Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seuraako kukaan muu Tunteita ja Tuoksuja?

Vierailija
19.01.2014 |

Mä oon ollut ihan koukussa siitä lähtien kun sitä Suomessa on esitetty. En kehtaa kyllä muille kuin miehelleni asiasta kertoa. Nauhoitan jaksot digiboxille ja katson aamupalaa syödessäni.

Muita?

Kommentit (88)

Vierailija
1/88 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on muuten totta. Olin jo unohtanut, kun siitä on sittemmin tullut aika keskeinen osa toimintaa.

ap

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 11:13"]

Minä!

Newmanin päätoimiala ei ole kosmetiikka, se on vain osa sitä. Alkoi kai silla brash and sassy, jota viktoria veti ekan miehensä kanssa, joka kuoli. Tai jotain...

[/quote]

Vierailija
2/88 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä katson,  mun äiti katsoo myös...

Mä muistan vielä ainakin sen Sharonin äitin kun se oli pyörätuolissa ja hämärästi muistan myös sen raiskauksen... Tuo Isabellakin on hämärästi muistissa, en kyllä muistanut yhtään että Eva Longoria häntä näytteli, hassua, upea nainen! :D Ja Paul ja se blondi vaimo (en muista nimeä) kun eikö Paul ollut impotentti ainakin jossain vaiheessa? Vai muistankohan väärin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/88 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson! Parasta saippuaviihdettä!! Tänään kyllä surukseni huomasin, että sarja jää tauolle ensi viikolla :-( toivottavasti jatkuu pian eikä ole määrittelemätön tauko..

Vierailija
4/88 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 10:24"]

Katson! Parasta saippuaviihdettä!! Tänään kyllä surukseni huomasin, että sarja jää tauolle ensi viikolla :-( toivottavasti jatkuu pian eikä ole määrittelemätön tauko..

[/quote]

Oikeesti vai?

Jätin viimeksi palautettua (myönteistä) kun eivät pitäneet mitään pitkää kesätaukoa eikä nyt ollut joulutaukoakaan. Täytyykin käydä laittamassa palautetta jos nyt jättävät sen tauolle.

Vierailija
5/88 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa ikävä yllätys tämä, nyt oli huono veto!!! Täysin puun takaa tuli koko tauko (liekö edes tauko siis, miksei vastata suoraan?!). Epäreilua pitkäaikaisia faneja kohtaan! Yllätyitkö sinäkin juuri äsken?

Vierailija
6/88 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin laitoin palautetta maikkarille pettymyksestä sarja keskeyttämisestä ja toivomus saada se pian takaisin ja vastauksessa sanottiin näin:

Vielä ei ole tietoa, palaako sarja MTV3-kanavan ohjelmistoon ja milloin tämä tapahtuu.

Laittakaa muutkin palautetta!

Vierailija
7/88 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl oli pettymys ku jäi tauolle :( toivotaan et tulee pian takas, varmaan katsojia kuiteskin riittäisi. Palauttetta täytyy laittaa.

Vierailija
8/88 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl oli pettymys ku jäi tauolle :( toivotaan et tulee pian takas, varmaan katsojia kuiteskin riittäisi. Palauttetta täytyy laittaa.

Vierailija
9/88 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mun kahdeksankymppinen, altzheimeria sairastava äitini katsoo. Sopivan hidas tempo ja kliseinen juoni hänelle.

Vierailija
10/88 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sarja jatkuu?? Miksi maikkarilla ei ole enää usein kysyttyä sivustoa? Ennen oli ja siellä luki kuinka pitkiä tauot ovat. Voisivat päivittää maikkarin nettiin koska jatkuu. Itse odotan sarjan jatkoa.

Vierailija
11/88 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan törkeää maikkarilta. MIKSI sarja on jatkuvasti tauolla en ymmärrä!! palautetta laitettu kans..

Vierailija
12/88 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katson Tunteita ja Tuoksuja melkein aina kun olen Suomessa, se on sellaista mukavaa aivot narikkaan-viihdettä. Tosin ainakin silloin viimeksi kun katselin se tuli turhan aikaisin, mutta katsoin aina kun vaan ehdin ylös. Täälläkin tympii maikkarin jatkuva Tunnareiden hyllyttäminen/tauolle laittaminen. Saisi olla joku pysyvä lähetysaika, jotta pystyisi seuraamaan kunnolla, mutta jostain syystä tää on ollut sellainen maikkarin heittopussitäytesaippuasarja, jota voi siirrellä ja tauotella miten sattuu.

Vierailija
13/88 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 12:24"]

Mä katson Tunteita ja Tuoksuja melkein aina kun olen Suomessa, se on sellaista mukavaa aivot narikkaan-viihdettä. Tosin ainakin silloin viimeksi kun katselin se tuli turhan aikaisin, mutta katsoin aina kun vaan ehdin ylös. Täälläkin tympii maikkarin jatkuva Tunnareiden hyllyttäminen/tauolle laittaminen. Saisi olla joku pysyvä lähetysaika, jotta pystyisi seuraamaan kunnolla, mutta jostain syystä tää on ollut sellainen maikkarin heittopussitäytesaippuasarja, jota voi siirrellä ja tauotella miten sattuu.

[/quote]

Se on kuulemma ollut sopiva aika mummoille jotka vanhainkodissa katselee tätä.

Vierailija
14/88 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa ehdottomasti kaikki palautetta maikkarille! Minäkin jo laitoin. Ja kyllä siitä vastauksesta tuli ilmi, että ei ole tietoa milloin, jos koskaan enää, sarjaa esitetään. Vertasin siihen, että sama kuin jättäisi kaunarit, salkkarit ja uutiset esittämättä... Todella törkeää... argh!

Vierailija
15/88 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

seuraa ja on pahoillaan tauosta

Vierailija
16/88 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 15:27"]

Laittakaa ehdottomasti kaikki palautetta maikkarille! Minäkin jo laitoin. Ja kyllä siitä vastauksesta tuli ilmi, että ei ole tietoa milloin, jos koskaan enää, sarjaa esitetään. Vertasin siihen, että sama kuin jättäisi kaunarit, salkkarit ja uutiset esittämättä... Todella törkeää... argh!

[/quote]

Sain saman palautteen. Mutta mitä useampi meistä valittaa, sen paremmin ne saa takaisin ohjelmistoon.

On kyllä varaa jotain salkkareita esittää viikonloput putkeen ja kesälläkin vanhoja,mutta noita ei saa sitä yhtäkään jaksoa, perk...

Vierailija
17/88 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaisin tuo Tunteita.... lopetan mtv:n katsomisen kokonaan, jos tämän

lopetatte. Ainoa "saippua" jota olen seurannut

Vierailija
18/88 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palautetta laitettu myöskin, eli Tunteita ja tuoksuja takaisin.. Ehdottomasti paras Saippuasarja..

Vierailija
19/88 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiäidin parasta viihdettä ja vielä aamupuurojen syöntiaikaan :) !! Niin koukussa jo monia vuosia! Harmittaa kovasti, ku missään ei ilmoiteta koska tauko päättyy! :(

Vierailija
20/88 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä taas yksi sellainen sarja jota vaan idiootit seuraa. Toinen on sinkkuelämä ja salkkarit ja csi ja rikossarjat.