pelkällä panemisella ilman klitoriksen kärjen hyväilyä riippuu siitä, millainen klitoris muuten on, ei miehestä. Toisin sanoen: saako klitoris stimulaatiota yhdynnässä vai ei. Kaikki eivät saa, koska olemme anatomialtamme erilaisia.
Ja jokainen orgasmi on klitorisorgasmi. Se on iso elin, joka mm. ympäröi vaginaa. Myös esim. G-pisteorgasmi on klitorisorgasmi.
Nyt olen erimieltä, ja siis olen nainen. Kyllä vaan on eriasia kuka mies asialla on. Jos ei esim työnnä niin, että tulee tuntumaa häpyynkin, ei se ole sama. Samoin se kulma on aika tärkeä. Ja myös se kuinka se terska käy siinä suulla, vai ei. Ja toki jos on ihan ohut penis.. pituus ei niinkään. Kyllä sen miehen otteilla muutoinkin on suurikin merkitys! Jos on sellainen joka vaan sinne tökkää...niin ei kyllä sytytä. se on siinä. Kun taas osaava mies lämmittää kunnolla sen naisen ja sitten vasta kun on melkeen josiinä ja tässä, niin yes.
Onhan se nyt selvää, että miehellä suurikin vaikutus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahoittelen, mutten naisena niele väitettä "13/14 naista joiden kanssa olen harrastanut seksiä ovat saaneet orgasmin yhdynnässä" ja että mukana ei ole ainuttakaan näyttelijää. Ihan tilastollisestikin liian epätodennäköinen skenaario.
Tässä ketjussa yksi puhuu munasta ja toinen kanasta. Siinä sen taas näkee, miten olennaista olisi, että kaikki määrittelisivät termit samalla tavalla.
Minä (joka kirjoitin myös tuon aiemman viestin) olen puhunut koko ajan tässä langassa siitä, että nainen saa pelkällä yhdynnällä ilman käsi- tai leluapua. Siis pelkästään sillä, että mies liikuttaa penistään edestakaisin.
En voi tietää, tarkoittiko tuo mies, että 13/14 hänen kumppaneistaan on saanut juuri sillä tavalla vai onko mukana ollut käsipeliä tai leluja. Jos ne ovat olleet mukana, uskon ihan täysin tuohon väitteeseen. Jos pelkkää panemista, en edelleenkään usko, eikä päätäni tässä asiassa käännä vanha kunnon Erkkikään.
Sori, mutta nyt ei Erkkikään ymmärtänyt mitä tarkoitit!? Siis saa kun vaan kalua liikuttelee tosta vaan, vai saa, kun ensitehty kaikenlaista millä vaan, vai saa kun samalla tekee jotain? Kaikki 3 ovat vaihtoehtoja. Ja varmaan mahdollisia joillekkin jokainen...uskon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt olen erimieltä, ja siis olen nainen. Kyllä vaan on eriasia kuka mies asialla on. Jos ei esim työnnä niin, että tulee tuntumaa häpyynkin, ei se ole sama. Samoin se kulma on aika tärkeä. Ja myös se kuinka se terska käy siinä suulla, vai ei. Ja toki jos on ihan ohut penis.. pituus ei niinkään. Kyllä sen miehen otteilla muutoinkin on suurikin merkitys! Jos on sellainen joka vaan sinne tökkää...niin ei kyllä sytytä. se on siinä. Kun taas osaava mies lämmittää kunnolla sen naisen ja sitten vasta kun on melkeen josiinä ja tässä, niin yes.
Onhan se nyt selvää, että miehellä suurikin vaikutus.
En sitä kiellä, muttei mies ole yksin siitä vastuussa. Mitä yritän sanoa: en tuomitsisi miestä huonoksi rakastajaksi, jos ei kykene saamaan naiselle kuin naiselle panemalla orgasmia. On naisia, jotka yksinkertaisesti eivät sillä tavalla saa, ihan sama kuka siinä on panemassa.
Ottaa vaan niin pannuun se, kun naisen nautinto sysätään miehen harteille ihan yleisesti. Se on väärin. Enkä nyt sano, että tässä ketjussa sitä tehtäisiin, mutta tuo yksi lainaamani viesti liippasi liian läheltä sitä: "Suurin syy siihen, miksi nainen ei laukea pelkällä panemisella, on mies." Olen eri mieltä. Suurin syy, miksi nainen ei laukea pelkällä panemisella, on juuri sen kyseisen naisen anatomia, ja se on asia, jolle yksikään mies ei voi yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori, mutta nyt ei Erkkikään ymmärtänyt mitä tarkoitit!? Siis saa kun vaan kalua liikuttelee tosta vaan, vai saa, kun ensitehty kaikenlaista millä vaan, vai saa kun samalla tekee jotain? Kaikki 3 ovat vaihtoehtoja. Ja varmaan mahdollisia joillekkin jokainen...uskon.
Tarkoitan juuri sitä, mitä kirjoitin. Kirjaimellisesti. Puhun siitä, saako nainen orgasmin sillä, että mies liikuttaa penistään hänen sisällään edestakaisin. Ilman mitään muuta stimulaatiota.
No enhän ole neuvonut MITÄÄN TAPAA paitsi juuri sen että ottaa toisen huomioon! Sekö estäisi sun orgasmit? Ja ihan samaa sanoisin naisille tottakai. Tehkää kukin mitä toinen haluaa. Miksi halutaan väännellä ja tahallaan lukea sellaista mitä ei ole kirjoitettu. Kuinka tämänkin asian joku vääntää negatiiviseksi.