Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näkeekö ihmiset Facebookissa olenko katsonut heidän profiilia?

Vierailija
28.01.2014 |

Siinäpä vasta kysymys!

Kommentit (110)

Vierailija
61/110 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 09:52"][quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 09:50"]

[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 09:26"][quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 08:30"]

Ok, se siis oikeasti on mahdollista... kiitos tiedosta!

[/quote]

No ei ole, nää vaan pelleilee sun kustannuksella. :D Saat tietty ladata puhelimeen viruksia jos haluat..

[/quote]

Sä et varmaan paljoa käytä sitten mobiilisovelluksia? Ei tarkoita silti sitä, etteikö niitä olisi. Facebook sellaisenaan ei näytä profiilissasi kävijöitä, mutta noita sovelluksiahan on pilvin pimein. Enkä ole kyllä kuullut kenenkään viruksia latailevan, yrittäessään ladata sovellusta..

[/quote]

Voi kyllä käytän! :D Tietäisitpä vaan. Virus se on sovellus itsessään, tiedäthän että annat näille sovelluksille jo käyttöehdoissa luvan myllätä sun puhelimen tietoja?

[/quote]

Miksi sinulla ei ole stalkkerisovellusta? Et halua maksaa, vai sinua ei kiinnosta?

Vierailija
62/110 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 09:52"]

[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 09:48"][quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 09:40"]

[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 09:26"][quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 08:30"]

[/quote]

No ei ole, nää vaan pelleilee sun kustannuksella. :D Saat tietty ladata puhelimeen viruksia jos haluat..

[/quote]

Siis et näe facebookissa kuka sun profiilia on käynyt katsomassa, et edes asetuksia muuttamalla, ELLEI sulla sit ole joku mobiililaitteella hommattu erillinen sovellus siihen. Kyllä nörtit on kehitelleet jo tätäkin varten sovelluksia jo vaikka kuinka kauan ja kyllä näitä tosiaan nokian appstorestakin löytää, maksullisena tosin! Itse maksoin, olen niin pirun utelias! :D

[/quote]

Maksat että näät random kaverien kaverit random järjestyksessä pyörimässä siinä listalla.. ;) 

Oikeasti, vaikka kuinka olis nörtti niin sitä ei saa tehtyä. Facebook on itse julkaissut siitä aiemmin tiedotteen että ohjelmat on huijausta ja sitä ei yksinkertaisesti voi nähdä.

[/quote]

No miten mulla sitten voi olla sellainen, hyvänen aika sentään? :D

[/quote]

Mistähän mun pitää tää sulle vääntää..:D Siis sulla voi olla mitä tahansa appeja siinä puhelimessa ja maksaakin olet voinut. En todellakaan sitä epäile. 

Mutta aito, toimiva ohjelma se ei ole, koska sä et pysty millään ohjelmalla näkemään aitoja käyntejä sun fb profiilissa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/110 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 00:59"]

Mikään noista ei toimi Suomen Facebookissa. Turhaan vaikutatte urpoilta muiden silmissä jos noita kokeilette. Ehkä stalkkeriraporttitoiminta tulee joskus Jenkeistä Suomeen, mutta suomalaisilla tietokoneilla ja/tai profiileilla ei onnistu.

[/quote]

Kannattaa vaihtaa kieleksi englanti, niin johan toimii. Otin varmuudeksi oman kotikuntani pois, niin stalker-tilaus toimii. Mutta ei mulla huom. puhelimen kautta!

Vierailija
64/110 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 09:54"]

[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 09:52"][quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 09:50"]

[/quote]

[/quote]

Sä et varmaan paljoa käytä sitten mobiilisovelluksia? Ei tarkoita silti sitä, etteikö niitä olisi. Facebook sellaisenaan ei näytä profiilissasi kävijöitä, mutta noita sovelluksiahan on pilvin pimein. Enkä ole kyllä kuullut kenenkään viruksia latailevan, yrittäessään ladata sovellusta..

[/quote]

Voi kyllä käytän! :D Tietäisitpä vaan. Virus se on sovellus itsessään, tiedäthän että annat näille sovelluksille jo käyttöehdoissa luvan myllätä sun puhelimen tietoja?

[/quote]

Miksi sinulla ei ole stalkkerisovellusta? Et halua maksaa, vai sinua ei kiinnosta?

[/quote]

Ai miksi? Koska tiedän mitä niiden "stalkkerisovellusten" takana on. Harvemmin maksan huijauksesta. :) Jotkut tosin maksaa rahaa ulkomaille catfisheillekin, kun eihän ne voi olla feikkejä..

Vierailija
65/110 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaha, eivät ees uskalla kerroa tämän huippusovelluksensa nimeä. Huijarit. :)

Vierailija
66/110 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 09:54"][quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 09:52"]

[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 09:48"][quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 09:40"]

[/quote]

[/quote]

Siis et näe facebookissa kuka sun profiilia on käynyt katsomassa, et edes asetuksia muuttamalla, ELLEI sulla sit ole joku mobiililaitteella hommattu erillinen sovellus siihen. Kyllä nörtit on kehitelleet jo tätäkin varten sovelluksia jo vaikka kuinka kauan ja kyllä näitä tosiaan nokian appstorestakin löytää, maksullisena tosin! Itse maksoin, olen niin pirun utelias! :D

[/quote]

Maksat että näät random kaverien kaverit random järjestyksessä pyörimässä siinä listalla.. ;) 

Oikeasti, vaikka kuinka olis nörtti niin sitä ei saa tehtyä. Facebook on itse julkaissut siitä aiemmin tiedotteen että ohjelmat on huijausta ja sitä ei yksinkertaisesti voi nähdä.

[/quote]

[/quote]

Mistähän mun pitää tää sulle vääntää..:D Siis sulla voi olla mitä tahansa appeja siinä puhelimessa ja maksaakin olet voinut. En todellakaan sitä epäile. 

Mutta aito, toimiva ohjelma se ei ole, koska sä et pysty millään ohjelmalla näkemään aitoja käyntejä sun fb profiilissa. 

[/quote]

Kyllä se ihan oikeasti toimii ja näyttää ne ihmiset ketkä ovat katsoneet profiiliani. Siellä listoilla näkyy monia tuttuja naamoja, vaikkeivat he ole edes kaverin kaverin kavereita facebookissa. Miks väität vastaan? Oletko joku alan asiantuntija,? Se nyt on ihan sama mitä facebook väittää itse.

Vierailija
67/110 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 00:35"][quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 23:32"]

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 22:46"][quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 22:42"]

Mulle tulee aina siitä viesti sähköpostiin. Koko ajan saa deletoida viestejä inboxista. Ärtsyä!

[/quote]

Joo niin tulee, en enää muista mistä se asetuksista valittiin, niin ei saa pois. Vittu mitä stalkkereita sitä on, käydään joka päivä kyylään toisen sivulla, eikä muka kommentoida tai tykkäillä mihinkään. Sitten vielä tavatessa kysytään viattomana et "mitä sulle kuuluu", ihan niinku eivät vittu tietäs joka risauksen, ja senki millon oon syöny ja mitä ja milloin oon käyny paskalla saatana.

[/quote]

Tarviiko ne syömiset ja paskalla käymisetkin laittaa sinne? :D

[/quote]Se on mun seinä ja mä kirjoitan mitä vittu haluan, eikä tartte stalkkereiden tulla kyylään mitä mä teen milloinkin.

[/quote]

Vittuako sitten kirjoitat, jos niitä ei saa katsoa. Mene peiton alle saatana piiloon. Mitenhän sä kestät, jos kadulla sua ihmiset katsoo.

Eikö se seinä ole julkinen!!!!

Vierailija
68/110 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 09:59"]

[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 09:54"][quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 09:52"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Kyllä se ihan oikeasti toimii ja näyttää ne ihmiset ketkä ovat katsoneet profiiliani. Siellä listoilla näkyy monia tuttuja naamoja, vaikkeivat he ole edes kaverin kaverin kavereita facebookissa. Miks väität vastaan? Oletko joku alan asiantuntija,? Se nyt on ihan sama mitä facebook väittää itse.

[/quote]

Yhteys niillä on, tutkipa huviksesi. Kaverin kavereita, tai kavereiden kavereiden kavereita usein ovat. Sitten toki heitä jotka ovat kommentoineet esim samassa kirppisryhmässä randomkohteita. 

Usko vaan niin mä tiedän näistä ihan riittävästi. Mutta saathan sä maksaa ja uskoa, ei se multa ole pois..:D

Vierailija
69/110 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykääs lukemassa linkki jonka nro. 36 antoi, kiitos muuten siitä! Sille joka sanoi et "ihan sama mitä Facebook itse sanoo" niin ...öh...? Käy edelleen lukemassa se linkki!

T. ei ap, vaan se toinen kyselijä

Vierailija
70/110 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on ihan turha keskustella ellei sitä ohjelman nimeä tule nyt tähän. :) 

Yksi ainut ihminenhän tästä tosin täällä puhuukin.

Vierailija
71/110 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 10:01"][quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 09:59"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Yhteys niillä on, tutkipa huviksesi. Kaverin kavereita, tai kavereiden kavereiden kavereita usein ovat. Sitten toki heitä jotka ovat kommentoineet esim samassa kirppisryhmässä randomkohteita. 

Usko vaan niin mä tiedän näistä ihan riittävästi. Mutta saathan sä maksaa ja uskoa, ei se multa ole pois..:D

[/quote]

Kerrotko minulle, miten voit "tietää" näin varmaksi asian? Joku säälittävä AV-mamma esiintyy täällä tietotekniikka- ja tietoturva- asiantuntijana ja väittää kiven kovaa tuollaista sontaa. Haluat vaan uskotella itsellesi, ettei ko sovellukset toimi, koska olisihan se liian noloa jos kaikki henkilöt joita itse stalkkaat saisivat tietää että heitä kyttäilet. Ja usko pois, minulla myös on ihan tarperksi tietoa näistä asioista. :D

Vierailija
72/110 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 09:39"]http://allfacebook.com/reminder-who-viewed-profile_b94660

Tuossa lukemista. Ei voi nähdä.

[/quote]

Kyllä mulla ainakin on (puhelimen kautta FB sivuille) tullut päivittäin montakin ilmoitusta. Välillä rasittavuuteen asti, että kuka on käynyt mun sivuilla: nimi kuva aika...

Vierailija
73/110 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 10:03"]Tästä on ihan turha keskustella ellei sitä ohjelman nimeä tule nyt tähän. :) 

[/quote]

No anteeksi vain, minä en ole ainakaan yksiksrni kirjoitellut näitä kaikkia viestejä sovellusten puolesta, näyttäisi täällä muitakin olevan.

Vierailija
74/110 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kerrotko minulle, miten voit "tietää" näin varmaksi asian? Joku säälittävä AV-mamma esiintyy täällä tietotekniikka- ja tietoturva- asiantuntijana ja väittää kiven kovaa tuollaista sontaa. Haluat vaan uskotella itsellesi, ettei ko sovellukset toimi, koska olisihan se liian noloa jos kaikki henkilöt joita itse stalkkaat saisivat tietää että heitä kyttäilet. Ja usko pois, minulla myös on ihan tarperksi tietoa näistä asioista. :D

"

No kun mä OLEN tietoturva-asiantuntija! :D  

Kiinnostaisi todella tuon ohjelman nimi, nimittäin sellaista ei ihan pikaisella etsimisellä löytynyt. 

Ja juu, kukahan meistä itselleen haluaa uskotella ja mitä. ;)

Vierailija
75/110 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 10:07"]

[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 10:03"]Tästä on ihan turha keskustella ellei sitä ohjelman nimeä tule nyt tähän. :) 

[/quote]

No anteeksi vain, minä en ole ainakaan yksiksrni kirjoitellut näitä kaikkia viestejä sovellusten puolesta, näyttäisi täällä muitakin olevan.

[/quote]

Kappas kun teillä on aivan sama kirjoitustyyli. ;)

Vierailija
76/110 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 10:08"][quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 10:07"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Mun mielestä tämän ketjun viesteillä on kaikilla niin samanlainen kirjoitustyyli, että ehkä kaikki onkin yhden ihmisen kirjoittamia?

Vierailija
77/110 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 10:08"]"Kerrotko minulle, miten voit "tietää" näin varmaksi asian? Joku säälittävä AV-mamma esiintyy täällä tietotekniikka- ja tietoturva- asiantuntijana ja väittää kiven kovaa tuollaista sontaa. Haluat vaan uskotella itsellesi, ettei ko sovellukset toimi, koska olisihan se liian noloa jos kaikki henkilöt joita itse stalkkaat saisivat tietää että heitä kyttäilet. Ja usko pois, minulla myös on ihan tarperksi tietoa näistä asioista. :D

"

No kun mä OLEN tietoturva-asiantuntija! :D  

Kiinnostaisi todella tuon ohjelman nimi, nimittäin sellaista ei ihan pikaisella etsimisellä löytynyt. 

Ja juu, kukahan meistä itselleen haluaa uskotella ja mitä. ;)

[/quote]

Myös minä olen asiantuntija ja taidan olla hieman sinua edellä näissä asioissa! ;-) Mites sun koulutus, työpaikka ja työkokemus?

Vierailija
78/110 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 10:05"][quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 09:39"]http://allfacebook.com/reminder-who-viewed-profile_b94660

[/quote]

Kyllä mulla ainakin on (puhelimen kautta FB sivuille) tullut päivittäin montakin ilmoitusta. Välillä rasittavuuteen asti, että kuka on käynyt mun sivuilla: nimi kuva aika...

[/quote]

Jatkan.

Puhelimen alkunäyttöön tulee fb-logo, puhelimen ilmoituksia klikkaamalla pääsee tilaan, jossa näytetään henkilö X, kuva ja tunnenko ja ilmoitetaan käyntiaika (vaikka 11min sitten).

Osaako joku enemmän tietävät kertoa, miksi näin jos ei muka pitäisi nähdä.

Vaikuttaneenko puhelimen malli, HTC (jenkki niin kuin Google ja FB)

Vierailija
79/110 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 10:11"][quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 10:05"][quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 09:39"]http://allfacebook.com/reminder-who-viewed-profile_b94660

[/quote]

[/quote]

Jatkan.

Puhelimen alkunäyttöön tulee fb-logo, puhelimen ilmoituksia klikkaamalla pääsee tilaan, jossa näytetään henkilö X, kuva ja tunnenko ja ilmoitetaan käyntiaika (vaikka 11min sitten).

Osaako joku enemmän tietävät kertoa, miksi näin jos ei muka pitäisi nähdä.

Vaikuttaneenko puhelimen malli, HTC (jenkki niin kuin Google ja FB)

[/quote]

Jatkan :)

Mun puhelin (HTC) ainakin yhdistää puhelunnumerot ja fb. Mulla jokin puh.numero ()

Vierailija
80/110 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 10:08"][quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 10:07"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Sinunkin tekstisi voisi kirjoitustyylistä päätellen olla minun kirjoittamani. Kappas vain! Mutta edelleen, minä en ole ainoa todellakaan joka tähän ketjuun sovelluksista ym on kirjoittanut. Ainakin täältä löytyy tekstejäni, joita en tunnista kirjoittamikseni, tai sitten minulle on iskenyt dementia :)