Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sivut

Kommentit (67)

Vierailija

Lisäksi sikinsokin olevat, huonosti hoidetut ja tummat hampaat ovat välitön turn off, että joo kyllä siihen kiinnostumiseen vaaditaan IHAN VÄHÄN muutakin kuin parit kuvat ja viestit XDDDDDDDD

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa hyvännäköisiltäkin miehiltä huomiota, monet naiset on jotenkin epäileväisiä ja vmäisiä joten kavereita voi olla vähän vaikea saada. Itseluottamus on hyvä, koska tietää olevansa automaattisesti hyväksytty pelkän ulkonäkönsä takia.

Tuota en kyllä usko, että ihminen, jolla on huomattavan kaunis ja / tai pidetty ja arvostettu ulkonäkö tarkoittaisi sitä, että tuon ulkonäön omaavalla olisi pelkän ulkonäkönsä ansiosta automaattisesti hyväksytty. - Tai, että hänellä olisi sen paremmin automaattisesti hyvä itseluottamus.

Sinkkumies 

XDDDDD Juu ei... 🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️ Jotkut ovat kyllä niin pihalla asioista XD.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Hyvännäköisestä ei kukaan voi millään uskoa, että olisi seurustelupuolella täysin kokematon. Oletetaan, että on lukuisia suhteita takana ja on vaan ronkeli tai muuta vastaavaa kun ei uskalla heittäytyä tunteiden vietäväksi noin vaan. Lisäksi jos hyvännäköinen on sosiaalisesti tumpelo ja mieluummin hiljaa, on tämä tietenkin ylpeilevä p*ska. Minun nähdäkseni hyvännäköisyydestä ei ole mitään hyötyä.

• ylös 17
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hyvännäköisestä ei kukaan voi millään uskoa, että olisi seurustelupuolella täysin kokematon. Oletetaan, että on lukuisia suhteita takana ja on vaan ronkeli tai muuta vastaavaa kun ei uskalla heittäytyä tunteiden vietäväksi noin vaan. Lisäksi jos hyvännäköinen on sosiaalisesti tumpelo ja mieluummin hiljaa, on tämä tietenkin ylpeilevä p*ska. Minun nähdäkseni hyvännäköisyydestä ei ole mitään hyötyä.

Joo hyvännäköinen ujo on automaattisesti ylimielinen. Toi on niin totta.

• ylös 25
  • alas 0
Vierailija

"Pidetään tyhmänä, yksinkertaina ja pinnellisena."

Tämä väite on virheellinen. Tutkimukset osoittavat, että kauniita ihmisiä pidetään älykkäämpinä kuin rumia.

Kauneus/komeus on erittäin merkittävä etu myös nykyisessä työelämässä niin ikävältä kuin se kuulostaakin.

• ylös 13
  • alas 6
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on oikeassa, naiset kadehtii kaunista naista, mutta komeaa miestä ei miehet kadehdi komeudesta. Tämä on sukupuolieroista suurimpia.

Kyllähän kadehtii! Tällä palstallakin, joka päivä. Eihän miehet muusta puhukaan kuin avaruuskirurgeista.

Turha olla kateellinen isopäisistä, lyhyistä pulkannaruista. Komeita?
Juu, ei.

- Nainen

Vierailija

Eräs jolla oli merkonomin tutkinto ei päässyt vaateliikkeeseen töihin vaan he valitsivat minut. Pelkkä koulutus ei aina välttämättä riitä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tykkää olla nahkoissaan ja se on kivaa tietysti.

Olisipa se oikeasti noin yksinkertais ja helppoa... Ehkä on toisaalta hyvä, ettei olekaan..

Toki on varmasti luonnonkauniita (ja komeita). Mutta kyllä moni näkee oikeasti myös vaivaa, jopa huomattavasti työtä sen eteen, että voisi olla myös huomenna ja tulevaisuudessakin kaunis (/komea). 

Mutta hurjasi töitä myös sen, että viihtyisi ja nauttisi omissa nahoissaan olemisesta.

On monia kauniita (ja komeita), jotka ovat kärsineet mm. erilaisista syömishäiriöistä ja tai pakonomaisesta itsekontrollista ja riittämättömyyden tunteista. 

Ei kaunis (tai komea) ulkonäkö ole tae siitä, että ihminen olisi sinut itsensä kanssa. - Ei siihen, että  olisi sinut itsensä kanssa myöskään vaadita sitä, että tulisi olla mitään sanomattomman näköinen.

Yhtä hyvin kauniin (komean) ulkonäön omaava voi olla hyvin syvällinen ja tasapainoinen; ei kuitenkaan automaattisesti vain siksi, että on ulkonäöltään, sitä mitä on.  

Sinkkumies  

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa hyvännäköisiltäkin miehiltä huomiota, monet naiset on jotenkin epäileväisiä ja vmäisiä joten kavereita voi olla vähän vaikea saada. Itseluottamus on hyvä, koska tietää olevansa automaattisesti hyväksytty pelkän ulkonäkönsä takia.

Tuota en kyllä usko, että ihminen, jolla on huomattavan kaunis ja / tai pidetty ja arvostettu ulkonäkö tarkoittaisi sitä, että tuon ulkonäön omaavalla olisi pelkän ulkonäkönsä ansiosta automaattisesti hyväksytty. - Tai, että hänellä olisi sen paremmin automaattisesti hyvä itseluottamus.

Sinkkumies 

XDDDDD Juu ei... 🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️ Jotkut ovat kyllä niin pihalla asioista XD.

Kuten nyt missä? - Varmaan monestakin asiasta (, kuten esimerkiksi suomenkielellä kommunikoimisessa) mutta nyt en ymmärtänyt, että mistä asiasta olen/ tai olin pihalla.

Sinkkumies

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Joskus on tosi rasittavaa, kun jotkut ääłıömiekkoset kuvittelevat, että viestittely netissä ventovieraalle tarkoittaa kiinnostusta 😂😂😂😂 XDDDDD Ööööö... Niin kauan kuin en tiedä millainen ääni miekkosella on ja miltä hän tuoksuu/haisee: EN OLE KIINNOSTUNUT, en vaikka lähettäisin jopa muutaman viestin XDDDDDDDD Ei jessus oikeasti.

Kuulostatpa älykkäältä. Tiesitkö, että jos nainen ei ole älykäs, hän ei voi olla kaunis?

Vierailija

Lukeneimmat ja luonnostaan fiksut naiset suhtautuvat kunnioittavasti...nämä myös myöntävät ystävälliseen sävyyn jos ovat jostakin kateellisia eli ovat siinäkin hyvin esimerkillisiä.

Vierailija

Muiden viha minua kohtaan nuorena jonka ymmärsin olevan kateutta. Olin valtavan ystävällinen nainen.

Vierailija

Ainakin kauniit tienaa keskimäärin enemmän. Tosin saattaa johtua siitäkin, että kauniilla on usein vähemmän mutaatioita perimässään, mikä tekee heistä keskimäärin terveempiä.

Vierailija

Ihmiset luulee että paremman näköisen elämä on täydellistä, esim ei oteta tosissaan, jos kertoo ongelmistaan.

• ylös 10
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olin nuorena tosi kaunis mutta en tajunnut sitä. Olin koulukiusattu ala-asteella ujouteni takia, peruskoulussa ja lukiossa se muuttui huoritteluksi. Vaikka en tehnyt koskaan mitään kenenkään kanssa. Tytöt varmaan olivat kateellisia ulkonäöstäni ja poikia ärsytti että olin etäinen eivätkä he pystyneet lähestymään. Kiusaaminen johti huonoihin miessuhteisiin koska mulla oli huono itsetunto enkä uskonut ansaitsevan parempaa ja lopulta ajauduin todella myrkylliseen avioliittoon ja jopa tekemään lapsia miehen kanssa joka jahtasi mua pitkään ulkonäköni takia.

Hyvä ulkonäkö yhdistettynä huonoon itsetuntoon on kamala asia koska se altistaa kaiken maailman hyväksikäyttäjille. Tytöt, olkaa ylpeitä itsestänne ja pitäkää rima korkealla!

Juu paha silmä tunnettiin jo muinoin ja naisten tulisi tukea toisiaan kauneinakin. Hyvä kirjoitus sulta, tsemppiä. Olet varmaan ollut just silleen oikeasti kaunis. Koska et edes tajunnut asiaa.

Kyllähän se on tosiasia, että erittäin kauniin naisen rinnalla tavis näyttää mitättömältä. Se vetää mielialaa alas, kuten sekin että miehet huomaa vain sen kauniin kaverin. Sinänsä ilkeys ei tietenkään auta asiaan mitään, mutta kaunis voi olla ei-haluttu kaveri myös niille, joilla ei ole mitään häntä vastaan ihmisenä, mutta halutaan vaan välttää omia huonoja fiiliksiä ja huonompaa kelpaamista vastakkaiselle sukupuolelle.

• ylös 20
  • alas 0
Vierailija

kun on todella kaunis niin naiset tienaa ihan hyvin persettä keikuttamalla mediassa ja sitten voi iskeä jonkun NHL-kiekkoilijan tms. Se on liha joka puhuu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Huh huh. Saisitpa elää päivän ruman nahoissa ja tulla sitten sanomaan, että ei ole hyötyä.

• ylös 11
  • alas 4
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ihmiset luulee että paremman näköisen elämä on täydellistä, esim ei oteta tosissaan, jos kertoo ongelmistaan.

Eihän se täydellistä ole, mutta jos ulkonäkö on kunnossa, ei ainakaan ihan kaikki ole päin helvettiä. Ja mahdollisuudet selviämiseen vaikeuksien keskellä/jälkeenkin ovat erittäin hyvät, sillä kauniina saa töitä, kumppaneita jne helpommin. Jos olet pulassa, saat aina hätätapauksessa jonkun pitämään huolta sinusta sen aikaa, että pääset pinnalle.

Sivut