Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kauniita rintaliivejä tehdään vain rinnattomille?

Vierailija
24.01.2014 |

Minäkin haluaisin näyttää kauniilta :-(

Terv 80E

Kommentit (122)

Vierailija
41/122 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 01:34"]

Meinasin tehdä tästä aloitteen, mutta tämähän olikin jo aloitettu.

Ihmettelen itsekin tätä rintaliivien koko-skaalaa kaupoissa. Miksi kauppa ostaa sisään A-kupin rintaliivejä kun eiväthän he mitään liivejä tarvitse.

[/quote]

Kauppa ostaa sitä mitä saa myydyksi riippumatta siitä tarvitsevatko asiakkaat niitä oikeasti.

Vierailija
42/122 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 21:09"]Minäkin haluaisin näyttää kauniilta :-(

Terv 80E

[/quote]

Tehdään niitä sinunkin kokoisillesi. Suomessa kaupat on vaan päättäneet olla myymättä niitä. Jo Ruotsissa on paremmat valikoimat esim Primadonna-liivejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/122 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota..

Oma koko 75E ja ei ole kyllä mikään ongelma löytää seksikkäitä JA hyviä liivejä. Oma suosikkimerkki Aubade ja kyllä tuota koko löytyy todella hyvin liiveistä ja korseteista.

Vierailija
44/122 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 01:44"]

Tota..

Oma koko 75E ja ei ole kyllä mikään ongelma löytää seksikkäitä JA hyviä liivejä. Oma suosikkimerkki Aubade ja kyllä tuota koko löytyy todella hyvin liiveistä ja korseteista.

[/quote]

Ja asut missä?

Isoissa kaupungeissa ei varmaankaan ole ongelmaa, mutta pikkukaupungeissa on. Kaupat myyvät vain A-C kuppeja tosin ympärysmittaa sitten riittääkin. joskus harvoin jos on isompeja kuppeja ympärysmitta on sitten toista sataa.

Vierailija
45/122 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla koko on jotain 75D, se tulos tulee mittaamalla ties minkä rintsikkavalmistajan ohjeiden mukaan. Sitten taas menkkahaukalla tuo koko on vähän liian pieni, KappAhlissa juuri sopiva, Changessa varmaan vetäisivät päälleni jotkut 65G-liivit ja jos olisin tyhmä niin hurahtaisin niiden kalliisiin hintoihin "koska en saa kokoani muualta!!212". Kannattaa oikeasti sovitella eri merkkien liivejä aika vapaalla kädellä että sopivin löytyy. Ja jos ei löydy niin sitten tilaamaan netistä. Aika paljon on vaihtelua ketjujen välillä.

Vierailija
46/122 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 02:57"]

Minulla koko on jotain 75D, se tulos tulee mittaamalla ties minkä rintsikkavalmistajan ohjeiden mukaan. Sitten taas menkkahaukalla tuo koko on vähän liian pieni, KappAhlissa juuri sopiva, Changessa varmaan vetäisivät päälleni jotkut 65G-liivit ja jos olisin tyhmä niin hurahtaisin niiden kalliisiin hintoihin "koska en saa kokoani muualta!!212". Kannattaa oikeasti sovitella eri merkkien liivejä aika vapaalla kädellä että sopivin löytyy. Ja jos ei löydy niin sitten tilaamaan netistä. Aika paljon on vaihtelua ketjujen välillä.

[/quote]

Ja joo, vastasin vähän  aiheen ohi. Olen kyllä samaa mieltä siitä että nättejä liivejä on aika vaikea löytää, siksikin kannattaa selata nettikaupat läpi. On se kumma kun A-C-kupeissa on jotkut geelitäytteet mukana ja D:ssä ne jätetään heti pois (ei sillä että niitä kaipaisin, tämmösenä arvostelukaneettina vaan). 

Vierailija
47/122 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä jaksa liioitella, ei rinnattomille tehdä liivejä.

Vierailija
48/122 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne rintaliivit yleensä ihan rintoijen kannattimiksi tehdään. En ole koskaan nähnyt liivejä rinnattomille, voitko kertoa missä sellaisia myydään?

Vierailija
49/122 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten onnellinen olinkaan, kun löysin juuri ihan Lindexistä sopivankokoiset rintsikat, vielä kaksin kappalein ja edullisesti! Myyjä sanoi vielä kassalla, että kyseessä tosi harvinainen koko, mitä heillä harvoin onkaan. Kyseessä siis 70E, mielestäni minulla on ihan normaali vartalonmalli ja rinnat.

Vierailija
50/122 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Changesta ainakin löytyy kauniita (siis muitakin kuin mustia tai valkoisia) ihan missä koossa tahansa. Jos ei omalla paikkakunnalla ole niin verkkokauppakin on. Ja erikoisliikkeiden valikoimat on paljon paremmat kuin jossain lindexissä, h&m:ssä jne. Kannattaa huomioida että Changen kuppikoot on erilaiset, mutta niitä riittää ties kuinka pitkälle.

t. 70F

Vierailija
51/122 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Changesta ainakin löytyy kauniita (siis muitakin kuin mustia tai valkoisia) ihan missä koossa tahansa. Jos ei omalla paikkakunnalla ole niin verkkokauppakin on. Ja erikoisliikkeiden valikoimat on paljon paremmat kuin jossain lindexissä, h&m:ssä jne. Kannattaa huomioida että Changen kuppikoot on erilaiset, mutta niitä riittää ties kuinka pitkälle.

t. 70F

Vierailija
52/122 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 01:34"]Meinasin tehdä tästä aloitteen, mutta tämähän olikin jo aloitettu.

Ihmettelen itsekin tätä rintaliivien koko-skaalaa kaupoissa. Miksi kauppa ostaa sisään A-kupin rintaliivejä kun eiväthän he mitään liivejä tarvitse.

[/quote]

Ai ei tarvitse... Kuule samalla tavalle ne pienet rinnat pomppii liikkuessa ja nännit näkyy/nöpöttää paidan läpi, jos liivejä ei ole. Ainakin mulla, ja oon 70A. Usein lenkkeillessä tuleekin mieleen, kuinka epämukavaa olisi isoilla rinnoilla urheilla, kun nämä pienetkin hölskyy vaikka olisi millaiset sporttibrat päällä...

Vierailija
53/122 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löydät sopivin kokoisia ja kauniita liivejä, koko 105f????? Minulla sama koko enkä löydä mistään minun mielestä kauniita liivejä...:(

Vierailija
54/122 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko missään L-kuppia tai isompaa? Monissa paikoissa koot loppuvat K-kuppiin.

Vierailija
55/122 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 22:30"]

Onko missään L-kuppia tai isompaa? Monissa paikoissa koot loppuvat K-kuppiin.

[/quote]

Bravissimolla on. Periaatteessa suurin kuppi on K, mutta kyseessä on brittiläinen K-kuppi joka on paljon täkäläistä isompi, koska välissä on mm. koot FF ja GG.

Itse olen eurooppalaista kokoa 70I (yrittäkääpä löytää kaupasta!) ja brittikoko 32GG passaa hyvin.

Vierailija
56/122 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska isot rinnat ovat jo sinällään niin upeat :)

Vierailija
57/122 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos löytyykin isorintaisille, ne maksavat monin verroin enemmän! Ja onko helppoa tilata vaikka bravissimosta sopivia liivejä? Ei. Tuurilla voi löytää sopivat, ja muistelen, että Bravissimollakin palautus maksaa. Olisi himpun verran helpompaa marssia ison tavaratalon tai halpisvaateliikkeen alusvaateosastolle ja sovittaa 25 liiviä. Varmaan ainakin yhdet sopisi, mutta eivät sovi, kun kokoja EI OLE.

Vierailija
58/122 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että isorintaisella on sama ongelma kuin minulla, AA-kuppisella, on vaikea löytää juuri itselle sopivia edullisia tai keskihitaisia liivejä. olen jo pari kertaa käynyt Changessa eikä siellä ollut 70A.ta sileissä t-paitaliiveissä. Ehkä ranskalaisia kalliimpia liivejä löytyy paremmin alusvaateliikkeistä, mutta kun en halua maksaa niistä maltaita. Mulle tuli tunne, ettei niitä pieniä kokoja juuri pidetä valikoimissa kun kysyntä on sen verran pientä.

Vierailija
59/122 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tästä ongelmasta saisi ilmoitettua vaateliikkeille?

Vierailija
60/122 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnattomat ei tarvi liivejä muuhun kuin koristeeksi, ja milloin te siskokullat ymmärrätte ettei teidän tarvitse "näyttää kauniilta" pitsihörhelö -rintsikoissanne miehiä varten?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi