Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olisit mies niin miten hommaisit itsellesi naisen?

Vierailija
22.01.2014 |

Kertokaa

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain harrastuksesta jossa käy paljon naisia. Menisin vaikka joogaan, tai ostaisin koiran ja alkaisin harrastaa sen kanssa

Vierailija
2/45 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä mies, mutta voin kertoa, että rahallahan ne naiset hommataan. Jotkut suoraan ja toiset välillisesti; asunnon, auton, tulevaisuuden turvan yms. muodossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestyisin tosi varovasti sitä kaunista naista, joka aina on joka paikassa yksin, eikä pidä kauheata meteliä itsestään. Haluaisin kiltin ja uskollisen naisen.

Vierailija
4/45 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostuisin naisesta, joka on aloitteellinen minua kohtaan. 

Vierailija
5/45 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyilisin ja menisin sanomaan jotakin kiinnostavaa ja kaunista, jos nainen vastaisi hymyyni.

Vierailija
6/45 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan suoraan puhumalla. "Hei! Sinä olet todella kiinnostava nainen. Lähtisitkö mun kanssa tuonne uuteen kahvilaan? Voitais tutstua paremmin." Jos olisin yhtä hyvännäköinen ja fiksu kuin naisena, ei olisi vaikeaa naista löytää.

Vierailija
7/45 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 13:52"]

Hymyilisin ja menisin sanomaan jotakin kiinnostavaa ja kaunista, jos nainen vastaisi hymyyni.

[/quote] Mitähän se voisi olla?

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 13:52"]Kiinnostuisin naisesta, joka on aloitteellinen minua kohtaan. [/quote]

Ei näitä tapahdu, ellet ota pientä hymyä aloitteena.

Vierailija
8/45 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottaisin sukupuolisensitiivisesti, että nainen tekee aloitteen ja hommaa minut.

Vierailija
9/45 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 13:39"]

Lähestyisin tosi varovasti sitä kaunista naista, joka aina on joka paikassa yksin, eikä pidä kauheata meteliä itsestään. Haluaisin kiltin ja uskollisen naisen.

[/quote]

Missä heitä on?

Vierailija
10/45 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 14:02"]

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 13:52"]

[/quote] Mitähän se voisi olla?

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 13:52"]Kiinnostuisin naisesta, joka on aloitteellinen minua kohtaan. [/quote]

Ei näitä tapahdu, ellet ota pientä hymyä aloitteena.

[/quote]

Todellakin tapahtuu. Olen itsekin tehnyt useita aloitteita (siis pyytänyt treffeille) miehille. Ei toimi. Joko miehet eivät vastaa tai sitten pitävät epätoivoisena. Miesten kannattaisi tarkastaa oma asenteensa.

Vierailija
11/45 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 13:47"]

[/quote]

Tässä on vain se perustavaa laatua oleva ongelma, että suurin osa miehistä ei koskaan saa osakseen ensimmäistäkään aloitetta.

Vierailija
12/45 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin mies, olisin tietenkin niin hurmaava, charmantti, hyväkytöksinen ja komea, että naiset lakoaisivat jalkojeni juureen.

Vierailija
13/45 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 14:04"]

[/quote]

Tässä on vain se perustavaa laatua oleva ongelma, että suurin osa miehistä ei koskaan saa osakseen ensimmäistäkään aloitetta.

[/quote]

Tai sitten eivät kiinnostu naisista, jotka kiinnostuvat heistä...

Vierailija
14/45 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Kyllä tulevaisuudessa, kun Atlas Saarikoski on käynyt kaikki Suomen peruskoulut läpi tekemässä sukupuolisensitiivistä valistusta, niin tytötkin alkavat tekemään aloitteita. Nykyaikainen feminismi on päättänyt, että sukupuolet ovat enemmänkin sosiaalinen konstruktio eikä biologinen tosiasia.

Vierailija
15/45 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlailla kuin mies joka minua piiritti, laittoi sähköpostia, soitteli jne kunnes vihdoin suostuin tapaamaan muutakin kuin hallituksen kokouksissa :)

Vierailija
16/45 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 14:09"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Tämä ei nyt ole lassukka-puhetta, mutta ihan oikeasti perusmiestä kohtaan ei tehdä aloitteita nimeksikään. Naisena tätä on varmasti vaikea sisäistää, kun teinitytöstä asti on saanut tottua kaupungilla perään huuteluihin, koulussa salakavalasti seuraan hivuttautuviin ujoihin poikiin ja baarissa suoranaiseen kähmintään. Normimies sen sijaan on naisille miltei näkymätön, jos ei itse ole aktiivinen.

Vierailija
17/45 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hommaisi ollenkaan, kun tiedän, minkälaisia pinnallisia idiootteja me naiset olemme.

Vierailija
18/45 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin kävisin läpi kaveripiirin ja tuttujen tutut ja miettisin, olisiko siellä ketään sopivaa ehdokasta. Kertoisin myös kavereille, että on haku päällä, joku saattaisi osata vinkata kivasta ihmisestä, keneen kannattaa tutustua.

Ehkä voisin harkita, että laittaisin ilmoituksen nettiin. Ravintoloissa voisin myös yrittää tutustua, ei tosin kamalassa kännissä.

Vierailija
19/45 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten puolustukseksi on sanottava, että miehet eivät kovin helposti huomaa naisten hienovaraista iskutyyliä. Minäkin olen usein vasta tajunnut sen liian myöhään.

Vierailija
20/45 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 14:17"]

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 14:09"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Tämä ei nyt ole lassukka-puhetta, mutta ihan oikeasti perusmiestä kohtaan ei tehdä aloitteita nimeksikään. Naisena tätä on varmasti vaikea sisäistää, kun teinitytöstä asti on saanut tottua kaupungilla perään huuteluihin, koulussa salakavalasti seuraan hivuttautuviin ujoihin poikiin ja baarissa suoranaiseen kähmintään. Normimies sen sijaan on naisille miltei näkymätön, jos ei itse ole aktiivinen.

[/quote]

Väärin.

Naiset tekevät erittäin paljon aloitteita miehille, mutta miehet eivät noteeraa näitä naisia lainkaan. On paljon naisia jotka eivät koskasn saa huomionosoituksia tai lähestymisiä miehiltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi