Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sivut

Kommentit (67)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on oikeassa, naiset kadehtii kaunista naista, mutta komeaa miestä ei miehet kadehdi komeudesta. Tämä on sukupuolieroista suurimpia.

Oletko lukenut palstaa? Kyllä kadetivat ja paljon, jokaisen kilttiksen ja ulin pahin vihollinen, koska vievät naiset.

Paitsi että miehen täytyy olla äärimmäisen komea, jotta naisia saisi pelkällä ulkonäöllä - naisille ulkonäkö on paljon kovempaa valuuttaa. Ne "naiset vie" pääosin supliikit, kohtuullisen hyvännäköiset miehet.

Vierailija

Minua on pidetty ylimielisenä ja ylpeänä, olen vain ujo vaikka ulkonäköä onkin. Tämä palaute tullut molemmilta sukupuolilta,. Naiset eivät huoli kaveriksi ja miehet, no, eivät todellakaan huoli kaveriksi vaan lähes jokaisella ollut jotain taka-ajatuksia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Minua moni nainen kohtelee selvästi tavallista ystävällisemmin nättien kasvojeni takia. Ihan kuin he jotenkin "ihastuisivat" minuun! (olen siis nainen) 

Toki on kiva saada mukavaa kohtelua mutta tuntuu samalla epäreilulta ja pinnalliselta. 

Vierailija

Niinkin arkinen tilanne ku kaupan kassa. Edessäoleva mies sai oikein iloisen tervehdyksen ja mun vuoro ku tuli perässä, niin ilmeestä näki että jos kateuteen vois kuolla niin se ois delannu siihe hihnalle... haha!

Vierailija kirjoitti:
Niinkin arkinen tilanne ku kaupan kassa. Edessäoleva mies sai oikein iloisen tervehdyksen ja mun vuoro ku tuli perässä, niin ilmeestä näki että jos kateuteen vois kuolla niin se ois delannu siihe hihnalle... haha!

Lähikaupan fritsukaulainen naismyyjä tervehti miestäni iloisesti.

Jos kävin yksin hän ei sanonut minulle mitään. Ihmeellistä käytöstä.

Vierailija

Saa rakkautta. T. Oikeasti ruma nainen joka ei ole koskaan saanut rakkautta, parisuhdetta, ihailua, huomiota, kehuja miehiltä

Sivut