Aviomies ei halua vasektomiaan, koska saattaa haluta vielä lapsia jonkun muun kanssa.
Aviomies ei halua vasektomiaan, koska saattaa haluta vielä lapsia jonkun muun kanssa. Elämästä, kun ei hänen mukaansa tiedä.
Kommentit (104)
Vanhannostaja palstalla, aloitus ja keskustelu vuodelta 2020 ja vastasi siihen ikäänkuin keskustelu mukamas olisi ollut edelleen aktiivinen.
Vierailija kirjoitti:
Vasektomian jälkeen lapsia voi vielä "tehdä", se vain hoidetaan koeputkihedelmöityksellä, jossa kiveksestä otetaan neulalla siittiöt talteen. Tiedän yhden miehen, joka lapset teiniksi saatuaan teetätti vasektomian itselleen. Vuoden päästä erosi vaimostaan, kun löysi uuden naisen, ja tämä nainen halusi lapsia. Saivat sitten kaksoset.
Eli lasten saanti on mahdollista vasektomian jälkeen, omalla rahalla tietenkin.
Mun miehelle tehtiin vasektomia kun hän oli 36v. Miehelläni on kaksi lasta nuoruuden liitostaan, ja minulla yksi, jo aikuinen. Mieheni ei halua lapsia lisää ollenkaan koskaan, joten kyseessä oli hänen oma päätöksensä. En tosin halua itsekään lapsia, ja meillä tilanne olikin vähän sellainen että jompi kumpi menee veitsen alle. Mieheni ei pitänyt siitä ajatuksesta että minä menen yhteisen asian puolesta toimenpiteeseen, vaikka sen tekeminen on minulle vaikeampaa. Sanoi että miltä sekin vaikuttaisi että mies
Oho, aikamoinen kultakimpale. Näitä varmaan 1/999999 nykyään. No, ei haittaa, eipähän tarvitse olla kenenkään patjana.
No jos selitys on ettei se meidän liittomme ole "ikuinen" niin lähtökohtaisesti ero tulisi. Hyväksyisin paljon mieluummin sen selityksen että mä voin kuolla huomenna ja elämästä ei siten tiedä.
Kaikenlaista saastaa sinäkin kehoosi päästät.