Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**Lokakuun 2014 lapsoset***

25.01.2014 |

Ajattelimpa nyt sitten itse aloittaa tämän ketjun :) Tänne siis rohkeasti vaan kaikki, joilla laskettuaika osuisi lokakuulle 2014. 

Itse plussasin viime viikolla  kp 25/26 ja laskuri antaisi la:ksi 3.10.2014.

Olen itse kolmekymppinen ja yritystä takana jo kolme vuotta :) . Naimisissa ja ensimmäinen lapsi olisi kyseessä. 

Jännitys siitä, että pysyykö pieni matkassa loppuun asti, on suuri, mutta jotenkin on aika luottavainen olo.

Jokos meitä muita lokakuisia olisi?

T: Kippis ja olio 4+1

Kommentit (400)

261/400 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia tsempistä <3 kyllä Se oli keskenmeno, hcg enään 43. Mitään jatkotutkimuksia ei ole, eikä mitään jälkitarkastuksia. Huomenna soitan yksityiselle ja varaan ajan sinne, jospa sieltä Sais vastauksia. Sen tiedän, että jos raskausmateriaali ei poistu täydellisesti, Se voi aiheuttaa tulehduksen synnytyselimiin. Muuuuutta eihän tälläisiä asioita mietitä liukuhihnahoidossa näköjään :( enkä myöskään saanut mitään vastauksia, että milloin voi yrittää uudestaan ja onko seuraavassa(?) raskaudessa seurantaa syy lisätä tms.

Omat fiilikset on ihan ok, ei mitään suurta masennusta. Tämä kuuluu elämään ja tästä on vaan jatkettava. Suurimpana tunteena tällä hetkellä vaan pettymys kun ei onnistunut nyt.

Oikein paljon onnea muille raskauteen, toivottavasti teille muille käy paremmin :)

262/400 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helou! Mukaan liittyy lauantaina plussannut nyt toisen lapsen odottaja :D Viikkoja jotain 4+5 eli oisko se la sitten 17.10 :D Meinas silmät tippua päästä lauantaina, sillä yritystä takana yli vuosi ja VIHDOIN sain tammikuussa Femar kuurin, josta sitten nappaskin heti :D Toivottavasti pikkuinen pysyy kyydissä <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
263/400 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kaikille. Olen lueskellut töiden ohessa kirjoituksianne, mutta en voi työpaikan koneella vastata, koska tietosuoja estää sen. Puhelimella on niin ärsyttävä näpytellä, että olen ollut täällä lähinnä sivustaseuraaja. Aliisa olen kovin pahoillani saamastasi kohtelusta ja keskenmenosta. Aika uskomatonta toimintaa siellä lääkärissä. Tosin meidän paikkakunnalla tuntuu olevan samanlaista, onneksi sentään on Mehiläinen, josta saa tarvittaessa apua (eikä siihen ole tarvinnut vielä pettyä). 

Laitan tuonne sähköpostiin viestiä, että minutkin saa lisätä facebookin ryhmään :-)

Itselläni oli järkyttävät olotilat 5+ - 6+3. Jouduin ottamaan sairaslomaakin, koska en päässyt sängynpohjalta juuri mihinkään. Eilen kaikki olot katosivat!! Eli 6+4 viikolla. Onpas kiva, lueskelin netistä keskenmenoista sun muista ja nyt kamala fiilis. Varattu aika perjantaiksi 14.2. varhaisultraan, eli sitä odotellessa. 

Minulta siis loppui paha olo, kuvotus, vatsan turvotus, rintojen kipeys.. :( Hitto vieköön, ei saisi stressata, mutta on tässä nyt vähän outo fiilis. Nyt menossa 6+5, joten aika omituista, että tässä vaiheessa loppuu oireet. 

Eli laskettu aika olisi ehkä 3.10. Toivottavasti kaikki menee hyvin ja kohdusta edes löytyy hedelmöittynyt alkio. Voi voi, kaksi päivää on pitkä aika odotella varhaisultraa. :( Palaan asiaan perjantain jälkeen!

264/400 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys!

Mie liityn sitten tähän joukkoon, laskettu aika ilmeisesti 5.10.2014.

Ennestään löytyy 2011 syntynyt poika ja innolla odotetaan leikkikaveria :)

Reilun puolenvuoden yrityksen jälkeen lopulta nappasi (ensimmäisen lapsen jälkeen ei tullut kuukautisia imetyksen vuoksi vuoteen ja sitten jäi pois kokonaan, menkat "alkoi" vasta vuoden 2013 keväällä ja olivat todella epäsäänölliset).

Neuvola-aika on varattuna parin viikon päähän. Sanoi että katsoo jo ultralla sillä kerralla (?? Ensimmäinen lapsi syntyi eri paikkakunnalla ja ei sielä ainakaan neuvolassa ultrattu?) että näkyykö vielä mitään.

Ollut menkkakivun oloisia kipuja melkein päivittäin, rinnat paisunut puolet isommaksi ja muutenkin hirveä turvotus :D

Innolla odotan uutta tulokasta ja toivotaan että kaikki menee hyvin.

Ja onnea kaikille muillekkin odottajille :)

265/400 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on taas kovin hiljaista, ovatko kaikki jo fb:n puolella kirjoittelemassa? 

Mulla on kokoajan eipäs juupas olo tän raskauden suhteen, nyt on ollut monta päivää eipäs olo joten varasin itselle varhaisultran ja seuraava vapaa aika oli vasta 24.2 :( Sinne on niin pitkä aika :D 

Mulla on rintojen arkuus siis hävinnyt ihan täysin ja kun muita oireita ei ole niin olen todella epävarma. Nauti tässä nyt sitten raskaudesta... -_- Viime raskaudessa mulla oli rinnat arkana koko ekan kolmanneksen ja vasta sitten helpotti. Maybe käyhän sitten kertomassa mitä varhaisultrassa selvisi kun sullakin näköjään oireet hävinneet.

yenna 6+4

266/400 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipparallaa, ajattelin tänne kirjoitella kun la näyttäisi olevan lokakuun puolessa välissä. Esikoinen syntyi maaliskuussa 2013 ja ollaan toivottu, että ei tulisi kauhean suurta ikäeroa. Nyt se sitten tärppäsi, kierrossa jossa vielä ajattelin ettei mitään tuu tapahtumaan. Vieläkin hieman epäuskoinen olo ja testejä tulikin viikonloppuna tehtyä useampi ;) 

Onnea kaikille odottajille! <3

267/400 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa uusille!!!!

Me käytiin tänään aamulla kattomassa meidän mini-ihmettä <3 Syke näkys ja oikeeseen paikkaan oli kaveri pesäs tehny.

Yennaf, mul oli kans eile sellane olo et rintojen arkuus yhtäkkiä hävis mut tänää on taas ollu vähä kipeet. Nyt tuli viel liseks iha hirvittävä flunssa.

Mä jatkan nyt tätä mun flunssa potemista sängyn pohjalla.

6+3

268/400 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muistan kans poteneeni elämäni hirveimmän flunssan ihan alkuraskaudesta esikoista odottaessa. Silloin tuli googleteltua, että onko yleistäkin tuo alkuraskauden flunssa :)  Paranemisia! 

Meillä on vasta ultra puolentoista viikon päästä. En millään jaksa odottaa sinne viikolle 12, joten pakkohan se oli myös tässä raskaudessa varata jo ultra aikaisemmin. 

269/400 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi odottaja lisää, LA netin laskureiden mukaan 10.10.

Viides lapsi olisi tuloillaan ja ekaan ultraan menossa maanantaina katsomaan, että kaikki on kunnossa....on se aina vaan yhtä jännää, vaikka ei ekaa kertaa raskaana ollakaan :)

270/400 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Äippä1982! :)

Maybe, mites ultrassa meni?

Me nyt kerrottiin molempien perheille tänään ystävänpäivän kunniaks. :) Mä laitoin vähän vastaan mut mies oli niin levoton ja sanoi et lipsauttaa asian kuitenkin. Kävi miten kävi... tukea sit ainakin löytyy :)

Täällä alkaa pikku hiljaa flunssa helittää.

Yennaf, onko tullu mitää oireita??

6+4

271/400 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senja: Voi miten ihania ultrakuulumisia!! :) Kyllä mulla taas rinnat ollu arkana, tuntuu vaihtelevan ihan tooosi paljon, toissailtana viel huokailin peilin edessä ku tissit ois kutistunu rusinoiksi (vaik näist meloneist ei oikeesti rusinoita saa tekemälläkää) sitte viime viikon, mutta eilen taas oli tosi turvoksissa rintavarustus ja nännit ja nännipihat kasvaneet. Ja verisuonetki oli noussu pintaan. Eli tänään taas tosi luottavainen olo raskauteen :D

Onko muilla oireena finnit? Mulla on varsinkin leuassa tosi kipeitä finnejä ja mietin johtuisiko tästä raskaudesta vaikka finnejä mulle tulee aina välillä mutta näin monta ja näin kipeitä en muista kyllä pitkään aikaan olleen. 

yenna 6+6

272/400 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan kaikille! Tääkin liittyis innolla mukaan! Laskettu aika 10.10.2014 ja esikoinen syntyi 12/2010. Häntä tehtiin yli 3 v eli oli kyllä aikamoinen ylläri kun tämä lähti täsmälaukauksella. Täytin juuri 37 vuotta. Milläs nimellä  se naamakirjan ryhmä löytyy?

273/400 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips kaikille myös täältä! Meillä odotettu nelonen on saanut alkunsa. Plussasin viime maanantaina eli jo melkein viikko sitten. Mulla on tosi epäsäännölliset menkat, joten la on vähän hakuammuntaa. Mutta lokakuun puoleen väliin suurinpiirtein varmaan menee. Neuvolaan menen parin viikon päästä ja sieltä sanovat sitten varmaan jonkun päivämäärän, mikä on edellisten kanssa ainakin muuttunut ekassa ultrassa. Ihanaa olla taas raskaana! :) Meillä isommat lapsoset 3/2004, 3/2006 ja 8/2011. Ja itse olen 37v. Niin, onko siis jokin suljettu ryhmä olemassa, minne voisi mennä seuraamaan teidän kanssasisarien raskauksia???

Lizzy 6+1 (ehkä)

274/400 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaiskohan sitä jo itsensä tänne ilmottaa =) 

Ystävänpäivän kunniaksi saatiin digiin raskaana 1-2 ja la laskurien mukaan 26.10 =)

Täytyykin laittaa sitä sähköpostia että pääsee fb-ryhmään, esikoisen aikaan meillä oli irc-galleriassa huhtikuisten ryhmä (2007) ja melkein kaikkien kanssa ollaan edelleen yhteyksissä ja muutaman kerran ollaan järkätty tapaamisiakin vaikka meitä oli ympäri Suomen :) Jotenkin on mukavampaa kun saa kasvot henkilöille joiden kanssa juttelee.

275/400 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille!
Kirjoittelin tuolla odottajien puolella mutta jotenkin se kirjoittaminen vaan jäi. Nyt kuitenkin plussa tärähtänyt tikkuun (jo 2.2.) ja LA olisi 16.10.

Mä haluan myös sinne fb-ryhmään! Olihan se oikeasti ihan satavarmasti salainen.. Koska en todellakaan (aika monen muun tavoin) halua, että omalle seinälle lävähtää tieto, että vauva syntymässä lokakuussa 2014.. Vertaistuki olis vaan nyt niiin tärkeää!

276/400 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siiri Sofia, paljon onnea plussasta! <3 Mä sinua tuolla kuumeilijoiden puolella huhuilihin monesti ja tiputin sut jo kadonneiden listaan :D

Mä en oo vielä siellä fb-ryhmässä kun haluaisin eka ultran käydä, harmi kun täällä keskustelut hiipuneet... :/

Vierailija
277/400 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Plussasin sunnuntaina, eilen ja tänään. Sain yllätettyä miehen aikalailla :) Todella onnellinen olo <3 Toista odotellaan, esikoinen 8kk.

LA olis 24.10. Nyt ei auta kuin toivoa, että pieni pysyy kyydissä.

Laitan spostia fb-ryhmästä!

4+6

278/400 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissan!

Täältä taustalta olen parisen viikkoa keskustelua seuraillut ja pohtinut joko itsekin uskaltaisi liittyä mukaan. Plussannut olen 31.1 ja nettilaskureiden mukaan nyt olisi menossa kutakuinkin 6+0, LA 14.10.

Ensimmäistä tässä tosiaan odotellaan :)

279/400 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yennaf, kiitos! <3
Meillähän kävi sillai että mulle oli varattu tammikuussa aika gynelle, tarkoitus oli kartoittaa nyt tilannetta miksi en raskaudu (kun se yksi lapsonen on jo). Kun varasin aikaan, en tajunnutkaan että se sattui oletetun oviksen kohdalle. Kun pääsin gynelle mainitsin ajankohdasta ja ultrattiin. Kävi ilmi että oli juuri puhkeamaisillaan hyvänkokoinen munarakkula.
Määrättiin verikokeita (yhdet seuraavalle viikolle ja yhdet seuraavien alkavien menkkojen oletetuille ekoille päiville). Ekassa verikokeissa piti mm. katsoa onko ovulaatio tapahtunut, lisäksi kilppareita, verensokerereita jne.. perusjuttuja.. Puhuttiin jo että jos nyt ei tärppää, niin IVF on seuraava, koska ikää on jo 35.

Töissä oli tosi kiirettä enkä ehtinyt siinä kierrossa lainkaan kuulostella kroppaani. Oli sunnuntai 2.2. ja toiset verikokeet oli määrätty seuraavalle tiistaille. Kiertopäivä 25/25 sunnuntaina siis. Sanoin aamulla sängyssä miehelle, että pitäisikö testata, vaikkei siis olojakaan ollut suuntaan eikä toiseen. Hipsin tekemään testin ja heti alkoi piirtyä viiva! Olin ihan ihmeissäni! Piti tehdä kaksi testiä ennen kuin uskaltauduin perumaan sen tiistaisen verikokeen.

Lääkäri soitti torstaina sitten verikokeiden tuloksia ja tajusihan se että tärppi on käynyt, kun en niihin toisiin ollut mennyt. että semmosta! Nyt vaan oikeasti toivotaan että kaveri kestää mukana, oli nimittäin viimeinen hetki tärpätä...

Onnea uusille plussanneille!

Minäkin laitoin jo kutsua fb-ryhmään, nyt odotellaan vaan hyväksyntää :)

280/400 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä enää ketään? mInä taidan jatkaa kirjoittelua täällä, jos juttuseuraa vielä löytyy, enkä loikata tuonne facebookin puolelle.

Täällä käytiin tänään ekaa kertaa neuvolassa, olipas jännää. Huomaa kyllä, että pää ei ihan pysy tässä menossa mukana kun koko ajan oli sellainen tunne, että meídän ei todellakaan kuuluisi olla täällä, ne on ihan muut ihmiset jotka käy jossain äitiysneuvolassa, ei me. Neuvolan laskurin mukaan nyt olisi menossa 8+4, kun itse olen laskenut että olisi 7+4, mutta siellä taidetaan laskea vain kuukautisten alkamisajankohdan mukaan, pitkää kiertoani ei huomioitu. Laskettu aikakin meni syyskuun puolelle, mutta olen varma, että se korjataan vielä lokakuuksi kunhan ultraan päästään. Mutta tämä kiriminen raskauviikoissa sopii, onpahan ultrakin nyt lähempänä (me ei mennä varhaisultraan) ja ehkä pahoinvoinnin loppuminenkin on lähempänä, ainakin henkisesti :p