Miksi kauniita rintaliivejä tehdään vain rinnattomille?
Minäkin haluaisin näyttää kauniilta :-(
Terv 80E
Kommentit (122)
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 18:50"]
Rinnattomat ei tarvi liivejä muuhun kuin koristeeksi, ja milloin te siskokullat ymmärrätte ettei teidän tarvitse "näyttää kauniilta" pitsihörhelö -rintsikoissanne miehiä varten?
[/quote]
Ensinnäkin, en ole kenenkään sisko joten älä siinä siskottele.
Ja ei, en ole rinnaton. Olen vain pienirintainen. Sitä paitsi, meinaatko että ostelen alusvaatteita miestäni varten? Ehei, ihan omaksi iloksi ostan niitä. Miehen mielestä kun alastomuus on parasta.
Onko tässä yhtään kauniita liivejä?
http://www.anita.com/shop/en_global/products/bra.html?collection_group=116&product_world=109
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 16:55"]Miten tästä ongelmasta saisi ilmoitettua vaateliikkeille?
[/quote]
Olen myynyt liivejä ja tosiasia on, että suomalaiset ostavat vain kauhean halpoja liivejä älyttömän harvoin. On niin vaikeaa löytää asiakkaita niille hyville tuotteille. Jos itse kauppiaana maksaa vaikka 20-34€ liivistä, niin ei sitä voi myydä kovin edullisesti. Sitten sen joutuu myymään alle ostohinnan ja heittää ikäänkuin hanskat naulaan.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 21:37"]
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 21:33"]
koska lihavat eivät ansaitse näyttää kauniilta.
[/quote]
aaa. nyt mä tajuan. Okei, palataan asiaan, kun olen laihempi. Löytyy sitten laudoille kuitenkin niitä topattuja liivejä.
[/quote]
Lakatkaa nyt naiset arvostelemasta ja haukkumasta toisianne. Kaikki ei voi olla samanlaisia.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 19:03"][quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 18:50"]
Rinnattomat ei tarvi liivejä muuhun kuin koristeeksi, ja milloin te siskokullat ymmärrätte ettei teidän tarvitse "näyttää kauniilta" pitsihörhelö -rintsikoissanne miehiä varten?
[/quote]
Ensinnäkin, en ole kenenkään sisko joten älä siinä siskottele.
Ja ei, en ole rinnaton. Olen vain pienirintainen. Sitä paitsi, meinaatko että ostelen alusvaatteita miestäni varten? Ehei, ihan omaksi iloksi ostan niitä. Miehen mielestä kun alastomuus on parasta.
[/quote]En kirjoittanut suoraan sinulle / sinusta, vaan naisista yleensä. Tikku pois perseestä!
Cubuksesta löytyy kuppikoot a-f kaikista ympärysmitoista (65-95 myös f kupissa). Myös a-kupista ilman toppauksia ja malleja löytyy pitsillä ja ilman kaikkia ihania värejä! Ja alle 20€ tais olla kaikki että suosittelen sieltä hakemaan!
Passionatalla on ihania rintsikoita, myös aika isossa koossa.
Samoin Maidenformilla.
Reissuussa oltiin juuri ja kyllä ,muuten harmitti Victoria Secretillä, kun ei meinannut löytyä mitään, vaikka kokoani vain 80 c.....
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 18:50"]
[/quote]
Pienirintainen ei ole sama asia kuin rinnaton. Rinnattomalla ei ole tissejä ollenkaan.
Kyllä minä ainakin haluan pitää kauniita rintaliivejä, vaikka elelenkin opiskelijabudjetilla ja varmastikin olen monien mielestä täysin "rinnaton", onhan minulla kuppikoko ainoastaan 65D. Onnekseni kauniita liivejä ilman överitoppauksia on löytynyt Cubuksesta, lämpimästi suosittelen muillekin joilla kapea rinnanympärys.
Itsehän käytän liivejä ettei rinnat heilu esim rappusia kävellessä. Ja minulla törröttää nännit melkein koko ajan enkä todellakaan halua mennä töihin ilman rintaliivejä, töihin kuuluu pukeutua asiallisesti.
Vastauksena kysymykseesi: Sehän on vain linjassa kaiken muunkin vaattevalmistuksen kanssa. Kaikki tehdään kakkosnelosille ja heinäseipäille, ulokkeita ei saa olla, tai ei löydy sopivia vaatteita. En ole povipommi, vaan ihan normaalikokoinen, mutta siitä huolimatta vaatemyyjä katsoi oikeudekseen todeta: Teillä kun on nuo rinnat (siis b- tai c-kuppi).
http://www.zalando.fi/naisten-rintaliivit/__koko-80E/?
Eikö tuosta löydy mitään kaunista?
Lumingerie on loistava, todella kauniita ja ihanan värikkäitä rintsikoita ja paljon erilaisia malleja. Ja todella nopea toimitus suoraan kotiin. Lisäksi ovat jonkun verran halvempia kuin jossain alusvaateliikkeessä (ainakin oman kokemuksen mukaan niissä on lähes aina 60e ylöspäin hinnat, lumingeriesta olen saanut 35 eurollakin). Ja oma koko on UK-koko 38H eli vissiin EU-kokona 85K.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 20:38"]
http://www.zalando.fi/naisten-rintaliivit/__koko-80E/?
Eikö tuosta löydy mitään kaunista?
[/quote]
Laitoin siis Zalandolla hakukriteeriksi tuon 80E ja löytyi 443 eri vaihtoehtoa. Ja vielä todella ihania liivejä!
NUO MUUTEN hörhelöpitsit tekee rintsikat vielä isomman näkösiksi siksi niitä ei laiteta suurempiin kokoihin. ja tallinnasta löytää myös
Tosi vaikea kyllä netistä saada oikean kokoisia liivejä isoille rinnoille. Pienillä se ei ehkä ole niin justiinsa, mutta isoille istuvuuden täytyy olla justiin eikä melkein. Harmittaa vaan nuo nettikaupat. Kivalta näyttää, mutta aivan toivotonta edes yrittää.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 21:17"]
Tosi vaikea kyllä netistä saada oikean kokoisia liivejä isoille rinnoille. Pienillä se ei ehkä ole niin justiinsa, mutta isoille istuvuuden täytyy olla justiin eikä melkein. Harmittaa vaan nuo nettikaupat. Kivalta näyttää, mutta aivan toivotonta edes yrittää.
[/quote]
No mä olen tilannut useita liivejä kerralla ja sovituksen jälkeen voi olla että kaikki meneekin palutukseen tai pidän vain yhdet.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 21:21"][quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 21:17"]
[/quote]
No mä olen tilannut useita liivejä kerralla ja sovituksen jälkeen voi olla että kaikki meneekin palutukseen tai pidän vain yhdet.
[/quote]
Eikö noissa ulkolaisissa nettikaupoissa joudu yleensä maksaan palautusten postikulut?
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 21:09"]Minäkin haluaisin näyttää kauniilta :-(
Terv 80E
[/quote]
Se termi on pienirintainen, ei rinnaton. Rinnaton ei tarvitse liivejä.
Mulla 65E ja hankalaa on. Usein tilaa netistä, mutta noi pienet ympärysmitat loppuu heti :(