Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinäkö jätät ostoskärryt parkkipaikalle?

Vierailija
26.01.2014 |

Tiedän, asia on mitätön. Mutta olen aina ihmetellyt samaa. Keitä ne oikein ovat, jotka jättävät käyttämänsä ostoskärryt kauppojen parkkipaikalle tai hyllystä ottamansa tuotteet vääriin paikkoihin kaupassa? Ovatko he niitöä samoja, jotka kuskaavat vanhat huonekalunsa ja muut esineensä metsään? Miten välinpitämätön ihmisen pitää olla ympäristöään kohtaan, että kehtaa teettää muilla sellaista lisätyötä?

Ovatko nämä aina joitakin moniongelmaisia tyyppejä vai onko joukossa myös terveitä, mutta vain huonosti kasvatettuja yksilöitä?

Kunhan ihmettelen, sillä kiirekään ei ole mikään syy irtisanoutua omien jälkiensä hoitamisesta. Tällä palstalla on niin monenlaista hiihtäjää, että ehkä joku osaa veikata syytä.

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jätän toisinaan, jos on lapsia mukana ja paljon ostoksia ja auto jossain kaukana. Niin ja toisinaan nostan lapsen tai lapset ostoskärryyn. Ei häiritse mua ei. En ole koskaan huomannut, et joku olisi mulkoillut. En ole niin tarkasti kyllä katsonutkaan. Eikä se mua kyllä haittaisikaan. Eikä mua haittaa muittenkaan lapset ostoskärryissä, eikä vapaana olevat ostoskärryt pihalla. Vaikka ne vähän osuisivat mun autoon. Ei stressaa sekään ei. 

Vierailija
22/76 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 00:11"]

Minä jätän toisinaan, jos on lapsia mukana ja paljon ostoksia ja auto jossain kaukana. Niin ja toisinaan nostan lapsen tai lapset ostoskärryyn. Ei häiritse mua ei. En ole koskaan huomannut, et joku olisi mulkoillut. En ole niin tarkasti kyllä katsonutkaan. Eikä se mua kyllä haittaisikaan. Eikä mua haittaa muittenkaan lapset ostoskärryissä, eikä vapaana olevat ostoskärryt pihalla. Vaikka ne vähän osuisivat mun autoon. Ei stressaa sekään ei. 

[/quote]

Anna rekisterinumero, olet itsekäs nössö ali-ihminen. Alinta pohjasakkaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Hyvä tietää, että saan kolhia autoasi, mutta mistä tiedän,että se on sun auto, ettei kolhi VAHINGOSSA jotain toista au¨toa.

Vierailija
24/76 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jätä, mutta ei ärsytä jos joku muu jättää!

Vierailija
25/76 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jätän. Minä olen oman elämäni jumala, joten päätän itse sääntöni. Te uskovaiset voitte tehdä mitä haluatte

Vierailija
26/76 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 00:21"]

[/quote]

Hyvä tietää, että saan kolhia autoasi, mutta mistä tiedän,että se on sun auto, ettei kolhi VAHINGOSSA jotain toista au¨toa.

[/quote]

Ehkä sinun pitää varmuudelta kolhia ne kaikki. Katsos kun jokainen on ollut elämässään takuuvarmasti itsekäs. Todennäköisesti ne kärrytkin ovat joskus jääneet viemättä, vaikka täällä yritetään muuta väittää. 

Vierailija
27/76 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ymmärrä sitä, että omaa kahvimukia ei voi tyhjänä viedä tiskikärrylle, kyllä hinnat ovat kahviloissa korkeat, mutta luuletteko että kahvilan työntekijät laatii ne hinnat, astian pesijä ei määrää niistä hinnoista, ja saa työstään kädet märkinä 8h. todella pientä palkkaa, naiset vähemmän kuin kundit, (tiedän kokemuksesta kun exän kanssa tehtiin samaa työtä ravintolassa ja hän sai enemmän samasta työstä) astianpesijä myös usein vastaa paljon muustakin kuten siivous, salaattien pilkkominen aamulla, ruokalähetysten purkaminen jääkaappeihin joka ei ole niinkään helppoa nostella ne rautaiset 5 litran säilykepurkit ja muuta, kahvila säästää sillä että ei palkkaa riittävästi työntekijöitä, usein vaikeinta on astianpesijällä, varsinkin isoimmissa ravintoloissa ne lautasethan pestään koreissa noin 20 kappaletta kerrallaan ja noiden korien laittaminen ja nostaminen hihnalta jo kipeyttää selän jos ei ole tarpeeksi urheilullinen ja nainen, niin minä ainakin autan mielelläni ainakin sillä että vien tyhjän mukin pöydästä pois, ei se ole minulle vaikeata.

Vierailija
28/76 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa, niita jumaloituja autoja ei saa kolhia karryilla mutta koiraansa saa kakattaa keskelle jalkakaytavaa vaikka siihen voi joku IHMINEN liukastua ja kolhia paansa. Selva juttu.

Vierailija
29/76 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on niin pinnallisia joskus..

Vierailija
30/76 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain kun on lusikalla annettu niin ei voi kauhalla vaatia..

Vierailija
31/76 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän koska en uskalla jättää vauvaa autoon yksin kun vien kärryt! Ja vauva plus ostokset on mahdoton yhdistelmä kävellä autolle asti kärry pisteeltä

Vierailija
32/76 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 11:43"]Jätän koska en uskalla jättää vauvaa autoon yksin kun vien kärryt! Ja vauva plus ostokset on mahdoton yhdistelmä kävellä autolle asti kärry pisteeltä

[/quote]

Toimisiko tämä: menet ensin vauvan ja kärryjen kanssa autolle. Tyhjennät ostokset autoon. Kävelet vauvan ja kärryjen kanssa kärrypisteelle. Jätät kärryt kärrypisteelle ja kävelet vauva sylissä takaisin autolle.

Vierailija
33/76 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 18:26"]

[/quote] Oikeastaan ihan sama, jos se auto on niin tarkea niin parkkeeraa niin kauas viimeiseen ruutuun etta ei ole ketaan ymparilla. Minusta sinun autonoveasi suurempi asia on koirankakkaan kaatunut naapurin Matti josta ei enaa koskaan tule elajaa, sita ei saa pikkurahalla kuntoon.

[/quote]

Nyyt haluaisin kyllä nähdä tilastoa kuinka monta tällaista tapahtuu vuodessa, tai edes onko koskaan tapahtunut. Koirien kakattamista keskelle jalankulkuväylää en silti kannata.

Vierailija
34/76 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 01:58"]

Ahaa, niita jumaloituja autoja ei saa kolhia karryilla mutta koiraansa saa kakattaa keskelle jalkakaytavaa vaikka siihen voi joku IHMINEN liukastua ja kolhia paansa. Selva juttu.

[/quote

Ahaa, minulle se itsekkään ääliön aiheuttama auton lommon korjaus maksaa. Sinulle siis yksi lysti.

Vierailija
35/76 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 23:17"]

Minua ainakin suututtaa kaltaisesi velttoperseet. Rekisterinumero kiitos!

[/quote]

Mikä ihmeen rekisterinumero. Ei kärryissä ole rekisterinumeroa.

Ja autoa minulla ei ole

Vierailija
36/76 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan me, jotka käytiin kaupassa jo aikana ennen polettikärryjä (aikana jolloin asiakkaan ei odotettu hoitavan henkilökunnan hommia) ja me, jotka saatiin osa-aikatöitä kaupassa kärrypoikina/-tyttöinä.

Aina ei kehitys mene parempaan suuntaan.

Vierailija
37/76 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käydään Jumbossa. Siellä on henkilökuntaa sitä varten että vievät kärryjä paikoilleen. Lisäksi mulla on vauva ja taapero joita en uskalla jättää autoon yksin siksi aikaa kun vien kärryt jos parkkipaikka on kauempana kärryparkista kuin 10m.

Meidän autoa ei saa myöskään lukkoon niin ettei hälyttimet ole päällä joten en voi lukita lapsia ja ostoksia autoon.

Siksi jätän. Mutta aina niihin pylväisiin kiinni ettei valu muihin autoihin.

Vierailija
38/76 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän luettuani rupean jättämään. Jätän kyl palauttajalle pantin. Ja mitä vittua sä sillä rekkarilla teet? Rikosilmoituksen?:)))))))))))))))))

Vierailija
39/76 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 19:56"]

Minä jätän. Minusta on aivan perseestä että sekin pitää asiakkaan tehdä. Ympäristörikoksia en tee. En jätä sitä kanssaihmisten hommaksi vaan käsittääkseni kaupan palkatun henkilökunnan hommaksi. Mutta nykyäänhän ei saa mitään hommaa kaupan työntekijöilläkään olla...

[/quote]

Ja tämäkö ei mielestäsi teetä henkilökunnalle yhtään ylimääräistä lisätyötä? Kärryjen palauttamista odotetaan asiakkaalta ja se veisi korkeintaan minuutin. Olet varmaan niitä, jotka eivät muutenkaan tee elämässään mitään, jos ei ole pakko.

Vierailija
40/76 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin, yksinäinen setä perheparkissa. Kärryjen palautusmatka olisi ollut 10 m suunta....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän