hiton häirikkösoittajat
Nro 0408130753
Soittaa tunnin välein ja kun vastaa ni katkaisee. Kun soittaa takas ni vastaaja. Kokeilkaa muutkin
Kommentit (15)
Soitin tuntemattomasta, vastaajaan meni
Laittakaa numero estoon. Itse tosin jouduin jatkuvien häirikköpuheluiden takia vaihtamaan numeroa ja ottamaan käyttöön prepaidin.
Minua häiriköivät jatkuvasti 040 925 alkuiset ja 045 775 alkuiset numerot.
Seuraavaksi ennenkuin vastaat, ota kattila ja lusikka, ja kun avaat linjan,luuri lähellä kattilaa ja paukutat täysiä
Mulla ei oo sellast ongelmaa. Mun numero o salaine, ja ku joku viel soittoo joskus, ni lyön luurin korvaan heti, jos o joku kirottu puhelinmyyjä !!!!!! Ja onneks se o nykyään täysin äänettömäl, ettei sen soitto häiritte mua eikä muita ihmsii ! O se noloo, ku jonku puhelin soi, ja hää vastaa JA huutaa kaikkien kuullen.......ja varsinkin, jos hää puhuu jotaki muuta kieltä, ku Suomee..........ja pälpättäää monta minuuttia turhista asioista........bussissa se o äärimmäisen noloa. Se häiritsee muita matkustajia !!!!! Ja kaikissa muissa kulkuvälineissä, esim junissa.........me muut emme halua kuulla, mit te mölisijät määkittä puhelimeen !!!!!!! Pankee se siis hiljaiselle, ku ootta muiden joukos !! Puhelut o kiellettyj busseis ja junis. Pittöö mennä muualle määkimään, mis ei oo yhtään ihmistä kuulemassa !
Estelen noita numeroita aina ku alkavat tykittää. Hetken saa olla rauhassa ja taas alkaa sama rumba.
Vierailija kirjoitti:
Minua häiriköivät jatkuvasti 040 925 alkuiset ja 045 775 alkuiset numerot.
04092X alkuiset melko varmasti puhelinmyyjä
Vierailija kirjoitti:
Soittaispa joku.
Käy osallistumassa arvontoihin jotka vaativat puhelinnumeron. Hyviä ovat lehtien ja radiokanavien järjestämät arvonnat, puhelin alkaa taatusti soida.
No jos osallistuu kaikenlaisiin arvontoihin ja siitä saa soittelijat riesakseen, niin kannattaako sitten valittaa? Suorastaan jakaa numeroaan ja sitten itkee kun soittelevat!
En osallistunut koskaan mihinkään arvontoihin ja silti soittelivat. Lopulta tein päätöksen salaisesta numerosta ja kun silti soitettiin aloitin tenttauksen mistä ovat saaneet numeron.
En soita jos saan siitä itselleni häirikön.