Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seuraako kukaan muu Tunteita ja Tuoksuja?

Vierailija
19.01.2014 |

Mä oon ollut ihan koukussa siitä lähtien kun sitä Suomessa on esitetty. En kehtaa kyllä muille kuin miehelleni asiasta kertoa. Nauhoitan jaksot digiboxille ja katson aamupalaa syödessäni.

Muita?

Kommentit (88)

Vierailija
61/88 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä seuraa! Kunnon draamaa, jossa tapahtuu muutakin kuin sukurutsaista kähmintää. Siinä on bisnestä, juonittteluja, suhdesotkuja ja romantiikkaa sopivasti miksattuna. Ihmiset ovat uskottavia, ja sen ihmisgalleria on laaja. Kauniit ja rohkeat ei pärjää sille missään suhteessa kepeäksi hömppäsarjaksi muuttuneena. Ilmeisesti MTV.llä on rahapula, kun sen paikalla esitetään uusintana AVAlta tusina sarjaa Sydänmailla. Sääli, että DALLAsin tavoin vahaa draamagenreä edustava sarja otettiin - taas kerran - pois esityksestä. Meitä on paljon, jotka jäivät kaipaamaan sarjaa. Se jäi vielä kesken kiperän tilanteen, jonka ratkaisun olisi halunnut nähdä. Mutta ilmeisesti maikkarissa päätöksiä tekevät nuoret, jotka arvostavat kepeää tusinahömppää. Muutama vuosi sitten sarja oli myös poissa ruudusta. Selitykseksi annettiin huonot katsojaluvut. Jos sarja siirrettäisiin parempaan katseluaikaan, niin kyllä katsojiakin löytyisi enemmän. Aamulla kun ei monellakaan ole aikaa TVn katseluun. Jonkun sarjan uusintana näyttäminen on aamulla ihan paikallaan. Että se siitä kanavapolitiikasta. Kiitos vaan - taas - Maikkari!!!

Vierailija
62/88 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä katson ja ihan joka päivä kun tulee, eikä yhtään hävetä, päinvastoin. Sen sijaan kaikki päälle nauretut ja muut jopa suomalaiset viihdeohjelmat jätän katsomatta. Ne ne vasta typeriä ovatkin. IkäIvä vaan, että sarja on nyt tauolla. Toinen sarja, johon olen koukussa on Emmerdale, Kauniit ja rohkeat eivät ole moneen vuoteen enää viihdyttäneet. Terveisin ope.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/88 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteet ja Tuoksut pian takaisin.Ehdottomasti paras "saippua" <3 <3

Vierailija
64/88 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 08:48"]

Tietoa jatkosta kellään?? Maikkari vastannut mitään?

[/quote]

Maikkari vastannut palautteeseen, että ei tiedä tuleeko se koskaan vai onko se vain tauolla. Adressi voisi olla poikaa!

Vierailija
65/88 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne pitäisi varmaan laittaa usean ihmisen pyyntöö ohjelman palauttamisesta. Mä laitan nyt...

Vierailija
66/88 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palautteeseeni oli vastattu sähköpostiini.

Vastauksessa luotiin taas se mielikuva, että ei välttämättä sarja ole tulossa takaisin. Harmi, kun nyt olisi juuri jännät jaksot edessä. Clear Springsin onnettomuus, jonka seurauksena Victoria joutuu sairaalaan koomaan pitkäksi aikaa. Lapsen selviytyminenkin on aluksi epävarmaa.

Vierailija
67/88 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palaute laitettu. Olen seurannut sarjaa vuosia, ikää reilu 30. Sanon aina kavereille ja tutuille että seuraan sarjaa, moni ihmettelee ja naureskelee, mut se on mun lempparisaippuasarja :) En häpeä et katson sarjaa. Toivottavasti saadaan sarja takas ruutuun! 

Vierailija
68/88 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä katson myös4368

Vierailija
69/88 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisätkää yksi tosi kiukkuinen listan jatkoksi! Mihin helev... sarja oikein katosi? Varoittamatta!!! Nyt ymmärrän koirankin kiukun, kun luu vedetään kuonon edestä! ):  Kirjoitusvirheistä ei tarvi välittää, johtuu vieroitusoireista.

Vierailija
70/88 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

PALAUTETTA LAITETTU PARI KERTAA, SAMA VASTAUS KUIN MUILLAKIN. LAITAN VIEL UUDESTAAN. T&T TAKAISIN HETI !

Vierailija
71/88 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin oikein todella ja katseleisin vieläkin jos vaivautuisivat sitä lähettämään.

Vierailija
72/88 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi lähetellään sotasarjoja kun tunteita ja tuoksuja ei sit voida lähettää .Ei kaikkia kiinnosta jatkuvasti sota kun taitaa muutenkin olla liian lähellä. Vielä, iänikuisia vanhoja sarjoja tulee kuin luikuhihnalta Silloin voisi kai paneutua tähän tunteita ja tuoksuja sarjaan olisi niilläkin jotain katsomista joita ei sota kiinnosta. Kohta emme taida tarvita koko tv;tä.

Vierailija
73/88 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vaan seurannut, onko se phyllis oikea phyllis ja Sheila kuoli? Vai kuoliko phyllis ja Sheila esittää phyllistä?

Vierailija
74/88 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tuo on oikea Phyllis, ainakin todisteli sitä silloin Sheilan kuoleman yhteydessä, mutta Sheila ei kyllä oikeasti varmaan ole kuollut.

Vierailija
75/88 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

älkää vain erehtykö todellisuuteen

Vierailija
76/88 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin muutama vuosi sitten....Milloin se alkoikaan? Nyt en enää piiiitkään aikaan.

Vierailija
77/88 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin jo kymmenen vuotta sitten. Aamuisin piti tehdä gradua, mut mä vaan tuijottelin tunkkareita. No nyt työttömänä on taas aikaa katsella laatuviihdettä. On paljon paremmat näyttelijät kuin kaunareissa, henkilöitä enemmän ja juoni menee eteenpäin vrt. kenen kanssa Brooke/Ridge/Taylor nyt muhinoi. En tosin vieläkään tiedä mitä Newman enterprises tekee. .. jotain kiinteistö kosmetiikka bisnestä...kai.

Vierailija
78/88 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Nauhoitan joka päivä ja katson illalla sangyssä.

Vierailija
79/88 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Newman on aika iso yritys, jonka päätoimiala on kosmetiikka.

Mua kanssa kiehtoo se että tossa sattuu ja tapahtuu. Näyttelijätkin on hyviä. Onhan siitä muutama noussut eteenpäinkin esim Shemar Moore (Malcolm) ja Eva Longoria (Isabella, Paulin hairahdus jonka lapsen isyys jäi vähän hämäräksi. Sarjassahan väitettiin lapsen olevan Paulin, mutta Michael juoni Isabellan Paulin elämään ja taitaa olla lapsen oikea isä).

Mutta muistaako kukaan alkuaikoja? Tarkoitan kun sarjaa alettiin näyttää Suomessa. Silloin JT oli rikkaan perheen kakara. Piloille hemmoteltu ja arvostetusta perheestä. Ihan vasta viime viikon jaksoissa kuitenkin Paul muistutti että JT tulee köyhästä perheestä.

ap

Vierailija
80/88 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin 90-luvun lopulla, kun olin yläasteikäinen. Muistan mm., että Sharon raiskattiin.