Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa mulle, teinkö minä väärin??

Vierailija
16.01.2014 |

Sain taas kerran kuulla kunniani. Istuin sohvalla ja tokaisin, että en luota meidän koiraan pikkulasten kanssa, kun aiemmin tänään näykki meillä kylässä ollutta pikkuista. Mies raivostui, että taasko mä pilasin illan keksimällä jotain negatiivista paskaa sanottavaa, hän ajatteli jo että tänään olisi ollut kiva ilta. Vittu vie koira sitten piikille. Sulla on aina kaikki päin vittua! Otti vielä mennessään mun lautaselta meivän ja paiskasi sen sitten mua päin.

Mä olen niin loppu:(. Olen itse alkanut uskomaan, että olen joku hirveä negatiivisuuden huipentuma, aiemmin pidin normaalina tokaista asioita ääneen. Muut ihmiset, paitsi mieheni, tuntuvat pitävän minua hauskana ja kivana jollainen luulin itsekin joskus olevani.

No, tuon sohvaepisodin jälkeen sanoin hiljaa ääneen miehelle, että haista äijä vittu. Lapsellista sekin, mutta mä olen niin loppu solvauksiin ja raivoamiseen. Hän tuli luokseni, väänsi polveni erilleen ja sanoi että anna kuin nuuhkaisen. Tämän jälkeen sanoin vielä, että tiedoksesi mulla ei ole vittua ja lähdin makuuhuoneeseen. Rintaa painaa, ahdistaa..

Kommentit (107)

Vierailija
81/107 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse olla mikään narsisti, että käyttäytyy kunnolla muiden edessä. Eihän se mies muille halua omia ongelmiaan esitellä, että "hei, mä en kestä mun vaimoa". Se haluaa muille näyttää, että kestää, vaikka ei omasta pahasta olostaan johtuen kestäkään.

Ihminen vain projisoi oman pahan olonsa toiseen, harva sitä vaan hautoo keskenään, että mä oon niin paska, mä oon niin paska, ei; ikävä kyllä sitä mieluummin sanoo, että "sä oot niin paska".

Se on väärin ja se on tuhoisaa, mutta se ei vielä ole narsismin kriteerit yksin täyttävä tapa toimia. 

Vierailija
82/107 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie se koira piikille. Sit sanot ukolle että sitä saa mitä tilaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/107 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mulla ystäviä, joille kertoa. Viime aikoina en ole kertonut mitään. Alan olla jo niin lukossa. Kyllä he tietävät. Ap

Vierailija
84/107 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 22:20"]

[quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 22:17"]

jossei tulla juttuun ja joku piirre ärsyttää toisessa, puhukaa asiasta. monesti tämä puhdistaa ilmapiiriä. eikä mitään pillitystä vaan täyttä huutoa. toinen varmasti sanoo ilkeitä asioita takaisin, mutta takaisin samalla mitalla. älä ole hiljaa, vaan SANO MITÄ AJATTELET!! ÄLÄ MENE MAKKARIIN MUREHTIMAAN!! SUUTU OIKEIN KUNNOLLA JA HAUKU HÄNTÄ!!

[/quote]

Jos menen huutamaan, hän hiljentää minut. Mielessänne voitte miettiä, miten. Ei tulisi mieleenikään. En koskaan huuda. Ap

[/quote]

Miten? Kerro. Mä en ainakaan käsitä. Lyö?

Vierailija
85/107 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen sellainen että murehdin mielessäni. olen saanut kärsiä tarpeeksi. nykyään suutun varmasti, jos silmilleni hypitään. uskokaa pois, jossette osaa vittuilla tarpeen tullen, teille ollaan AINA VITTUILEMASSA!!! VITTUILKAA ITSE, JOS TULEE AIHETTA!! SIIHEN LOPPUU MUIDEN UIKUTUS! sanoisin ap:lle, että auo päätä niin että mies suuttuu. ei tarvitse edes kertoa, mistä olet suuttunut, vaan kettuile kaikesta mitä keksit. yritä ärsyttää häntä. kyllä hän ensi kerralla miettii kahdesti, kun olet haukkunut hänet pataluhaksi!!

Vierailija
86/107 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 22:24"]

[quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 22:20"]

[quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 22:17"]

jossei tulla juttuun ja joku piirre ärsyttää toisessa, puhukaa asiasta. monesti tämä puhdistaa ilmapiiriä. eikä mitään pillitystä vaan täyttä huutoa. toinen varmasti sanoo ilkeitä asioita takaisin, mutta takaisin samalla mitalla. älä ole hiljaa, vaan SANO MITÄ AJATTELET!! ÄLÄ MENE MAKKARIIN MUREHTIMAAN!! SUUTU OIKEIN KUNNOLLA JA HAUKU HÄNTÄ!!

[/quote]

Jos menen huutamaan, hän hiljentää minut. Mielessänne voitte miettiä, miten. Ei tulisi mieleenikään. En koskaan huuda. Ap

[/quote]

Miten? Kerro. Mä en ainakaan käsitä. Lyö?

[/quote]

No vaikka ensiksi alkaa uhkailla, että pidä turpasi kiinni tai ole lehmä hiljaa. Jos en poistu niin nousee uhkaavasti kohti ja nostaa käden, suojaan itseäni niin saattaa tönäistä niin että kaadun tai esimerkiksi heittää mua jollain tavaralla. Ei siinä terveellä järjellä varustettu ihminen enää huuda, etenkään kuin lapsi nukkuu omassa huoneessaan. Ap

Vierailija
87/107 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei. Mies on hädissään. Mutta sinunkin pitää saada elää turvassa, se on selvä se.

Vierailija
88/107 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On rikkonut myös tavaroita. Sellaisia, jotka ovat mulle tärkeitä. Omiaan ei hajota. Ap

Vierailija
89/107 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde. Voimia!

Vierailija
90/107 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieti mitä tyhmää miehesi on sanonut ja kettuile siitä. esim. jos miehesi on aina kattamassa pöytää vieraille, sano että "sulle pitäis laittaa hame, kun tykkäät niin viihdyttää vieraita". jos hänellä on tapana puolustaa koiraa, sano että: "koiraakin puolustat. sen päivän kun näkisi, että silität sitä." sitten voit tarttua hänen hermoheikkouteensa. sano että "olet todella kireä. onko munat kiehunu yli?"

Vierailija
91/107 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kiitän kaikkia vastanneita <3. Yritän nyt saada unen päästä kiinni yksin tässä parisängyssä. Ap

Vierailija
92/107 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi et arvosta itseäsi ja lapsesi turvallisuutta? Minua ei haukuttaisi lehmäksi tai uhkailtaisi. Kerran on ja se suhde oli siinä. Vaihtamalla muuten paranee, kaikki vaan eivät uskalla lähteä.

Vierailija
93/107 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on nyt sellainen kierre ja se vain pahenee, ellei sitä vihelletä poikki. Voitko ajatella pariterapiaa, lähtisikö miehesi sinne?

Mutta en itse ainakaan menisi sellainen ns. tavalliseen, jossa koitetaan vaan järkeillä, kun noi asiat ei minusta kuulosta koskaan järjen puutteesta syntyneiltä. Kyllä miehesikin kaiketi tietää, että tekee pahasti. 

http://www.vaestoliitto.fi/parisuhde/tietoa_parisuhteesta/toimiva_parisuhde/pida-minut-lahellasi/

Vierailija
94/107 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika korkea prosentti.

"Tunnekeskeista pariterapiaa koskevissa tutkimuksissa on todettu, että hoidon päättyessä 70–73 prosenttia pareista ei enää koe olevansa parisuhdevaikeuksissa (Johnson et al., 2000). On myös näyttöä yhdestä kaksivuotisesta tutkimuksesta siitä, että tulokset olisivat pysyviä. Tutkimusten mukaan hoitojen menestyksellisyys ei näyttäisi olevan riippuvainen hoitoon tulevan parin parisuhdeongelmien vaikeusasteesta. Tunnekeskeisen pariterapian on todettu toimivan paremmin yli 35-vuotiaille pariskunnille ja sopivan myös alhaisen koulutus- tai tulotason pareille. Se sopii myös pareille, joissa puoliso kuvaa miestään huonosti itseään ilmaisevaksi tai jotka ovat parisuhdeasetelmaltaan ns. traditionaalisia (Johnson et al., 1997 ja Johnson, 2003)."

Vierailija
95/107 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten jos hän pitää kulisseja, voisit vihjaista että "teikä aina esittää mukavaa muiden seurassa. et ole ikinä semmoinen kotona. onko se kieli jo ihan ruskea perseennuolemisesta "

Vierailija
96/107 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap. Tuo ei ole normaalia eikä sitä pidä sietää, lapsen vuoksi tullainen pitää loppua. Jos mies ei suostu hakemaan ITSELLEEN apua, lähde. Tuo ei pääty hyvin. Ainakin itsetuntosi ja myös lapsesi itsetunto ja lapsuus murskaantuvat. Olet arvokas ihminen, ei sun kuulu "kuulla kunniaasi" tai varoa toista. Parisuhteen tarkoitus on olla turvallinen. Tuo on vaarallinen. En tiedä yhtään syytä miksi tuohon pitäisi jäädä.

Vierailija
97/107 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 22:12"][quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 22:06"]

Lapsena kiva asua tuollaisessa perheessä. Ei mennytkään kuin muutama kymmenen vuotta, että selvisin niistä traumoista. Vieläkään en ole antanut äidille anteeksi, ettei lähtenyt, vaikka sai turpiin ja pelkäsi ja meidän lasten elämä oli kauheaa. Mutta kun se on välillä niin ihana ja mihin minä tästä lasten kanssa ja jos en löydä enää miestä, en osaa olla ilman.

No sinne jäi saamaan turpiin ja nyt itkee, kun emme käy kotona. Sitä niittää, mitä kylvää.

Että siitä vain ap sitten tuhoaa lastensa elämän. Lapsesi tulevat vihaamaan sinua aikuisena

[/quote]

En tiedä, tarkoituksesihan voi olla hyvä -> ravistella AP näkemään tilanteensa ja tekemään jotain itsensä ja lasten takia.

Minä olen kuitenkin oppinut, että lyötyä ei saa lyödä enää lisää. AP itkee surkeana makuuhuoneessaan, kylmä, iso möykky (joka on kasvanut vuosien saatossa) puristaa hänen rinnassaan. Elämä näyttää kokonaan näköalattomalta. Ja sinä valitset hänelle tänä iltana juuri nämä sanat? Pahalta tuntuu minusta.

[/quote] onko oikein, että pilaa lasten elämän nillittämäll

Ä, kun on niin hyvä is ja ihana kuitenkin.

Vierailija
98/107 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 22:18"]

Outoa että tuollaista miestä pitää pelätä. Sillähän on vain selvästi paha olo. Eikö sille voi ärjäistä takaisin? Tietenkin siitä se riita vain pahenisi, mutta ei tarttis hautoa möykkyä sisällään. Kyllä mä näen tuossa miehessä selvästi avuttomuutta käsitellä omia tunteitaan, ja raahaisin hänet jos miehellä vain yhtään on halua tehdä jotain suhteen eteen tuonne tunnekeskeiseen pariterapiaan, kun sellainen kerran on keksitty. Sehän on juuri ap:n ja hänen miehensä kuuloisille pareille. Paitsi jos mies on väkivaltainen, voi olla turvallisempaa erota.

[/quote]

Lässynlässyn. Mies on väkivaltainen narsisti. Narsistikin on pohjimmiltaan hauras raukka jota pelottaa. Mitä nyt pahaa oloaan tuhoaa ihmiset ympäriltään, mutta kyllähän sitä täytyy ymmärtää ja auttaa vaikeissa asioissaan, vai? Narsisti ei mihinkään muutu, perheterapiassa tuollainen mielistelee minkä pystyy ja kotona vetää vaimoaan turpaan jos vaimo on mitään uskaltanut kertoa rehellisesti. ja perheterapeuteille jää kuva että olipa siinä fiksu mies, kun se vaimo vaan lopettaisi lapselllisen hötkyilyn. Sellainen on narsisti. 

Vierailija
99/107 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä siltä että toi APn kommentti katkaisi sen kuuluisan aasin selän. AP on negatiivinen joka käänteessä, valittaa ja valittaa, naputtaa ja natisee ja mies vaan kuuntelee ja pikkuhiljaa on alkanut tulla mitta täyteen. Nyt kun mies nousee kunnolla vastarintaan eikä jaksa enää kuulla APn naputusta niin AP alkaa itkemään ja pakenee tilanteesta. Mieshän tätä ei saisi tehdä varmastikaan APn mielestä. Puhutte ja selvitätte asian. Ja ap tarkastaa oman asenteensa.

Vierailija
100/107 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 22:14"][quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 22:07"]

[quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 22:06"]

Lapsena kiva asua tuollaisessa perheessä. Ei mennytkään kuin muutama kymmenen vuotta, että selvisin niistä traumoista. Vieläkään en ole antanut äidille anteeksi, ettei lähtenyt, vaikka sai turpiin ja pelkäsi ja meidän lasten elämä oli kauheaa. Mutta kun se on välillä niin ihana ja mihin minä tästä lasten kanssa ja jos en löydä enää miestä, en osaa olla ilman.

No sinne jäi saamaan turpiin ja nyt itkee, kun emme käy kotona. Sitä niittää, mitä kylvää.

Että siitä vain ap sitten tuhoaa lastensa elämän. Lapsesi tulevat vihaamaan sinua aikuisena

[/quote]

Niin ja sitä äitikin aina lässytti, että kun se on kuitenkin niin hyvä isä lapsille. Paskat, narsistipaska se äijä oli ja äiti munankipeä luuseri, kun ei lähtenyt sieltä.

[/quote]

Tavallaan ymmärrän katkeruutesi, tavallaan en voi käsittää, miten sinulla ei ole yhtään empatiaa äitiäsi kohtaan. Luepa seuraava artikkeli alusta loppuun ja mieti sitten, miksiköhän äitisi ei lähtenyt: http://www.image.fi/artikkelit/aivan-tavallinen-perhe

[/quote] minä olen äitiäni hoitanut ja juoksuttanut piiloon. Sellainen suhde on paritanssia. Toinben lyö ja toinen ottaa vastaan, koska kaipaa sitä. Jos miehenkipeä narttu antaa hakata ja raiskata itseään lasten edessä ja antaa lasten pelätä ja menettää tulevaisuutensa, saa painua helvettiin. Hakatut aiset elää sillä, että saa sääliä. Jos lähtee pois, ei olekaan enää draamaqueen ja kukaan ei huomaa. Mustillas silmillä saa aina hoivaa ja voi panna lapsensa peladtamaan. Tajuatko, kuinka itsekäs hakattu nainen on kun jää suhteeseen