Näkeekö ihmiset Facebookissa olenko katsonut heidän profiilia?
Kommentit (110)
Ei kai, mutta mulle tulee joskus ehdotus "ihmisiä joita saatat tuntea". Siellä on ollut mm. entinen työkaveri, jota en kaveriksi ottaisi vaikka pyytäisi ja jotain kautta puolituttuja suurin osa. Eli luulen, että nämä ovat sellaisia, jotka ovat käyneet katsomassa profiiliani. Ei kuitenkaan ole osa ainakaan edes kaverin kavereita, niitähän se ehdottelee myös.
Tätäkin on kysytty täällä sata kertaa. Facebook tallentaa kaikki tapahtumat, mitä tilillä on. Nämä tapahtumat voi tilata Facebookilta, vuosia käyttäneillä tapahtumia tulee kymmeniä, ellei satoja sivuja, koska niissä on KAIKKI. Tuosta raportista voi kyllä selvitä joitain vierailuja ja "stalkkauksia", mutta todennäköisyys että ketään kiinnostaisi niin paljon, että tilaisi tiedot ja alkaisi kahlaamaan sitä läpi, taitaa olla aika minimaalinen.
Hihii minäpä tilaan ne tiedot, saan kaikki työpaikkani kyylät tietää!
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 22:55"]
Hihii minäpä tilaan ne tiedot, saan kaikki työpaikkani kyylät tietää!
[/quote]
Mitä arvoa sillä on sulle, että tiedät kuka on katsonut profiiliasi? Mitä väliä?
Poista kavereista, estä, älä pidä profiiliasi julkisena jos et halua että sitä stalkataan.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 23:01"]
mistä ne tiedot tilataan??
[/quote]
Kirjoitat päivityksen:
"Tilaus stalkkerit raportti" sitten klikkaat normaalisti julkaise. Huomaa, että päivityksen viereisessä pikkukuvassa on oltava maapallo. Ei siis lukkoa tai ihmisen pään varjokuvaa.
Tuo lainausmerkeissä oleva teksti on koodi, jolla tilaus menee Facebookin ylläpidolle ja saat raportin profiilissasi ilmoittamaasi sähköpostiin muutaman päivän sisällä.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 23:19"]
[/quote]
Kirjoitat päivityksen:
"Tilaus stalkkerit raportti" sitten klikkaat normaalisti julkaise. Huomaa, että päivityksen viereisessä pikkukuvassa on oltava maapallo. Ei siis lukkoa tai ihmisen pään varjokuvaa.
Tuo lainausmerkeissä oleva teksti on koodi, jolla tilaus menee Facebookin ylläpidolle ja saat raportin profiilissasi ilmoittamaasi sähköpostiin muutaman päivän sisällä.
[/quote]
Mulla tuli vuorokauden sisään se raportti. Oli kyllä tosi hauska katsella niitä nimiä sieltä!!
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 22:46"][quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 22:42"]
Mulle tulee aina siitä viesti sähköpostiin. Koko ajan saa deletoida viestejä inboxista. Ärtsyä!
[/quote]
Joo niin tulee, en enää muista mistä se asetuksista valittiin, niin ei saa pois. Vittu mitä stalkkereita sitä on, käydään joka päivä kyylään toisen sivulla, eikä muka kommentoida tai tykkäillä mihinkään. Sitten vielä tavatessa kysytään viattomana et "mitä sulle kuuluu", ihan niinku eivät vittu tietäs joka risauksen, ja senki millon oon syöny ja mitä ja milloin oon käyny paskalla saatana.
[/quote]
Tarviiko ne syömiset ja paskalla käymisetkin laittaa sinne? :D
[/quote]
Kirjoitat päivityksen:
[/quote]
Tää on kyl loistava palvelu-uudistus Facebookilta. Ennen piti aina kyyliä selvittäessä yksitellen kirjoittaa STALKER ja epäillyn nimi. Sitten sai Yes-vastauksen yv:nä ylläpidolta, jos epäilty oli käynyt profiilissa. Oli sitten ärsyttävää, kun omaa seinää katsoi, se oli täynnä noita stalker-kyselyjä ja siinä sitten eksien nyksien ja nyksien exien nimiä.
Tosin toihan toimii vieläkin ja se on nopeempi tapa, vastaus tulee maksimissaan viidessä tunnissa.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 00:08"]
[/quote]
Kirjoitat päivityksen:
[/quote]
Tää on kyl loistava palvelu-uudistus Facebookilta. Ennen piti aina kyyliä selvittäessä yksitellen kirjoittaa STALKER ja epäillyn nimi. Sitten sai Yes-vastauksen yv:nä ylläpidolta, jos epäilty oli käynyt profiilissa. Oli sitten ärsyttävää, kun omaa seinää katsoi, se oli täynnä noita stalker-kyselyjä ja siinä sitten eksien nyksien ja nyksien exien nimiä.
Tosin toihan toimii vieläkin ja se on nopeempi tapa, vastaus tulee maksimissaan viidessä tunnissa.
[/quote]
Ai niin, unohdin kertoa, et jos käytätte tätä vanhaa, nopeeta sovellusta. Siinäkin täytyy pikkukuvana olla maapallo.
t.16
täyttä roskaa teidän juttunne. tota ei saa fb:ssa mitenkään selville. voitte googlettaa tuota englanniksi, jos ette muuten usko.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 00:26"]
täyttä roskaa teidän juttunne. tota ei saa fb:ssa mitenkään selville. voitte googlettaa tuota englanniksi, jos ette muuten usko.
[/quote]
Olen pahoillani, jos sinulla ei nuo sovellukset toimi, mutta se tarkoittaa sitä, että olet jostain syystä joutunut Facebookin mustalle listalle.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 23:32"]
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 22:46"][quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 22:42"]
Mulle tulee aina siitä viesti sähköpostiin. Koko ajan saa deletoida viestejä inboxista. Ärtsyä!
[/quote]
Joo niin tulee, en enää muista mistä se asetuksista valittiin, niin ei saa pois. Vittu mitä stalkkereita sitä on, käydään joka päivä kyylään toisen sivulla, eikä muka kommentoida tai tykkäillä mihinkään. Sitten vielä tavatessa kysytään viattomana et "mitä sulle kuuluu", ihan niinku eivät vittu tietäs joka risauksen, ja senki millon oon syöny ja mitä ja milloin oon käyny paskalla saatana.
[/quote]
[/quote]Se on mun seinä ja mä kirjoitan mitä vittu haluan, eikä tartte stalkkereiden tulla kyylään mitä mä teen milloinkin.
[/quote]
Kyllä! Eikö sitä jo nykytekniikalla saisi automaattisesti päivittymään, kun kännykän sijaintikin tiedetään tarkkaan?
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 00:40"]
[/quote]
Kyllä! Eikö sitä jo nykytekniikalla saisi automaattisesti päivittymään, kun kännykän sijaintikin tiedetään tarkkaan?
[/quote]Niin muuten joo, säästäs mun aikaa tosi paljon kun ei tarvis ihan kaikkee koko aika päivittää. Menee nytten koko päivä ja blogiinki tartteis ehtiä ostokset laittaa.
6
Mikään noista ei toimi Suomen Facebookissa. Turhaan vaikutatte urpoilta muiden silmissä jos noita kokeilette. Ehkä stalkkeriraporttitoiminta tulee joskus Jenkeistä Suomeen, mutta suomalaisilla tietokoneilla ja/tai profiileilla ei onnistu.
Yli 20 viestiä samaa "hauskaa" läppää. Riittäiskö jo?
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 01:07"]
Yli 20 viestiä samaa "hauskaa" läppää. Riittäiskö jo?
[/quote]
Eikö sinullakaan ole parempaa kirjoittamista?
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 22:42"]
[/quote]