Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kadonneet naiset

Vierailija
17.10.2020 |

Juttelin taannoin pitkäaikaisen miespuolisen ystäväni kanssa deittailun vaikeudesta. Hän on joitakin vuosia sitten eronnut viisikymppinen mies, joka ei ole onnistunut kovasta yrityksestä huolimatta löytyämään itselleen kumppania. Mies on urheilullinen extrovertti, hauska ja energinen, ja vaikka deittiseuraa onkin löytynyt, ei pidempiaikaisen suhteen muodostumisesta ole tullut mitään. Mies on tuskastunut tilanteeseen - varmaan tuttua monelle täälläkin, ja ihmettelee, että minne kaikki keski-ikäiset naiset ovat markkinoilta kadonneet. Vähän huvittavastikin hän tuli toistaneeksi sitä samaa, mitä moni täälläkin eli että deittisivustoilla "pyörii vain ne samat naamat".

Jäin miettimään asiaa. Itseni lisäksi tuli mieleen heti kuusi ystäväpiiriini kuuluvaa keski-ikäistä naista, jotka ovat ulkoistaneet itse itsensä markkinoilta. He ovat eläneet jo vuosia yksin ilman minkäänlaista yritystä tai halua pariutua eivätkä hae edes satunnaista irtoseksiä mistään. Osalla on lapsia, osalla ei. Ulkoisesti on pitkää ja pätkää, tummaa ja vaaleaa, ja sosioekonomiselta taustaltaankin erilaista porukkaa. Jokainen on omalla tavallaan viehättävä eikä yksikään ole työtön, syrjäytynyt kassialma.

Mutta jostain syystä miehet eivät enää kiinnosta. Suhteet eivät kiinnosta. Seksin voi ostaa kaalimadosta. Miksi? Silloin kauan sitten, kun olin itse parikymppinen naisenalku, niin mielestäni tämmöiset "vanhukset" vielä pariutuivat, menivät jopa uudelleen naimisiin. Yksin jääneet tuntuivat olevan poikkeustapauksia.

Onko muilla samanlaisia huomioita? Vaikuttaako tämä miesten elämään millään tavalla vai onko se ihan sama, mitä keski-ikäiset naiset tekevät? Onko ystäväni poikkeus pääsäännöstä, kun toivoo ja etsii suunnilleen ikäistään naista? Miten naiset saataisiin back in the game?

Kommentit (366)

Vierailija
141/366 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Seksin voi ostaa kaalimadosta."

Ei voi. Seksillä ja orgasmilla ei ole muuta yhteistä kuin se, että ensimmäinen saattaa joskus johtaa jälkimmäiseen.

Jos tärkeämpää onkin se orgasmi? Satisfyer voittaa miehen 10-0.

Voittaisikin niin tuo turha horoulu loppuisi. Tuo ei vain naisille riitä samalla tavalla kuin miehille. Vahvan miehen lämmin, karvainen vartalo ja vahvat kädet mamman ympärillä pyörii aina loppukädessä mammojen mielissä. Tästä ei pääse yli eikä ympäri.

Heikompi astia on tällaiseksi luotu ja hyvä niin

mies52v

Joo kyllä sen näkee miten naiset vaan juoksee seksin perässä ja miehet pihtaa, kun oma käsi on parempi. Naiset joutuvat turvautumaan jopa ostettuihin seksipalveluihin.

Eikun, hetkinen...

Kyllä mamma palstalla isot mammat valittaa kun ukkoja ei kiinnosta seksi...näin olen tämän ymmärtänyt:D

mies52v

Valittavat kun omaa miestä ei kiinnosta seksi, ne marginaalitapaukset siis, huomattavasti useammin valitetaan kun se oma mies kerjää tai jopa vaatii sitä.

Paskapuhetta. Ainakin varttuneemmat mammat ovat seksihulluja. Ainuttakaan toisenlaista ei ole tullut vastaan

mies52v

Olisiko nyt aika mennä nukkumaan?

:D

Mee setä nukkuun. jookoskookos?

Vierailija
142/366 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mietin asioita mitkä tekee minut onnelliseksi ja mitä haluani niin siellä ei ole mailla halmeilla mitään mihin tarvitsen miestä. Kotitöitäkään en niin paljon rakasta, että jonkun haluan tähän sotkemaan. Ja kieltämättä nautin siitä, että ei ole enää pakko omistaa televisiota eikä kodistani löydy minkäänlaisia äänentoistolaitteita eikä kauittimia. Ei ole pakko omistaa autoa eikä mitään muutakaan kulkupeliä. Ei ole mitään sellaisia kuluja joita minä en halua. Ja sitten on vapaus. Jos vapautta ei ole niin ei ole mitään. Minun vapaus on vapautta aikatauluista, velvoitteista, aivan kaikesta. Ei ole pakko olla kaunis, ei siisti, ei miellyttää, ei olla aina valmis ja käytettävissä, ei ole mitään pakkoja ja se on ihanaa.

Kuulostaa että on kaikkien onni että asut aivan yksin. Toivottavasti lähinaapuriinkin on matkaa vähintään 25 km ettet vaan joudu kohtaamaan mitään sosiaalisia tilanteita. Kannattaisiko luopua internetistäkin ja pistää tietokone tai tabletti Tori.fi palstalle myyntiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/366 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi. Seksillä ja orgasmilla ei ole muuta yhteistä kuin se, että ensimmäinen saattaa joskus johtaa jälkimmäiseen.

Voittaisikin niin tuo turha horoulu loppuisi. Tuo ei vain naisille riitä samalla tavalla kuin miehille. Vahvan miehen lämmin, karvainen vartalo ja vahvat kädet mamman ympärillä pyörii aina loppukädessä mammojen mielissä. Tästä ei pääse yli eikä ympäri.

mies52v

Mamma52:lla on tänään vähän känkkäränkkä aamu 😂

On, mutta ei se tällä kommentoinnilla näy. Tuli 2h nukuttua viime yönä..vähä väsyttää.

mies52v

Toivottavasti se näkyy. Huonompi vaihtoehto olisi, että nuo sinun kommentit johtuu vttumaisesta luonteesta.

Siis tottahan tuo on. Naiset kaipaa syliä mihin käpertyä. Pelkkä kapine ei sitä voi korvata pitemmän päälle.

mies52v

Olet herttaisen tietämätön miesten suhteen, isolta osalta miehistä on turha odottaa kummempaa läheisyyttä pidemmässä suhteessa. Naisesta tulee pelkkä mälliämpäri. Ilman läheisyyttä on mukavampi elää kuin liian vähällä läheisyydellä.

Vierailija
144/366 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies52v

Joo kyllä sen näkee miten naiset vaan juoksee seksin perässä ja miehet pihtaa, kun oma käsi on parempi. Naiset joutuvat turvautumaan jopa ostettuihin seksipalveluihin.

Eikun, hetkinen...

Kyllä mamma palstalla isot mammat valittaa kun ukkoja ei kiinnosta seksi...näin olen tämän ymmärtänyt:D

mies52v

Valittavat kun omaa miestä ei kiinnosta seksi, ne marginaalitapaukset siis, huomattavasti useammin valitetaan kun se oma mies kerjää tai jopa vaatii sitä.

Paskapuhetta. Ainakin varttuneemmat mammat ovat seksihulluja. Ainuttakaan toisenlaista ei ole tullut vastaan

mies52v

Olisiko nyt aika mennä nukkumaan?

Menisin jos pääsisi. Pari tuntia niin kuorsataan

mies52v

Vierailija
145/366 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen "kadonnut" siksi, että en yksinkertaisesti jaksa aloittaa taas kaikkea alusta. Tutustua, tehdä kompromisseja ja sopeuttaa omaa elämääni toisen elämään. Mulla on sinkkuna oikein hyvä elämä, aikuiset omillaan asuvat lapset, velaton asunto, hyväpalkkainen työ, ystäviä ja muita läheisiä ihmissuhteita. Uusi parisuhde tarkoittaisi mulle, että mun pitäisi laittaa koko nykyinen elämäni sivuun, alkaa kasata yhteistä elämää miehen kanssa ja ottaa nykyisestä elämästäni siihen mukaan vain sellaisia asioita, jotka siihen molempien mielestä sopivat. Rehellisesti sanottuna en ole enää tässä iässä  valmis tekemään sellaisia kompromisseja. 

Vierailija
146/366 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies52v

On, mutta ei se tällä kommentoinnilla näy. Tuli 2h nukuttua viime yönä..vähä väsyttää.

mies52v

Toivottavasti se näkyy. Huonompi vaihtoehto olisi, että nuo sinun kommentit johtuu vttumaisesta luonteesta.

Siis tottahan tuo on. Naiset kaipaa syliä mihin käpertyä. Pelkkä kapine ei sitä voi korvata pitemmän päälle.

mies52v

Olet herttaisen tietämätön miesten suhteen, isolta osalta miehistä on turha odottaa kummempaa läheisyyttä pidemmässä suhteessa. Naisesta tulee pelkkä mälliämpäri. Ilman läheisyyttä on mukavampi elää kuin liian vähällä läheisyydellä.

Kummasti itsekunnioitus lämmittää enemmän. 

Vierailija
147/366 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies52v

mies52v

mies52v

Varmaankin totta, mutta nyt puhuttiin naisten haluista kun joku väitti väristimen olevan parempi kuin mies ja riittävän vallan mainiosti. Jokainen nainen kaipaa miehen käsivarsia ympärilleen ja se nainen, joka väittää muuta puhuu paskaa.

mies52v

Vierailija
148/366 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kakkahattutäti kirjoitti:

Parisuhde on usein huono diili naiselle. Kannattaa miettiä tosi tarkkaan, kannattaako siihen lähteä.

Moni nuori nainen haluaa ihan pakonomaisella vimmalla sen perheen, ja sitten kun se on saatu, tajutaan, että tuli haukattua paskaa.

Parisuhde on sinun mielestäsi huono diili naiselle siinä tapauksessa jos käy niin että nainen ei voi kupata mieheltä miehen tienaamiaaan rahoja. Mutta ääni muuttuu kellossa jos mies maksaa sinun ulkomaan lomamatkasi, hankkii pihaan upo uuden BMW:n, nikkaroi kotona ja pitää kodin kunnossa. Hankkisit sinäkin itsellesi elämän.

Kai ymmärrät, että parisuhde on diili, jonka pitää hyödyttää molempia, jotta on motivaatio pysyä siinä. Jos mies ei anna taloudellista hyötyä, hyödyn tulee tulla lisääntyvänä vapaa-aikana niin, ettei kaikkia kotitöitä tarvitse tehdä yksin.

Yksi vaihtoehto on myös erilliset asunnot ja erilliset rahat. Kumpikin hoitaa itse oman taloutensa fyysisesti ja taloudellisesti. Minulla on sellainen mielikuva, että tämä kiinnostaa keskimäärin enemmän naisia kuin miehiä, joten tiputtaa pohjaa tuolta rahaväitteeltä ja vahvistaa tasapainoväitettä.

Allekirjoitan tuon että olisi paras jos miehellä ja naisella olisi omat asunnot ja taloudet. Mutta mutta kun se nainen kuitenkin käy siellä miehen kukkarolla syystä että miehen kukkaro on paksumpi. Tai sitten ei tehdä sitä yhteistä lomamatkaa koska naisella ei ole varaa siihen. Miehen se on maksettava mikäli haluaa mielitiettynsä kanssa yhdessä matkaan. Valitettavasti. Nimimerkillä kokemusta on.

Minä nainen olen maksanut lomamme, ja jos mies onkin joskus suorittanut puolet, olen huolehtinut lähes kaikista järjestelyistä.

Vierailija
149/366 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taidan olla näitä kadonneita. Täyssinkkuna ja jopa selibaatissa ensimmäistä kertaa elämässäni näin pitkään ja täynnä jo neljä vuotta.

Viimeisimmän suhteen jäjiltä jaksoin hetken olla aktiivisempi uuden kumppanin tapaamikseksi, sitten kiinnostus hiipui tasolle hyvä jos yhdet treffit vuodessa, nyt mennään pian jo senkin keskiarvon alle.

Syy: Tinder ja sitä kautta tapaamieni miesten vaatimukset taisivat traumatisoida minut ikuisesti. Tai ei tässä nyt mitään oikeaa traumaa ole, tuli vain olo että niin suunnattoman paljon helpompi ja mukavampi näin jos jo jopa tapailua edeltävä vaihe on nykyään yhtä huonoa sirkusta. Ja muiden kanavien kautta tapaaminen vielä vaikeampaa. Yksin eläessä minä riitän täysin itselleni, työnatajalleni ja läheisilleni. Viimeisin treffikumppani ei edes ollut Tinderistä, mutta taas sama.

Milloin ollut liian urheilullinen, milloin harrastin vääriä lajeja. Lapset? Tyypistä riippuen oikea vastaus ei lapsia lainkaan, pari vähintään alakouluikäistä, yksi tai useampi jo pesästä lentänyt. Asumismuoto ja alue, tyypistä riippuen oikea tai väärä sekin. Lemmikkieläimet tai eläimettömyys, ammatti, elämänarvot, polittinen kanta jne jne jne sama. Joku päätteli että olen nainen joka on kirkkoa varaamassa viikolla kaksi, toisen mielestä olin pelottavan itsenäinen. Tätä listaa voisi jatkaa loputtomiin.

Päädyin ottamaan siis sen helpon vaihtoehdon eli antaa olla. En ole yhä parisuhdetta vastaan, mutta kyllä siinä hyvin sitkeä kaveri tarvitaan, ja sellainen joka joutuu hakemaan minut lähes kirjaimellisesti himasta. Tuolla yleisillä markkinoilla kun ei ole mitään aikomusta enää olla.

Vierailija
150/366 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies52v

mies52v

mies52v

Varmaankin totta, mutta nyt puhuttiin naisten haluista kun joku väitti väristimen olevan parempi kuin mies ja riittävän vallan mainiosti. Jokainen nainen kaipaa miehen käsivarsia ympärilleen ja se nainen, joka väittää muuta puhuu paskaa.

mies52v

Mutta mistä löytyisi se nainen, joka kaipaa juuri sinun käsivarsiasi ja mieluummin muualle kuin kurkkunsa ympäri?

Vierailija
151/366 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suoraan sanottuna miehet ovat parisuhteessa nalkuttavia ja vaativia ja vaatimuksilla ei ole mitään rajaa. En tuhlaisi kallista vapaa-aikaana toisen valittamisen kuunteluun, en suostu kotiorjaksi ja seksin pitäisi olla aidosti hyvää ja miehen vartaloltaan treenattu, jotta miestä haluaisi. Positiivisia tasapainoisia miehiä ei ole vapaana, joten yksinjäävä mies voi katsoa peiliin. Jos ei ole mitään kiinnostavaa tarjota parisuhteeseen niin ei synny matchiä. Jopa pyöreät miehet pariutuvat hyvin, jos luonne on kunnossa, mutta itse haluan timmin miehen, jotta ruokailutottumukset ja arvot niiden osalta kohtaavat ja itselleni tulisi oksennus, jos pitäisi katsoa miehen päivittäistä pizzan syöntiä ja kaljan kittausta.

Olen n. 40v nainen, ja asun yhdessä mieheni kanssa viidettä vuotta. Mieheni osallistuu kaikkiin kodin töihin, puhuu ja pussaa, ja on muutoinkin kaikin puolin ihana ja sänkyhommat sujuvat. SILTI, jos nyt ero tulisi, tai mies kuolisi, olisin ennemmin yksin kuin enää uudestaan lähtisin tällaiseen. Ihan jo siksi, että en jaksaisi enää tutustua uusiin miehiin, sillä tämänkin löytämiseen meni 34-vuotiaaksi asti, ja JOKAINEN tätä miestä edeltävä osoittautui muutamissa kuukausissa- vuodessa sysipaskaksi. Oli alko-ongelmaa jollakin, toisella naisenmetsästysluonne, jollakin työnarkomaniaa, peliriippuvuutta, yhden kanssa jopa kerkesin muuttaa yhteen vain houmatakseni että hän ei sitten tee kotitöitä ollenkaan! Siis niitä mistä oltiin yhdessä puhuttu, JA sovittu jo hyvästi ennen yhteenmuuttoa. Eihän tuollaista jaksa enää uudestaan käydä läpi, vaikka olisikin mahdollisuus 20 vuotta tämän souvin pyörittelyn jälkeen löytää yhtä hyvä kumppani kuin tämä nykyinen mieheni on. 

Ei vain jaksa, koska elämässä on muutakin kuin mies/miehet. Olen juuri saanut osittain vaikeankin/sairastavan jälkikasvuni maailmalle, ja haluan elää sitä elämää mikä luonnollisesti tulee kun ei tarvitse enää kenenkään perään katsoa.

Vierailija
152/366 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhde on usein huono diili naiselle. Kannattaa miettiä tosi tarkkaan, kannattaako siihen lähteä.

Moni nuori nainen haluaa ihan pakonomaisella vimmalla sen perheen, ja sitten kun se on saatu, tajutaan, että tuli haukattua paskaa.

Parisuhde on sinun mielestäsi huono diili naiselle siinä tapauksessa jos käy niin että nainen ei voi kupata mieheltä miehen tienaamiaaan rahoja. Mutta ääni muuttuu kellossa jos mies maksaa sinun ulkomaan lomamatkasi, hankkii pihaan upo uuden BMW:n, nikkaroi kotona ja pitää kodin kunnossa. Hankkisit sinäkin itsellesi elämän.

Kai ymmärrät, että parisuhde on diili, jonka pitää hyödyttää molempia, jotta on motivaatio pysyä siinä. Jos mies ei anna taloudellista hyötyä, hyödyn tulee tulla lisääntyvänä vapaa-aikana niin, ettei kaikkia kotitöitä tarvitse tehdä yksin.

Yksi vaihtoehto on myös erilliset asunnot ja erilliset rahat. Kumpikin hoitaa itse oman taloutensa fyysisesti ja taloudellisesti. Minulla on sellainen mielikuva, että tämä kiinnostaa keskimäärin enemmän naisia kuin miehiä, joten tiputtaa pohjaa tuolta rahaväitteeltä ja vahvistaa tasapainoväitettä.

Allekirjoitan tuon että olisi paras jos miehellä ja naisella olisi omat asunnot ja taloudet. Mutta mutta kun se nainen kuitenkin käy siellä miehen kukkarolla syystä että miehen kukkaro on paksumpi. Tai sitten ei tehdä sitä yhteistä lomamatkaa koska naisella ei ole varaa siihen. Miehen se on maksettava mikäli haluaa mielitiettynsä kanssa yhdessä matkaan. Valitettavasti. Nimimerkillä kokemusta on.

On tämä uskomaton palsta. Kerta toisensa jälkeen luemme, kuinka naisessa tärkeintä on ulkonäkö ja mukava luonne. Koulutuksella ja ammatilla ei ole mitään merkitystä. Sitten toisesta ketjusta luemme, kuinka nainen käy miehen lompakolla, koska se on paksumpi.

Mitäpä jos ensi kerralla kiinnittäisit huomiota siihen naisen koulutukseen ja ammattiin?

Vierailija
153/366 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 139, miksi lainaat ja levität vihaviestiä ja trollaamista?

Vierailija
154/366 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies52v

mies52v

mies52v

mies52v

Mutta mistä löytyisi se nainen, joka kaipaa juuri sinun käsivarsiasi ja mieluummin muualle kuin kurkkunsa ympäri?

Voi niitä on kuule paljon, mutta tuo kurkku homma on kyllä kumma juttu. Mikä ihme fetissi niillä nykyään on kuristuttaa itseään. Ymmärrän, että tuolla tavalla saa paremman orgasmin, mutta on siinä vaaransa.

mies52v

Vierailija
155/366 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittava ketju, kun joku mies haukkuu naisia siitä, että naiset ovat mieluummin sinkkuja kuin parisuhteessa 😀

Olin itse todella onnellinen ikisinkku nelikymppiseksi, sitten menin yhtäkkiä naimisiin. Voi olla, että eroamme vielä. Jostain syystä en näe tulevaisuuttani vanhana parisuhteessa. Näen sen sellaisena, että lekottelen sohvalla lukemassa kirjaa. Takassa on tuli. Hörppään kuumaa kaakaota. Menen nukkumaan hiljaisessa talossa, eikä kukaan kuorsaa. Ei ole ulkonäköpaineita, taidan syödä kakkupalan sen kaakaon kanssa. Syön milloin huvittaa, en kokkaa isoja annoksia, ostan paljon valmisruokia. Halaan ja silitän koiraan joka rakastaa minua ja minä rakastan sitä. Kesällä istun aurinkotuolissa bikineissä maha pömpöllä, eikä tarvitse välittää siitä, ettei se näytä kauniilta ja seksikkäältä. Matkustelen itsekseni samalla lailla kuin nuorena sinkkuna.

Olet siis tyypillinen suomalainen ylilihava nainen joiden sairaalareissuista jokainen veron maksaja niin sinä kuin minäkin joudun kustantamaan. Söisit salaattia ja pitäisit itsestäsi huolta niin se olisi palvelus paitsi itsellesi myös meille muille veronmaksajille.

Nyt alkaa u lilla mennä kohta itkupotkuraivariksi. Nih 😂

Miksi ruokit sitä?

Vierailija
156/366 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies52v

mies52v

mies52v

mies52v

Et ole kuullut esim. aseksuaaleista? Minä pidän orgasmeista mutta en halua seksiä. Luonnollisesti valitsen siis tyydyttimen enkä seksikumppania.

157/366 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos tuollainen mies tulisi vastaan, niin lähtisin kyllä suhteeseen kiljuen! Eli ihan oikeassa olet.

Mitään työtöntä reppanaa en alkaisi hoivailemaan, koska mulla on itsellänikin kertynyttä omaisuutta ja kohtalaiset tulot.

Mielelläni hoivaan ja passaan miestä, mutta vain, jos hän on ansainnut sen.

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

Vierailija
158/366 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni nainen, minä mukaanlukien, käyttäsiin mieluummin tunnin-pari joka työpäivä enemmän palkkatyöhön kuin kotitöihin. Olisi ihan luksusta tulla töistä kotiin, jossa olisi ruoka valmiina eikä itse tarvitsisi tehdä yhtään mitään. Viikonloppuna voisin tehdä jotain hyvää ruokaa ajan kanssa ja leipoa ihan omaksi iloksi. Jokapäiväistä pakollista ruuanlaittoa en pidä harrastuksena.

Sinä et ihan tajua, miten mukavalta se itse tienattu raha tuntuu. Se on paljon parempaa kuin elää jonkun hyväntahtoisuuden varassa.

”Olisi ihan luksusta tulla töistä kotiin jossa olisi ruoka valmiina eikä itse tarvitsisi tehdä yhtään mitään.” Niinpä, kun yksiksesi asustelet siellä feministipesässäsi, niin kukahan sen ruoan sinulle tekee? Ai niin Wolt on keksitty josta vointilata pizzaa ja hampurilaisia. Kukahan sitten sinun puolestasi liikkuu kun paino rupeaa lähenemään 120 kg? Onko se ylipainosikin miesten vika?

No johan sinulla lähti laukalle :D

Minä tiedän, millaista luksusta on tulla töistä suoraan valmiille ruualle. Yhdessä työpaikassa ollessani mies oli minua aiemmin kotona ja hän teki päivittäin ruuan. Kummasti mies valitteli, miten töistä on kiire kotiin ja miten työlästä ruuan keksiminen oli. Minä kyllä tykkäsin. Harmi, kun tuo ei kestänyt kovin montaa vuotta.

Sinkkuna kävisin tietenkin työpäivän aikana syömässä lounaan ravintolassa. Yksi lämmin ruoka päivässä riittää, joten työpäivän jälkeen riittäisi tee, leipä ja hedelmiä ja kasviksia. Viikonloppuna itselle kokkailu on ihan mukavaa, kun saa tehdä ihan sitä mitä haluaa ja milloin haluaa tai jättää tekemättä, jos ei halua. Tai sitten voin lähteä ystävän kanssa ulos syömään, mutta ei näin korona-aikaan.

Miksiköhän tuo suhde ei kestänyt montaa vuotta? Löytyisiköhän syy siihen ihan peiliin katsomalla. Harva mies rakastaa minä minä minä minä feministejä.

Juuri tämä kommentoija sielunkumppaneineen on yksi syy, miksi naiset luovuttavat. Kukaan ei halua ottaa riskiä siitä, että panostaa tutustumiseen ja sitten mies taas kerran osoittautuu tuollaiseksi. 

Miehet, sovitaanko, että otat heti alussa nämä asiat, jos ne ovat listallasi:

- naisen ei tulisi tienata miestä enempää eikä olla uraorientoitunut, mutta nainen ei saa myöskään olla miehelle taloudellinen rasite tai haluta miehen kustantavan mistään enempää kuin puolet

- naisen tulee tehdä kotityöt ja ruuanlaitot ja vielä luontaisesti tykätä niistä niin, että se sujuu hyräillen ja lämmintä kodin ilmapiiriä luoden, ruoka rakkaudella valmistettua ja lautasella eteen tarjoiltua

- naisella ei tulisi olla kovin itsenäistä luonnetta, haaveita uran tai harrastusten suhteen

- naisen tulisi sopeutua miehen näkemykseen yhteiselämän raameista ilman keskustelua

-> mikäli nainen ei täytä näitä kohtia (mikä on aika oletettavaa, ottaen huomioon sen että Suomessa molemmat sukupuolet käyvät läpi tismalleen saman koulutusputken mahdollisuuksineen), hän on itsekäs paskapääfeministi ja täysin kelvoton tasapainoiseen ja hyvään perhe-elämään

Vierailija
159/366 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa väsynyt ketju. Feministi naiset vastaan muutama sovinisti mies. Yhtä hedelmätöntä kuin vihervassareiden ja persujen keskustelu ilmastouskonnosta. Moderaattorit voitteko sulkea koko ketjun?

Vierailija
160/366 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies52v

mies52v

mies52v

mies52v

Et ole kuullut esim. aseksuaaleista? Minä pidän orgasmeista mutta en halua seksiä. Luonnollisesti valitsen siis tyydyttimen enkä seksikumppania.

Eli jos minä hakkaan omaa tattiani, niin se ei ole seksiä? Seksikuvia ainakin useimmat katsoo tai miettii. Jos sinä mietit muuta, niin älä kerro. En halua tietää

mies52v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi