Jos olisit mies niin miten hommaisit itsellesi naisen?
Kommentit (45)
Jos etsisin kumppania, niin varmaan samoin kuin mikä ei ole tominut tähänkään mennessä eli vilkuilemalla paniikissa ja jäätymällä täysin ihastuksen seurassa.
Jos taas etsisin seksiä, niin tekisin rohkeita ehdotuksia suoraan asiaan -tyylillä yksinäisille naisille joka paikassa.
[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 15:20"]
Ensinnäkin mun pitäisi olla komea, jotta naiset mut huomaa, mutta ei liian, jotta ne ei luule itsekeskeiseksi kusipääksi.
[/quote]
Tätähän et saa itse valita, geenit on ne mitkä kohdalle sattuu. Todennäköisimmin olisit ihan Perus-Pertsa hieman masentuneen näköisellä perusilmeellä.
Samalla tavalla kuin mitä "hommaan" naisia itselleni naisena. Se kyllä ei ole ihan selvinnyt mitä teen, mutta tasaisesti umpiheterotkin jossain vaiheessa toteavat haluavansa kanssani vakituiseen suhteeseen, paitsi että ovat heteroita enkä minä ole mies.
Ensinnäkin mun pitäisi olla komea, jotta naiset mut huomaa, mutta ei liian, jotta ne ei luule itsekeskeiseksi kusipääksi. Sitten varmaan hakeutuisin johonkin harrastukseen, jota voi harrastaa sekä miehet että naiset, mutta jossa olisi paljon samanhenkisiä naisia. Sitten hankkiutuisin keskusteluun jonkun kivan naisen kanssa. En unohtaisi hymyä, huomaavaisuutta ja rentoa meininkiä. Varoisin olemasta liian innokas ja lipevä. Tarjoaisin ehkä kahvit. En pyrkisi liian aikaisin naisen housuihin. Kehuisin hänen ulkonäköään sopivasti, jotta en vaikuttaisi piparin vonkaajalta, mutta että nainen tajuaisi, etten ole liikkeellä pelkästään ystävämoodilla. Soittaisin hänelle sopivan ajan päästä tapaamisen jälkeen, en liian aiaaisin enkä liian myöhään.
Joukkoon reipas annos oikeaa ajoitusta ja hyvää tuuria, niin enköhän saisi itselleni hyvän naisen.
(Hauskaa muuten miettiä näin naisena, miten miehen kannattaisi ajatella....)