Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kauniita rintaliivejä tehdään vain rinnattomille?

Vierailija
24.01.2014 |

Minäkin haluaisin näyttää kauniilta :-(

Terv 80E

Kommentit (122)

Vierailija
121/122 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse selailin verkkokauppoja, ja oli yllättävän vaikeaa löytää omalle koolle edes kohtuullisen hintaisia tavallisia t-paitaliivejä. Kovasti oli tarjolla kivan näköisiä balconetteja, jotka eivät tue tarpeeksi. Isompien koon liivit ovat liian usein kokonaan toppaamattomia, eli tehty siitä luirukankaasta, josta näkyy nännit läpi.

Kaipaan kunnon liivejä, olkootkin vaikka mustat ilman mitään koristuksia. Enkä haluaisi maksaa liiveistä 70 euroa, koska niitä on oltava useat ja ne on uusittavakin säännöllisesti.

Isommat koot ovat toppaamattomia, koska ”luirukankaasta” saa kaavoitettua ja ommeltua tarkemmin rinnan muotoa noudattava, monesta palasta muotoiltuja malleja jotka ovat tukevampia kuin topatut mallit, joiden valmistukseen käytetyt kaavat ovat yksinkertaisempia.

Minulle henkilökohtaisesti nännin erottuminen paidan läpi ei ole ongelma ja käytän yksinomaan toppaamattomia liivejä niiden paremman istuvuuden vuoksi.

Vierailija
122/122 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvoin joo löytää muualta kuin netistä nättejä . Tai älyttömän kallillla. Changesta löytyy perus mustat ja valkoiset liivit, ja silloin tällöin muuta. Tosi harmi. :( t.65e

Olen tullut jo aikaa sitten siihen tulokseen, että mieluummin muutamat kauniit, mutta kalliit ja hyvät liivit joita sitten huollan hyvin, kuin tusina huonoja ja halpoja, mutta ihan nättejä liivejä.

Kauniit kun liivit näyttää huonoilta, jos ne ei istu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä