Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienin penis, jota olet "saanut"

Vierailija
27.01.2014 |

Mulla oli yhdellä yhden illan hoidolla varmaan mun keskisormen kokoinen eikä paksumpi kuin ehkä nakki. Mulla on sellainen minikaalimato ja sekin oli isompi, jolla se mies sit mut hoitelikin, totesi itsekon, että hänellä on pieni.

Kommentit (735)

Vierailija
281/735 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 22:36"]

joku 2-3cm..eikä ole edes vitsi. Mies oli pitkä, komea, lihaksikas ja oli kyllä pettymys. Oltiin pitkään salilla katseltu toisiamme ja kun erosin ex-poikaystävästä päädyin tämän "komistuksen" kanssa "sänkyyn", joskaan se kikkeli tai natsa ei yltänyt edes sisälle. En ole eläissäni kokenut seksin saralla mitään yhtä vaivaannuttavaa tilannetta, huh.

[/quote]

Ei tainnu äijällä vaan seistä.. sellaista sattuu.

Mutta että erektiossa kolme cm, tuskin olisi sänkyhommiin alkanut edes..

3cm moni siiderivalas ei edes ole sisällä vielä...

Oliko hormoneja käyttävä?

-Usein ongelmi erektiossa, kuurin alussa kuulemma seisoo kokoajan ja sitten kohta ei oikein ollenkaan?

Vierailija
282/735 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa kommenteista on aika outoja. "Ei voi olla olemassa niin pientä penistä". Öh, maailmassa on alle metrin pitusia aikuisia ja ihmisiä, joilla on kaks päätä. On olemassa ihmisiä, joilla on sekä penis että emätin. Että ei se ajatus siitä, että jollain on hyvin pieni penis nyt ihan mahdoton voi olla. "Miten vessassa käyminen muka onnistuu niin lyhyellä peniksellä?" Jos maailman kolme miljardia naista on siinä onnistuneet, niin varmasti mieskin keksii keinon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/735 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavannut sekä sellaisen sormen kokoisen muutaman sentin "ihmeen" (joo oli hieman vaikeaa) mutta kieltämättä kun tapasin sellaisen jättimäisen ilmestyksen ni muistan henkäisseeni silkasta kauhusta jotain että "ai kamala" :D ja sit vielä ku se varovasti yritteli sitä sisälle ni sanoin vaan himoissani et anna mennä, kiva oli sit niitä repeämiä huljutella seuraava viikko, repes sekä reikä että sisäpuolelle tuli repeämiä. Jeesssus :D

Vierailija
284/735 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pienempi sen parempi. Pikkuinen penis on parasta mitä voi saada sisäänsä tai varsinkin suuhunsa.

Vierailija
285/735 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ajatuksia herättää muutamaa milliä vajaa 20cm pituutta, 5cm paksuutta ja ympärys 14cm? Aika vahvasti alakäyrä. Kellään kokemuksia samanlaisesta?

Vierailija
286/735 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ketjua kun lukee niin voisi kuvitella että 

http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/330900-tasta-murjustako-suomalaisnaiset-ostivat-seksia-t24-nayttaa-kuvat

tässä on ollut mammat asialla. Puolet ketjun viesteistä kehuu myös kokeilleensa turvapaikanhakijoita, nyt alkaa selvitä todelliset syyt unelman takana. Taitaa palsta kerätä varsinaista valioainesta suominaisista.

Vierailija
287/735 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija

28.01.2014 klo 16:42

Vierailija

28.01.2014 klo 08:27

Tästä on aikaa paaaljon, mutta ulkomaanmatkalla törmäsin järjettömän isoon jenkkimieheen. Oli varmaan kaksimetrinen ja hauiksenympärys noin kilometrin. Siis isoin käsivarsi jonka olen senkään jälkeen koskaan livenä nähnyt. Sängystä meinasin tippua siinä vaiheessa kun uikkarista paljastui herkkusieni. Siltä se oikeasti näytti. Siis pelkkä terska melkein kokonaan ilman vartta. Mietin vaan mitä helvettiä tuolle nyt pitäisi tehdä...

Perinteinen hormonihiiri. Yleensähän pieni munaset alkaa nosteleen painoja ja sitten aletaan se steroidien käyttö ja muna pienenee entisestään vaikka hauis ja muut lihakset kasvaa.

Hormonit eivät kutista penistä. Hormonien kautta myös kehonkoostumus saadaan miehekkäämpään muotoon ja tätä kautta rasvan määrä vähenee ja penis työntyy paremmin esille eli sen visuaalinen pituus kasvaa. Sen lisäksi lisääntynyt testosteronimäärä auttaa erektioon.

-Mies 28v-

Kivekset kutistuvat, siittiöiden laatu heikkenee, käytöshäiriöiden, ja muiden mielenterveysongelmien riski kasvaa ajan myötä räjähdysmäisesti, erektio-ongelmat alkavat nuorempana, sydänlihas laajenee (ei tarkoita vahvistumista).

Ihminen ei ole vain tässä ja nyt. Valinnat näkyvät useimmiten vasta myöhemmin.

Sinullekin tulee vielä huomattavia ongelmia, ja sitten kaduttaa.

Vierailija
288/735 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ketjua lukiessa tulee kyllä hyvä mieli siitä että omistan keskivertoa kookkaamman elimen 17/6cm.

Vaimokin on tähän asti tykännyt kun paksu tuntuu kuulemma paremmalta.

Vierailija
289/735 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ex-mieheni erektiossa 5 cm ja ehkä 2 cm paksu... Pienin kylläkin yhden illan juttu komistuksen kanssa. Makasi mahallani, mies päälläni ja tökki niin vietävästi mutta kun ei kalu ylettynyt edes pakaravakoon asti... n 2 cm x 2cm.... ei voinut kun odottaa että pääse suihkuun ja hääyämään miehen ulos

Vierailija
290/735 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
28.01.2014 klo 16:42

Vierailija
28.01.2014 klo 08:27

Tästä on aikaa paaaljon, mutta ulkomaanmatkalla törmäsin järjettömän isoon jenkkimieheen. Oli varmaan kaksimetrinen ja hauiksenympärys noin kilometrin. Siis isoin käsivarsi jonka olen senkään jälkeen koskaan livenä nähnyt. Sängystä meinasin tippua siinä vaiheessa kun uikkarista paljastui herkkusieni. Siltä se oikeasti näytti. Siis pelkkä terska melkein kokonaan ilman vartta. Mietin vaan mitä helvettiä tuolle nyt pitäisi tehdä...

Perinteinen hormonihiiri. Yleensähän pieni munaset alkaa nosteleen painoja ja sitten aletaan se steroidien käyttö ja muna pienenee entisestään vaikka hauis ja muut lihakset kasvaa.

Hormonit eivät kutista penistä. Hormonien kautta myös kehonkoostumus saadaan miehekkäämpään muotoon ja tätä kautta rasvan määrä vähenee ja penis työntyy paremmin esille eli sen visuaalinen pituus kasvaa. Sen lisäksi lisääntynyt testosteronimäärä auttaa erektioon.

-Mies 28v-

Kivekset kutistuvat, siittiöiden laatu heikkenee, käytöshäiriöiden, ja muiden mielenterveysongelmien riski kasvaa ajan myötä räjähdysmäisesti, erektio-ongelmat alkavat nuorempana, sydänlihas laajenee (ei tarkoita vahvistumista).
Ihminen ei ole vain tässä ja nyt. Valinnat näkyvät useimmiten vasta myöhemmin.
Sinullekin tulee vielä huomattavia ongelmia, ja sitten kaduttaa.

Väärin. Vain raju ylimäärä voi tällaista aiheuttaa. Mikäli hormonit ovat viitealueella hormonilisän  avulla, ei ole ongelmaa.

On koomista lukea tätä ketjua: miten on mahdollista, että 1% miehistä on isompi kuin 13,6 cm ja silti he onnistuvat tavoittamaan tämän av-palstan mammat? Kummat tässä on niitä horoja, mammat vai se 1% miehistä? Sama pätee oletettavasti näihin mikromunaisiinkin. Miten tällä palstalla on näin paljon perstyrkkysiä horoja?

Vierailija
291/735 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aasiassa on todella pieni munaisia miehiä. Tyttöystäväni on aasialainen ja on asunut Suomessa nyt muutaman vuoden. Ennen minua hän ei ollut harrastanut Suomessa seksiä, vaan ainoastaan Vietnamissa. Kun ensimmäisen kerran harrastimme seksiä ja hän näki vehkeeni (17cm pitkä 13,5cm ympärysmitta) hän kysyi,että onko täällä normaalia että on noin suuria peniksiä. Hänellä oli kuulemma kokemusta vain sellaisista puolet pienemmistä. Eli jos joku omaa pienen, niin kannattaa mennä Aasiaan paneskelemaan, kun siellä pienikin riittää. Ja on muuten tiukat paikat naisilla ja kauniitakin ovat.

Vierailija
292/735 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä luonnollinen?

Vierailija
293/735 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt sano, että kaikki, mutta huomattavan suuri osa salikundeja käy salilla sen takia, että saisi muulla kropalla kompensoitua pientä penistään. Kannattaakin olla tarkkana, kun lihaksikkaampaa miestä alkaa vikittelemään, koska sieltä todennäköisemmin paljastuu mato :) Toki lihaksikkaampi todennäköisesti jaksaa tukkia sitä matoaan pidempään sinne looraan, joten jotain hyvääkin. Tosin jos on liian isot lihakset, niin kunto on todennäköisesti myös perseestä, kun ei ole yhtään panostanut kestävyyteen.

Kuulostaa kyllä vähän, ettet itse jaksa pitää itsestäsi huolta ja keksit tuollaisia selittelyjä itsellesi "no niillä varmaan on pieni penis", "no niillä nyt ei oo kestävyyttä ollenkaan", että muut ihmiset ovat vain jotenkin huononpia niin he urheilevat. Terveet ja normaalit ihmiset pitävät fyysisestä kunnostaan huolta. Sinä taas luultavasti olet laiska, ylipainoinen sohvaperuna.

Vierailija
294/735 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ,kyllä se hukkuu sinne mahtavan  siiderivalaan 'vedenalaiseen kallioluolaholviin' kuin eksynyt pieni hylkeenpoikanen...Voi raukkaa..!

Vierailija
295/735 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee valtava myötätunto harmitus oikeasti todella pienimunaisten miesten puolesta..siis jos on niin pieni ettei seksi onnistu ja mies on muuten mukava ja fiksu. Että en voi ymmärtää, jos joku nainen on tällaisen miehen tavannut ja sitten naureskelee asialle, kuin hän olisi tässä se, jolla on tullut vastaan ikävä tilanne käyttökelvottoman peniksen takia. Melko pieni siis teidän harminne sen rinnalla, että mies kantaa munaansa koko ikänsä.

Vierailija
296/735 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin kerran todella söpöä ja mukavaa ranskalaista poikaa. Päädyimme tietenkin sänkyyn, mutta voi apua menin aivan lukkoon hänen ehkä etusormeni kokoisesta vehkeestä. Olen siis itsekin mies. En ollut odottanut ollenkaan tuollaista, eikä ollut aiemmin edes tullut mieleen, että aikuisiän saavuttaneella 180+ cm nuorella miehellä voisi olla pikkupojan vehkeet. Tunsin häpeää kun fiilikseni menivät kuin vessasta alas muutamassa sekunnissa, ja söpö poika ei enää ollutkaan kiinnostava. Inhosin itseäni, kun olin niin pinnallinen, mutta ei sille kai mitään voi. :( Yhteensopivuus seksissä on kai kuitenkin se miten luonto erottelee meidät pareiksi.

Vierailija
297/735 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli yhdellä yhden illan hoidolla varmaan mun keskisormen kokoinen eikä paksumpi kuin ehkä nakki. Mulla on sellainen minikaalimato ja sekin oli isompi, jolla se mies sit mut hoitelikin, totesi itsekon, että hänellä on pieni.

Olen ajatellut että mulla on pieni, mittaa en ole käyttänyt mutta se on 14-16 cm.

Vierailija
298/735 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä miehellä jonka kanssa oltiin pidempään pidetty yhteyttä oli vaatteet riisuttaessa sellanen meikän keskisormen pitunen ja paksunen.. Noloilta vielä se että oli kehuskellut varusteillaan ja taidoillaan.. No ei ollut taitoja ja tuskin erektioitakaan.. Muistan sen myötähäpeän tunteen kun käsittelin sitä puol kovaa katkarapua ja toinen hönki "miten on herkässä".. Onneks muilla kumppaneilla on ollut kokoa :D

Vierailija
299/735 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 22:25"]

Kikkeliskokkelis, mitäs läksit.

Tähän vielä naurava kulkuri, niin suomalainen popedahuumori on kiteytetty yhteen kommenttiin

Vierailija
300/735 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi voi naiset, teillä kyllä heittää nuo arviot ihan hyvin :D Ottakaapa 30cm viivotin käteen, alkaa nimittäin tuollainen 24 cm olemaan aika monster cock minun mielestä.. Ei sillä, kyllähän niitä on varmastikkin, ei sentään teidän joka hoidolla :D

Terveisin 17cm "prinssinakki"

Olet unohtanut, että olet Vauva -palstalla. Nimittäin 90% mammoista omaa miehen, jolla on 30 senttinen halko jalkovälissä (vähintään) ja tämän lisäksi hän näyttää kreikkalaiselta jumalpatsaalta ja hänellä on 10 000 euron päivätulot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi