Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko työkaveri (mies) kiinnostunut vai vain ystävällinen?

Vierailija
21.10.2020 |

Kysymys otsikossa. Mistä tunnistaa miehen kiinnostuksen/ihastuksen töissä?

Kommentit (307)

Vierailija
261/307 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä mietin kans tuota aikanaan hyvin läheisen työkaverin kanssa. Mies avautui mulle elämänsä hetkistä ja joistain, joista ei tiennyt juuri kukaan muu, tuijotteli kiusallisenkin pitkään syvälle silmiin, hymyili kuin naantalin aurinko, kosketti kun vähänkin tuli tilaisuus esim. korjaten jotain näytölläni siirtäen mun hiirikättä omallaan, liikehti usein tosi hermostuneesti ja hiveli kynää/vesipulloa/mitä ikinä, siveli huuliaan, hieroi leukaansa. Lauloi mulle milloin mitäkin rakkauslauluja (ja vieläkin olin et onkohan tässä jotain). Koska olin itse ihastunut, mietin, että voin nähdä harhoja, samalla tietysti rekisteröiden et hän juuri vitsin varjolla otti mut syliinsä.

Jännä juttu: Joskus sit jossain after workeil päädyttiin suutelemaan. Movie moment jos mikä, juuri sellainen "pitkä syvä katse kunnes huulet koskettaa"-tyylinen.

Jännnempi: Ei me yhteen päädytty. Ja varmasti molemmille hyvä.

Sanoisinkin, et koita vaan rentoutua, what will be will be. Puolet asiasta tulee siitä älyllisestä haasteesta, kun koittaa ratkaista arvoitusta. Jos mietit tykkääkö, todennäköisesti se tykkää ainakin vähän, mut se nyt ei lopulta tarkoita paljoakaan.

Kiitos tarinasta! Olet varmasti oikeassa. Ap

Vierailija
262/307 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä ketään miestä joka on ihastunut työkaveriinsa?

Tottakai on.

Millä tavalla käyttäydyt ihastuksen kohteellesi tai se sinulle?

Hermostunut, säikky, normaalisti naiset ei pelota, mutta tämä saa paniikkiin. Oma ihastus taatusti tunnistanut pointin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/307 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai on.

Hermostunut, säikky, normaalisti naiset ei pelota, mutta tämä saa paniikkiin. Oma ihastus taatusti tunnistanut pointin.

Mistä päättelet että on tunnistanut?

Vierailija
264/307 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut ihastunut. En ole näyttänyt sitä mitenkään, koska en todellakaan halua leimautua työpaikan läähättäjäksi.

Käytöksestäni huomaan, että saatan puhua enemmän hymy naamalla ja vähän ärsyttävästi lässyttäen vahingossa.

Itse en huomaa, että onko minuun kukaan ihastu ut. Näin on kyllä tultu jälkeenpäin sanomaan kuitenkin, ehkä en halua elätellä liikoja toiveita.

Ja jos joku oikeasti tosissaan alkaa vihjailemaan, tai sanoisi jopa suoranepäsuorasti, niin olisin hyvilläni, jos se sattuisi olemaan ihastukseni tai vaikka ei olisikaan, niin olisin silti kohtelias ja ei todellakaan tule nolouksia tai mene välit, enkä missääm nimessä koskaan kenellekkään sitä asiaa alkaisi levittämään.

Eli minulle voisi rohkeasti tulla sanomaan, vaikka en näyttäisi merkkejä ihastumisistani.

T. M37

Vierailija
265/307 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itsehän miehenä en lainkaan käyttäydy "kuten kuuluisi". En juurikaan uskalla tuijotella ihastustani silmiin, olen aivan järkyttävän hermona tämän seurassa ja jopa välttelen. Aikani kun asiaa päässäni vatkaan, saatan saada jonkinlaisen tilapäisen itsetuntoboostin ja kykenen olemaan jopa suht normaalisti, mutta siinä vaiheessa toinen on tietenkin todennut, että ihme tyyppi/ei ole kiinnostunut/jne. Että sellaset selkeet kiinnostuksenmerkit.

Vierailija
266/307 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut ihastunut. En ole näyttänyt sitä mitenkään, koska en todellakaan halua leimautua työpaikan läähättäjäksi.

Käytöksestäni huomaan, että saatan puhua enemmän hymy naamalla ja vähän ärsyttävästi lässyttäen vahingossa.

Itse en huomaa, että onko minuun kukaan ihastu ut. Näin on kyllä tultu jälkeenpäin sanomaan kuitenkin, ehkä en halua elätellä liikoja toiveita.

Ja jos joku oikeasti tosissaan alkaa vihjailemaan, tai sanoisi jopa suoranepäsuorasti, niin olisin hyvilläni, jos se sattuisi olemaan ihastukseni tai vaikka ei olisikaan, niin olisin silti kohtelias ja ei todellakaan tule nolouksia tai mene välit, enkä missääm nimessä koskaan kenellekkään sitä asiaa alkaisi levittämään.

Eli minulle voisi rohkeasti tulla sanomaan, vaikka en näyttäisi merkkejä ihastumisistani.

T. M37

Olipa kivasti sanottu :) Kumpa uskaltaisin tehdä aloitteen mutta en taida uskaltaa, toivoisin että mies tekisi

Vierailija
267/307 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itsehän miehenä en lainkaan käyttäydy "kuten kuuluisi". En juurikaan uskalla tuijotella ihastustani silmiin, olen aivan järkyttävän hermona tämän seurassa ja jopa välttelen. Aikani kun asiaa päässäni vatkaan, saatan saada jonkinlaisen tilapäisen itsetuntoboostin ja kykenen olemaan jopa suht normaalisti, mutta siinä vaiheessa toinen on tietenkin todennut, että ihme tyyppi/ei ole kiinnostunut/jne. Että sellaset selkeet kiinnostuksenmerkit.

Mulla sama! T. Nainen

Vierailija
268/307 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai on.

Mistä päättelet että on tunnistanut?

Jep?

Vierailija
269/307 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
270/307 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietitään täälläkin kun ap!! Itselläni on vaikeuksia nykyään keskittyä työntekoon kun työkaverin näkeminen panettaa niin paljon ja työn ja tuskan takana pitää silmät kurissa aina kun sen näkee. T nainen

Vierailija
271/307 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan heti kun tämä mies saapuu samaan tilaan, vaikka olen kuin en huomaisikaan. Silmät hakeutuu varkain miehen selkään. Yritän kierrättää katsetta pitkin huonetta ja muita työntekijöitä ettei sitä huomaisi. Läheltä ohikulkiessa hän saa mut sisäisesti vapisemaan ja sydämen hakkaamaan, ajatukset puuroutuu, vieressä istuessa liikehdin hermostuneesti enkä voi keskittyä. Saatan jossain tilanteessa tsempata itseäni ja saan sanottua jotain, mutta sitten menenkin paniikkiin enkä kuuntele vastausta 🥺 silti odotan aina uutta työviikkoa kuumeisesti.

Vierailija
272/307 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaan heti kun tämä mies saapuu samaan tilaan, vaikka olen kuin en huomaisikaan. Silmät hakeutuu varkain miehen selkään. Yritän kierrättää katsetta pitkin huonetta ja muita työntekijöitä ettei sitä huomaisi. Läheltä ohikulkiessa hän saa mut sisäisesti vapisemaan ja sydämen hakkaamaan, ajatukset puuroutuu, vieressä istuessa liikehdin hermostuneesti enkä voi keskittyä. Saatan jossain tilanteessa tsempata itseäni ja saan sanottua jotain, mutta sitten menenkin paniikkiin enkä kuuntele vastausta 🥺 silti odotan aina uutta työviikkoa kuumeisesti.

Sama täällä. Työni luonteen vuoksi keskustelun päivittäin paljon eri työkavereiden kanssa. Koen, että muiden kanssa olen rento, hauska ja puhelias. Ihastuksen kanssa sen sijaan olen jäykkä, vaitonainen ja tylsä, koska jännitän ja mietin ihan liikaa koko ajan sitä, mitä sanon ja miltä näytän jne. Ei varmasti tee hyvää vaikutelmaa. Huoh

Vierailija
273/307 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
274/307 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painin edelleen tämän saman kysymyksen kanssa. Esimerkiksi: Välillä työkaveri saattaa viettää kaikki ruoka- ja kahvitaukonsa työpisteelläni jutellen. Välillä on niin kuin ei huomaisikaan minua. Välillä katsoo todella pitkään silmiin, välillä ei katso päin ollenkaan. Ap

Vierailija
275/307 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painin edelleen tämän saman kysymyksen kanssa. Esimerkiksi: Välillä työkaveri saattaa viettää kaikki ruoka- ja kahvitaukonsa työpisteelläni jutellen. Välillä on niin kuin ei huomaisikaan minua. Välillä katsoo todella pitkään silmiin, välillä ei katso päin ollenkaan. Ap

Voisiko joku mies kommentoida tätä? Ap

Vierailija
276/307 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
277/307 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulosta ihastuneelta.

- mies

Vierailija
278/307 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- mies

Kiitos tiedosta :) Ap

Vierailija
279/307 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- mies

Miten itse käyttäytyisit ihastuneena?

Vierailija
280/307 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi