Onko työkaveri (mies) kiinnostunut vai vain ystävällinen?
Kysymys otsikossa. Mistä tunnistaa miehen kiinnostuksen/ihastuksen töissä?
Kommentit (307)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2011/11/15/flirtti-tyopaikalla-ihastumine…
Jotkut flirttailevat työpaikoilla tarkoituksella piristääkseen itseään. Ei ihme, jos toinen osapuoli hämmentyy.
:O olipas kamalaa luettavaa
Samaa miettiä. Olenkohan vanhanaikainen kun itsellä ainakin niin selvät rajat tuollaiselle. Ei ole mahdollista minulle tuollainen ”piristys”.
No mä lankesin pahasti tänä keväänä. Uusi nuorempi miespuolinen työkaveri alkoi pyytää kahville, katsella pitkään, chattailla... Lopulta vaihdettiin numeroita, alkoi viestitellä, soittaa, pyytää drinkille... Ja kun käytiin jossain, kehui ulkonäköä ja vaikkapa uutta mekkoa tai kenkiä. Ja sitten sinä iltana kun ajattelin että nythän jotain tapahtuu, hän ilmoitti että olemme vain kavereita. Enpä ole näin typeräksi itseäni tuntenut ehkä ikinä.
Vierailija kirjoitti:
No mä lankesin pahasti tänä keväänä. Uusi nuorempi miespuolinen työkaveri alkoi pyytää kahville, katsella pitkään, chattailla... Lopulta vaihdettiin numeroita, alkoi viestitellä, soittaa, pyytää drinkille... Ja kun käytiin jossain, kehui ulkonäköä ja vaikkapa uutta mekkoa tai kenkiä. Ja sitten sinä iltana kun ajattelin että nythän jotain tapahtuu, hän ilmoitti että olemme vain kavereita. Enpä ole näin typeräksi itseäni tuntenut ehkä ikinä.
:O Mä luovutan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:O Mä luovutan
Joo hajosin tuosta kyllä aika pahasti. Etenkin kun olen nimenomaan hitaasti lämpiävä ja ajattelin että nyt olen kerrankin tavannut miehen joka haluaa tutustua ensin. Pahinta oli että hän ensin flirttaili kanssani ja sitten kielsi koko jutun. Ettei ole ollut mitään katseita eikä vihjailua. Tiedän kuitenkin että oli, en todellakaan keksi päästäni tuollaisia. Eli juurikin hupia oli koko juttu. :(
Onko täällä ketään miestä joka on ihastunut työkaveriinsa?
Vierailija kirjoitti:
Työpaikalla iso riski tehdä aloitetta. Jos ei tarvitse nähdä toista pakkien jälkeen, sitten ei haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai on.
Olisi kiva kuulla miestenkin kokemuksia ja ajatuksia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työpaikalla iso riski tehdä aloitetta. Jos ei tarvitse nähdä toista pakkien jälkeen, sitten ei haittaa.
Eli etkö aio ikinä tehdä töissä aloitetta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai on.
Millä tavalla käyttäydyt ihastuksen kohteellesi tai se sinulle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai on.
Millä tavalla käyttäydyt ihastuksen kohteellesi tai se sinulle?
Minuakin kiinnostaisi miehen näkökulma.
Vierailija kirjoitti:
Joo. Miehet?
Ei ne jouda nyt vastailemaan. Ne istuu oluella tähän aikaan. Nyt täytyy aloittaa ajoissa, kun baarit menee niin aikaisin kiinni.
Jos ei sepalustaan avaa ja näytä nakkiaan niin voit olla huoletta. Tai vaihtoehtoisesti sano että on kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei sepalustaan avaa ja näytä nakkiaan niin voit olla huoletta. Tai vaihtoehtoisesti sano että on kiinnostunut.
Vain nämä vaihtoehdot?
Aika vanhanaikaista ihastua työkaveriin. Veikkaan että olet pian avokonttorin sähköpöydällä valvontakameran tähtäimessä. Siinä sitten mietit: ihastus vai ystävällinen.
Ihastuminen on kieltämättä vanhanaikaista. Sitä on tapahtunut ihan aikojen alusta.
Vierailija kirjoitti:
Aika vanhanaikaista ihastua työkaveriin. Veikkaan että olet pian avokonttorin sähköpöydällä valvontakameran tähtäimessä. Siinä sitten mietit: ihastus vai ystävällinen.
:DDDDDD
Mä mietin kans tuota aikanaan hyvin läheisen työkaverin kanssa. Mies avautui mulle elämänsä hetkistä ja joistain, joista ei tiennyt juuri kukaan muu, tuijotteli kiusallisenkin pitkään syvälle silmiin, hymyili kuin naantalin aurinko, kosketti kun vähänkin tuli tilaisuus esim. korjaten jotain näytölläni siirtäen mun hiirikättä omallaan, liikehti usein tosi hermostuneesti ja hiveli kynää/vesipulloa/mitä ikinä, siveli huuliaan, hieroi leukaansa. Lauloi mulle milloin mitäkin rakkauslauluja (ja vieläkin olin et onkohan tässä jotain). Koska olin itse ihastunut, mietin, että voin nähdä harhoja, samalla tietysti rekisteröiden et hän juuri vitsin varjolla otti mut syliinsä.
Jännä juttu: Joskus sit jossain after workeil päädyttiin suutelemaan. Movie moment jos mikä, juuri sellainen "pitkä syvä katse kunnes huulet koskettaa"-tyylinen.
Jännnempi: Ei me yhteen päädytty. Ja varmasti molemmille hyvä.
Sanoisinkin, et koita vaan rentoutua, what will be will be. Puolet asiasta tulee siitä älyllisestä haasteesta, kun koittaa ratkaista arvoitusta. Jos mietit tykkääkö, todennäköisesti se tykkää ainakin vähän, mut se nyt ei lopulta tarkoita paljoakaan.
Vois ehkä työkaverin leuka loksahtaa jos mimmi ilmestyy työpisteelle, vetää mekon korviin ja alkaa veivaamaan.