Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kadonneet naiset

Vierailija
17.10.2020 |

Juttelin taannoin pitkäaikaisen miespuolisen ystäväni kanssa deittailun vaikeudesta. Hän on joitakin vuosia sitten eronnut viisikymppinen mies, joka ei ole onnistunut kovasta yrityksestä huolimatta löytyämään itselleen kumppania. Mies on urheilullinen extrovertti, hauska ja energinen, ja vaikka deittiseuraa onkin löytynyt, ei pidempiaikaisen suhteen muodostumisesta ole tullut mitään. Mies on tuskastunut tilanteeseen - varmaan tuttua monelle täälläkin, ja ihmettelee, että minne kaikki keski-ikäiset naiset ovat markkinoilta kadonneet. Vähän huvittavastikin hän tuli toistaneeksi sitä samaa, mitä moni täälläkin eli että deittisivustoilla "pyörii vain ne samat naamat".

Jäin miettimään asiaa. Itseni lisäksi tuli mieleen heti kuusi ystäväpiiriini kuuluvaa keski-ikäistä naista, jotka ovat ulkoistaneet itse itsensä markkinoilta. He ovat eläneet jo vuosia yksin ilman minkäänlaista yritystä tai halua pariutua eivätkä hae edes satunnaista irtoseksiä mistään. Osalla on lapsia, osalla ei. Ulkoisesti on pitkää ja pätkää, tummaa ja vaaleaa, ja sosioekonomiselta taustaltaankin erilaista porukkaa. Jokainen on omalla tavallaan viehättävä eikä yksikään ole työtön, syrjäytynyt kassialma.

Mutta jostain syystä miehet eivät enää kiinnosta. Suhteet eivät kiinnosta. Seksin voi ostaa kaalimadosta. Miksi? Silloin kauan sitten, kun olin itse parikymppinen naisenalku, niin mielestäni tämmöiset "vanhukset" vielä pariutuivat, menivät jopa uudelleen naimisiin. Yksin jääneet tuntuivat olevan poikkeustapauksia.

Onko muilla samanlaisia huomioita? Vaikuttaako tämä miesten elämään millään tavalla vai onko se ihan sama, mitä keski-ikäiset naiset tekevät? Onko ystäväni poikkeus pääsäännöstä, kun toivoo ja etsii suunnilleen ikäistään naista? Miten naiset saataisiin back in the game?

Kommentit (366)

Vierailija
101/366 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhde miehen kanssa ottaa enemmän kuin antaa. Mieluummin eläisin samanikäisten naisten kanssa kimppakämpässä.

Palstan vähä älyiset feministinaiset taas vauhdissa. Ei voi todeta muuta kuin että säälittävää....

Miksi sinua ärsyttää noin paljon tuon yksittäisen naisen mielipide ja kokemus?[/

Kunpa kyse olisikin vain yhdestä mielipiteestä mutta kun tuntuu että tämä palsta on täynnä tuollaisia miesvihaajia. Minä ainakin teen tasa arvoisesti kaikkia kotitöitä ns. miesten töitä joihin vaimolla ei vaan esim. fyysiset voimat tai taidot riitä esim. kylpyhuoneremontti, takapihan terassin rakentaminen, auton korjaus jne, kuin naisten töitäkin ja tarkoitan naisten töillä ruoan laittoa, siivousta, pyykin pesua, silittämistä, tiskausta, sämpylöiden leipomista jne. Enkä varmasti ole ainut mies joka tekee kodin töitä laidasta laitaan mutta silti saa vain palstan feministi naisilta paskaa niskaan.

No voi harmi. U lilla ei nyt mee hyvin.

Vierailija
102/366 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkahattutäti kirjoitti:

Parisuhde on usein huono diili naiselle. Kannattaa miettiä tosi tarkkaan, kannattaako siihen lähteä.

Moni nuori nainen haluaa ihan pakonomaisella vimmalla sen perheen, ja sitten kun se on saatu, tajutaan, että tuli haukattua paskaa.

Parisuhde on sinun mielestäsi huono diili naiselle siinä tapauksessa jos käy niin että nainen ei voi kupata mieheltä miehen tienaamiaaan rahoja. Mutta ääni muuttuu kellossa jos mies maksaa sinun ulkomaan lomamatkasi, hankkii pihaan upo uuden BMW:n, nikkaroi kotona ja pitää kodin kunnossa. Hankkisit sinäkin itsellesi elämän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/366 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suoraan sanottuna miehet ovat parisuhteessa nalkuttavia ja vaativia ja vaatimuksilla ei ole mitään rajaa. En tuhlaisi kallista vapaa-aikaana toisen valittamisen kuunteluun, en suostu kotiorjaksi ja seksin pitäisi olla aidosti hyvää ja miehen vartaloltaan treenattu, jotta miestä haluaisi. Positiivisia tasapainoisia miehiä ei ole vapaana, joten yksinjäävä mies voi katsoa peiliin. Jos ei ole mitään kiinnostavaa tarjota parisuhteeseen niin ei synny matchiä. Jopa pyöreät miehet pariutuvat hyvin, jos luonne on kunnossa, mutta itse haluan timmin miehen, jotta ruokailutottumukset ja arvot niiden osalta kohtaavat ja itselleni tulisi oksennus, jos pitäisi katsoa miehen päivittäistä pizzan syöntiä ja kaljan kittausta.

Kröhöm, kukahan nyt onkaan se nalkuttava ja vaativa ;) Ja miehen tulisi olla treenattu ja ilmeisesti suostua kuuntelemaan sinun valitusta ja suostua sinulle kotiorjaksi, ainakin sellainen tunne tulee kun tätä lukee :D Muistakaa naiset että ei se vika ole pelkästään aina toisessa.

Eikö ap:n tuttava juuri todennut, että kadonneet naiset eivät etsi treenattuja kotiorjia vaan elävät tyytyväisinä yksin?

Vierailija
104/366 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhde miehen kanssa ottaa enemmän kuin antaa. Mieluummin eläisin samanikäisten naisten kanssa kimppakämpässä.

Palstan vähä älyiset feministinaiset taas vauhdissa. Ei voi todeta muuta kuin että säälittävää....

Miksi sinua ärsyttää noin paljon tuon yksittäisen naisen mielipide ja kokemus?[/

Kunpa kyse olisikin vain yhdestä mielipiteestä mutta kun tuntuu että tämä palsta on täynnä tuollaisia miesvihaajia. Minä ainakin teen tasa arvoisesti kaikkia kotitöitä ns. miesten töitä joihin vaimolla ei vaan esim. fyysiset voimat tai taidot riitä esim. kylpyhuoneremontti, takapihan terassin rakentaminen, auton korjaus jne, kuin naisten töitäkin ja tarkoitan naisten töillä ruoan laittoa, siivousta, pyykin pesua, silittämistä, tiskausta, sämpylöiden leipomista jne. Enkä varmasti ole ainut mies joka tekee kodin töitä laidasta laitaan mutta silti saa vain palstan feministi naisilta paskaa niskaan.

Sulla on vaimo, minkä takia tämä keskustelu edes kiinnostaa sinua? Ja erityisesti miksi sinua vaivaa jos muut kuin vaimosi eivät enää kaipaa miestä elämäänsä? Tuskin täällä kukaan sinusta puhuu että vähän vainoharhaista kuvitella että olisit saanut täällä paskaa niskaan.

Vierailija
105/366 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika erikoiset esimerkit heitit. Eiköhän suurin osa miehistäkin teetä kylpyhuoneremontit ja autonkorjaukset alan ammattilaisilla, eivätkä tee niitä amatöörinä itse.

Etenkin kaupunkiasunnoissa on äärimmäisen vähän perinteisiä "miestentöitä", jolloin se pyykkäys, luuttuaminen jne. vaan pitäisi jakaa tasan sukupuoleen katsomatta.

Vierailija
106/366 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Seksin voi ostaa kaalimadosta."

Ei voi. Seksillä ja orgasmilla ei ole muuta yhteistä kuin se, että ensimmäinen saattaa joskus johtaa jälkimmäiseen.

Jos tärkeämpää onkin se orgasmi? Satisfyer voittaa miehen 10-0.

Voittaisikin niin tuo turha horoulu loppuisi. Tuo ei vain naisille riitä samalla tavalla kuin miehille. Vahvan miehen lämmin, karvainen vartalo ja vahvat kädet mamman ympärillä pyörii aina loppukädessä mammojen mielissä. Tästä ei pääse yli eikä ympäri.

Heikompi astia on tällaiseksi luotu ja hyvä niin

mies52v

Joo kyllä sen näkee miten naiset vaan juoksee seksin perässä ja miehet pihtaa, kun oma käsi on parempi. Naiset joutuvat turvautumaan jopa ostettuihin seksipalveluihin.

Eikun, hetkinen...

Kyllä mamma palstalla isot mammat valittaa kun ukkoja ei kiinnosta seksi...näin olen tämän ymmärtänyt:D

mies52v

Vierailija
107/366 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi. Seksillä ja orgasmilla ei ole muuta yhteistä kuin se, että ensimmäinen saattaa joskus johtaa jälkimmäiseen.

Voittaisikin niin tuo turha horoulu loppuisi. Tuo ei vain naisille riitä samalla tavalla kuin miehille. Vahvan miehen lämmin, karvainen vartalo ja vahvat kädet mamman ympärillä pyörii aina loppukädessä mammojen mielissä. Tästä ei pääse yli eikä ympäri.

mies52v

Mamma52:lla on tänään vähän känkkäränkkä aamu 😂

On, mutta ei se tällä kommentoinnilla näy. Tuli 2h nukuttua viime yönä..vähä väsyttää.

mies52v

108/366 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi merkittävä syy voi olla se, että ovat kyllästyneet pettymään miehiin. Vaikka ei olis edes rima korkealla, niin niitä epäluotettavia rimanalittajia riittää.

T: henkilökohtaista kokemusta, N40

Tuon pettämisen kyllä mahdollistaa naiset. Naurattaa aina aselityksenä naisten horoamiselle, että miehetkin ovat sitä tehneet vuosisatoja..hah, suomessa ei ole kauaa ulkomaalaisia naisia edes ollut, joten se vastakappale on aina ollut suomalainen nainen.

Muuten kyllä olen samaa mieltä. Paljon helpompaa on asua yksin ja poimia vain irtopalat, niin halutessaan

mies52v

En puhunut pettämisestä. Epäluotettava voi olla muillakin tavoilla. N40

Nuo taas on pitkälti omia valintoja. Itse valitsit miehesi huonolla maulla. Ei noiden kilttisten puheet aivan tuulesta ole temmattuja. Parinvalinta on yksi tärkein asia elämässä.

mies52v

No niitä itsestäänselviä hyviä parinvalintoja tarjoaa ehkä 5 % miehistä ja kas vaan, että he ovat jo suhteessa eli eiköhän tässä juuri syy siihen, miksi naiset eivät viitsi haaskata aikaansa miestä etsien.

Olen ollut ilman jo 20 vuotta. Mielelläni olisin hyvässä suhteessa, mutta muuten todellakin mielummin ilman. 

N48

Mutta eikös tuo toimi myös toisinpäin, eli itsestäänselviä hyviä parivalintoja tarjoaa ehkä 5% naisista ja kas vaan, että he ovat jo suhteessa...

Riippuu kriteereistä. Jos mies haluaa naisen, jonka ulkonäkö on ysi tai kymppi niin varmaan juuri noin. Jos taas kaipaa tasapainoista ja normaalia ihmistä pysyvään ihmissuhteeseen niin väittäisin naisilla olevan keskimäärin miehiä paremmat valmiudet siihen. Ihan vaan siitä syystä, että naiset ovat valmiimpia kehittämään itseään ihmissuhdeasioissa, miehet kuvittelevat syntyneensä jonkinlaisina ja niillä mennään. 

Oi, kiitos asiallisesta kommentista ja vielä perustelujen kera, viehättävää moinen kun kantasi osaat esittää ja seisoa sen takana <3

Väitteesi että naiset keskimääräistä paremmat valmiudet omaavat kehittämään itseään parisuhdeasioissa, on varmaankin fakta. Tosin väitän että naiset jättävät tämän valmiuden pääsääntöisesti käyttämättä.

Esimerkiksi taannoin olin yhteydessä erääseen naiseen, fiksuun. Aika turnoff oli kyllä minulle kun paljastui hänellä olevan periaatteena ettei menneisyydestä oteta mitään opiksi, mennään sillä mitä on. Sitä kun ikää siunaantuu niin itse pidän todella tärkeänä että joskus selvittelee itselleen ihan omaa toimintaa, käyttäytymistä. Jos jossain asiassa hakkaa päätä seinään niin tuntuisi järkevältä että pohtisi olisiko ihan itse syynä hakkamiseen. 

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

109/366 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällaisia miehiä on, mutta heitä ei riitä kaikille naisille. Feministimiehet pitävät tasa-arvoa itsestäänselvänä, eivätkä odota naiselta täysihoitolan pitämistä vaan tekevät oman osuutensa. Meillä molemmat osaavat sekä miesten että naisten töitä ja myös tekevät. Minä en osaa terottaa moottorisahan terää, joten mies terottaa, mutta myös minä käytän moottorisahaa. Mies ei tunne kasveja yhtä hyvin kuin minä, joten minä kitken rikkaruohot kasvimaalla.

Tasa-arvoa kannattavat miehet eivät joudu valittamaan naisenpuutetta.

Vierailija
110/366 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhde on usein huono diili naiselle. Kannattaa miettiä tosi tarkkaan, kannattaako siihen lähteä.

Moni nuori nainen haluaa ihan pakonomaisella vimmalla sen perheen, ja sitten kun se on saatu, tajutaan, että tuli haukattua paskaa.

Parisuhde on sinun mielestäsi huono diili naiselle siinä tapauksessa jos käy niin että nainen ei voi kupata mieheltä miehen tienaamiaaan rahoja. Mutta ääni muuttuu kellossa jos mies maksaa sinun ulkomaan lomamatkasi, hankkii pihaan upo uuden BMW:n, nikkaroi kotona ja pitää kodin kunnossa. Hankkisit sinäkin itsellesi elämän.

Moni nainen, minä mukaanlukien, käyttäsiin mieluummin tunnin-pari joka työpäivä enemmän palkkatyöhön kuin kotitöihin. Olisi ihan luksusta tulla töistä kotiin, jossa olisi ruoka valmiina eikä itse tarvitsisi tehdä yhtään mitään. Viikonloppuna voisin tehdä jotain hyvää ruokaa ajan kanssa ja leipoa ihan omaksi iloksi. Jokapäiväistä pakollista ruuanlaittoa en pidä harrastuksena.

Sinä et ihan tajua, miten mukavalta se itse tienattu raha tuntuu. Se on paljon parempaa kuin elää jonkun hyväntahtoisuuden varassa.

Vierailija
111/366 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten juuri sinä saat paskaa niskaan? Vai otatko henkilökohtaisesti asioita, joita on sanottu toisenlaisista miehistä?

En minäkään ota tässä itseeni sitä, että ketjun mukaan olen mielenterveysongelmainen sikolätissä asuva tiukkoihin kaavoihin kangistunut feministi, joka tulee elämään kurjan vanhuuden. Enköhän itse tiedä oman elämäni paremmin.

En ole feministi ja kyllä mielelläni eläisin hyvässä parisuhteessa, se nyt ei vaan ole mikään ihmisoikeus sen enempää kuin seksi ulimiehille. Totta kai sinkkuus jää juuri sillä hetkellä, jos tapaan kumppanin, jonka kanssa elämäni on yhtä hyvää kuin nyt tai parempaa. Mutta miksi vaihtaisin huonompaan? Se on kuormittavaa ja aiheuttaa mielenterveysongelmia. Jos taas sinkkuus aiheuttaisi mielenterveysongelmia, hakeutuisin parisuhteeseen matalalla kynnyksellä.

Vierailija
112/366 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suoraan sanottuna miehet ovat parisuhteessa nalkuttavia ja vaativia ja vaatimuksilla ei ole mitään rajaa. En tuhlaisi kallista vapaa-aikaana toisen valittamisen kuunteluun, en suostu kotiorjaksi ja seksin pitäisi olla aidosti hyvää ja miehen vartaloltaan treenattu, jotta miestä haluaisi. Positiivisia tasapainoisia miehiä ei ole vapaana, joten yksinjäävä mies voi katsoa peiliin. Jos ei ole mitään kiinnostavaa tarjota parisuhteeseen niin ei synny matchiä. Jopa pyöreät miehet pariutuvat hyvin, jos luonne on kunnossa, mutta itse haluan timmin miehen, jotta ruokailutottumukset ja arvot niiden osalta kohtaavat ja itselleni tulisi oksennus, jos pitäisi katsoa miehen päivittäistä pizzan syöntiä ja kaljan kittausta.

Kröhöm, kukahan nyt onkaan se nalkuttava ja vaativa ;) Ja miehen tulisi olla treenattu ja ilmeisesti suostua kuuntelemaan sinun valitusta ja suostua sinulle kotiorjaksi, ainakin sellainen tunne tulee kun tätä lukee :D Muistakaa naiset että ei se vika ole pelkästään aina toisessa.

Kyllä se vika löytyy lähes poikkeuksetta tuolta peilin takaa. Tällä keskustelupalstalla esitetään kasvottomana niin kovaa feministiä kuin olla ja voi. Todellisuudessa kirjoitusten takaa löytyykin se tyypillinen ylilihava suomalainen nainen jolla vatsamakkarat pursuavat college housujen kauluksesta ulos ja katkeruus johtuu siitä kun se rikas mies lähtikin nuoremman ja laihemman matkaan. Elämä on....

Vierailija
113/366 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies52v

On, mutta ei se tällä kommentoinnilla näy. Tuli 2h nukuttua viime yönä..vähä väsyttää.

mies52v

Toivottavasti se näkyy. Huonompi vaihtoehto olisi, että nuo sinun kommentit johtuu vttumaisesta luonteesta.

Vierailija
114/366 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies52v

Joo kyllä sen näkee miten naiset vaan juoksee seksin perässä ja miehet pihtaa, kun oma käsi on parempi. Naiset joutuvat turvautumaan jopa ostettuihin seksipalveluihin.

Eikun, hetkinen...

Kyllä mamma palstalla isot mammat valittaa kun ukkoja ei kiinnosta seksi...näin olen tämän ymmärtänyt:D

mies52v

Jos mammapalstalla kerran niin luki, niin täytyy sen niin olla. Naiset elää jatkuvassa seksinpuutteessa kun miehet ei suostu seksiä antamaan.

Vierailija
115/366 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies52v

Eikun, hetkinen...

mies52v

Valittavat kun omaa miestä ei kiinnosta seksi, ne marginaalitapaukset siis, huomattavasti useammin valitetaan kun se oma mies kerjää tai jopa vaatii sitä.

Vierailija
116/366 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni nainen, minä mukaanlukien, käyttäsiin mieluummin tunnin-pari joka työpäivä enemmän palkkatyöhön kuin kotitöihin. Olisi ihan luksusta tulla töistä kotiin, jossa olisi ruoka valmiina eikä itse tarvitsisi tehdä yhtään mitään. Viikonloppuna voisin tehdä jotain hyvää ruokaa ajan kanssa ja leipoa ihan omaksi iloksi. Jokapäiväistä pakollista ruuanlaittoa en pidä harrastuksena.

Sinä et ihan tajua, miten mukavalta se itse tienattu raha tuntuu. Se on paljon parempaa kuin elää jonkun hyväntahtoisuuden varassa.

Väitätkö sinä lähteväsi naisena joka ikinen viikko monta kertaa tunteja aikaisemmin työstäsi, että pääset tekemään kotitöitäsi? Millä alalla tällainen mahtaa onnistua ja millaisella työsopimuksella? 

Vierailija
117/366 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies52v

mies52v

Toivottavasti se näkyy. Huonompi vaihtoehto olisi, että nuo sinun kommentit johtuu vttumaisesta luonteesta.

Siis tottahan tuo on. Naiset kaipaa syliä mihin käpertyä. Pelkkä kapine ei sitä voi korvata pitemmän päälle.

mies52v

Vierailija
118/366 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että täällä keskustellaan Raisasta, Piiasta jne

Vierailija
119/366 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Olen ihan uskomattoman väsynyt noihin kirjoituksiin naisten kuppaamisesta. Toivoisin, ettei yksikään ihminen antaisi tyttärilleen sellaista ihannetta, jossa he olisivat sofioita ja hyötyisivät stefaneista vaan päinvastoin, kasvattaisivat heidät stefaneiksi. Arvostamaan OMAA rahaa.

Ja olen väsynyt miehiin, jotka suostuvat tuollaisiin diileihin ja sitten valittavat.

Minulla on se onni, että mies tekee enemmän kotitöitä koska hänellä on enemmän vapaa-aikaa ja hän pitää niistä enemmän kuin minä. Minulle sopisi myös, että meillä kävisi siivooja ja olisin valmis jopa maksamaan sen omasta kukkarostani, mutta mies ei halua.

Vierailija
120/366 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai ymmärrät, että parisuhde on diili, jonka pitää hyödyttää molempia, jotta on motivaatio pysyä siinä. Jos mies ei anna taloudellista hyötyä, hyödyn tulee tulla lisääntyvänä vapaa-aikana niin, ettei kaikkia kotitöitä tarvitse tehdä yksin.

Yksi vaihtoehto on myös erilliset asunnot ja erilliset rahat. Kumpikin hoitaa itse oman taloutensa fyysisesti ja taloudellisesti. Minulla on sellainen mielikuva, että tämä kiinnostaa keskimäärin enemmän naisia kuin miehiä, joten tiputtaa pohjaa tuolta rahaväitteeltä ja vahvistaa tasapainoväitettä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi