Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehille ei kelpaa koulutetumpi nainen?

Vierailija
20.10.2020 |

Joskus esitin treffisivuilla että olen käynyt vain ammattikoulun. Kaikki miehet oli ihan kiinnostuneita minusta.

Kun kerron olevani maisteri, kiinnostus hiipuu ja mies katoaa kuin pieru saharaan.

Miksi?

Kommentit (239)

141/239 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Siis tietty kelpaa👍 Tääkin täällä odottaa noutajaansa. Mahdollisimman koulutettu ja varakas neito saisi minusta ikuisen ja uskollisen shaalin kaulalleen😄

Kuten huomaat, ei naisia oikein innosta jos mies ei tuo omia rahojaan ja koulutuksiaan suhteeseen, niitä pitää olla enemmän kuin naisella tai ei ole mies ollenkaan.

Niin, se on ihan siitä mitä kukanenkin haluaa :) Minulle kyllä sopisi koulutettu ja varakas mielitietty, näkisin sen oikeastaan jackpottina naiselle koska voisin vaikka heti ruveta koti-isäksi, puolenkymmentä pentua tehtäs ja tää sitten hoitas pesuetta kotona ja muruni mun sais keskittyä töihin, uraansa jos kokee sen mielekkääksi. Tää sitte aina iltasella nuppuani odottaisi töistä essu päällä ja jälkikatras ruokapöydän äärellä odottamassa äippää jotta päästäs syömään tekemääni makaroonilaatikkoa :)

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
142/239 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee ap testi:

1. Teet profiilin miehenä, matala koulutusaste, matala tulotaso. Seuraa tuloksia

2. Teet profiilin miehenä, korkea koulutusaset, korkeat tulot. Seuraa tuloksia.

Sitten voit tehdä yleistävän ketjun millaisia "naiset" ovat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/239 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän kun naisena kerrot, niin ei erektiota. Ei seiso. Ei ota eteen.

Vierailija
144/239 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on ne mielipiteensä.

Vierailija
145/239 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sitä treffisivustoa suosivat kouluttamattomat miehet. Totuus kuitenkin on, että yleensä pariudutaan suunnilleen yhtä koulutetun ihmisen kanssa. 

Vierailija
146/239 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee ap testi:

1. Teet profiilin miehenä, matala koulutusaste, matala tulotaso. Seuraa tuloksia

Oletan että korkeaa koulutusta arvostetaan. Eihän siinä ole mitään pahaa. 

Vierailija
147/239 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy ei ole koulutuksessa, vaan työnantajassa. Itse kierrän kaikki tuottamattomat julkisen sektorin naiset kaukaa. Naisen tulee olla tuottavalla yksityisellä sektorilla, kuten minäkin olen.

Vierailija
148/239 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sitä treffisivustoa suosivat kouluttamattomat miehet. Totuus kuitenkin on, että yleensä pariudutaan suunnilleen yhtä koulutetun ihmisen kanssa. 

ihan täyttä valehtelua kirjoitat, ei siinä kuule tarvitse kuin gambialainen siivooja niin kyllä maisteri ja tohtorinaiset tykkäävät nii

Vierailija
149/239 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tee ap testi:

Ei sillä väliä ole, jos ei naamataulu kunnossa ole.

Vierailija
150/239 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tee ap testi:

Ei sillä väliä ole, jos ei naamataulu kunnossa ole.

Ei tietenkään, mutta tuossa esimerkissä ei puhuttu siitä. Eroa oli vain koulutuksen ja tulotason kohdalla.,

Vierailija
151/239 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ihan täyttä valehtelua kirjoitat, ei siinä kuule tarvitse kuin gambialainen siivooja niin kyllä maisteri ja tohtorinaiset tykkäävät nii

Jotkut tykkää, mutta väestötasolla siivoojat harvemmin menevät naimisiin tohtoreiden kanssa.

Vierailija
152/239 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos niin hassusti pääsisi käymään, että koulutetumpi nainen huolisi tyhmemmän miehen, niin sitä womansplainaamista ei kestä kyllä erkkikään. Eräänkin naiskaverin kanssa vaatii melkoista jaksamista kun hän on niin tietävinään kaiken ja heittämäni läpätkin saavat perusteellisen faktakylvetyksen.

Vierailija
153/239 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos niin hassusti pääsisi käymään, että koulutetumpi nainen huolisi tyhmemmän miehen, niin sitä womansplainaamista ei kestä kyllä erkkikään. Eräänkin naiskaverin kanssa vaatii melkoista jaksamista kun hän on niin tietävinään kaiken ja heittämäni läpätkin saavat perusteellisen faktakylvetyksen.

Ei besserwisseröinti ole mitenkään koulutustasosta riippuvainen piirre. 

Vierailija
154/239 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI kyllä päde ainakaan minuun. Naisen ammatilla ja koulutuksella ei ole mitään merkitystä minulle. Tärkeintä minulle on että:

- nainen näyttää hyvältä

- nainen kykenee elättämään itsensä omalla työllään

- meillä on samanlainen huumorintaju

- viihdymme hyvin toistemme seurassa.

Se että onko nainen maisteri vai ei, on minulle täysin merkityksetöntä.

Vierailija
155/239 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee ap testi:

Hah, totta.

Voin lähihoitajamiehenä vahvistaa että lähes kaikki keskustelut päättyvät siinä vaiheessa kun kerron olevani lähihoitajan töissä.

Vierailija
156/239 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on mittakirvesmies, itselläni on akateeminen tutkinto taidealalta. Miehen yleissivistys on yhtä hyvä kuin itselläni ja hän on ainakin yhtä älykäs, eli olemme tasaveroisia kumppaneita.

Yhteensopivuus on tärkeämpää kuin tittelit.

Tuossahan on juuri se pointti. Ratkaisevaa on se että molemmilla on suunnilleen samanlainen suhde oppimiseen ja asioiden tietämiseen. Vähemmän koulutettu ihminen voi olla fiksu ja paljon lukenut. Valitettavasti se on vain nykyään paljon harvinaisempaa kuin ennen joka on sitten luonut kuilua sukupuolien välille.

Oma miehenikin on selkeästi alemmin koulutettu kuin minä mutta koko ajan nenä kiinni kirjassa tai katsomassa jotain dokumenttia milloin mistäkin aiheesta. Ja hänen yleissivistyksensä on ihan rehellisesti sanottuna paljon parempi kuin minulla. Onneksi hän on siirtänyt saman uteliaisuuden ja opinhalun myös lapsiimme jotka ovat siksi pärjänneet aina koulussa loistavasti.

Vierailija
157/239 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni yliopiston käynyt luulee vähän liikoja itestään ja on aikamoinen nipottaja tai joku feminismikiihkoilija. Kelpuuttaa myös itselleen vain akateemisen kumppanin. Moni heikkomman koulutuspohjan omaava jättää sen vuoksi yrittämättä. En muuten luule sillä olevan merkitystä.

Kyllä mulle kelpaisi duunaritason mies erittäin hyvin. Ja olen tehnyt sen oikein selväksi etten välttämättä etsi toista akateemista. Itse vaan en kelpaa niille miehille. ap

Arvostan todella paljon myös suorittavaa työtä.

Niinpä. Suomalaiset ovat hirveitä koulutus-snobeja ja ammattisnobeja. Suurin osa töistä on tärkeitä, eikä yhteiskunta pyörisi ilman niiden tekijöitä. Silti ihmiset nyrpistelevät nenäänsä roskakuskeille ja siivoojille ja tekevät negatiiivisia johtopäätöksiä toisista pelkän ammatin perusteella.

Vierailija
158/239 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä ketju on täynnä ihmisiä joiden mielestä korkea koulutustaso on huono ja suorastaan moraalisesti väärä kriteeri parinvalinnassa? Jopa ulkonäkö ja musiikkimaku hyväksytään helpommin. Vttuilun sijaan olisi kiva kuulla jokin selitys. Tottahan se on, että kaikki eivät silloin voi olla potentiaalisia kumppaneita, mutta kaikki kriteerit ovat sellaisia jotka poissulkevat osan ihmisistä. Ja kaikilla joitakin kriteerejä on. 

Vierailija
159/239 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksi tämä ketju on täynnä ihmisiä joiden mielestä korkea koulutustaso on huono ja suorastaan moraalisesti väärä kriteeri parinvalinnassa?"

Samaa ihmettelen. Ensin kyllä puhutaan monissa parinvalintaketjuissa miten pitää tosi tarkasti katsoa millaisen ihmisen kanssa menee yhteen ja kenet valtsee lapsensa vanhemmaksi. Tai puhutaan että pitää ottaa vastuuta elämästään ja valinnoistaan jotta pärjää elämässä.

Mutta sitten kun valitaan kumppani joka tilastollisesti tarjoaa paremman elintason sille omalle perheelle ja jonka koulutustaso todennäköisemmin periytyy myös niille lapsille niin sellaista valintaa ei sitten saisikaan tehdä.

Ja korostan että en pidä alemmin koulutettuja ihmisiä millään tavalla huonompina vanhempina tai kumppaneina. Mutta kyllä se millaisen ihmisen valitsee on aina valinta ja kyllä sen vaikutuksia pitää voida myös miettiä ihan realistisesti. Jos itse haluan perheelle hyvän tulotason niin miksi en valitsisi kumppania joka todennäköisimmin sen pystyy tuomaan. Fakta on kuitenkin että tämä maailma pyörii aika lailla rahan ympärillä ja jos sitä on kovin vähän niin se tuo elämään hankaluuksia.

Vierailija
160/239 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miksi tämä ketju on täynnä ihmisiä joiden mielestä korkea koulutustaso on huono ja suorastaan moraalisesti väärä kriteeri parinvalinnassa?"

Samaa ihmettelen. Ensin kyllä puhutaan monissa parinvalintaketjuissa miten pitää tosi tarkasti katsoa millaisen ihmisen kanssa menee yhteen ja kenet valtsee lapsensa vanhemmaksi. Tai puhutaan että pitää ottaa vastuuta elämästään ja valinnoistaan jotta pärjää elämässä.

Mutta sitten kun valitaan kumppani joka tilastollisesti tarjoaa paremman elintason sille omalle perheelle ja jonka koulutustaso todennäköisemmin periytyy myös niille lapsille niin sellaista valintaa ei sitten saisikaan tehdä.

Ja korostan että en pidä alemmin koulutettuja ihmisiä millään tavalla huonompina vanhempina tai kumppaneina. Mutta kyllä se millaisen ihmisen valitsee on aina valinta ja kyllä sen vaikutuksia pitää voida myös miettiä ihan realistisesti. Jos itse haluan perheelle hyvän tulotason niin miksi

Saa trolleille olla aika hyvä tulotaso kun verottaja vie päältä ja muut nousevat kulut vielä siihen päälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi