Miksi miehille ei kelpaa koulutetumpi nainen?
Joskus esitin treffisivuilla että olen käynyt vain ammattikoulun. Kaikki miehet oli ihan kiinnostuneita minusta.
Kun kerron olevani maisteri, kiinnostus hiipuu ja mies katoaa kuin pieru saharaan.
Miksi?
Kommentit (239)
Miehet ei kestä sitä jos nainen on fiksumpi. Hyvin harva mies kestää sellaista. N37
Koska miehet ei kestä sitä kun ei pääsekään pätemään.
Moni yliopiston käynyt luulee vähän liikoja itestään ja on aikamoinen nipottaja tai joku feminismikiihkoilija. Kelpuuttaa myös itselleen vain akateemisen kumppanin. Moni heikkomman koulutuspohjan omaava jättää sen vuoksi yrittämättä. En muuten luule sillä olevan merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei kestä sitä jos nainen on fiksumpi. Hyvin harva mies kestää sellaista. N37
Lähde? Tutkitusti ne avioliitot kestävät parhaiten, joissa naisen älykkyysosamäärä on 10% miehen äo:ta korkeampi.
Ei minulle ainakaan ole mikään ongelma. Puolisoni on erittäin korkeasti koulutettu. Itse en niinkään.
Mua ei ainakaan haittaa jos nainen on älykäs ja kouluja käynyt. Kunhan on riittävän naisellinen ja jaksaa myös mun tyhmiä juttuja kuunnella :)
Deittipalstoilla ei oikein törmää naistohtoreihin.
M31
Vierailija kirjoitti:
Moni yliopiston käynyt luulee vähän liikoja itestään ja on aikamoinen nipottaja tai joku feminismikiihkoilija. Kelpuuttaa myös itselleen vain akateemisen kumppanin. Moni heikkomman koulutuspohjan omaava jättää sen vuoksi yrittämättä. En muuten luule sillä olevan merkitystä.
Kyllä mulle kelpaisi duunaritason mies erittäin hyvin. Ja olen tehnyt sen oikein selväksi etten välttämättä etsi toista akateemista. Itse vaan en kelpaa niille miehille. ap
Arvostan todella paljon myös suorittavaa työtä.
Ei kannata yrittää naisia, joille ei itse kelpaa
Te "korkeasti koulutetut" naisethan itkette, että teille ei ole tasokkaita miehiä, vaikka tasoja ei ole olemassakaan. Kelpaako aloittajalle siis työtön amismies, jonka viimeisin ammatti on ollut roskakuski? Niinpä
Mieheni on mittakirvesmies, itselläni on akateeminen tutkinto taidealalta. Miehen yleissivistys on yhtä hyvä kuin itselläni ja hän on ainakin yhtä älykäs, eli olemme tasaveroisia kumppaneita.
Yhteensopivuus on tärkeämpää kuin tittelit.
Kun olit ammattikoulussa oli BMI:si 20
Kun valmistuit maisteriksi oli BMI:si 35
Ihmiset huomaavat feikin. Kerro vain rehellisesti olevasi joutonainen.
Miten koulutus korreloi älykkyyteen? Ehkä olet vain tylsä ja ahdasmielinen kuten avauksesi osoittaa?
Osan itsetunto (joka siis heikko) ei kestä. Tosin et menetä mitään jos moiset miehet katoavat.
Kyllä silti riittää paljon miehiä joille naisen fisuus ja koulutus ovat vain meriittejä. Oma miehenikin kiinnostui minusta siitä huolimatta että olin opiskellut häntä huomattavasti pidemmälle ja vielä sellaista humanistista alaa jota moni kouluttamattomampi mies usein pitää aivan turhana. Mutta hän onkin itse fiksu ja hyvälllä itsetunnolla varustettu vaikka ei ole kouluttautunut itse niin pitkälle.
AP, miksi sinä yrität pariutua alemman luokan kanssa, tietenkään he eivät halua mitään hienohelmaa jonka puheista he eivät mitään ymmärrä.
Meistä normaali-ihmisistä kaikille kelpaa koulutetumpi ihminen parisuhteeseen siinä missä samantasoinenkin tai astetta vähemmän kouluttautunutkin, kunhan on muuten ymmärrys kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Miten koulutus korreloi älykkyyteen? Ehkä olet vain tylsä ja ahdasmielinen kuten avauksesi osoittaa?
Melko vahvasti. Suurin osa fiksummista ihmisistä haluaa käyttää älynlahjojaan myös kouluttautumalla.
Vierailija kirjoitti:
Se e itee sinusta fiksu tai älykästä jos olet opetellut pari kirjaa ulkoa ja siteeraat sieltä sitten teoreettista skeidaa joka ei kuitenkaan korreloi arjen ja todellisuuden kanssa jatkuvassa vuorovaikutuksessa koherentisti.
Sinä pyllistät, koska mies on vahvempi tai sattuu. Kuten luonto on sen tarkoittanut. Universumi räjähti todellisuuteen 14 miljardia vuotta sitten ja mies räjäyttää dynamiittisiemenet naisen sisälle ja elämä jatkuu.
Ainakin mulle kelpais jos on muuten sopiva. Mulla on vaan yo-tutkinto ja datanomin paperit. Tällä hetkellä hanttihommissa.
Luulen kyllä et ne syyt on jossain muualla. On varmaan porukkaa joka "pelkää" itseään paljon koulutetumpaa naista mutta en usko et se kattais kovin suurta prosenttia.
Ei huvita kuunnella kaiken maailman dosentteja.
TosiM39