Seuraako kukaan muu Tunteita ja Tuoksuja?
Mä oon ollut ihan koukussa siitä lähtien kun sitä Suomessa on esitetty. En kehtaa kyllä muille kuin miehelleni asiasta kertoa. Nauhoitan jaksot digiboxille ja katson aamupalaa syödessäni.
Muita?
Kommentit (88)
Heh heh hee- Tietäisitkin!!!
Minä mensalainen seuraan Tunteita ja Tuoksuja, CSI:tä ja Sinkkuelämää. Ihanaa kun saa hetkisen vain lepuuttaa ylikierroksilla käyviä aivoja. Stressaavan työn jälkeen kaipaan helposti pureksittavia sarjoja.
Tunteiden ja Tuoksujen lopetus haittaa elämääni jo nyt. Se kun oli osa iltarutiinejani. Korvaavaa sarjaa ei ole :-(
Näkisikö sarjaa joltain maksukanavalta?
[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 04:17"]Tässä taas yksi sellainen sarja jota vaan idiootit seuraa. Toinen on sinkkuelämä ja salkkarit ja csi ja rikossarjat.[/quote]
Terveisiä vielä tältä kotiäiti-idiootilta, joka ei pelkää myöntää seuraavansa myös sinkkuelämää ja salkkareita :D !
Kyllä!!
Olen parikymppinen enkä myöskään kehtaa myöntää :D
Millon ihmeessä se oikein palaa tauolta?
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 09:46"]
älkää vain erehtykö todellisuuteen
[/quote]
katsotko ikinä ite tv:tä?
Siis miksei tollasta kehtaa myöntää?? Mitä pelkäätte? Jokaisella meistä on oma hömppämme, olkoon tv-sarja tai joku muu. (Ainakin kaikilla, jotka nauttii elämästä) Naisilla ja miehillä, isoilla ja pienillä. Koulutetuilla ja kouttamattomilla, tummilla ja vaaleilla.
MUsta se on jotenkin ahdistava ohjelma. Kuvat hämyisiä ja musiikki "ahdistavaa".
Ainoa sarja, jota jaksaa seurata ja olen seurannut alusta asti. Tarvitaanko addressi takaisin saamiseksi<+
Tietoa jatkosta kellään?? Maikkari vastannut mitään?
Jos seuraisin, hakeutuisin hoitoon välittömästi. Silloin on elämä muuttunut hyvin tyhjäksi jos tunteita ja tuoksuja (tai kauniita ja rohkeita) alkaa seurata.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 09:45"]
Jos seuraisin, hakeutuisin hoitoon välittömästi. Silloin on elämä muuttunut hyvin tyhjäksi jos tunteita ja tuoksuja (tai kauniita ja rohkeita) alkaa seurata.
[/quote]
Kauniit ja rohkeat on oikeasti surkea ohjelma. Etenkin saippuaksi. Pelkkää keskustelua tunteista, vääntämistä, kääntämistä, lässytystä, eikä mitään tapahdu viikkoihin. Sitten kun tapahtuu niin kerralla jotain aivan älytöntä.
Tunteita ja tuoksuja kyllä hävettää minuakin myöntää muille, maineensa takia. Mutta koukussa olen!
T. N23 DI-opiskelija
Täytyy toivoa, että palautteiden myötä sarja palaa pian!
Sinnä taas yhden kusipään kommentti
Harmi jos ei ole tietoa sarjan jatkuvuudesta.Oletin,että sarjaa näytetään taas kesällä,kuten viime kesänäkin tauon jälkeen, kun muut sarjat jäivät tauolle.Palautetta olen jo laittanut .
Minä laitan myös palautetta, jotta saadaan taas t&t ruutuun. esitysajalla ei niin väliä, kun voi katsoa katsomosta kun kerkeää.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 04:17"]Tässä taas yksi sellainen sarja jota vaan idiootit seuraa. Toinen on sinkkuelämä ja salkkarit ja csi ja rikossarjat.[/quote]
Mutta onneksi sinä fiksu ihminen et näitä sarjoja katso ja pelastat tällä maailman!!!