Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kauniita rintaliivejä tehdään vain rinnattomille?

Vierailija
24.01.2014 |

Minäkin haluaisin näyttää kauniilta :-(

Terv 80E

Kommentit (122)

Vierailija
101/122 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole mitkään suuren suuret rinnat, mutta kyllä näissä kokoa kuitenkin on, eli tissitön en ole. Omistan monet kauniit liivit koossa 65F, osan koossa 65G. Ei ole ollut ongelmaa löytää nättejä ja sopivia. Jos sopiva koko on puuttunut liiviliikkeestä, niin ovat kertoneet, milloin tulee lisää varastoa. Sitten tuttua liivimallia voi tilata netistäkin, kun tietää, minkä kokoisena se istuu hyvin. Uutta liiviä tutulta merkiltäkään en tilaisi sovittamatta, koska mulla on saman merkin eri mallia kahdessa eri koossa. Mistä olet katsellut liivejä, jos et noilla mitoilla löydä nättejä?

Mistä niitä kauniita liivejä ostat? Minä olen kokoa 60g ja jos löytyy edes kokoa niin ne on perus t-paitaliivit.

Ihan liiviliikkeistä ja nettikaupoista saatan tilata tuttua mallia. 60- ympäryksellä onkin vaikeampi löytää, koska se on niin harvinainen, ettei liikkeet tilaa sitä juurikaan varastoon. Kannattaa kuitenkin mennä sinne oman kaupungin liiviliikkeeseen ja kysästä, millainen valikoima heiltä löytyy tuolla ympäryksella, ja jos näyttää heikolta, niin sitten voit kysyä, tilaavatko sovitukseen. Pienet erikoisliikkeet saattaavat jopa tilatakin, jotta saavat lisää asiakkaita. Liivimerkit kuitenkin valmistavat liivejä sinunkin koossa.

Olen saanut lähiliikkeestä todella hyvää palvelua ja ovat kanssani tutkineet materiaalit ja tilanneet sovitettavaksi. Niissä vain hintakin on aika suuri eikä siitä kauneimmasta päästä. Tällä hetkellä ostan vain sokokselta freyan liivejä joita saa juuri niitä perusliivejä oikeassa koossa ihan hyvään hintaan. Tylsiä ne kuitenkin on.

Olen aika pieni kaikkialta muualta kuin rinnoista ja tuo 60 menee jo sinne viimeiseen haasteen kiinni.

Vierailija
102/122 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terv 80E

D-kuppiin asti on suurin osa rintaliiveistä, ja D on aika iso. Jos olet E, en oikein tiedä mikä rasvaprosenttisi on. Laihduta, niin pystyt käyttämään normaalimpia rintaliivejä. E on turhan suuri. Ei hoikalla voi olla E-kuppia.

Tervehdys, olen 63kg/ 171cm nainen ja kokono on 80 E. Ole hyvä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/122 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ihan nättejä Primadonnan rintaliivejä. Aika kalliita kyllä ovat. 

Vierailija
104/122 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terv 80E

D-kuppiin asti on suurin osa rintaliiveistä, ja D on aika iso. Jos olet E, en oikein tiedä mikä rasvaprosenttisi on. Laihduta, niin pystyt käyttämään normaalimpia rintaliivejä. E on turhan suuri. Ei hoikalla voi olla E-kuppia.

No siinä sulle 70E kuppi. Ei mikään jättikoko vai mitä?

http://www.bratabase.com/browse/simone-perele/andora-3d-molded-131343/7…

Vierailija
105/122 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi nykyään sentään alkaa olemaan myös isompia kuppikokoja. Mutta joo, joskus jos haluais kunnon push upit, aika vaikea löytää, t: 75E (mielestäni mulla on ihan keskikokoiset rinnat, ei todellakaan isot, ainakaan olemukseeni nähden, 171 cm, 65 kg).

Vierailija
106/122 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lumingerie on loistava, todella kauniita ja ihanan värikkäitä rintsikoita ja paljon erilaisia malleja. Ja todella nopea toimitus suoraan kotiin. Lisäksi ovat jonkun verran halvempia kuin jossain alusvaateliikkeessä (ainakin oman kokemuksen mukaan niissä on lähes aina 60e ylöspäin hinnat, lumingeriesta olen saanut 35 eurollakin). Ja oma koko on UK-koko 38H eli vissiin EU-kokona 85K.

Kompsis! Kuppikokoja O:hon saakka.

Maan tapa on myydä isommat kupit liiviliikkeissä, tuolla alkaa kuitenkin jo D:stä.

85J

Vierailija
107/122 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terv 80E

Onko rinnanalusmittasi tosiaan n.85cm vaikka olet noin hoikka?

Vierailija
108/122 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terv 80E

En nyt sanoisi olevani "hoikka" vaan normaali, mutta on se 84 näin nopeasti mitattuna. Riippuu tottakai hengitänkö sisään vai ulos :D

Vierailija
109/122 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole mitkään suuren suuret rinnat, mutta kyllä näissä kokoa kuitenkin on, eli tissitön en ole. Omistan monet kauniit liivit koossa 65F, osan koossa 65G. Ei ole ollut ongelmaa löytää nättejä ja sopivia. Jos sopiva koko on puuttunut liiviliikkeestä, niin ovat kertoneet, milloin tulee lisää varastoa. Sitten tuttua liivimallia voi tilata netistäkin, kun tietää, minkä kokoisena se istuu hyvin. Uutta liiviä tutulta merkiltäkään en tilaisi sovittamatta, koska mulla on saman merkin eri mallia kahdessa eri koossa. Mistä olet katsellut liivejä, jos et noilla mitoilla löydä nättejä?

Mistä niitä kauniita liivejä ostat? Minä olen kokoa 60g ja jos löytyy edes kokoa niin ne on perus t-paitaliivit.

Ihan liiviliikkeistä ja nettikaupoista saatan tilata tuttua mallia. 60- ympäryksellä onkin vaikeampi löytää, koska se on niin harvinainen, ettei liikkeet tilaa sitä juurikaan varastoon. Kannattaa kuitenkin mennä sinne oman kaupungin liiviliikkeeseen ja kysästä, millainen valikoima heiltä löytyy tuolla ympäryksella, ja jos näyttää heikolta, niin sitten voit kysyä, tilaavatko sovitukseen. Pienet erikoisliikkeet saattaavat jopa tilatakin, jotta saavat lisää asiakkaita. Liivimerkit kuitenkin valmistavat liivejä sinunkin koossa.

Olen saanut lähiliikkeestä todella hyvää palvelua ja ovat kanssani tutkineet materiaalit ja tilanneet sovitettavaksi. Niissä vain hintakin on aika suuri eikä siitä kauneimmasta päästä. Tällä hetkellä ostan vain sokokselta freyan liivejä joita saa juuri niitä perusliivejä oikeassa koossa ihan hyvään hintaan. Tylsiä ne kuitenkin on.

Olen aika pieni kaikkialta muualta kuin rinnoista ja tuo 60 menee jo sinne viimeiseen haasteen kiinni.

Freyalla on tosi venyviä niiden ympärykset, kokeile joskus vaikka Panachen liivejä 65 ympäryksellä. Panache käyttää napakampia materiaaleja kuin Freya ja 65 ympärys on vähän helpompi löytää.

Vierailija
110/122 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terv 80E

En nyt sanoisi olevani "hoikka" vaan normaali, mutta on se 84 näin nopeasti mitattuna. Riippuu tottakai hengitänkö sisään vai ulos :D

Niin ja lisäyksenä se, että myös 75 E menee päälle, mutta tällä hetkellä parhaat liivit on 80 E

Vierailija
111/122 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lumingerie on loistava, todella kauniita ja ihanan värikkäitä rintsikoita ja paljon erilaisia malleja. Ja todella nopea toimitus suoraan kotiin. Lisäksi ovat jonkun verran halvempia kuin jossain alusvaateliikkeessä (ainakin oman kokemuksen mukaan niissä on lähes aina 60e ylöspäin hinnat, lumingeriesta olen saanut 35 eurollakin). Ja oma koko on UK-koko 38H eli vissiin EU-kokona 85K.

Kompsis! Kuppikokoja O:hon saakka.

Maan tapa on myydä isommat kupit liiviliikkeissä, tuolla alkaa kuitenkin jo D:stä.

85J

Myydäänkö tolla olevaa curvy kate merkkiä missään liikkeessä?

Vierailija
112/122 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oonko minäkin sit lihava?

T. 75F

todennäköisesti hinkkeinesi ainakin näytät lihavalta.

Vierailija
113/122 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh miten ärsyttää kun luen osaa näistä "olet lihava" viesteistä. Olen itse hoikka 62 kiloinen 60 i tai 65 H kokoa käyttävä, enkä todellakaan näytä lihavalta ison kuppikokoni takia.  Kaikki kehon rasva on (onneksi :D) rinnoissa ja jos tissit lähtisi painaisin varmaan 5-8 kg vähemmän. Olen onnellinen siitä että kroppani on kuin olisin ottanut silarit, mutta ihan luonnollisesti. 

Vierailija
114/122 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolalaisilla merkeillä on hyvä valikoima suuremman kuppikoon rintaliiveissä, myös pienissä ympärysmitoissa esim. gorsenia, gorteks, nessa yms.

Vierailija
115/122 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terv 80E

Niin ja lisäyksenä se, että myös 75 E menee päälle, mutta tällä hetkellä parhaat liivit on 80 E

75Essä on pienempi kuppi kuin 80Essä. Liian pieni kuppi tekee ympärysnauhasta kireän tuntuisen, koska rinta hakee itselleen lisää tilaa ympärysnauhan alta ja osa rinnasta jää kupin ulkopuolelle.

Kun nojaa eteenpäin ja vetää kainalosta kädellä rintaa kuppiin päin, jos rinta tämän jälkeen pursuaa kupin yli edestä, on kuppi liian pieni. Jos olkaimilla on tapana valua päivän mittaan olkapäiltä tai ympärysnauha ei pysy vaakatasossa, on ympärys yleensä liian iso

Vierailija
116/122 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoh miten ärsyttää kun luen osaa näistä "olet lihava" viesteistä. Olen itse hoikka 62 kiloinen 60 i tai 65 H kokoa käyttävä, enkä todellakaan näytä lihavalta ison kuppikokoni takia.  Kaikki kehon rasva on (onneksi :D) rinnoissa ja jos tissit lähtisi painaisin varmaan 5-8 kg vähemmän. Olen onnellinen siitä että kroppani on kuin olisin ottanut silarit, mutta ihan luonnollisesti. 

Ja D muka iso. Taisi suomalaisilla olla e-kuppi keskikokoa.

Vierailija
117/122 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terv 80E

Ei hoikan ole pakko olla kuikelo. Selkä voi olla treenattu.

Vierailija
118/122 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse selailin verkkokauppoja, ja oli yllättävän vaikeaa löytää omalle koolle edes kohtuullisen hintaisia tavallisia t-paitaliivejä. Kovasti oli tarjolla kivan näköisiä balconetteja, jotka eivät tue tarpeeksi. Isompien koon liivit ovat liian usein kokonaan toppaamattomia, eli tehty siitä luirukankaasta, josta näkyy nännit läpi.

Kaipaan kunnon liivejä, olkootkin vaikka mustat ilman mitään koristuksia. Enkä haluaisi maksaa liiveistä 70 euroa, koska niitä on oltava useat ja ne on uusittavakin säännöllisesti.

Vierailija
119/122 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämän suuria mysteerejä

Vierailija
120/122 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa, että tulit tänne risukasaan auringonsäteen lailla jakamaan tämän tiedon kanssamme. Olet täydellinen nainen, luomakunnan kruunu, jumalatar. Sanat ei riitä kertomaan, maailma lankeaa jalkojesi juureen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi