Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko työkaveri (mies) kiinnostunut vai vain ystävällinen?

Vierailija
21.10.2020 |

Kysymys otsikossa. Mistä tunnistaa miehen kiinnostuksen/ihastuksen töissä?

Kommentit (307)

Vierailija
281/307 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
282/307 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/307 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miespuolinen ystäväni antoi minulle kerran hyvän neuvon, jota olisi kannattanut uskoa. Jos mies on oikeasti kiinnostunut, niin kyllä mies ilmaisee sen sinulle selvästi.

Vierailija
284/307 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin kyllästynyt mieheni naistyökavereihin. T. vaimo ja 3 lasta

Vierailija
285/307 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset täällä taas analysoimassa päin honkia. Voisko joku oikeasti mies kertoa miten miehen kiinnostus näkyy töissä??

Voi, ei tietenkään päde 100%. Hymy, huomiointi eri tavoin, tikusta asiaa jne.

Vierailija
286/307 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän olen pohtinut onko entisellä työkaverillani ja minulla molemminpuoleista kiinnostusta. Ainakin ollut. Töissä, jos oli aikaa, puhuttiin paljon kaikesta ja taidettiin melko pitkiä katseita vaihtaa. Kiinnostuksen aiheet osittain hyvin samat ja yhteisiä asioita hieman löytyi muutenkin. Joskus keskustellaan niitä ja näitä edelleenkin,vaikka ei enää samassa talossa ollakkaan, ja on olevinaan kovin helppoa keskustella. Joskus keskustelu ajautuu hieman kaksimielisillekin alueille, eikä se ainakaan tunnu haittaavan kumpaakaan, menevät lähinnä vitsin varjolla. Muuten olisin jo aloitteen tehnyt, mutta molemmat tahoillaan varattuja (ainakin oli silloin) ja kunnioitan sitä.

M30

Vierailija
287/307 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vaikeampi miehen on saatava sinun huomiosi, sitä enemmän he ovat kiinostuneita.

Itselläni töissä on miehiä jotka katselevat mutta itse annan vain vähän kontaktia silmilläni. On se kivaa että miehiä kiinnostaa, mutta se muuttuu rasittavaksi varsinkin töissä.

Yksi potilas kutsui meitä pariskunnaksi mutta vastasin heti ”olen liian vanha tälle nuorelle miehelle” johon hän sanoi ”ikä ei ole este, se on vain numero” kinasteltiin siinä vähän aikaan että joo ja ei… Sitten sanoin että on ikä este, kuin myös aviomies ja lapset.

Tämä mies on 26v…

N39

Vierailija
288/307 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että käytännössä monelle se flirttailu ja jännityksen ylläpitäminen on käytännössä vain ajanvietettä. Aina täytyy olla joku uusi kohde, jotta elämä tuntuisi jännemmältä. Älkää ottako näitä juttuja niin vakavasti.

Vierailija
289/307 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just näin, kevyt flirtti tekee hyvän mielen, ei sen ole tarkoitus olla sen enempää. Työpaikalla  noin kolmekymppiset naiset lirkuttelee joo, mutta toki ymmärrän sen ettei heillä ole mitään taka-ajatuksia tällaisen 50+ sedän suuntaan. Siksi varmaankin :)

Vierailija
290/307 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vaikeampi miehen on saatava sinun huomiosi, sitä enemmän he ovat kiinostuneita.

Itselläni töissä on miehiä jotka katselevat mutta itse annan vain vähän kontaktia silmilläni. On se kivaa että miehiä kiinnostaa, mutta se muuttuu rasittavaksi varsinkin töissä.

Yksi potilas kutsui meitä pariskunnaksi mutta vastasin heti ”olen liian vanha tälle nuorelle miehelle” johon hän sanoi ”ikä ei ole este, se on vain numero” kinasteltiin siinä vähän aikaan että joo ja ei… Sitten sanoin että on ikä este, kuin myös aviomies ja lapset.

Tämä mies on 26v…

N39

Minäkin miehenä hoitoalalla katselen töissä naiskollegoita mutta en ole ihastunut. Ei kannata vetää sen kummempia johtopäätöksiä kuin että olet kuuma mamma. Hetkittäin on kiinnostuksen merkkejä silloin tällöin myös sairaalan naisilla minua kohtaan mutta en ota itsekään niitä hetkiä vakavasti. Työajan ulkopuolella on ihan eri juttu sitten tällaiset.

M39

Vierailija
291/307 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpommalla pääsee, jos pitää tätä vain lajityypillisenä vaistonvaraisena soidinmenotoimintana. Se ei tarkoita muuta kuin, että vastapuoli pitää sinua viehättävänä. Olen tiedostanut tämän mekanismin 3-vuotiaasta alkaen.

Vierailija
292/307 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihastunut, mutta mitä siitä. Ei se tarkoita mitään eikä johda mihinkään.

Vierailija
293/307 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan ihan sama miksi sitä korostunutta ystävällisyyttä kutsuu. Sellaista se elämä on, jatkuvaa ihastumista päiväkoti-ikäisestä alkaen.

Vierailija
294/307 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuneen oloisia miehiä on ollut työurani aikana paljon. Eivät ne jutut koskaan tarkoita mitään. Kun yksi lopahtaa niin toinen alkaa. Ei näistä tarvitse sen enempää välittää, ovat vain mukavia työkavereita.

Vierailija
295/307 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostetaanpa ketjua miesnäkökulmalla. Eli lähtökohta on sama, en tiedä onko naispuolinen työkaverini kiinnostunut minusta vai vain ystävällinen ja huomaavainen.

Työskentelemme samalla osastolla ja osin yhteisissä hankkeissa. Nyt lomasesongin aikana meillä oli jakso, jolloin edistimme noita hankkeita ja koska työ on osittain maastossa tapahtuvaa, kävimme katselmuksilla ja lounailla kahdestaan. Juttu luisti tuolloin erittäin hyvin, samoin myös toimistolla. Meillä on yhteisiä kiinnostuksen kohteita ja samankaltaista työhistoriaa mistä riittää puhuttavaa. Pari lounasta meni niin, että istuimme pienessä pöydässä vastakkain ja mielestäni näimme vain toisemme. Tuntui jopa, että olimme treffeillä. Joskus toimistolla on tullut tunne, että hän haluaa minun jäävän huoneeseensa jutulle. Hän kertoo mm. henkilökohtaisia asioita ja pohdintojaan, joita ei ole kuulemma jakanut muille.

Vaihdamme kahvipöydässä pitkiä katseita, ainakin minun mielestäni pitempiä kuin muiden kanssa. Myös hymyt ja tervehdykset ovat kuviossa mutta ajattelen niiden kuuluvan normaaliin kanssakäymiseen työpaikalla. Joinain päivinä taas katseita ei juuri vaihdeta ja ollaan vain kohteliaalla tasolla.

Olen pari kertaa hakeutunut ihan hänen lähelleen esimerkiksi suunnitelmia lukiessamme ja hän ei ole väistänyt tuolloin. Kosketin häntä myös hiljattain olkapäälle erään keskustelun lomassa enkä huomannut  mitään negatiivista reaktiota. Kun olemme kahdestaan, esimerkiksi autossa, puhumme lähes lakkaamatta katseita vaihtaen.

Hän tekee pieniä, elämää helpottavia asioita puolestani.

Olen yrittänyt kautta rantain vihjailla kiinnostuksestani, kertonut kuinka mukavaa on ollut vaihtaa hänen kanssaan ajatuksia jne. Kerran hän kertoi miettineensä erästä minulle tapahtunutta asiaa illalla koska hän oli kokenut samanlaisen tilanteen. Hän myös lähti erääseen työtapaamiseen mukaan vaikkei ollut periaatteessa velvoitettu siihen ja kysyi vielä etukäteen, että lähteekö hän mukaan ja koska lähdetään.

Hän on vapaa, minä varattu. Tosin liittoni on sellaisessa vaiheessa, että edessä voi yhtä hyvin olla ero kuin yhdessä jatkaminen, aika näyttää. Haluan myös tehdä selvyyden avioliittoni tilan ja ihastukseni välille. jälkimmäinen ei saa vaikuttaa ratkaisuihini ensimmäisen suhteen.

Ajatuksia?

Vierailija
296/307 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miespuolinen työkaveri tulee juttusille turhankin usein. Varsinaisia työasioita joista meidän pitää keskustella on varsin vähän. En tiedä miksi hän haluaa kaveerata juuri minun kanssani. On antanut ymmärtää että voisimme joskus mennä "yksille"

töiden jälkeen, jonka olen kuitannut että tule mukaan sitten kun lähdetään osastolaisten kanssa after workille. Tuntuu että lähtisi mieluiten minun kanssa kaksin. Tekisi mieli suoraan sanoa että on täällä vapaita naisiakin, mikset pyydä heitä.

- m27

Vierailija
297/307 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mistään. Riippuu ihmisestä.

Vierailija
298/307 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen työpaikalla, jossa puolet miehiä ja puolet naisia. Naiset on pääosin sosiaalialan ihmisiä. Minä kyllä flirttailen nuoremmille, hymyilen ja jään joskus silmät suurina ihastelemaan. Näiden naisten esihenkilön toimisto on oman toimistoni vieressä. Osa taitaa nauttia huomiostani kun käyvät vähän väliä esihenkilönsä toimistossa jollain jonninjoutavalla asialla ja kävelevät toimistoni ohi. Ovi on liukuovi ja aina auki. 

Naiset on sosiaalialalla pääosin sosiaalisia ja suurin osa yleensä aika iloisia tapauksia. 

Vierailija
299/307 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miespuolinen ystäväni antoi minulle kerran hyvän neuvon, jota olisi kannattanut uskoa. Jos mies on oikeasti kiinnostunut, niin kyllä mies ilmaisee sen sinulle selvästi.

Paitsi työpaikalla tuo selkeä kiinnostuksen ilmaisu on haastavaa, koska me too.

Vierailija
300/307 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu kyllä paljon siitäkin miten tiiviisti olette työkavereita, esim. poliisipartio on ja tekee aika tiiviisti työtä keskenään ja lähes aina kahdestaan, kun taas työkaveriksi mielletään myös henkilö jonka kanssa olette samalla työpaikalla ja näette pitkin päivää mutta ette juurikaan kahden työskentele, olette jopa eri ammatissa.

Olen usein nähnyt hyvännäköisiä nuoria miehiä ja naisia poliisipareina, siinä ei voi olla miettimättä että hekin varmasti siinä alkavat toisiinsa ihastumaan kun viettävät paljon aikaa yhdessä ja ehkäpä siinä partioautossa tapahtuu pientä sutinaa jossain syrjäisemmässä parkissa....

Tuli mieleen,että millainenhan poliisi on siviilissä. Onko kiinnostunut taloyhtiönsä tai pihapiirinsä asioista yhtä paljon kuin töissä ollessa. Kyttäileekö kaupassa mahdollisia varkaita? jne. tämä meni vähän ohi aiheen :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme