Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sivut

Kommentit (67)

Vierailija

Luuleekohan täällä jotkut liikoja itsestään? Minusta tosi monet nuoret naiset ovat vähintäänkin tavallisen ja kivan näköisiä, harvat rumia. Aika monet ovat oikein nättejäkin, ehkä 2/10. Mutta aika harva on oikein hätkähdyttävän ja pysäyttävän kaunis ulkonäöltään.

• ylös 12
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Luuleekohan täällä jotkut liikoja itsestään? Minusta tosi monet nuoret naiset ovat vähintäänkin tavallisen ja kivan näköisiä, harvat rumia. Aika monet ovat oikein nättejäkin, ehkä 2/10. Mutta aika harva on oikein hätkähdyttävän ja pysäyttävän kaunis ulkonäöltään.

Tarkoitan tässä, että makunsa kullakin. Joskus näkee kauniin, jossa on silti jotain sellaista luotaantyöntävää, ettei sytytä. Esimerkiksi Angelina Jolie ei mielestäni ole erityisen kaunis. Siis tottakai tajuan miksi monen mielestä on, ja näen itsekin hänen kauneutensa. Mutta jotenkin ne raukeat silmät ja se kulmikas leuka on semmoista, mikä ei minusta ole viehättävää. Lisäksi liian pitkä nainen minun makuuni!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
"Pidetään tyhmänä, yksinkertaina ja pinnellisena."

Tämä väite on virheellinen. Tutkimukset osoittavat, että kauniita ihmisiä pidetään älykkäämpinä kuin rumia.

Kauneus/komeus on erittäin merkittävä etu myös nykyisessä työelämässä niin ikävältä kuin se kuulostaakin.

Mikä tutkimus? Jälkimmäinen seikka on selvä mutta ensimmäistä ei kyllä tue mikään lukemani tai kuulemani.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eräs jolla oli merkonomin tutkinto ei päässyt vaateliikkeeseen töihin vaan he valitsivat minut. Pelkkä koulutus ei aina välttämättä riitä.

Oletko varma tosin, että hänellä ei ollut huonot merkonomin paperit? Se on aika helppo koulutus, joten jos saa huonot arvosanat se herkästi tulkitaan laiskuudeksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mutta eikös tässä ollut alun alkaen tarkoituskin keskustella "vain" siitä miten "hyvä" ulkonäkö vaikuttaa eikä niinkään keskeutella siitä, miten poikkeuksellisen kaunis tai hätkähdytävän kaunis ulkonäkö vaikuttaa...

Eli kuten täällä, joku sinkkumies huomautti niin osa oikeasti näkee huomattavaa vaivaa sen eteen, että saaaisi olla kaunis.

Mutta kysymyt kuului minusta myös:  Kannattaako tuo vaivan näkö? - Kannattaisiko keskittyä vaikka johonkin muuhun? - Jos niin ni-in mihin? 

Eiväthän kaunis ulkonäkö poissulje sitä, etteikö voisi olla vaikkapa korkeasti koulutettu ja joka ansaitsee ja halua ansaita omalla asiantuntemuksellaan palkkansa, eikä voisi vähempää kiinnostaa pyllynketkuttelu, saati NHL- jääkiekkoilijoiden metsästäminen.

Mutta sensijaan kyllä huolitelu ulkoinen olemus ja tyyli, vaikka kai ne jidenkin mielestä vähentää nais(t)en uskottavuutta,

Kummallista  minusta mutta minä olenkin vähän yksinkerainen kristitty mies.   

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mutta eikös tässä ollut alun alkaen tarkoituskin keskustella "vain" siitä miten "hyvä" ulkonäkö vaikuttaa eikä niinkään keskeutella siitä, miten poikkeuksellisen kaunis tai hätkähdytävän kaunis ulkonäkö vaikuttaa...

Eli kuten täällä, joku sinkkumies huomautti niin osa oikeasti näkee huomattavaa vaivaa sen eteen, että saaaisi olla kaunis.

Mutta kysymyt kuului minusta myös:  Kannattaako tuo vaivan näkö? - Kannattaisiko keskittyä vaikka johonkin muuhun? - Jos niin ni-in mihin? 

Eiväthän kaunis ulkonäkö poissulje sitä, etteikö voisi olla vaikkapa korkeasti koulutettu ja joka ansaitsee ja halua ansaita omalla asiantuntemuksellaan palkkansa, eikä voisi vähempää kiinnostaa pyllynketkuttelu, saati NHL- jääkiekkoilijoiden metsästäminen.

Mutta sensijaan kyllä huolitelu ulkoinen olemus ja tyyli, vaikka kai ne jidenkin mielestä vähentää nais(t)en uskottavuutta,

Niin, mutta jos on ihan tavallisen nätti, niin se ei ole vielä sellaista mikä aiheuttaa syrjimistä, ilkeyttä ja kaverittomuutta, mistä on tässä ketjussa kerrottu. Sitten ehkä osan kohtelusta selittää huono tuurikin tai muu joku muu tekijä kuin ulkonäkö.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Niin, mutta jos on ihan tavallisen nätti, niin se ei ole vielä sellaista mikä aiheuttaa syrjimistä, ilkeyttä ja kaverittomuutta, mistä on tässä ketjussa kerrottu. Sitten ehkä osan kohtelusta selittää huono tuurikin tai muu joku muu tekijä kuin ulkonäkö.

Eipä se taida olla ihan noin yksinkertaista. - Kyllä myös aika moni "tavallisen nätti" on tainnut saada kohdata syrjimistä ja ilkeilyä. Ei mm.  (koulu)kiusaaja valikoi uhrejaan aina rationaalisesti. 

Vierailija

Hyvä ulkonäkö ei ole aina hyvä juttu. Itseäni on esim. pidetty väkisin kiinni ja suudeltu väkisin 8 tanssikappaleen ajan, olin miehen ja seinän välissä ravintolassa enkä päässyt pois ja näitä vastaavia juttuja on itselläni käynyt pilvin pimein, joten en ole käynyt moneen vuoteen edes kävelyllä enää yksin. Harrastan kotona liikuntaa sisätiloissa.

Suomi on naisille Euroopan väkivaltaisin maa. Pahoinpideltykin minut on yhden miehen toimesta.

Ei se kaunis ulkonäkö ole aina hyvä juttu.

Vierailija

Lenita Airiston kuuluisa lause: Kauneus on lisäarvo.

Mutta muistakaa: Kukaan ei ole täydellinen. Sen takia ei kannata olla itserakas. Kauneus on myös katoavaa. Huolet, surut tai muuten kova kohtalo voi vanhentaa ennen aikojaan. 

Vierailija

Mä olin nuorena sellainen että tekeydyin huomaamattomammaksi ja tyhmemmäksi sellaisten yrmeiden huonoitsetuntoisten naisten takia. Kolmikymppisenä en enää jaksanut olla tyhmempi mitä oikeasti olen. Tuli vaikeuksia sit ympäristön kanssa.

Vierailija

Esimerkki menet johonkin seuraan jota yrmy jännittää. Siksi alat valikoida vain sellaisten seuraa jota yrmy ei jännitä tai koe oloaan vaikeaksi. Kumman elämää te silloin elätte? Ette ole samaa tasoa lainkaan.

Vierailija

Huomaat että näiden ihmisten kanssa ei onnistu kun jännittää niin lujaa tai ei tykkää. Miksi vaihdan yrmyn takia seuraa? Ei ole minulle ystävyyttä.

Vierailija

Naisilta olen ainakin läpi elämäni kokenut kateutta, koska olen kaunis. Ihan kaikilla elämän osa-alueilla. Koulussa, töissä ymym.. Todella kuluttavaa, vaikka en jaksakaan välittää, koska tiedän mistä se johtuu

Vierailija

Miehiä on kimpussa enemmän ko jaksaa laskea edes.... Siitä huolimatta että olen suurimman osan aikuisiästä ollut suhteessa ja he kyllä tietävät sen. Rasittavaa :D

Vierailija

Mulle on jopa sanottu suoraan että en haluais lähteä baariin sun kans ku saat kaikkien miesten huomion :D :D noh, ainaki oli rehellinen 😂😂

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ap on oikeassa, naiset kadehtii kaunista naista, mutta komeaa miestä ei miehet kadehdi komeudesta. Tämä on sukupuolieroista suurimpia.

Oletko lukenut palstaa? Kyllä kadetivat ja paljon, jokaisen kilttiksen ja ulin pahin vihollinen, koska vievät naiset.

Vierailija

Jätän kauniit naiset omaan rauhaansa.

Mikäli kauniilla naisella on jotain asiaa, olen viileän kohtelias.

Suhtaudun siis kuin lyhtypylväisiin, päin ei kävellä ja niille ei puhuta.

Sivut