Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seuraako kukaan muu Tunteita ja Tuoksuja?

Vierailija
19.01.2014 |

Mä oon ollut ihan koukussa siitä lähtien kun sitä Suomessa on esitetty. En kehtaa kyllä muille kuin miehelleni asiasta kertoa. Nauhoitan jaksot digiboxille ja katson aamupalaa syödessäni.

Muita?

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan seuraa. Huonompaa ohjelmaa saa hakea. Kauniit ja rohkeat tietty yltää samaan sarjaan.

Uskomatonta paskaa, alusta loppuun!

Vierailija
82/88 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä!

Newmanin päätoimiala ei ole kosmetiikka, se on vain osa sitä. Alkoi kai silla brash and sassy, jota viktoria veti ekan miehensä kanssa, joka kuoli. Tai jotain...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi fani, joka odottaa jatkoa. Taidanpa laittaa myös palautetta, vaikka eipä tuosta taida olla hyötyä edellisten kommentteihin viitaten :(

Vierailija
84/88 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 17:06"]

Täällä myös yksi fani, joka odottaa jatkoa. Taidanpa laittaa myös palautetta, vaikka eipä tuosta taida olla hyötyä edellisten kommentteihin viitaten :(

[/quote]

Tottakai on hyötyä. Mitä enemmän palautetta, niin sen paremmin sen palauttavat ohjelmistoon.

Vierailija
85/88 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä

86/88 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kanssa jo monta kertaa laittanut palautetta. Vastaus sama: ei tietoa palaako takaisin! Perk... jonkun pää vadille nyt!

Vierailija
87/88 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka järjetön Emmerdale pois. Tyhmimmistä tyhmin älyttömyys. Aluksi käydään pikkukylän keskustan kuppilassa tuopilla ja räyhätään ja hakataan naapuri  sairaalakuntoon. Riidellään ja tapellaan talikkojen kans navetassa ja nussiskellaan siellä sun täällä. Vajukkien elämää, suorastaan wt. T&T tilalle.

Vierailija
88/88 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku voisi pistää adressin pystyyn. Ja laittakaa paljon palautetta mtv3:lle. Laitoin myös minä. Itselle tilanne yhtä piinaa, kun ylivoimainen suosikkisarja kyseessä. Seuraamista jatkan joka tapauksessa tavalla tai toisella, mutta en ole vielä keksinyt miten, niin on kyllä turhauttava tilanne.