Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa mulle, teinkö minä väärin??

Vierailija
16.01.2014 |

Sain taas kerran kuulla kunniani. Istuin sohvalla ja tokaisin, että en luota meidän koiraan pikkulasten kanssa, kun aiemmin tänään näykki meillä kylässä ollutta pikkuista. Mies raivostui, että taasko mä pilasin illan keksimällä jotain negatiivista paskaa sanottavaa, hän ajatteli jo että tänään olisi ollut kiva ilta. Vittu vie koira sitten piikille. Sulla on aina kaikki päin vittua! Otti vielä mennessään mun lautaselta meivän ja paiskasi sen sitten mua päin.

Mä olen niin loppu:(. Olen itse alkanut uskomaan, että olen joku hirveä negatiivisuuden huipentuma, aiemmin pidin normaalina tokaista asioita ääneen. Muut ihmiset, paitsi mieheni, tuntuvat pitävän minua hauskana ja kivana jollainen luulin itsekin joskus olevani.

No, tuon sohvaepisodin jälkeen sanoin hiljaa ääneen miehelle, että haista äijä vittu. Lapsellista sekin, mutta mä olen niin loppu solvauksiin ja raivoamiseen. Hän tuli luokseni, väänsi polveni erilleen ja sanoi että anna kuin nuuhkaisen. Tämän jälkeen sanoin vielä, että tiedoksesi mulla ei ole vittua ja lähdin makuuhuoneeseen. Rintaa painaa, ahdistaa..

Kommentit (107)

Vierailija
21/107 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä kohtaa tapahtui virhe, kun otit tuollaisen k***päisen miehen vaivoiksesi.

Vierailija
22/107 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttävä mies, mä oisin lähteny tollasesta suhteesta jo aikaa sitte. Mun mielestä on aiheellista olla huolissaan jos koira osoittaa merkkejä vihaisuudesta, etenki pieniä lapsia kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/107 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä sanoit mielipiteesi ja sinulla on siihen oikeus. Miehellä taitaa olla tosi lyhyt pinna.

Vierailija
24/107 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sua niin täysin. Itselläni hyvin paljon tuollainen mies myös. Kolme lasta. Jotenkin ei niin vaan lähetä, taloudelliset asiat ja kaikki menis uusiksi. Hyvä isä lapsille on kyllä mutta vaimon itsetunnon on kyllä saanut hiljalleen murennettua, että oikeesti sitä luulee olevansa huonompi. Kaipaan samanlaista miestä, kuin itse olen ja sellasta joka antaa toisen olla oma itsensä. Muiden mielestä minäkin olen hyvä tyyppi ja kotona pitää aina miettiä mitä sanoo, myötäillä jne. Kuluttavaa. Joskus vielä olen niin vahva et lähden.

Vierailija
25/107 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk. Kuulostaa mun eksältä. Siedin sitä liian pitkään. Onneksi lähti toisen naisen mukaan ja pääsin siitä eroon. Hehheh. Just tuollaset kusipää-äijät lähtee kiertoon.

Niillä on itsellään niin paska olo ja ne syyttää siitä muita. Hetken aikaa uuden naisen kanssa ovat ok ja taas on helvetti irti.

Sano sille, että menis vaikka baariin tai jotain ja toivo, että joku nappaa sen messiin.

Vierailija
26/107 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta suhde, jos teillä ei ole lapsia. Jos on, kokeilkaa terapiaa. Jos ei auta, erotkaa silti.

Vierailija
27/107 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP!

Vierailija
28/107 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole saanut lähdettyä vuosikausiin, jotenkin sitä vaan toivoo että tilanteet muuttuu ja kulkee viikosta toiseen sama möykky rinnassansa. Viime aikoina olen alkanut tuntemaan vihaa miestä kohtaan ja hänen sanomisistaan..vihaa siitä, että painaa minua aina vaan alaspäin sen sijaan että tukisi ja olisi läsnä. Ehkä tämä viha on alkusoittoa sille, että pystyn lähtemään tästä suhteesta lopullisesti. Ap

Vierailija
29/107 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilläkin oli tuommoista riitelyä todella paljon, kun jokainen päivä oli samanlainen. kaikki muuttui kun kävimme yhdessä KYLPYLÄSSÄ ja kuhertelimme siellä. sitten olemme käyneet SHOPPAILEMASSA ja KÄYNEET LEFFOISSA. sitten olemme käyneet KEIKOILLA ja seuraavaksi lähemme HOTELLILOMALLE. Tällainen yhdessä vietetty aika on tärkeää!! ei kannata riidellä/nysvätä kotona. huomaat yhdessä tekemällä, kuinka kivaa teillä on kahdestaan. toisesta näkee uusia kivoja puolia! onnea matkaan. :)

Vierailija
30/107 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

eroaminen ei kannata. ainakin minä pidän poikkistani komeana ja haluan jutella hänelle joka päivä. olisi mahdotonta erota. olen suuttunut monesti ja sanonut, että erotaan, mutta lopulta EN OLE PYSTYNYT SIIHEN. tykkään hänestä liikaa. ja nyt meillä menee tosi hyvin, kuten äsken sanoin. se on vähän teistä itsestänne kiinni. ei se vaihtamalla kummene... :)

Vierailija
31/107 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

eroaminen ei kannata. ainakin minä pidän poikkistani komeana ja haluan jutella hänelle joka päivä. olisi mahdotonta erota. olen suuttunut monesti ja sanonut, että erotaan, mutta lopulta EN OLE PYSTYNYT SIIHEN. tykkään hänestä liikaa. ja nyt meillä menee tosi hyvin, kuten äsken sanoin. se on vähän teistä itsestänne kiinni. ei se vaihtamalla kummene... :)

Vierailija
32/107 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
33/107 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
34/107 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
35/107 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
36/107 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
37/107 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erehdyin vielä äsken menemään kysymään, että toimiko hän mielestään oikein, niin vastaus oli että enpä ole miettinyt. Sen jälkeen yritin vielä sanoa, että mua ahdistaa, siihen kommentoi että mene muualle rääpimään sitä päätäsi ja joo joo kaikki on aina hänen vikansa. Sanoi paljon muitakin törkeyksiä. Tulin sänkyyn entistä ahdistuneempana. Mä en halua enää tällasta:(. Jos sanon miehelle, että hän ei kunnioita minua, hän kääntää sen niin että minä en kunnioita häntä. En ymmärrä miten tuollaista voi kunnioittaa. Menen viikonloppuna katsomaan asuntoa, jonka netistä löysin. Pilatkoon tuo mies jonkun toisen elämän. Ap, jolla on ihan hirveä olo.

Vierailija
38/107 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se eroaminen vaan vaihtamalla paranee, jos itsetuntoa lytätään ja syyllistetään jatkuvalla syötöllä, niin tuloksena on elämätön elämä, toisen ihmisen miellyttäminen ja masentuminen. Sellainen elämä paranee taatusti vaihtamalla.

Vierailija
39/107 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, teit oikean ratkaisun. tuollainen mies ei parane, jos ei näe itsessään mitään vikaa, ja vielä on noin epäkunnioittava.

alussa on vaikeaa, mutta sateen jälkeen paistaa aina aurinko!

Vierailija
40/107 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä mietit sitä, teitkö tuossa tilanteessa väärin? Kun miehelläsi kerran on ongelma pidempään jatkuneen negatiivisuutesi kanssa. Sitä minä miettisin ensimmäisenä, en vain yksittäistä tapausta..