Naisen orgasmi yhdynnässä..ja myytit siitä, entä miesnäkökulma
Eli, kun totuus tutkimusten mukaan on, että vain suht harva nainen saa vain pelkällä yhdynnällä, niin miksi useimmat miehet kieltää asian? Onko se miehille itsetuntasia? Eikö se olekkaan tärkeintä, että nainen saa? Mikä siis mättää..jos asiasta kirjoittaa tulee alapeukkuja - mikä merkki tämä on siis nuorille tytöille? Tästähän seuraa paljon surua, kun teeskentely lisääntyy, nuoret luulevat olevansa epänormaaleja, vaikka ihan normaaleja ovat. Onko mihillä vastuuta asiassa? Nyt miehet suut auki!
Kommentit (431)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melko huvittuneena olen nyt seurannut tätä keskustelua. Olen siis AP. kovasti agressioita, naisen haukkumista myös (huh) sun muuta, ihmettelen kovasti. Näin miestä kovasti arvostavana aikuisena naisena...ihmettelen tätä kornia vastaanottoa. Olen milloin lahna millon mitäkin, vaika olen ihan kuuma ja kaukana lahnasta, tai mistään , Miksi. ja aina kun postaan että nautin,saan alapeukkuja. Ovatko miehet kieroutuneita vai mikä on? Haluan yhä miesten mielipiteitä kiitos?
Kannattaisi lopettaa henkilöön käyvät hyökkäykset ja sanojen tahallinen väärinymmärtäminen, jos haluaa ylläpitää keskustelua. Vinkkinä vaan.
Ja ota huomioon, että osa meistä naisistakin voi alapeukuttaa tuota sun asennettasi. Ei seksi ole sellaista tasajakoa mitä sä kuvittelet. En tykkää tosta sun "miehen pitää tehdä sitä ja miehen pitää tätä ja miehen ei pidä sitä" -asennettasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melko huvittuneena olen nyt seurannut tätä keskustelua. Olen siis AP. kovasti agressioita, naisen haukkumista myös (huh) sun muuta, ihmettelen kovasti. Näin miestä kovasti arvostavana aikuisena naisena...ihmettelen tätä kornia vastaanottoa. Olen milloin lahna millon mitäkin, vaika olen ihan kuuma ja kaukana lahnasta, tai mistään , Miksi. ja aina kun postaan että nautin,saan alapeukkuja. Ovatko miehet kieroutuneita vai mikä on? Haluan yhä miesten mielipiteitä kiitos?
Kannattaisi lopettaa henkilöön käyvät hyökkäykset ja sanojen tahallinen väärinymmärtäminen, jos haluaa ylläpitää keskustelua. Vinkkinä vaan.
Ja ota huomioon, että osa meistä naisistakin voi alapeukuttaa tuota sun asennettasi. Ei seksi ole sellaista tasajakoa mitä sä kuvittelet. En tykkää tosta sun "miehen pitää tehdä sitä ja miehen pitää tätä ja miehen ei pidä sitä" -asennettasi.
En tiedä kenelle luulet puhuvasi..mutta minä en tuota(kaan) ylläolevaa ole kirjoittanut. Edelleen kovasti agressivista täällä. Ja edelleen täällä montakin naista kirjoittamassa, näköjään.
Suurin syy siihen miksi nainen ei saa yhdynnässä on naisessa itsessään, ei ehkä tunne omaa kehoaan, häpeää sen osia, miettii liikoja, ei ole läsnä, haluaa miellyttää toista liikaa eikä keskity omaan nautintoon tjm. Kaikki lähtee ensin siitä, että tuntee oman kehonsa ja tietää mistä tykkää ja osaa kertoa siitä myös kumppanilleen.
Täytyy virittää aivonsa oikeaan vireeseen. Täytyy olla luottamusta seksikumpianiin. Ilman sitä ei luultavasti pysty rentoutumaan.
Täytyy olla avoin ja unohtaa nolostelut, kun on vähän huumoria mukana on rennompaa. Sitten esileikki, millä saadaan sekä mies, että nainen kiihotettua äärimmilleen. Jokaisella on omat herkät kohdat mitä koskettamalla kiihottuu, tai mitä tekemällä kiihottuu tai mitä katsomalla kiihottuu tai mitä kuuntelemalla kiihottuu jne.
Tyhjentää mieli kaikesta muusta paitsi niistä aistimuksista mitkä ovat sinulle tie orgasmiin. Toisille äänet (seksikkäät kuiskailut, voihkimiset, murahtelut) ja tunne (hivelyt, raapiminen), toisille tuoksut (hiki, saippua, öljy) ja/tai kuvat (vartalon näkeminen, katse) ja antaa nautinnon viedä.
Luonteestahan se on kiinni, oma luonteeni on aina ollut sellainen että minulle on itseäni tärkeämpää naisen nautinto. Hyväilen ja kiihotan naista aina ihan äärimmäisyyksiin niin kauan että nainen jo anelee tulemaan sisälle. yhdynnässäkin samalla hieron hellästi klitorista ja kun huomaan naiisen kohta saavan niin lopetan hyväilyn ja panen oikein kunnolla ja melkein aina on naiset ejakuloinut ja se on minusta mahtavaa ja ei minulla ei ole mikään jättimuna no paksuhan se on kuin käsivarsi mutta pituus ehkä vaivaiset 18 cm tosin ei ole koskaan ollut tarvetta sitä alkaa mittailemaan
Ihan kiva, mutta miksi se pitää lopettaa kesken se hyväily? Onko se kertakaikkiaan NIIn tärkeää että vaan panemalla pitää saada? Voihan se toimia, voi olla myös melko karmeeta lopettaa kesken. Riippuu tyypistä.
Tämä keskustelu jos mikä vahvistaa tunmetta, että kannattaa pysyä kaukana naisista. Joskus herkkänä hetkenä, kun oikein mieli tekee, voi pikaisen varvin heittää helpotukseksi. Sitten pakoon sen kummempia kyselemättä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä keskustelu jos mikä vahvistaa tunmetta, että kannattaa pysyä kaukana naisista. Joskus herkkänä hetkenä, kun oikein mieli tekee, voi pikaisen varvin heittää helpotukseksi. Sitten pakoon sen kummempia kyselemättä.
Onhan täällä tolkunkin naisia ollut, mutta tuo yksi pirttihirmu ajaa ne kaikki pois.
M33
Vierailija kirjoitti:
Luonteestahan se on kiinni, oma luonteeni on aina ollut sellainen että minulle on itseäni tärkeämpää naisen nautinto. Hyväilen ja kiihotan naista aina ihan äärimmäisyyksiin niin kauan että nainen jo anelee tulemaan sisälle. yhdynnässäkin samalla hieron hellästi klitorista ja kun huomaan naiisen kohta saavan niin lopetan hyväilyn ja panen oikein kunnolla ja melkein aina on naiset ejakuloinut ja se on minusta mahtavaa ja ei minulla ei ole mikään jättimuna no paksuhan se on kuin käsivarsi mutta pituus ehkä vaivaiset 18 cm tosin ei ole koskaan ollut tarvetta sitä alkaa mittailemaan
Olisi muuten kaikkein parasta kun tää naisen orgasmi -kiihkoilija ja tuo 18cm -jonne alkaisivat keskustelemaan keskenään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi muuten kaikkein parasta kun tää naisen orgasmi -kiihkoilija ja tuo 18cm -jonne alkaisivat keskustelemaan keskenään?
Mitä pahaa on naisen orgasmista puhumisessa? Jo se ei sua kiinnosta, älä lue tai edes avaa ketjua. Ja jokaisella on oikeus sanoa mitä tahtoo, ihan kaikilla.
Naisen vähättely on kyllä tyypillistä, joka asiassa. Mies kun haukkuu täällä naista pirttihirmuksi, lahnaksi, orgasmikyvyttömäksi (?) ja ties miksi suoraan, niin se on ok. Mutta nainen joka puhuu asiansa puolesta onkin agressiivinen. Edelleenhän tässäkin ketjussa puhuu joku mies, että "voihan sitä varvin vetästä" - sekö on miehekästä ja fiksua.
Pirttihirmuksi naista kutsuva on hyvin vanha (mies tai nainen). Vanha hän on, joka tapauksessa. Ei tuollaista kielenkäyttöä kuule koskaan alle 60-vuotiaiden keskuudessa.
Q: Mitä noin ikäloppu ihminen tekee Vauva-lehden seksipalstalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan täällä tolkunkin naisia ollut, mutta tuo yksi pirttihirmu ajaa ne kaikki pois.
M33
Nyt selvisi tämäkin; M33 on syntynyt vuonna 1933, tämä selittää että häneen puheenpartensa on täyttä folklorea!
Mun mies haluaa, että oon lahna sängyssä
Vierailija kirjoitti:
Kiva kun kerroit - mutta nyt asiaan! ; Kuinka ulkonevat sisemmät häpyhuulesi ovat?!?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M33
Nyt selvisi tämäkin; M33 on syntynyt vuonna 1933, tämä selittää että häneen puheenpartensa on täyttä folklorea!
Luen paljon. Siinä sanavarasto karttuu. Suosittelen muillekin.
M33
Vierailija kirjoitti:
Sittenhän sun pitää sitå olla ; miehen toiveethan on aina ykkössijalla.
Terve.fi :Orgasmi ehkäisee sairauksia ja pidentää elinikää
Orgasmi laukaisee stressiä, auttaa keskittymään hetkeen ja helpottaa nukahtamista. Muun muassa useissa Englannissa tehdyissä tutkimuksissa on havaittu, että orgasmientäyteisestä elämästä nauttivat naiset elävät pidemmän ja terveemmän elämän kuin harvemmin orgasmeja kokevat. Orgasmien optimaalista määrää on vaikea määrittää, mutta jo kaksi orgasmia viikossa on hyvä saavutus.
(Voitte nyt sitten alapeukuttaa rauhassa.)
Vierailija kirjoitti:
Terve.fi :Orgasmi ehkäisee sairauksia ja pidentää elinikää
Orgasmi laukaisee stressiä, auttaa keskittymään hetkeen ja helpottaa nukahtamista. Muun muassa useissa Englannissa tehdyissä tutkimuksissa on havaittu, että orgasmientäyteisestä elämästä nauttivat naiset elävät pidemmän ja terveemmän elämän kuin harvemmin orgasmeja kokevat. Orgasmien optimaalista määrää on vaikea määrittää, mutta jo kaksi orgasmia viikossa on hyvä saavutus.
(Voitte nyt sitten alapeukuttaa rauhassa.)
Ja just tämän takia orgasmini (naisena) ovat ensisijaisesti oma juttuni. En jätä niitä miehen vastuulle ihan kokonaan.
Tietty tyypin pitää jaksaa ja osata ja helliä ja olla ns hyvä pano. Mutta orgasmin voin hoitaa itse sitten ettei mene suorittamiseksi. ;)
Vierailija kirjoitti:
Pirttihirmuksi naista kutsuva on hyvin vanha (mies tai nainen). Vanha hän on, joka tapauksessa. Ei tuollaista kielenkäyttöä kuule koskaan alle 60-vuotiaiden keskuudessa.
Q: Mitä noin ikäloppu ihminen tekee Vauva-lehden seksipalstalla?
Ööö...tota noin niiku tyyliin joku seko tai juurikin näin ajattelin...
Kyllä se kovana olikin...