Nainen puhui minulle! Jee!
Nainen törmäsi minuun kaupassa ja pyysi anteeksi. Vihdoinkin joku nainen puhui minulle! Paras päivä ikinä! Enkä usko, että hän törmäsi minuun vahingossa vaan halusi tekosyyn jutella minulle. Jee!!!
t. PASI 34v
Kommentit (36)
Käyttääkö kukaan alle 60-vuotias sanaa "Jee" ?
Oliko se nainen 90 vuotias Pirjo?
💥 I Am Ready To Rokkenroll 💥
Vai naapuriosaston tuttu Kuusankoskelta?
Kukaan 34-vuotias ei ole nimeltään Pasi.
Ei hän puhunut sen enempää kuin pyysi anteeksi. Mutta sanoisin että ei ollut eläkeläinen ja nimeä en tiedä. Mielessäni nimesin hänet Janeksi tai Taigaksi.
Ap
Seuraavaksi tulee metoo-syyte koska olit koskettanut naista ilman tämän suostumusta. #naistenoikeudet
Vierailija kirjoitti:
Jee! Onko ihastusta ilmassa?💘
Saattaa olla, että kuiva kausi päättyy lähiaikoina!! Jee!!!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Seuraavaksi tulee metoo-syyte koska olit koskettanut naista ilman tämän suostumusta. #naistenoikeudet
Nainen kosketti minua ja tissi osui minun vartalooni. Piti hiukan peitellä omaa etumusta sen jälkeen! Jee!!
Ap
Keskusten naisten kanssa vain silmillä.
Vierailija kirjoitti:
Keskusten naisten kanssa vain silmillä.
Naisen tuijottaminen luokitellaan häirinnäksi.
Milloin tapaatte seuraavan kerran? Montako lasta hankitte? Onko sinulla varaa vihkisormukseen, hääjuhlaan, ulkomaanmatkoihin, perheasuntoon, perheautoon, kesämökkiin ja lasten viulutunteihin?
Vierailija kirjoitti:
Ei hän puhunut sen enempää kuin pyysi anteeksi. Mutta sanoisin että ei ollut eläkeläinen ja nimeä en tiedä. Mielessäni nimesin hänet Janeksi tai Taigaksi.
Ap
Sanoisit että ei ollut eläkeläinen?
Ja mistäs sinä voit sen tietää?
Eläkkeellä olo ei aina tarkoita sitä että vain vanhat ihmiset on eläkkeellä on myös nuorempia ihmisiä jotka on eläkkeellä kuka mistäkin syystä itse olen 37 vuotta ja eläkkeellä se ei aina katso ikää
Vierailija kirjoitti:
Mikä on Jee?
Taka-jeejee. McGyverin ja muiden 80-luvun miesten hiustyyli.
Oliko hän 84 v?