Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näkeekö ihmiset Facebookissa olenko katsonut heidän profiilia?

Vierailija
28.01.2014 |

Siinäpä vasta kysymys!

Kommentit (110)

Vierailija
41/110 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 01:07"]

Yli 20 viestiä samaa "hauskaa" läppää. Riittäiskö jo?

[/quote]Jos noin tosikko oot, niin oot eksynyt väärälle palstalle. Vielä puuttuu vähintään 30 sivua läppää ollakseen av-ketju.

Vierailija
42/110 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ap, mutta vastatkaa joku tuohon kysymykseen, joka tietää... muakin kiinnostaa! Mullakin on päällä noi asetukset et tieto kaikesta tulee myös sähköpostiin, mutta ei sinne ikinä oo tullu mitään et "x kävi seinälläsi".... Jos jokainen stalkkaus näkyy ni ei oo kiva...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/110 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ainakin kännykkään ladattu sovellus (ei facebookin oma) joka ilmottaa ksikki profiiliani katsoneet, kellonajat ym. Se löytyy ainakin nokian appstoresta!

Yllätyn aina välillä ku esim. 20 vuoden takaiset koulukaveritki käynä vaklaamassa mun profiilia! :)

Vierailija
44/110 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 08:05"]Mulla on ainakin kännykkään ladattu sovellus (ei facebookin oma) joka ilmottaa ksikki profiiliani katsoneet, kellonajat ym. Se löytyy ainakin nokian appstoresta!

Yllätyn aina välillä ku esim. 20 vuoden takaiset koulukaveritki käynä vaklaamassa mun profiilia! :)

[/quote]

Mulla on sama sovellus!

Vierailija
45/110 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, se siis oikeasti on mahdollista... kiitos tiedosta!

Vierailija
46/110 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 08:05"]

Mulla on ainakin kännykkään ladattu sovellus (ei facebookin oma) joka ilmottaa ksikki profiiliani katsoneet, kellonajat ym. Se löytyy ainakin nokian appstoresta!

[/quote]

Ja mikähän on sovelluksen nimi??

Vierailija
47/110 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 08:30"]

[/quote]

No ei ole, nää vaan pelleilee sun kustannuksella. :D Saat tietty ladata puhelimeen viruksia jos haluat..

Vierailija
48/110 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan näe ketkä minua katsovat :)

Vierailija
49/110 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 09:26"]

[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 08:30"]

[/quote]

No ei ole, nää vaan pelleilee sun kustannuksella. :D Saat tietty ladata puhelimeen viruksia jos haluat..

[/quote]

Jaa. :-( Ihan kiva kun oikeesti kysyy jotain ja sit ei voida auttaa vaan pilaillaan.

Vierailija
50/110 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua jos oikeasti joku kirjoittelee nettiin asioitaa ja sitten suuttuu, jos joku käy niitä lukemassa ;-) 

Suosittelen perinteisen päiväkirjan hankkimista.

Vierailija
51/110 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://allfacebook.com/reminder-who-viewed-profile_b94660

Tuossa lukemista. Ei voi nähdä.

Vierailija
52/110 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 09:26"][quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 08:30"]

[/quote]

[/quote]

Siis et näe facebookissa kuka sun profiilia on käynyt katsomassa, et edes asetuksia muuttamalla, ELLEI sulla sit ole joku mobiililaitteella hommattu erillinen sovellus siihen. Kyllä nörtit on kehitelleet jo tätäkin varten sovelluksia jo vaikka kuinka kauan ja kyllä näitä tosiaan nokian appstorestakin löytää, maksullisena tosin! Itse maksoin, olen niin pirun utelias! :D

Vierailija
53/110 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 09:26"][quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 08:30"]

[/quote]

[/quote

Kuka pelleilee? En minä ainakaan ja multa löytyy kyseinen sovellus

Vierailija
54/110 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 09:40"][quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 09:26"][quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 08:30"]

[/quote]

[/quote]

Siis et näe facebookissa kuka sun profiilia on käynyt katsomassa, et edes asetuksia muuttamalla, ELLEI sulla sit ole joku mobiililaitteella hommattu erillinen sovellus siihen. Kyllä nörtit on kehitelleet jo tätäkin varten sovelluksia jo vaikka kuinka kauan ja kyllä näitä tosiaan nokian appstorestakin löytää, maksullisena tosin! Itse maksoin, olen niin pirun utelias! :D

[/quote]

Sitä ensimmäistä maksutonta versiota en ole enää löytänyt, vaihdoin puhelinta ja olisin halunnut ladata ohjelman, sen maksuttoman siis. En viitsis maksaakaan tuosta sovelluksesta. Joten tyhmä kysymys, voinko siirtää jotenkin sen sovelluksen vanhasta puhelimesta uuteeni? Ovat siis tietty samaa merkkiä, malli uudempi.

Vierailija
55/110 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 09:40"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Maksat että näät random kaverien kaverit random järjestyksessä pyörimässä siinä listalla.. ;) 

Oikeasti, vaikka kuinka olis nörtti niin sitä ei saa tehtyä. Facebook on itse julkaissut siitä aiemmin tiedotteen että ohjelmat on huijausta ja sitä ei yksinkertaisesti voi nähdä.

Vierailija
56/110 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä tää ohjelma on muka nimeltään? Katsotaas vähän mitä ammattilaiset appista sanoo..:D

Vierailija
57/110 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Sä et varmaan paljoa käytä sitten mobiilisovelluksia? Ei tarkoita silti sitä, etteikö niitä olisi. Facebook sellaisenaan ei näytä profiilissasi kävijöitä, mutta noita sovelluksiahan on pilvin pimein. Enkä ole kyllä kuullut kenenkään viruksia latailevan, yrittäessään ladata sovellusta..

Vierailija
58/110 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 09:36"]

Hassua jos oikeasti joku kirjoittelee nettiin asioitaa ja sitten suuttuu, jos joku käy niitä lukemassa ;-) 

Suosittelen perinteisen päiväkirjan hankkimista.

[/quote]

No sepä. En tiedä onko nämä tähän ketjuun valittaneet tosissaan, mutta joka tapauksessa jotkut oikeasti tuosta "stalkkaamisesta" ottavat näppyjä vaikka ITSE kirjoittavat ne juttunsa sinne nettiin kaikkien nähtäväksi. Logiikka hoi.

Vierailija
59/110 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 09:50"]

[/quote]

[/quote]

Sä et varmaan paljoa käytä sitten mobiilisovelluksia? Ei tarkoita silti sitä, etteikö niitä olisi. Facebook sellaisenaan ei näytä profiilissasi kävijöitä, mutta noita sovelluksiahan on pilvin pimein. Enkä ole kyllä kuullut kenenkään viruksia latailevan, yrittäessään ladata sovellusta..

[/quote]

Voi kyllä käytän! :D Tietäisitpä vaan. Virus se on sovellus itsessään, tiedäthän että annat näille sovelluksille jo käyttöehdoissa luvan myllätä sun puhelimen tietoja?

Vierailija
60/110 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 09:48"][quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 09:40"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Maksat että näät random kaverien kaverit random järjestyksessä pyörimässä siinä listalla.. ;) 

Oikeasti, vaikka kuinka olis nörtti niin sitä ei saa tehtyä. Facebook on itse julkaissut siitä aiemmin tiedotteen että ohjelmat on huijausta ja sitä ei yksinkertaisesti voi nähdä.

[/quote]

No miten mulla sitten voi olla sellainen, hyvänen aika sentään? :D