Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karkkipussi ja suklaapatukat pakkasessa - voiko syödä???

Vierailija
26.12.2013 |

Meni sellaset kojusta ostetut karkkipussukat (joissa karkkeja, tikkareita ja suklaata) vahingossa pakastimeen maanantaina. Olivat samassa pussissa kuin valmistortut ja pullapitkot. Aamulla olis tarkotus ottaa leivonnaiset pöytään, mutta menikö noi makeiset pilalle (kun sulavat...)?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voi syödä. Keksitkö yhtään syytä miksi ei voisi? Mä olen pakastunut vaikka mitä, suklaata, kermakakkua yms.

Vierailija
2/7 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaan pinta saattaa mennä harmaaksi, mutta ei se makuun vaikuta. Ja jotkut kovat karkit saattavat muuttua tahmeiksi, riippuu vähän siitä millä tavalla ne on pakattu, mutta kyllä nekin voi syödä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 22:52"]

Tottakai voi syödä. Keksitkö yhtään syytä miksi ei voisi? Mä olen pakastunut vaikka mitä, suklaata, kermakakkua yms.

[/quote]

No, jotenkin ajattelen kuten toinen vastaaja sanoi (menevät esim, tikkarit tahmeiksi klönteiksi tms.) ja suklaan maku muuttuisi ja menisi haperoksi koko patukka?

Vierailija
4/7 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 22:52"]

[/quote]

No, jotenkin ajattelen kuten toinen vastaaja sanoi (menevät esim, tikkarit tahmeiksi klönteiksi tms.) ja suklaan maku muuttuisi ja menisi haperoksi koko patukka?

Vierailija
5/7 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä herranen aika vain syö niitä! Myrkytyksen vain saisit niistä.

Käytä hyvä ihminen järkeäs! Vai liekkö sulla sellaista onkaan jos tollasia et omassa päässäs osaa ratkoa.

Vierailija
6/7 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä hyvä ihminen järkeäs! Vai liekkö sulla sellaista onkaan jos tollasia et omassa päässäs osaa ratkoa.

Vierailija
7/7 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 23:06"]

[/quote]

Onko ollut huono joulu kun pitää täällä purkaa pahaa mieltä? Jos et osaa purkaa sitä oikealle henkilölle/henkilöille, pysy pois veetuilemasta viattomille ja katso peiliin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi