Seuraako kukaan muu Tunteita ja Tuoksuja?
Mä oon ollut ihan koukussa siitä lähtien kun sitä Suomessa on esitetty. En kehtaa kyllä muille kuin miehelleni asiasta kertoa. Nauhoitan jaksot digiboxille ja katson aamupalaa syödessäni.
Muita?
Kommentit (88)
Kyllä vain! Seurasin jo ekan kerran joskus ala-aste aikoina muistaakseni 99-01 ja nyt olen 2012 aktiivisesti seurannut ja ikää vasta 26v poika :) Kaunarit on ihan täysin turha verrattuna tähän joka on jännää kun tuottajat on samoja mutta näin se vaa menee.
Onko ketään saanut mitään tietoa että onko sarja palaamassa???
Maikkarin sivuilla on vaan että on toistaiseksi tauolla.
Ei hissiin palaa, toivotaan parasta ja pelätään pahinta.. Huippu sarja..
No seuraa, milloin mahtaa jatkua?
Miksi meille ei ilmoiteta milloin Tunteita ja tuoksuja jatkuu, vai onko syynä se, ettei teillä ole tarkoituskaan jatkaa sitä ja tällä tavalla yritätte hämätä katsojia ja haihduttaa sarjan salaa?
Olen laittanut palautetta jo kolmasti. Näyttää vähän siltä että sarja ei palaa.
Oli joo. Olikos se nyt sitten kolarissa ennen sitä. Blondi vaimo oli Christine, asianajaja.
Järkytyksekseni Katsossa väitettiin että Tunteita ja Tuoksuja - sarjan esitys taas päättyisi. Telkku.comin ohjelmassa lukee että sarja jää tauolle.
Toivottavasti eivät taas yritä lopettaa sarjaa.
Näkisköhän noita jaksoja jostain jenkkisivuilta jälkeenpäin? Haluaisin jatkaa siitä missä nyt mennään.
ap
[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 06:37"]
Välillä katson, mun äiti katsoo myös...
Mä muistan vielä ainakin sen Sharonin äitin kun se oli pyörätuolissa ja hämärästi muistan myös sen raiskauksen... Tuo Isabellakin on hämärästi muistissa, en kyllä muistanut yhtään että Eva Longoria häntä näytteli, hassua, upea nainen! :D Ja Paul ja se blondi vaimo (en muista nimeä) kun eikö Paul ollut impotentti ainakin jossain vaiheessa? Vai muistankohan väärin :)
[/quote]
Missä se Paulin vaimo Christine on, kun ei sitä oo nyt näkynyt sarjassa?
Katsoin tätä sarjaa joskus 90-luvulla (tuliko se silloin iltapäivisin?), mutta sen jälkeen en oo vuosiin katsonut, kun jakson sieltä, toisen täältä.
Nyt kun oon työttömänä, niin mulla on aina aamuisin tv päällä ja olen tätä sitten aina sivusta seurannut, kun sattuu tulemaan Sydänmailla -sarjan jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 15:36"][quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 10:24"]
Katson! Parasta saippuaviihdettä!! Tänään kyllä surukseni huomasin, että sarja jää tauolle ensi viikolla :-( toivottavasti jatkuu pian eikä ole määrittelemätön tauko..
[/quote]
Oikeesti vai?
Jätin viimeksi palautettua (myönteistä) kun eivät pitäneet mitään pitkää kesätaukoa eikä nyt ollut joulutaukoakaan. Täytyykin käydä laittamassa palautetta jos nyt jättävät sen tauolle.
[/quote]
Huomenna tulee vika jakso, sitten jää tauolle. En ymmärrä miksi, koska nämä nyt suomessa näytettävät jaksot on tehty joskus 2007. Luulisi nyt maikkarin keksivän jonkun esitysajan sarjalle...
Kuusikymppinen isäni on ihan koukussa...
En muista onko Christineä näkynyt sen jälkeen kun lähti lentokoneella jonnekin muualle. LA:ssa ainakin käy vierailemassa Kaunareissa.
Tulee näemmä takaisin 2010 vuoden jaksoissa.
Mutta en ymmärrä tota myöskään, että miksi eivät voisi näyttää vaikka 2 ohjelmaakin saman päivän aikana. Ajalla ei sinänsä ole väliä digiaikakaudella. Itse boxitan Tunut ja katson sitten yleensä aamupalaa syödessä tai jos yöllä satun heräämään.
En löydä enää sitä palautelomaketta. Voisitko 20 linkittää tähän?
ap
Googlaa MTV3 ja palaute. En osaa puhelimella linkittää.
Minä seuraan kans :) Mulle kans yks kaveri nauraa, kun katon niitä. Mutta on niin koukuttava sarja. Yllätyin, kun jäi tauolle, missään ei mainittu sitä etukäteen. Kunhan vaan palaisi ruutuun!!
Ihana, jännittävä sarja, paras kaikista. Pian jatkoa maikkariin!!!
Kyllä olen myös seurannut! Ja niin paljon ottaa päähän tämä maikkarin toiminta tän aiheen kanssa. Onneksi on muitakin sarjan faneja :) Meikäläinen on kyllä aina kehdannut tunnustaa tölläävänsä tätä sarjaa, jo teiniajoista lähtien, siinä on kauniita ihmisiä ja oikeessa suhteessa kaikkea häppeninkii!! Ja ELÄMÄNI EI OLE TYLSÄÄ, vaan ihan helkutin kiireistä, mutta kun ei voimat riitä jatkuvaan puuhasteluunkaan, niin tauolla on kiva kattella jotaki sopivaa hömppää!!