Paljo on kohtuullinen summa jonka pyörähuolto veloittaa sisäkumista?
Kommentit (14)
50 euroa väitti myyjä... Aika tyyris, en taida ostaa sieltä.
Noin yksikertainen homma mikä ei juurikaan vaadi edes työkaluja niin miksi et itse vaihda? Uusavuttomia pitää laskuttaa mahdollisimman paljon
Sisäkumin hinta. Korjaamolla se maksaa todennäköisesti enemmän kuin vaikka XXL:ssä.
Kai se riippuu siitä renkaasta ja siihen vaadittavasta sisäkumista. Perusmarketissa sisäkumit peruspyörään lähtee 3€:sta. Kalliimmat erikoiskumit voivat maksaa jopa 13 euroa. Noin siis kun ostat Prismasta. Pyöräliikkeessä taatusti ihan omat hinnat.
Vierailija kirjoitti:
Tuolla hinnalla saa jo poliisin huutokaupasta pyörän, jossa on ehjät kumit. Onko joku läskibike, joka vaatii jotkut erikoiskumit?
Sisäkumi maksaa alle kympin. Joku 5 - 8 euroo ja saat ihan hyvän, jos itse vaihdat. Eli kaikki sen yli on liikkeelle ekstraa.
Vierailija kirjoitti:
Se on se sama hinta mikä sisäkumi maksaa siinä samassa liikkeessä jos ostaisit sen itse. Yleensä yli 20 euroa.
??? Ostin juuri isoon moottoripyörän renkaaseen Michelin-sisäkumin. Maksoi 23€.
Vierailija kirjoitti:
Tokmannilta saa ostettua alle kolmella eurolla sisärenkaita.
Hmmm pitäisikö perustaa Sisäkumin Vaihto Oy, tilais vähän erilaisia sisäkummeja temusta valmiiks varastoon.
Uusi sisäkumi maksaa noin 5 euroa. Sen vaihtaminen liikkeessä maksaa joku 20 euroa. Minun mies vaihtoi tänään juuri minun molemmat sisäkumit pyörääni. Minulla oli sellaisen erilaiset venttiilit joihin on vaikea saada ilmaan ja mies vaihtoi dunlop venttiili sisäkumit.
Se on se sama hinta mikä sisäkumi maksaa siinä samassa liikkeessä jos ostaisit sen itse. Yleensä yli 20 euroa.