Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olisit mies niin miten hommaisit itsellesi naisen?

Vierailija
22.01.2014 |

Kertokaa

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 14:25"]

Naisten puolustukseksi on sanottava, että miehet eivät kovin helposti huomaa naisten hienovaraista iskutyyliä. Minäkin olen usein vasta tajunnut sen liian myöhään.

[/quote]

Onko mielestäsi hienovaraista jos pyytää miestä ulos kävelylle tai kahville?

Vierailija
22/45 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastuksista, opiskeluista, kaveribileistä, netistä. Parhaat naissuhteeni ovat lähteneet liikkeelle kirjastosta ja eräältä nörtihtävien naisten suosimalta deittisivustolta.

Lähestyn naisia itsevarmasti ja epäröimättä. Olen todella herrasmiesmäinen otteissani mutta samalla ehdottoman maskuliininen, en pehmoile lainkaan. Lukuisien yritysten ja erehdysten kautta olen todennut tämän olevan piirre, johon useimmat naiset reagoivat positiivisesti.

Mikä loogista onkin, haenhan minäkin mahdollisimman feminiinistä naista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 14:27"]

Naisten puolustukseksi on sanottava, että miehet eivät kovin helposti huomaa naisten hienovaraista iskutyyliä. Minäkin olen usein vasta tajunnut sen liian myöhään.

[/quote]

[/quote]

Ei. Mutta minä olen pilannut mahdollisuuteni kun nainen töissä sanoi , että ystävä peruutti menon ja minulla on nyt yksi ylimääräinen lippu. Vastasin , että sinun pitää sitten etsiä joku nopeasti ja palasin työni pariin  :D

Vierailija
24/45 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 14:17"]

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 14:09"]

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 14:04"]

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 13:47"]

Kiinnostuisin naisesta, joka on aloitteellinen minua kohtaan. 

[/quote]

Tässä on vain se perustavaa laatua oleva ongelma, että suurin osa miehistä ei koskaan saa osakseen ensimmäistäkään aloitetta.

[/quote]

Tai sitten eivät kiinnostu naisista, jotka kiinnostuvat heistä...

[/quote]

Tämä ei nyt ole lassukka-puhetta, mutta ihan oikeasti perusmiestä kohtaan ei tehdä aloitteita nimeksikään. Naisena tätä on varmasti vaikea sisäistää, kun teinitytöstä asti on saanut tottua kaupungilla perään huuteluihin, koulussa salakavalasti seuraan hivuttautuviin ujoihin poikiin ja baarissa suoranaiseen kähmintään. Normimies sen sijaan on naisille miltei näkymätön, jos ei itse ole aktiivinen.

[/quote]

Väärin.

Naiset tekevät erittäin paljon aloitteita miehille, mutta miehet eivät noteeraa näitä naisia lainkaan. On paljon naisia jotka eivät koskasn saa huomionosoituksia tai lähestymisiä miehiltä.

[/quote]

Tekevät toki, mutta vain sille parhaalle kymmenelle prosentille. Tumma, komea, itsevarma ja sosiaalisen hierarkian ylimmillä tasoilla viihtyvä mies saa toki aloitteita jatkuvasti. Mutta kuka lähestyisi ihan perusjanaria? Äärimmäisen harvinaista se on.

Vai olisiko niin, että naisten aloitteet ovat niin hienovaraisia, etteivät miehet ymmärrä niitä? Jos olet nainen, niin miten itse esimerkiksi lähestyt normimiehiä?

Vierailija
25/45 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 14:32"]

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 14:27"]

[/quote]

[/quote]

Ei. Mutta minä olen pilannut mahdollisuuteni kun nainen töissä sanoi , että ystävä peruutti menon ja minulla on nyt yksi ylimääräinen lippu. Vastasin , että sinun pitää sitten etsiä joku nopeasti ja palasin työni pariin  :D

[/quote]

Niinpä. Eli et noteerannut sinusta kiinnostunutta naista lainkaan. Näi käy todella usein.

Vierailija
26/45 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastuksista, opiskeluista, kaveribileistä, netistä. Parhaat naissuhteeni ovat lähteneet liikkeelle kirjastosta ja eräältä nörtihtävien naisten suosimalta deittisivustolta.

[/quote]

Kerro veli hyvä, miten teit tämän? Olen yrittänyt vastaavaa temppua ainakin junassa, lentokoneessa, bussipysäkillä, lentokentällä ja lähikaupassa. En sentään ole saanut käsilaukusta, mutta ei kukaan nainen tunnu olevan vastaanottavaisessa moodissakaan näissä arkisissa tilanteissa. Ainoastaan juhlissa/baarissa ja koulussa on onnistanut.

Vierailija
27/45 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 14:34"]

[/quote]

Tässä on vain se perustavaa laatua oleva ongelma, että suurin osa miehistä ei koskaan saa osakseen ensimmäistäkään aloitetta.

[/quote]

[/quote]

Tämä ei nyt ole lassukka-puhetta, mutta ihan oikeasti perusmiestä kohtaan ei tehdä aloitteita nimeksikään. Naisena tätä on varmasti vaikea sisäistää, kun teinitytöstä asti on saanut tottua kaupungilla perään huuteluihin, koulussa salakavalasti seuraan hivuttautuviin ujoihin poikiin ja baarissa suoranaiseen kähmintään. Normimies sen sijaan on naisille miltei näkymätön, jos ei itse ole aktiivinen.

[/quote]

Väärin.

Naiset tekevät erittäin paljon aloitteita miehille, mutta miehet eivät noteeraa näitä naisia lainkaan. On paljon naisia jotka eivät koskasn saa huomionosoituksia tai lähestymisiä miehiltä.

[/quote]

Tekevät toki, mutta vain sille parhaalle kymmenelle prosentille. Tumma, komea, itsevarma ja sosiaalisen hierarkian ylimmillä tasoilla viihtyvä mies saa toki aloitteita jatkuvasti. Mutta kuka lähestyisi ihan perusjanaria? Äärimmäisen harvinaista se on.

Vai olisiko niin, että naisten aloitteet ovat niin hienovaraisia, etteivät miehet ymmärrä niitä? Jos olet nainen, niin miten itse esimerkiksi lähestyt normimiehiä?

[/quote]

Ei ole olemassa sellaista kuin perusmies. Naiset tekevät aloitteita hyvin monenlaisille miehille, oman makunsa mukaan tietenkin. Itse pidän nörteistä. 

Olen kysynyt itseäni kiinnostavia miehiä mm. kahville tai syömään kanssani. Pakkeja en ole koskaan saanut suoraan, mutta mitään vastaustakaan en ole saanut. Olen hyvännäköinen, avoin ja normaalipainoinen nainen. 

Vierailija
28/45 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 14:38"]

[/quote]

Kerro veli hyvä, miten teit tämän? Olen yrittänyt vastaavaa temppua ainakin junassa, lentokoneessa, bussipysäkillä, lentokentällä ja lähikaupassa. En sentään ole saanut käsilaukusta, mutta ei kukaan nainen tunnu olevan vastaanottavaisessa moodissakaan näissä arkisissa tilanteissa. Ainoastaan juhlissa/baarissa ja koulussa on onnistanut.

[/quote]

"Ai Marcel Proust kiinnostaa suakin?"

Enkä valehtele, vaan ihan oikeasti tällä lähdettiin liikkeelle. Ja hauskaa meillä olikin, upea nainen kaikin puolin. :)

Vierailija
29/45 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 14:40"]

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 14:34"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Väärin.

[/quote]

[/quote]

Ei ole olemassa sellaista kuin perusmies. Naiset tekevät aloitteita hyvin monenlaisille miehille, oman makunsa mukaan tietenkin. Itse pidän nörteistä. 

Olen kysynyt itseäni kiinnostavia miehiä mm. kahville tai syömään kanssani. Pakkeja en ole koskaan saanut suoraan, mutta mitään vastaustakaan en ole saanut. Olen hyvännäköinen, avoin ja normaalipainoinen nainen. 

[/quote]

Okei, ehkä itsellä ja kavereilla on vain käynyt huono tuuri. Kerran kännissä puolituttu halusi seksiä kotibileissä, siinä tyhjentävästi meikäläisen kokemat aloitteet. Tai sitten ne ovat olleet niin hienovaraisia, että ovat sekoittuneet normaaliin kohteliaisuuteen ("anteeksi, onko tämä paikka vapaa").

Outoa sinänsä, että omat aloitteeni kuitenkin menevät yleensä läpi naisille melko hyvällä prosentilla, sekä baarissa että vapaa-aikana. Joku tässä ei nyt täsmää.

Vierailija
30/45 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tää voi olla noin vaikeaa? Monet naiset ja miehet ovat tahtomattaan sinkkuja. Ei ole sukupuolestakaan siis kiinni. Oma kokemukseni on ollut, että aina kun olen tehnyt aloitteen, mies on kyllä kiinnostunut. Itse olen joskus miehen aloitteita pitänyt lähinnä leikkinä, vaikka ne olisi ilmeisesti ihan todellisia kiinnostuksen ilmaisuja. Pitää olla riittävän selkeä ja sinnikäs. Toki on myös ymmärrettävä ei.

No, onneksi tämä ei ole minun ongelmani. Toivottavasti lapsenikin akanaan kumppanit löytävät.

Vierailija
31/45 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tekevät erittäin paljon aloitteita miehille, mutta miehet eivät noteeraa näitä naisia lainkaan. On paljon naisia jotka eivät koskasn saa huomionosoituksia tai lähestymisiä miehiltä.[/quote]

Uskon, että ne harvat miehet, jotka ovat lähes kaikin puolin useimpien naisten ihanne ja ulospäinsuuntautuneita, saavat lähestymisiä. Luultavasti niissäkin tapauksissa mies on ensin rikkonut jään olemalla oma sosiaalinen itsensä ja siten tehnyt lähestymisestä helpompaa.

Muunlaisia miehiä ei lähestytä välttämättä koskaan. Ei ainakaan miehen mittapuulla selvästi esim. tulemalla varta vasten juttelemaan ja pyytämään sen jälkeen numeroa tai treffeille. Joku kahville pyytäminen on vähän niin ja näin. Riippuu niin paljon tilanteesta ja kehonkielestä voiko sen tulkita iskemiseksi.

Sen olen huomannut, ettei naisesta usein kiinnostusta helpolla näe. Oikeastaan paras merkki naisen kiinnostuksesta on se, että hän ei käytä mahdollisuuksia seurastasi poistumiseen. Ujo ei välttämättä anna mitään muuta vinkkiä.

Vierailija
32/45 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mä naisia tunnen, tälleen naisena, niin varmaankin miehenä kääntyisin homoksi.

Vierailija
33/45 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiseksi katsoisin peiliin. Onko olemus kulahtanut ja ruma vaiko onko ulkokuori kunnossa? Jos vatteet kaipaavat päivitystä menisin jonnekkin vaatekauppaan jossa on naismyyjä joka on sellainen jota kaihosin ja pyytäisin häneltä vinkkejä pukeutumiseen. Näin saisin selville millaisista vaatteista tavoittelemani naiset pitävät.

Jos olisin mielnterveysongelmainen lähtisin hoitoon :D ja laittaisin ensin pään kuntoon.

Jos työtön niin lähtisin opiskelemaan.

Jos työni olisi tylsä alkaisin harrastamaan jotain todella mielenkiintoista ja sitten toisena harrastuksena ottaisin jonkun harrastuksen jossa on paljon naisia.

Harrastuksesa pyrkisin olemaan reilu ja ystävällinen kaikille. Hymyilisin, mutten liian imelästi. En alkaisi kenekään lohtumieheksi, mutta pyrkisin kaverustumaan naisten kanssa. Kun harrastuksessa on jotkut kekkerit porukalla niin sinne sitten mukaan.

Vierailija
34/45 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 14:50"]

Naiset tekevät erittäin paljon aloitteita miehille, mutta miehet eivät noteeraa näitä naisia lainkaan. On paljon naisia jotka eivät koskasn saa huomionosoituksia tai lähestymisiä miehiltä.[/quote]

Uskon, että ne harvat miehet, jotka ovat lähes kaikin puolin useimpien naisten ihanne ja ulospäinsuuntautuneita, saavat lähestymisiä. Luultavasti niissäkin tapauksissa mies on ensin rikkonut jään olemalla oma sosiaalinen itsensä ja siten tehnyt lähestymisestä helpompaa.

Muunlaisia miehiä ei lähestytä välttämättä koskaan. Ei ainakaan miehen mittapuulla selvästi esim. tulemalla varta vasten juttelemaan ja pyytämään sen jälkeen numeroa tai treffeille. Joku kahville pyytäminen on vähän niin ja näin. Riippuu niin paljon tilanteesta ja kehonkielestä voiko sen tulkita iskemiseksi.

Sen olen huomannut, ettei naisesta usein kiinnostusta helpolla näe. Oikeastaan paras merkki naisen kiinnostuksesta on se, että hän ei käytä mahdollisuuksia seurastasi poistumiseen. Ujo ei välttämättä anna mitään muuta vinkkiä.

[/quote]

Vaikutat sellaiselta jankkaajalta ja naisista syereotyyppisesti ajattelevalta ettet tajuaisi naisen kiinnostusta vaikka se huudettaisiin megafonilla suoraan naamaasi.

Vierailija
35/45 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 14:41"]

Enkä valehtele, vaan ihan oikeasti tällä lähdettiin liikkeelle. Ja hauskaa meillä olikin, upea nainen kaikin puolin. :)

[/quote]

Tällaisella yleensä onnistuu kyllä, sellainen aggressiivinen iskumeininki, puhelinnumeron vaatiminen yms. ei onnistu, mutta tuollainen yleinen juttelu aluksi toimii.

Vierailija
36/45 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 14:57"]

Vaikutat sellaiselta jankkaajalta ja naisista syereotyyppisesti ajattelevalta ettet tajuaisi naisen kiinnostusta vaikka se huudettaisiin megafonilla suoraan naamaasi.[/quote] Jakkaajalta? Ensimmäinen viestini ketjussa.

Vaikutat itse sellaiselta, etten noteeraisi kiinnostustasi, vaikka huutaisit sen megafonillasi.

Vierailija
37/45 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 15:03"]

Vaikutat sellaiselta jankkaajalta ja naisista syereotyyppisesti ajattelevalta ettet tajuaisi naisen kiinnostusta vaikka se huudettaisiin megafonilla suoraan naamaasi.[/quote] Jakkaajalta? Ensimmäinen viestini ketjussa.

Vaikutat itse sellaiselta, etten noteeraisi kiinnostustasi, vaikka huutaisit sen megafonillasi.

[/quote]

Luepa se viestisi uudelleen ja mieti miksi sinusta saa typerän kuvan.

Vierailija
38/45 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 14:41"]

[/quote]

Tällaisella yleensä onnistuu kyllä, sellainen aggressiivinen iskumeininki, puhelinnumeron vaatiminen yms. ei onnistu, mutta tuollainen yleinen juttelu aluksi toimii.

[/quote]

Asiaa puitiin foorumilla tovi sitten. Jotenkin jäi sellainen mielikuva, että tuollainen perusjuttelu on nimenomaan epämiellyttävää ja toimimatonta.

http://www.vauva.fi/keskustelu/3881953/ketju/naiset_saako_teita_lahestya_arkena

Vierailija
39/45 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 15:05"]

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 15:03"]

[/quote]

Luepa se viestisi uudelleen ja mieti miksi sinusta saa typerän kuvan.

[/quote]

Luin viestin pari kertaa, enkä ymmärrä, mitä typerää siinä on? Tuoltahan se arkitodellisuus keskimäärin näyttää.

Vierailija
40/45 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aina ollu rento, ilonen, sosiaalinen ja hymyilevä. Puolisot on löytyny itestään. Ei oo tarvinu juurikaan ettiä. Luulen että sama toimisi vaikka olisin mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi