Näkeekö ihmiset Facebookissa olenko katsonut heidän profiilia?
Kommentit (110)
En ole ap, mutta vastatkaa joku tuohon kysymykseen, joka tietää... muakin kiinnostaa! Mullakin on päällä noi asetukset et tieto kaikesta tulee myös sähköpostiin, mutta ei sinne ikinä oo tullu mitään et "x kävi seinälläsi".... Jos jokainen stalkkaus näkyy ni ei oo kiva...
Mulla on ainakin kännykkään ladattu sovellus (ei facebookin oma) joka ilmottaa ksikki profiiliani katsoneet, kellonajat ym. Se löytyy ainakin nokian appstoresta!
Yllätyn aina välillä ku esim. 20 vuoden takaiset koulukaveritki käynä vaklaamassa mun profiilia! :)
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 08:05"]Mulla on ainakin kännykkään ladattu sovellus (ei facebookin oma) joka ilmottaa ksikki profiiliani katsoneet, kellonajat ym. Se löytyy ainakin nokian appstoresta!
Yllätyn aina välillä ku esim. 20 vuoden takaiset koulukaveritki käynä vaklaamassa mun profiilia! :)
[/quote]
Mulla on sama sovellus!
Ok, se siis oikeasti on mahdollista... kiitos tiedosta!
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 08:05"]
Mulla on ainakin kännykkään ladattu sovellus (ei facebookin oma) joka ilmottaa ksikki profiiliani katsoneet, kellonajat ym. Se löytyy ainakin nokian appstoresta!
[/quote]
Ja mikähän on sovelluksen nimi??
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 08:30"]
[/quote]
No ei ole, nää vaan pelleilee sun kustannuksella. :D Saat tietty ladata puhelimeen viruksia jos haluat..
Minä en ainakaan näe ketkä minua katsovat :)
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 09:26"]
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 08:30"]
[/quote]
No ei ole, nää vaan pelleilee sun kustannuksella. :D Saat tietty ladata puhelimeen viruksia jos haluat..
[/quote]
Jaa. :-( Ihan kiva kun oikeesti kysyy jotain ja sit ei voida auttaa vaan pilaillaan.
Hassua jos oikeasti joku kirjoittelee nettiin asioitaa ja sitten suuttuu, jos joku käy niitä lukemassa ;-)
Suosittelen perinteisen päiväkirjan hankkimista.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 09:26"][quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 08:30"]
[/quote]
[/quote]
Siis et näe facebookissa kuka sun profiilia on käynyt katsomassa, et edes asetuksia muuttamalla, ELLEI sulla sit ole joku mobiililaitteella hommattu erillinen sovellus siihen. Kyllä nörtit on kehitelleet jo tätäkin varten sovelluksia jo vaikka kuinka kauan ja kyllä näitä tosiaan nokian appstorestakin löytää, maksullisena tosin! Itse maksoin, olen niin pirun utelias! :D
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 09:26"][quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 08:30"]
[/quote]
[/quote
Kuka pelleilee? En minä ainakaan ja multa löytyy kyseinen sovellus
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 09:40"][quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 09:26"][quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 08:30"]
[/quote]
[/quote]
Siis et näe facebookissa kuka sun profiilia on käynyt katsomassa, et edes asetuksia muuttamalla, ELLEI sulla sit ole joku mobiililaitteella hommattu erillinen sovellus siihen. Kyllä nörtit on kehitelleet jo tätäkin varten sovelluksia jo vaikka kuinka kauan ja kyllä näitä tosiaan nokian appstorestakin löytää, maksullisena tosin! Itse maksoin, olen niin pirun utelias! :D
[/quote]
Sitä ensimmäistä maksutonta versiota en ole enää löytänyt, vaihdoin puhelinta ja olisin halunnut ladata ohjelman, sen maksuttoman siis. En viitsis maksaakaan tuosta sovelluksesta. Joten tyhmä kysymys, voinko siirtää jotenkin sen sovelluksen vanhasta puhelimesta uuteeni? Ovat siis tietty samaa merkkiä, malli uudempi.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 09:40"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Maksat että näät random kaverien kaverit random järjestyksessä pyörimässä siinä listalla.. ;)
Oikeasti, vaikka kuinka olis nörtti niin sitä ei saa tehtyä. Facebook on itse julkaissut siitä aiemmin tiedotteen että ohjelmat on huijausta ja sitä ei yksinkertaisesti voi nähdä.
No mikä tää ohjelma on muka nimeltään? Katsotaas vähän mitä ammattilaiset appista sanoo..:D
[/quote]
[/quote]
Sä et varmaan paljoa käytä sitten mobiilisovelluksia? Ei tarkoita silti sitä, etteikö niitä olisi. Facebook sellaisenaan ei näytä profiilissasi kävijöitä, mutta noita sovelluksiahan on pilvin pimein. Enkä ole kyllä kuullut kenenkään viruksia latailevan, yrittäessään ladata sovellusta..
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 09:36"]
Hassua jos oikeasti joku kirjoittelee nettiin asioitaa ja sitten suuttuu, jos joku käy niitä lukemassa ;-)
Suosittelen perinteisen päiväkirjan hankkimista.
[/quote]
No sepä. En tiedä onko nämä tähän ketjuun valittaneet tosissaan, mutta joka tapauksessa jotkut oikeasti tuosta "stalkkaamisesta" ottavat näppyjä vaikka ITSE kirjoittavat ne juttunsa sinne nettiin kaikkien nähtäväksi. Logiikka hoi.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 09:50"]
[/quote]
[/quote]
Sä et varmaan paljoa käytä sitten mobiilisovelluksia? Ei tarkoita silti sitä, etteikö niitä olisi. Facebook sellaisenaan ei näytä profiilissasi kävijöitä, mutta noita sovelluksiahan on pilvin pimein. Enkä ole kyllä kuullut kenenkään viruksia latailevan, yrittäessään ladata sovellusta..
[/quote]
Voi kyllä käytän! :D Tietäisitpä vaan. Virus se on sovellus itsessään, tiedäthän että annat näille sovelluksille jo käyttöehdoissa luvan myllätä sun puhelimen tietoja?
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 09:48"][quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 09:40"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Maksat että näät random kaverien kaverit random järjestyksessä pyörimässä siinä listalla.. ;)
Oikeasti, vaikka kuinka olis nörtti niin sitä ei saa tehtyä. Facebook on itse julkaissut siitä aiemmin tiedotteen että ohjelmat on huijausta ja sitä ei yksinkertaisesti voi nähdä.
[/quote]
No miten mulla sitten voi olla sellainen, hyvänen aika sentään? :D
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 01:07"]
Yli 20 viestiä samaa "hauskaa" läppää. Riittäiskö jo?
[/quote]Jos noin tosikko oot, niin oot eksynyt väärälle palstalle. Vielä puuttuu vähintään 30 sivua läppää ollakseen av-ketju.