Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinäkö jätät ostoskärryt parkkipaikalle?

Vierailija
26.01.2014 |

Tiedän, asia on mitätön. Mutta olen aina ihmetellyt samaa. Keitä ne oikein ovat, jotka jättävät käyttämänsä ostoskärryt kauppojen parkkipaikalle tai hyllystä ottamansa tuotteet vääriin paikkoihin kaupassa? Ovatko he niitöä samoja, jotka kuskaavat vanhat huonekalunsa ja muut esineensä metsään? Miten välinpitämätön ihmisen pitää olla ympäristöään kohtaan, että kehtaa teettää muilla sellaista lisätyötä?

Ovatko nämä aina joitakin moniongelmaisia tyyppejä vai onko joukossa myös terveitä, mutta vain huonosti kasvatettuja yksilöitä?

Kunhan ihmettelen, sillä kiirekään ei ole mikään syy irtisanoutua omien jälkiensä hoitamisesta. Tällä palstalla on niin monenlaista hiihtäjää, että ehkä joku osaa veikata syytä.

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä vien paikalleen, mutta joskus harvemmin jätän laiskuuttani parkkiruudun viereen. Marketeissa, joissa asioin on kyllä erikseen työntekijät ostoskärryjä kuljettamassa.

Vierailija
2/76 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksi teille laiskoille, joiden jälkiä me henkilökuntaan kuuluvat joudumme korjaamaan: ei työpaikoilla (marketeissakaan) ole tänä päivänä yhtään liikaa henkilökuntaa. Ne teidän palauttamatta jättämänne kärryt eivät varsinaisesti ole meidän heiniämme, mutta joudumme keräämään ne silti, vaikka tärkeämpiäkin hommia olisi.

Onko niin vaikea tehdä sitä, mitä teiltä luonnollisesti odotetaan? Opetelkaa käytöstavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jätä kärryjä, kun ei mulla ole autoakaan. Silloin kun jonkun autollisen kanssa olen ostoksilla, niin vien kärryt takaisin, en halua jättää kolhimaan kenenkään muun autoa.

Sen sijaan jätän kyllä joskus kahviloissa tarjottimet ja kupit pöytään, vaikka kyltein kehotetaankin korjaamaan ne pois. Minusta se alkaa olla jo naurettavaa, että kahvikuppi maksaa maltaita, ja silti se pitää itse hakea tiskiltä ja korjata lähtiessä sotkut pois pöydästä. Seuraava juttu on kai, että kuppi pitäisi itse tiskatakin.

Vierailija
4/76 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niissä kauppakeskusten hypermarketeissa on kyllä jotain varmaankin vuokrafirman porukkaa, jotka kärryjä vie kerroksista toiseen.

Vierailija
5/76 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 22:58"]

Ihanaa keuhkoamista suhteellisen mitättömästä asiasta. Onko ap & valivali-kumppanit kauppiaita, kun niin tunteelle ottaa?

[/quote]

Ei, ap on ainakin vain kyllästynyt välinpitämättömiin kanssaihmisiin. Kaikki vain toimisi paremmin, jos jokainen tekisi sen, mitä häneltä vähintään odotetaan.

Vierailija
6/76 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 19:44"]

Tiedän, asia on mitätön. Mutta olen aina ihmetellyt samaa. Keitä ne oikein ovat, jotka jättävät käyttämänsä ostoskärryt kauppojen parkkipaikalle tai hyllystä ottamansa tuotteet vääriin paikkoihin kaupassa? Ovatko he niitöä samoja, jotka kuskaavat vanhat huonekalunsa ja muut esineensä metsään? Miten välinpitämätön ihmisen pitää olla ympäristöään kohtaan, että kehtaa teettää muilla sellaista lisätyötä?

Ovatko nämä aina joitakin moniongelmaisia tyyppejä vai onko joukossa myös terveitä, mutta vain huonosti kasvatettuja yksilöitä?

Kunhan ihmettelen, sillä kiirekään ei ole mikään syy irtisanoutua omien jälkiensä hoitamisesta. Tällä palstalla on niin monenlaista hiihtäjää, että ehkä joku osaa veikata syytä.

[/quote]

Moniongelmainen syrjäytynyt yksinäinen ihminen harvemmin käy marketissa kaupassa.

Joten ymmärtänet varmaan hetken mietittyäsi että kusipäät ovat aivan tavallisia perheen isiä ja äitejä, jotka vain katsovat oikeudekseen että juuri heitä eivät koske samat säännöt ja tavat kuin muita. Heidän kuuluu päästä helpommalla, halvemmalla, ilmaiseksi.

Vierailija
7/76 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa keuhkoamista suhteellisen mitättömästä asiasta. Onko ap & valivali-kumppanit kauppiaita, kun niin tunteelle ottaa?

[/quote]

Selvä juttu, siis sinun autoa saa kolhia ostoskärryillä? Laittaisitko vielä rekisterinumeron, älä nyt ole nynny.

Vierailija
8/76 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 23:06"]

[/quote]

Ei, ap on ainakin vain kyllästynyt välinpitämättömiin kanssaihmisiin. Kaikki vain toimisi paremmin, jos jokainen tekisi sen, mitä häneltä vähintään odotetaan.

[/quote]

Ok. Elämäsi on varmaan melko rankkaa, kun kanssaihmisten välinpitämättömyydestä tämä on todellakin hyvin mitätön esimerkki. Kaikki eivät toimi kaikessa odotustesi mukaisesti ja sellaista elämä vaan on.

Vierailija
9/76 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman. Eniten ärsyttää kaupoissa se, kun näkee, että joku jättän esim. Pakastetuotteen lämpimään ja vielä aikalailla piiloon? Sehän on piloilla siinä vaiheessa. Taikka sitten pakastemattomia tuotteita pakkaseen tai kylmiä tuotteita lämpimään. Kaupalle tulee turhaa hävikkiä tämmöisten ihmisten takia. Millaiset ihmiset tekee tuollaista? Itse kyllä aina palautan tuotteen oikeeseen paikkaan jos en haluakkaan ostaa sitä.

Vierailija
10/76 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 23:08"]

[/quote]

Selvä juttu, siis sinun autoa saa kolhia ostoskärryillä? Laittaisitko vielä rekisterinumeron, älä nyt ole nynny.

[/quote]

Taidanpa jatkossa jättää ostoskärryt palauttamatta, kun jotkut liian tylsää elämää viettävät saavat siitä noin kovat kiksit ;)

Vierailija
11/76 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ainakin suututtaa kaltaisesi velttoperseet. Rekisterinumero kiitos!

Vierailija
12/76 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 23:13"]

[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 23:08"]

[/quote]

[/quote]

Taidanpa jatkossa jättää ostoskärryt palauttamatta, kun jotkut liian tylsää elämää viettävät saavat siitä noin kovat kiksit ;)

[/quote]

Kannattaa jättää, oikeen urakalla! Tuotteiden hinnoissahan se loppupelissä näkyy :) Sitten uikutetaan, miten on niin kallista..

Vierailija
13/76 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harri Holkeri kertoi haastattelussa jättävänsä aina kahvikupit ja lautaset kahvilan pöydälle, vaikka kuinka olisi lappuja lippuja, että "viethän astiat pois ja paikoilleen - tai jotain sinnepäin". Ja totta - miksi menisin kahvilaan ja palvelisin itse itseäni? Parempaa kahvia saan kotona ja sielläkin "saan" palvella itseäni. Joten kyllä - ihan taatusti jää minunkin pöydälleni kupit ja kipot ja kärryt keskelle parkkipaikkaa. Mutta hei - saahan niistä joku enemmän tarvitseva sen sinne panemani kolikon. [quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 19:44"]

[/quote]

Vierailija
14/76 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppias tietenkin!

[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 21:07"]

Kovalla tuulella ostoskärryt lähtevät liikkeelle kolhien autoja, kuka on vastuussa? 

[/quote]

Vierailija
15/76 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 23:17"]

[/quote]

Ota paperipussi ja hengitä siihen hetki. Sitten mieti, miksi sinulla oikeasti on niin paha olla, ettei ajatuskaan enää kulje. Onko ikävä pomo, pulmia aviovuoteessa vai kenties joku seikka, mihin et itsessäsi ole tyytyväinen?

Vierailija
16/76 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppias ei teidän keskenkasvuisten teoista vastaa. Henkisesti ja fyysisesti alamittaisia, kehityksessä jälkeenjääneitä,moniongelmaisia,syrjäytyneitä, yhteiskunnan pohjasakkaa. 

Vierailija
17/76 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 23:23"]

[/quote]

Ota paperipussi ja hengitä siihen hetki. Sitten mieti, miksi sinulla oikeasti on niin paha olla, ettei ajatuskaan enää kulje. Onko ikävä pomo, pulmia aviovuoteessa vai kenties joku seikka, mihin et itsessäsi ole tyytyväinen?

[/quote]

Vastaus on tylsistynyt kotiäiti, seinät kaatuu päälle kun päivät yhtä vaipparumbaa ilman normaaleja ihmiskontakteja. Seurakunnan äitilapsikerhoissa joutuu kuuntelemaan samanlaista vähämielistä lässytystä. Pienetkin asiat tuntuvat valtavilta. Näin tänään marketissa ostoskärryt parkkipaikalla ja mielikuvitus alkoi kehittää siitä aggressiivista tarinaa. Oikeaesti olen vain kamalan tyytymätön itseeni, muilla on elämä, mulla ei. Olen pahoillani, ymmärrän nyt kirjoitukseni naurettavuuden. ap

Vierailija
18/76 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

^Väärin. Meillä ei edes ole lapsia, ja elän ihan mielekästä elämää. Silti muille turhaa lisätyötä teettävät ihmiset vituttavat. Kuten muutenkin itsekkäät ihmiset. Mitä muuta nämä samat ihmiset jättävät tekemättä tai tekevät toisten kiusaksi?

-Ap

Vierailija
19/76 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 23:34"]

[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 23:23"]

[/quote]

[/quote]

Vastaus on tylsistynyt kotiäiti, seinät kaatuu päälle kun päivät yhtä vaipparumbaa ilman normaaleja ihmiskontakteja. Seurakunnan äitilapsikerhoissa joutuu kuuntelemaan samanlaista vähämielistä lässytystä. Pienetkin asiat tuntuvat valtavilta. Näin tänään marketissa ostoskärryt parkkipaikalla ja mielikuvitus alkoi kehittää siitä aggressiivista tarinaa. Oikeaesti olen vain kamalan tyytymätön itseeni, muilla on elämä, mulla ei. Olen pahoillani, ymmärrän nyt kirjoitukseni naurettavuuden. ap

[/quote]

Ei se mitään :) 

Vierailija
20/76 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 23:42"]

^Väärin. Meillä ei edes ole lapsia, ja elän ihan mielekästä elämää. Silti muille turhaa lisätyötä teettävät ihmiset vituttavat. Kuten muutenkin itsekkäät ihmiset. Mitä muuta nämä samat ihmiset jättävät tekemättä tai tekevät toisten kiusaksi?

-Ap

[/quote]

Tuollaiset itsekkäät paskiaiset toimivat oli paikka mikä hyvänsä samalla tavalla. Pohjasakkaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi