Mitä ajattelet ihmisestä jolla on Rolex-kello?
Kommentit (28)
En kiinnitä huomiota kelloon, haluan nähdä rannekkeen 😎
Koska aikani on arvokasta, sen voi parhaiten ilmoittaa minulle Rolex-kellosta katsomalla. Rolex-tyypit ovat palvelijoita.
Heti käy mielessä, että onko taas käyty Kanarialla, vaikka ne ihmiset ei halua meitä sinne turistiksi?
Että se on käynyt Thaimaassa tai muualla feikkikelloja myyvissä paikoissa
En yhtään mitään. En edes tunnista kallista kelloa halvasta.
En itse tunnistaisi kelloa rolexiksi. Jos ihminen elvistelee kellollaan, pidän häntä moukkana.
Olen jo pidemmän aikaa itsekseni miettinyt, että eikö Rolexille oikeasti ole vieläkään tullut kilpailijaa, jos kaikki edelleen päätyvät ostamaan Rolexin. Rolex vaikuttaa vanhanaikaiselta statussymbolilta.
En kiinnitä tällaisiin asioihin huomiota, joten en mitään. Sitten pitäisin rahvaanomaisena ja yksinkertaisena, jos mainostaisi asiaa.
Henkilöstä riippuen ajattelin joko että nolo feikkikello tai sitten henkilöllä on vinoutunut arvomaailma. Eli negatiivisesti ajattelisin joka tapauksessa.
Tiedätkö ap kun mä en valitettavasti tunnista kellomerkkejä yhtään sen paremmin kuin käsilaukkujakaan. Ei ole koskaan toisten aikaraudat ja kassit kiinnostaneet niin paljon. Pääasia lienee että käyttäjä on omaansa tyytyväinen.
Saattaisin ajatella, että tuolla on Rolex-kello.
Vierailija kirjoitti:
En itse tunnistaisi kelloa rolexiksi. Jos ihminen elvistelee kellollaan, pidän häntä moukkana.
Ja vanhana gubbena. Nuorilla ei ole rahaa turhaan elvistelyyn, siksi katsovat kellon kännykästä.
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö ap kun mä en valitettavasti tunnista kellomerkkejä yhtään sen paremmin kuin käsilaukkujakaan. Ei ole koskaan toisten aikaraudat ja kassit kiinnostaneet niin paljon. Pääasia lienee että käyttäjä on omaansa tyytyväinen.
Rolexia ei ole mutta noita kasseja on naiset kehunu.
Siis voihan se olla rikas, joka haluaa sijoittaa rahansa johonkin, missä rahojen arvo säilyy. Mutta en haluais kulkea sen kanssa köyhissä maissa, ettei henki lähtis multakin.
En ole koskaan huomannut Rolexia kenelläkään. En liiku sellaisissa piireissä. En muutenkaan huomaa tai ymmärrä kalliista tavaroista, esim. autoista mitään. Olen keskituloinen eronnut nainen, ei ole varaa statussymboleihin, enkä niitä kaipaa enkä arvosta.
On myös voinut saada kellonsa lahjana tai perintönä, ei koske eikä kiinnosta minua. Itse en käyttäisi rahaa moiseen. Sellaisen kanssa huomautuksi tuleminen voi sitä paitsi turhaan lisätä ryöstön tai murtovarkauden riskiä.
Typerä ihminen kun ei katso kellon aikaa puhelimesta.