Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näkeekö ihmiset Facebookissa olenko katsonut heidän profiilia?

Vierailija
28.01.2014 |

Siinäpä vasta kysymys!

Kommentit (110)

Vierailija
101/110 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, tämä viesti on sille "asiantuntijalle", jonka kanssa väittelin tästä aiheesta eilen täällä. Kerroin että minulla on sovellus puhelimessani, jolla näkee kuka on käynyt profiiliani katsomassa. Herra/rouva tietoturva-asiantuntija väitti kivenkovaa,ettei tällaiset sovellukset voi vaan toimia.

No minäpä tein testin töissä työkaverini kanssa. Elikkä siis työkaverini, joka ei ole edes kaverilistallani facebookissa, kävi vierailemassa profiilissani (katsoin itse vierestä) ja kylläpä juu, sovellukseni puhelimessani ilmoitti tästä kävijästä ja jopa kellonaikakin täsmäsi.

Joten hyvä herra/rouva asiantuntija, mitäs minä sanoin! Tämä todistaa sen, että sovellukseni toimii! :) Tekis mieli näyttää sulle kieltä, jos voisin!

Vierailija
102/110 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne näkee ja tulee skalpeeraamaan sut avii avii avi vi vi vii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/110 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niin kauheeta kun sieltä pääsee jopa sähköposteihi ja pankkien sivuille ja sit vähän vetää totoo ni aukee.

Vierailija
104/110 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no itseppä olet antanut hyväksyntäsi kaikille käydä siellä katsomassa ja toisaalta, ei sinne oo pakko laittaa kaikkea tekemistään, tulee mieleen väkisinki että taidat haluta että sua kytätään.... jos facebookkia haluat pitää pelkän chattailun takia, on siihen olemassa esim. facebook messenger tai whats app mese.....

Vierailija
105/110 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei pääse pankkien sivuille noin vaan....

Vierailija
106/110 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se toimii kanssa, että laittaa sen "Report Wankers". Hyi, mikä lista exien nimiä..

Vierailija
107/110 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 23:19"]

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 23:01"]

mistä ne tiedot tilataan??

Kirjoitat päivityksen:

"Tilaus stalkkerit raportti" sitten klikkaat normaalisti julkaise. Huomaa, että päivityksen viereisessä pikkukuvassa on oltava maapallo. Ei siis lukkoa tai ihmisen pään varjokuvaa. 

Tuo lainausmerkeissä oleva teksti on koodi, jolla tilaus menee Facebookin ylläpidolle ja saat raportin profiilissasi ilmoittamaasi sähköpostiin muutaman päivän sisällä.

Tää on kyl loistava palvelu-uudistus Facebookilta. Ennen piti aina kyyliä selvittäessä yksitellen kirjoittaa STALKER ja epäillyn nimi. Sitten sai Yes-vastauksen yv:nä ylläpidolta, jos epäilty oli käynyt profiilissa. Oli sitten ärsyttävää, kun omaa seinää katsoi, se oli täynnä noita stalker-kyselyjä ja siinä sitten eksien nyksien ja nyksien exien nimiä.

Tosin toihan toimii vieläkin ja se on nopeempi tapa, vastaus tulee maksimissaan viidessä tunnissa.

Itse käytän tätä vanhaa sovellusta ja se toimii loistavasti, sillä Facebook on nopeuttanut sitä ja vastausaika on max 5minuuttia. Mutta tässäkin täytyy muistaa kirjoittaa STALKER (epäillyn nimi) maapallo-kuvalla, muuten ei toimi. Kerran laitoin kyselyn ihmisen varjo-kuvalla eikä vastausta tullut koskaan.

Vierailija
108/110 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stalkkaa toisilla tunnuksilla. Niin mä ainakin teen.

109/110 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten Facebookissa saa näkymään kuka on käynyt sivullasi http://mow.im/fulp6

Vierailija
110/110 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!