Mitä "kuumeita" teillä on ollut?
Itselläni kännykkäkuume 23 vuotta sitten, kitarakuume sekä Lappiin-muuttokuume. Sain nuo kaikki.
Kommentit (14)
Telkkari, puhelin, peitto, kaffinkeitin, omakotitalo, öööö.
Uusi asunto, vauva, lemmikki, matkailu kuumeiluja.
Oikomishoitokuume. Nyt on suorat hampaat, kun hoidatutin ne yksityisellä.
Koulukuume. Keski-iällä uuteen ammattiin.
Autokuume, kissakuume, liikuntavälineisiin liittyviä kuumeita mm. maantiepyöräkuume.
Bemarikuume 17-18v jonnena. T. 32v ykäsonni
Vauvakuume, matkakuume, remppakuume ja koirakuume nyt ainakin.
Ihan lukemattomia kuumeita, jotka ovat vieneet minut typeriin tilanteisiin, vaikka ovathan ne elämän suola samalla.
Olen ylpeä sentään siitä, että olen osannut vuosikaudet pysyä päätöksessäni olla ilman lemmikkejä, vaikka koira- ja hevoskuume iskevät säännöllisesti.
Ja siitä, että päätös lapsesta tehtiin ilman että oli hirveä vauvakuume päällä juuri silloin.
Influenssakuume. 41 astetta pari vuottq sitten. Toisen viikon alussa sairaalaqn ja tehohoitoon. Nöin kuulin jälkeenpäin. Paranin viime kesänä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan lukemattomia kuumeita, jotka ovat vieneet minut typeriin tilanteisiin, vaikka ovathan ne elämän suola samalla.
Olen ylpeä sentään siitä, että olen osannut vuosikaudet pysyä päätöksessäni olla ilman lemmikkejä, vaikka koira- ja hevoskuume iskevät säännöllisesti.
Ja siitä, että päätös lapsesta tehtiin ilman että oli hirveä vauvakuume päällä juuri silloin.
Miksi on hyvä asia, että et ole hankkinut lemmikkiä? Luuletko, että joskus hankit?
Vauvakuume, keuhkokuume, matkakuume
Krooninen pentukuume, Asuntokuume ja maallemuuttokuume. Ja keuhkokuume.
Lemmikkikuume.